План виховної роботи у 8 класі стане у нагоді молодим спеціалістам ,класним керівникам.У встувові викладена загальна характеристика класу. Поставлені основні напрямки ,цілі й завдання на новий навчальний рік. Сплановано роботу з батьками. Також ви зможете знайти зразок таблиці - "Соціальний паспорт класу", "Доручення учнів" та розроблений план виховної роботи.
І семестр 2018_ -2019н.р.
«Погоджено» «Затверджую»
Заст.директора
з вих. роботи __________________. Директор школи: _____________________
«_____» ________________20__р. «_____» ________________20___ р.
План виховної роботи
з учнями 8-Б класу
класний керівник: Зубенко О.С
І. Вступ (І семестр)
У 8-Б класі навчається 23 учні. Всі хлопці. Футбольний клас.
Показники успiшностi за 7 клас такi:
• учнiв з високим рiвнем навчальних досягнень -1;
• учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних досягнень – 15 ;
• учнiв iз середнiм рiвнем навчальних досягнень -7.
Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання.
Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний.
Діти у класi з повних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину.-20 родин
2 родини –неповні сім’ї –
1 дитина – сирота-
Двоє учнів з багатодітних родин
Взаємини між учнями класу ґрунтуються на дружній основі. Діти дуже енергійні, жваві.
У цьому навчальному році до колективу приєдналося 7 нових учнів. Але діти раніше були знайомі один з одним ,бо вони є членами однієї команди.
За попередній рік навчання учнівський колектив міцно згуртувався. Діти ставляться одне до одного зі взаємоповагою, допомагають однокласникам у будь-яких ситуаціях, між школярами нема вагомих суперечок, панує доброзичливість.
Учні охоче беруть участь у громадському житті школи. Найбільш активними виявили себе: Куралех Микита,Максименко Максим, Кріль Роман, Сосновський Богдан, Сосницький Артур. При виконанні спільної справи більшість членів учнівського колективу виявляють щиру зацікавленість.
Школярі люблять походи та екскурсії. У минулому навчальному році діти відвідали Запорізький краєзнавчий музей, мали екскурсію до заповідника о. Хортиця .
Школярі прагнуть до пізнання нового, тому охоче слухають повідомлення та переглядають відео на виховних годинах про історичний розвиток України, народні обряди та звичаї рідного краю. Такі учні ,як : Аріх М., Плохотнік П.,полюбляють читати. Цікавляться історичними книгами, пригодницькою літературою.
Проблемне питання
Виховання свідомої дисципліни,
згуртування дитячого колективу
У виховній роботі у 2018 -2019 н.р. необхідно працювати над :
.
Основні напрямки ,цілі та завдання виховної роботи з класом на 2018 – 2019 навчальний рік
МЕТА
Розвиток творчих здібностей учнів
Завдання
Мета й задачі
Список учнів та доручення
№ |
Доручення |
Прізвище,ім’я |
1 |
Староста класу |
Видиш Руслан |
2 |
Замісник старости |
Каріка Дмитро |
3 |
Міністр освіти |
Мироненко Єгор ,Сосновський Богдан |
4 |
Відповідальні за дисципліну класу |
Бруй Артем, Івашевич Володимир |
5 |
Книголюби |
Галицький Владислав, Кріль Роман |
6 |
Спортивний сектор |
Ситніков Вадим,Соснов Іван |
7 |
Квітолюби |
Воробйов Микита, Гончаренко Станіслав |
8 |
Господарник |
Сосницький Артур,Борисенко Єгор |
9 |
Патімейкери |
Куралех Микита, Максименко Максим, Большаков Данііл |
10 |
Редколегія |
Аріх Микита, Пшеничний Сергій |
11 |
Відповідальні за чергування |
Мачулян Тимофій, Шатов Ілля |
12 |
Інформатори |
Кравчук Данііл, Плохотнік Павло |
Робота з батьками
Тільки разом з батьками ,
Спільними зусиллями вчителі можуть дати
Дітям велике людське щастя ( В.О.Сухомлинський)
План роботи батьківського комітету
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
Січень
своєчасне інформування батьків про відсутність дітей в школі.
Лютий
Березень
Квітень
Травень
Соціальний паспорт_____класу Класний керівник:__________________
№ п/п |
ПІБ учня |
Дата народження |
Дівчина |
Хлопець |
Віковий склад учнів |
Діти - сироти |
Діти, позбавлені батьківського піклування |
Напівсироти |
Багатодітні (к-сть дітей у сім'ї) |
Малозабезпечені |
Неповні сім'ї |
3 неблагонадійних сімей |
З девіантною поведінкою |
Діти-інваліди |
Діти-чорнобильці |
Обдаровані |
Стоять на внутрі-шкільному обліку |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Д. |
X. |
Д. |
X. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2\ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Список учнів та їх доручення
№ |
Прізвище та ім'я |
Доручення |
|
І семестр |
ІІ семестр |
||
1 |
|
Редактор |
Редактор |
2 |
|
Касир |
Касир |
3 |
|
Староста класу |
Староста класу |
4 |
|
Заступник старости класу |
Заступник старости класу |
5 |
|
Сантрійка |
Сантрійка |
6 |
|
Квітникар |
Квітникар |
7 |
|
Політінформатор |
Політінформатор |
8 |
|
Відповідальний за чергування |
Відповідальний за чергування |
9 |
|
Спортивний сектор |
Спортивний сектор |
10 |
|
Господарник |
Господарник |
11 |
|
Господарник |
Господарник |
12 |
|
Відповідальна за дом. завдання |
Відповідальна за дом. завдання |
13 |
|
Відповідальний за порядок у класі |
Відповідальний за порядок у класі |
14 |
|
Відповідальна за навчання |
Відповідальна за навчання |
15 |
|
Господарник |
Господарник |
16 |
|
Квітникар |
Квітникар |
17 |
|
Редактор |
Редактор |
18 |
|
Спортивний сектор |
Спортивний сектор |
19 |
|
Політінформатор |
Політінформатор |
20 |
|
Відповідальна за навчання |
Відповідальна за навчання |
21 |
|
Бібліотекар |
Бібліотекар |
22 |
|
Сантрійка |
Сантрійка |
V. Батьківський комітет
Голова батьківського комітету:
Члени батьківського комітету:
VI. План виховної роботи на І семестр
Вересень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година а)ознайомлення із статутом школи б)вибір активу классу; в) бережливе ставлення до шкільного майна 07.09 |
Тема виховної години «Державні символи України” 04.09
|
Бесіда на тему: « Азбука безпеки» 18.09
|
Виховна година «Історія і трагедія Бабиного Яру»
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перший урок на тему: „Майбутнє України,майбутнє інтернату,моє майбутнє” 01.09
|
Олімпійський тиждень «Щасливі українські діти- здорові ,спритні,мужні,сильні» 14.09
|
Тематична година на тему «День партизанської слави» 21.09. |
Вікторина „Чи знаєш ти свій рідний край” 27.09
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Провести бесіду на тему: «Дружба, це-» 05.09
|
Диспут: « Про скромність та зарозумілість» 13.09
|
Провести анкетування - вчимося спілкуватися. Що таке булінг. Чи знаєш ти? 19.09
|
Тема: «Добро – це коло, в середині якого є краса»
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Проведення вступного інструктажу з попередження дитячого травматизму 03.09 |
Взяти на облік учнів, які мають власні мопеди та велосипеди. Узгодити з батьками 14.09
|
Правила поведінки шкільної етики
21.09
|
Вологе прибирання класного приміщення
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Класна акція «Зробимо квітучим наш клас та нашу школу» 07.09
|
|
Обговорити про: «Природа – наш дім» 19.09
|
Вікторина«Квіти –посмішка природи» 25.09
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Прийняти участь у конкурсі малюнків „Світлофор – мій вірний товариш”
|
|
Організувати класну виставку книжок: „ Наші улюблені герої” 27.08
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
«Книга скаржиться! Книга дякує»
|
Вчись учитись, щоб уміти трудитись
|
Операція « Допоможи книзі »
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Анкетування учнів з метою уточнення індивідуальних даних
|
Перевірити наявність підручників у класі
|
Перевірка щоденників
|
Питання : « Як поводитися під час гімну?»
|
9. |
Робота з батьками |
Допомога батьків у оформленні класного приміщення
|
|
Батьківські збори з порядком дня :
|
Бесіда з батьками учнів, схильних до правопорушень
25.09 |
Жовтень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (01.10-05.10) |
ІІ тиждень (08-12.10) |
ІІІ тиждень (15-19.10) |
ІV тиждень (22-26.10) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Бесіда: «Символи області, району».1.10 |
Виховна година на тему: « Золота осінь» 8.10 |
Тема: « Україна пам’ятає» 15.10 |
Бесіда про охорону здоров’я в канікулярний період 22.10 |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Усний журнал: „Державна символіка України” 28.09 |
|
Урок мужності: « Ніхто не забутий,ніщо не забуте» 17.10
|
Провести бесіду до 65- річниці визволення Закарпаття,України 21.10 |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
День людей похилого віку. Акція милосердя. «Поспішай творити добро»Допомога людям похилого віку |
Провести анкетування « Тлумачний словник ввічливих слів» 10.10 |
Бесіда «Як не засмучувати батьків» 16.10 |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд 30.09 |
Бесіда про правила техніки безпеки з електроприладами 09.10 |
Вологе прибирання класного приміщення
|
Операція: « Бережи свій час» 19.10 |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Оформити книжкову виставку « Природа нашого краю» 1.10 |
Бесіда на тему: « Вже брами літа замикає осінь» 11.10 |
Диспут: «Барви веселки» 17.10 |
Диспут “Що буде, якщо...” 18.10 |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Оформити виставку « Українські співаночки»
|
Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків,)
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів. 27.09 |
Розмова про людей, які працюють поруч 4.10 |
|
Провести ремонт столів, стільців, підручників 20.10 |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Організувати привітання вчителів, вчителів- пенсіонерів2.10 |
Вивчати індивідуальні особливості учнів; поведінка на уроках та перервах
|
Рейд - перевірка відвідування учнями занять. 12.10
|
Перевірка зовнішнього вигляду учнів 19.10 |
9. |
Робота з батьками |
Робота з батьками через щоденник
|
|
Анкетування батьків з профорієнтації 15.10 |
Організувати участь учнів,батьків з ветеранами 22.10 |
Листопад
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Тиждень правознавства 05.11 |
Виховна година на тему: «Виконуй обов’язки, поважай правопорядок і закон» 12.11 |
Бесіда про «Заповіді людяності»
20.11 |
Операція « Нагодуй птахів»
26.11 |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Диспут «Ігри народів світу»
13.11 |
Класні години «Такого ще земля не знала»до дня пам’яті жертв голодомору
21.11 |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Диспут « Я і мій ідеал»
06.11 |
Бесіда «День толерантності» 16.11 |
Вікторина « Не робіть моїх помилок» 22.11
|
Бесіда « Добро – це коло, в середині якого єкраса» 27.11 |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Вологе прибирання класного приміщення
|
Рейд - перевірка « Твій зовнішній вигляд»
|
Провести КВН « Кмітливі, вперед!» 23.11 |
Бесіда по правилам дорожнього руху 29.11 |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Озеленення класу
1.11
|
Конкурс « Встанови годівничку» 15.11 |
Бесіда на тему: « Нагодуй птахів»
20.11 |
Дослідницькі роботи: “Краса і біль України”, “Екологічні катастрофи”, “Природні дива”. 26.11 |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Години спілкування: „Я - культурна людина” 08.11 |
Виховна година :“О слово рідне, України слава”
16.11 |
Відзначення Дня української писемності 16.11 |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Оформлення класних приміщень
|
Виховна година на тему: «Твій зовнішній вигляд» 12.11
|
|
Трудові десанти (операція “Сміття”).
27.11 |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями по питанням навчання
09.11 |
Рейд - перевірка відвідування учнями занять.
|
Вивчати індивідуальні особливості учнів; поведінка на уроках та перервах
|
Бесіда з вчителями –предметниками про успішність учнів
|
9. |
Робота з батьками |
Робота з батьками через щоденник
|
|
Бетьківський лекторій «Сімейне виховання» 23.11 |
Бесіда з батьками про здоровий спосіб життя та режим дня
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у конкурсі віршів до дня укр..писемності 05.11 |
Конкурс віршів“Струни серця”. 13.11 |
|
|
Грудень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 03.12 -07.12 |
ІІ тиждень (10.12-14.12) |
ІІІ тиждень (17-21.12) |
ІV тиждень (24-28.12) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Бесіда на тему: „Зупинемо СНІД,поки він не зупинив нас”
03.12 |
Виховна година на тему: „Декла рація прав людини”
10.12 |
Виховна година до дня Святого Миколая
18.12 |
Класні збори № 2 Підведення підсумків за І семестр. План зимових канікул. 26.12
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда про почуття любові до свого рідного краю, Батьківщини народу
04.12 |
Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу»
11.12 |
Розмова з учнями «Немає прав без обов’язків»
17.12 |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Зустріч з військовослужбовцями
05.12 |
|
Марафон «Мистецтво дарувати»
19.12 |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Акція „Молодь за здоровий спосіб життя” 06.12 |
Вологе прибирання класного приміщення
|
Інструктаж по правилам вуличного руху в зимовий період 20.12 |
Провести вікторину: «Марафон ерудитів» 24.12 |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічна операція «Встанови годівничку» 07.12 |
Бесіда: «Аптека бабусі Медуниці»
11.12 |
|
Провести розмову про правила техніки безпеки на природі 25.12 |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Диспут « Культура поведінки: ідемо в музей»»
|
|
Провести бесіду «Різдв’яний настрій» 20.12 |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів |
|
Ремонт парт, стільців
|
Підготовка до новорічних свят 24.12 |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда «Моя особиста гігієна» 07.12
|
Підготовка до презентації класного колективу.
12.12 |
|
Анкетування учнів “Зимові канікули! Що ти пропонуєш?” 28.12 |
План роботи на осінні канікули
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
|
Екскурсія до бібліотеки |
|
|
Прибирання класу |
|
|
Вологе прибирання класного приміщення |
|
|
Екскурсія в __________ |
|
План роботи на зимові канікули
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
1 |
Будівництво снігового містечка |
|
2 |
Спускання з гірки на лижах, санчатах |
|
3 |
Екскурсія на __________ |
|
4 |
Розучування щедрівок |
|
5 |
Щедрування |
|
6 |
Катання на ковзанах, санчатах |
|
VI. План виховної роботи на другий семестр
Січень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (18-20.01)
|
ІІ тиждень (23-28.01) |
ІІІ тиждень (30.01-3.02) |
|||
1. |
Виховні години, класні збори |
Класні збори № 3 на тему : «Відвідування учнями школи». Звіт про роботу за І семестр. Обговорення плану роботи на ІІ семестр 20.01 |
Тема виховної години: «День пам´яті Крут» 28.01 |
Виховна година: „Домашні обереги” 3.02 |
|||
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда про державну символіку України 18.01
|
|
Бесіда «Обов’язки учнів у школі» 30.01 |
|||
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Провести анкетування - розуміння учнем почуття дружби 27.01 |
|
|||
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Обережно, ожеледиця! 23.01
|
Вологе прибирання класного приміщення 30.01 |
|||
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Встановлення годівничок 24.01 |
Обговорити про : « Зимові птахи» 31.01 |
|||
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Відвідування районної бібліотеки. 25.01 |
Ознайомлення дітей із зимовими народними обрядами та святами 1.02 |
|||
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Випустити стінгазету до Дня Соборності України 19.01
|
Оформлення класних приміщень і озеленення класу 23.01 |
Допомога безпритульним тваринам у важкі зимові дні 2.02 |
|||
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Рейд - перевірка відвідування учнями занять 20.01 |
Перевірка стану підручників, шкільного майна та зовнішнього вигляду дітей 26.01 |
Спостереження за учнем ------------. Аналіз вчителів. 31.01 |
|||
9. |
Робота з батьками |
|
Батьківські збори № 3 на тему: “Взаєморозуміння між дорослими та дітьми”. 27.01 |
Залучення батьків до шкільного життя їх дітей. 2.02 |
|||
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Прийняти участь у науково-теоретичній конференції на тему: « свято української державності» 20.01 |
|
|
|||
Лютий
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (6.02-10.02) |
ІІ тиждень (13-17.02) |
ІІІ тиждень (20-24.02) |
ІV тиждень (27-2.03) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Класна година на тему: «Народні символи України» |
Урок з українознавства. «Свято Стрітення» 17.02 |
Провести бесіду до Дня захисника вітчизни 24.02 |
Виховна година «Стежинами рідного міста» 2.03 |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда : « Історія мого району» 15.02 |
Тематична година: «Державна символіка України» 20.02
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Пізнавальна година: « Світ спорту» 6.02 |
|
Привітання ветеранів Великої Вітчизняної війни, вчителів –ветеранів 23.02 |
Бесіда про мовний етикет 27.02 |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда “Відповідальність учнів за своє здоров'я”. 8.02 |
Звернути увагу на вивчення правил вуличного руху зимовий період 13.02 |
Тема: « Чесно жити – перший заповіт» 21.02 |
Вологе прибирання класного приміщення 27.02 |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Оновити зелений куточок класу 10.02 |
Свято зимуючих птахів 14.02 |
Вікторина „Екологічні, стежини”
22.02 |
Диспут “Що буде, якщо...” 28.02 |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків,) 14.02 |
Масляна. Бесіди, розваги за народними звичаями 20.02
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів. 9.02 |
Анкетування учнів про ставлення до фізичної праці 16.02 |
|
Провести ремонт столів, стільців, підручників 29.02 |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Поновлення відомостей про участь дітей у гуртках 7.02 |
Провести інструктаж з правил проведення змагань 14.02 |
Рейд - перевірка відвідування учнями занять. 23.02
|
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів ----------- 1.03 |
9. |
Робота з батьками |
Відвідування сімей учнів із метою про поведінку на перервах
9.02 |
|
Організувати участь учнів, батьків з ветеранами 22.02 |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Конкурс газет - вітань до Дня Святого Валентина . 15.02
|
|
|
Березень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (5.03-9.03) |
ІІ тиждень (12-16.03) |
ІІІ тиждень (19-23.03) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Бесіда : «Дорога і ми» 9.03
|
Виховна година: “Батькова криниця” 16.03 |
Бесіда на тему " Від краплини" 23.03 |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Збережемо природні святині Закарпаття 12.03 |
Поле чудес « Які населені пункти мого району» 20.03 |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Привітання жінок - вчителів, вчителів –ветеранів з святом 8 Березня 7.03
|
|
Анкетування учнів « Як ти розумієш почуття дружби» 19.03 |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд 5.03 |
Вчимося слухати один одного 13.03
|
Вологе прибирання класного приміщення 21.03 |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Поле чудес про Весну – красну 15.03 |
Заочна подорож “Озера та ріки мого краю”. 22.03 |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Книга в житті людини. Наш підручник 6.03 |
Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків,) 14. 03 |
Свято землі (21 березня) та свято води (22 березня). Чим вони важливі для нас? 22.03 |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів. 5.03 |
Усний журнал „Всі професії важливі”. 15.03 |
Жива газета „Дружно ми живемо, колектив свій бережемо”. 19.03 |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями , які не можуть встановити дружніх стосунків з однокласниками 9.03 |
Вивчати індивідуальні особливості учнів; поведінка на уроках та перервах
16.03 |
Спостереження за поведінкою -------- Аналіз зауважень вчителів 21.03
|
9. |
Робота з батьками |
Допомога школі до Дня 8 березня 7.03 |
Допомога батьків у проведенні тижня, присвяченого творчості Т.Г.Шевченка. 12.03 |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у конкурсі газет - віталень на тему: «Вітаємо, любі жінки» 7.03 |
Прийняти участь у виставці малюнків – ілюстрацій до творчості Т. Г. Шевченка 12.03 |
|
Квітень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (2-6.04) |
ІІ тиждень (9-13.04) |
ІІІ тиждень (17-20.04) |
ІV тиждень (23-27.04) |
1. |
Виховні години, класні збори |
„Людина може все” 6 .04 |
Дамо знання i мудрiсть незалежнiй Українi. (виховна година) 13.04 |
Виховна година « Шануймо природу усюди й завжди» 20.04 |
Тема виховної години: « Чорнобиль не має минулого часу» 27.04 |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Тематична година: «Державна символіка України» 5.04 |
“Традиції мого народу” 12.04 |
Інтелектуальна гра “Чи знаю я рідну мову”. 18.04 |
„Чорнобильські дзвони” – день вшанування пам’яті ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС 26.04 |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Тренінг “Ні - шкідливим звичкам!”. 4.04 |
"Подивись на себе очима товаришів” 10.04 |
Диспут: « Що таке щастя?» 17.04 |
Випуск стінгазети “Я та моє здоров'я”. 24.04 |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд 2.04 |
Про характер розмови
11.04 |
Вологе прибирання класного приміщення 19.04 |
Рейд - перевірка « Твій зовнішній вигляд» 23.04 |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічне прес-шоу „Чи знаєте ви що...?”. 3.04 |
Бесіда: «Правила безпечної поведінки у лісі» 9.04 |
Організація позаміських екскурсій. 21.04 |
Трудовий десант « перетворимо школу у квітучий сад» 27.04 |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Культура поведінки 4.04 |
Конкурс малюнків: “Моя сім'я”, “Мій клас - моя родина”. 11.04 |
Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків,) 19.04 |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів. 6.04 |
Рейди-перевірки учнів щодо збереження шкільного майна та підтримання належного стану шкільної форми13.04 |
|
Провести ремонт столів, стільців, підручників 23.04 |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за зовнішнім учнівським виглядом.------------- 3.04 |
Бесіда з учнями по питанням навчання 9.04 |
Рейд - перевірка відвідування учнями занять. 18.04
|
Бесіда з невсти-гаючими учнями про підсумки навчання 26.04 |
9. |
Робота з батьками |
Відвідування сімей учнів із метою про поведінку на перервах ---------------------- 5.04 |
|
Відвідування сімей учнів
17.04
|
Засідання батьківського комітету 25.04 |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у конкурсі малюнків до Свята Великодня 13.04 |
Стати учасником виставки малюнків на тему: « Увійди в природу другом» 20.04 |
Відвідати лінійку на тему: « Пам’ять – наша зброя» 27.04 |
Травень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (3-5.05) |
ІІ тиждень (7-11.05) |
ІІІ тиждень (14-18.05) |
ІV тиждень (21-25.05) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Урок мужності на тему: «Пам’ять серця» 5.05 |
„Сім’я – найголовніша частинка суспільства” – бесіда до Міжнародного Дня Сім’ї 11.05 |
Класні збори № 4 на тему: 1) підсумки за ІІ семестр; 2) літній відпочинок та оздоровлення. 18.05 |
Виховна година до Міжнародного Дня захисту дітей „Мої права” 25.05 |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Збережемо місцеві природні святині України 10.05
|
Розмова про конституцію України 19.05 |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Допомога ветеранам Великої Вітчизняної війни 7.05 |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд 4.05 |
Бережи здоров’я змолоду. Я ціную здоровий спосіб життя. 10.05 |
Оформлення літопису 7-Б класу 14.05 |
Бесіда "Літні кані-кули! Що ти пропонуєш?” 21.05 |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Акція “Паросток майбутнього”. 8.05 |
|
Акція ( впорядкуй клумби) 22.05 |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Літературно - музичне вітання «Свято зі сльозами на очах» 3.05 |
|
Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків,) 15.05 |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів. 3.05 |
Допомога батькам на полі та у господарстві 11.05 |
|
Провести ремонт столів, стільців, підручників 24.05 |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями , які не можуть встановити дружніх стосунків з однокласниками 5.05 |
Вивчати індивідуальні особливості учнів; поведінка на уроках та перервах
11.05 |
Спостереження за поведінкою ------- Аналіз зауважень вчителів 16.05
|
Рейд - перевірка відвідування учнями занять.
23.05 |
9. |
Робота з батьками |
Зустріч з ветеранами Великої Вітчизняної війни 5.05 |
Участь у проведенні травневих свят: День Матері 7.05 |
Батьківські збори №4 на тему: Звіт про роботу, пророблену в 2-гому семестрі 17.05 |
Ремонт кабінету математики 23.05 |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Лінійка на тему: «Пам’яті вірні» 5.05 |
Взяти участь у святковому вогнику « Мати – символ добра на Землі» 7.05 |
|
Прийняти участь у лінійці « Дзвони ж нам,дзвонику , востаннє на дорогу» 25.05 |
План роботи на весняні канікули
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
|
Провести бесіду зі школярами про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки під час весняних канікул |
|
|
Прибирання класу |
|
|
З метою виховання в учнів здорового способу життя організувати велосипедний похід. |
|
|
Вологе прибирання класного приміщення. |
|
|
Екскурсія на ________________
|
|