Планування виховної роботи 8 клас

Про матеріал

Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаї та традиції : спільне проведення свят, вітання іменинників, здійснення екскурсій та подорожей,

Деякої корекції вимагає учнівське самоврядування.

Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.

Перегляд файлу

І семестр 2015-2016н.р.

                                                                                                                                   "Погоджено"                                           "Затверджую"

ЗВР:  Станинець М.І.________       Директор школи:Фурик М.А.________

 

"___" _____________2018р.           "___" ______________2018р.

 

 

 

ІІ семестр 2015-2016н.р.

"Погоджено"                                "Затверджую"

ЗВР:СтанинецьМ.І.________          Директор школи: Фурик М.А.________

 

"___" _____________2019р.           "___" ______________2019р.

 

 

 

                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:

  • Класний журнал.
  • Особові справи учнів.
  • Табелі успішності учнів.
  • План виховної роботи.
  • Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
  • Розробки сценаріїв виховних заходів.
  • Щоденник роботи з „важкими” дітьми.
  • Протоколи батьківських зборів.
  • Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.

 

Циклограма класного керівника

Щоденно:

  1. Робота з тими хто запізнюється та виявлення причин відсутності учнів.
  2. Організація чергування учнів.
  3. Індивідуальна робота з учнями.
  4. Контроль за зовнішнім виглядом учнів.

Щотижня:

  1. Перевірка щоденників.
  2. Проведення заходів за планом.
  3. Робота з батьками за планом.
  4. Зустріч з психологом та медсестрою, психолого-педагогічні спостереження.

Щомісяця:

  1. Консультація психолога стосовно важковиховуваних дітей.
  2. Зустріч з батьками за планом.

Протягом семестру:

  1. Оформлення класного журналу.
  2. Аналіз виконання плану, корекція.
  3. Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету .

Один раз на навчальний рік:

  1. Оформлення особових справ.
  2. Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.                    
  3. Статистичні дані.
  4. Проведення відкритого виховного заходу.              

 

Пам’ятка щодо проведення виховних годин

Мета проведення:

  • Вивчити індивідуальні особливості учнів під час неформального спілкування.
  • Пізнати інтереси учнів, зрозуміти їхні переживання та мотиви поведінки.
  • Обговорювати поточні події класу, селища, держави.

Форми проведення:

  • Вільне спілкування вчителя з учнями.
  • Бесіди на заплановані теми.
  • Обговорення актуальних статей з газет.
  • Обговорення кінофільмів, книжок, вистав.
  • Зустріч із цікавими людьми.
  • Усні журнали.
  • Години спілкування.
  • Екскурсії.
  • Політичне інформування учнів.                                                

Виховні години проводяться один раз на тиждень у певний день. Тематика спілкування з учнями заздалегідь планується, однак поточні події у класі, школі, місті, державі можуть підказати тему незаплановану раніше.

 

Основні завдання класного керівника:

  • Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету, традицій.
  • Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
  • Духовно-моральне виховання.
  • Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
  • Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
  • Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
  • Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
  • Врахування інтересів дітей.
  • Організація роботи з батьками.

 

 

 

 

 

Показники успішної діяльності класного керівника:

  • Високий рівень ефективності виховної роботи з класним колективом.
  • Високий рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівника, наявність в нього авторської педагогічної технології.
  • Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника

( уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати та зробити висновки).

  • Активна співтворчість з класом.
  • Контакт з батьками, залучення їх до співпраці.
  • Володіння вмінням зацікавити вихованців власним захопленням, організувати дозвілля.
  • Взаємний інтерес класного керівника та учнів один до одного, повага учнів до класного керівника.

 

„Золоті” правила класного керівника.

  1. Учитель має бути особистістю, яка приваблює дітей.
  2. Учитель повинен викликати любов та повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та спілкується з нею, у стосунках з нею чесний і відвертий.
  3. Учитель має бути веселим і жартівливим.
  4. Учитель має раціонально використовувати свій час.
  5. Учитель має бути доброзичливим.
  6. Учитель має постійно вдосконалюватись, розширювати свій кругозір.
  7. Гасло вчителя: „Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”.
  8. Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
  9. Учитель має створити колектив, в якому панують доброзичливі стосунки.
  10. Учитель має любити, захищати дитину, поважати її почуття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У 8 класi навчається 20 учнiв, з них:11 дiвчаток i 9 хлопчикiв. Клас вiкової норми з групою iнтелектуальних дiтей.

Показники успiшностi у класi такi:

• учнiв з високим рiвнем навчальних досягнень ______;

• учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних досягнень ______;

• учнiв iз середнiм рiвнем навчальних досягнень ______;

• учнiв iз початковим рiвнем навчальних досягнень _____.

Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання.___% учнiв класу навчаються iз задоволенням i на жаль чотири  мають початковий рiвень навчальних досягнень.

Труднощi пiд час вивчення окремих предметiв мають Рацин І., Келемен Я., Кучугура І., Чийпеш А.,.

Дисциплiна на уроках задовiльна. Такi учнi, як:Рацин І., Кучугура І. — не завжди виконують домашнi завдання.

Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. Клас доволі згуртований та організований, об'єднаний спільними інтересами, хоча спостерігається поділ на мікрогрупи за статтю та власними уподобаннями.

Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. Але повного порозумiння мiж дiвчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощiв, образливостi, амбiцiйностi). У стосунках мiж дiтьми мало спiвчуття, теплоти, галантностi, терпимостi до помилок товарища. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, не всi цiнують фiзичну працю, зокрема обслуговуючого персоналу.

Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаї та традиції : спільне проведення свят, вітання іменинників, здійснення екскурсій та подорожей,

Деякої корекції вимагає учнівське самоврядування.

Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.

 

Проблеме питання:

"Духовний світ дитини нашого часу і методи формування національної свідомості".

 

 

 

п/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Дата народження

Домашня адреса

  1.  

Демко А.

25.01 .2002

Гагаріна

  1.  

Демко Б.

02.01.2002

Гагаріна

  1.  

Караслай В.

30.04.2002

Миру

  1.  

Келемен Я.

20.08.2002

Шевченка

  1.  

Копинець І.

10.12.2001

І.Франка

  1.  

Купар Д.

17.03.2002

Миру,151

  1.  

Купар М.

21.02.2002

Миру,

  1.  

Кучугура І.

02.01.2002

Добровольців,

  1.  

Рацин І.

26.10.2002

Шевченка,

  1.  

Палюх В.

17.08.2002

Шевченка,48

  1.  

Роман Б.

03.10.2002

Добровольців,

  1.  

Роман Н.

31.05.2002

Добровольців,

  1.  

Роман С.

16. 06.2002

Миру,

  1.  

Сакалош Т.

08.03.2002

Шевченка,

  1.  

Федорченко І.

20.06.2002

Миру,35

  1.  

Феєр Анг.

24.06.2002

Шевченка,

  1.  

Феєр А.

29.10.2002

Шевченка,

  1.  

Чедрик М.

01.12.2002

Миру,

  1.  

Чийпеш А.

12.09.2002

Миру,

  1.  

Чорба А.

03.02.2002

Шевченка,57-А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

ПІП  учня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти - сироти

Діти, позбвлені батьківського піклування

Напівсироти

Багатодітні (к-стьдітей у сім'ї)

Малозабезпечені

Неповні сім'ї

3 неблагонадійнихсімей

Діти-інваліди

Діти-чорнобильці

Діти, батьки яких є учасниками АТО

Діти-переселенці

  1.  

Демко А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Демко Б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Караслай В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Келемен Я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Копинець І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Купар Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Купар М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Кучугура І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Рацин І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Палюх В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Роман Б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Роман Н.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Роман С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Сакалош Т.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Федорченко І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Феєр Анг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Феєр А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Чедрик М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Чийпеш А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Чорба А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім'я

Доручення

І  семестр

ІІ  семестр

1

Демко А.

відпов. за відвідування

 

2

Демко Б.

квітникар

 

3

Караслай В.

відпов. за навчальний сектор

 

4

Келемен Я.

відпов. за інвентар класу

 

5

Копинець І.

відпов. за спортивний сектор

 

6

Купар Д.

інформатор

 

7

Купар М.

відпов. за стан підручників

 

8

Кучугура І.

відпов. за інвентар класу

 

9

Рацин І.

відповідальний за чергування

 

10

Палюх В.

президент класу

 

11

Роман Б.

відпов. за зовнішній вигляд учнів

 

12

Роман Н.

відпов. за стан підручників

 

13

Роман С.

інформатор

 

14

Сакалош Т.

відпов. за зовнішній вигляд учнів

 

15

Федорченко І.

ІІ-заступник президента

 

16

Феєр Анг.

відпов. за відвідування

 

17

Феєр А.

квітникар

 

18

Чедрик М.

відпов. за навчальний сектор

 

19

Чийпеш А.

відпов.за культмасову роботу

 

20

Чорба А.

І-заступник президента

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п/п

Прізвище та ім’я

Музична школа

Гурток

Спортивна секція

Екоцентр

  1.  

Демко А.

 

 

 

 

  1.  

Демко Б.

 

 

 

 

  1.  

Караслай В.

 

 

 

 

  1.  

Келемен Я.

 

 

 

 

  1.  

Копинець І.

 

 

 

 

  1.  

Купар Д.

 

 

 

 

  1.  

Купар М.

 

 

 

 

  1.  

Кучугура І.

 

 

 

 

  1.  

Рацин І.

 

 

 

 

  1.  

Палюх В.

 

 

 

 

  1.  

Роман Б.

 

 

 

 

  1.  

Роман Н.

 

 

 

 

  1.  

Роман С.

 

 

 

 

  1.  

Сакалош Т.

 

 

 

 

  1.  

Федорченко І.

 

 

 

 

  1.  

Феєр Анг.

 

 

 

 

  1.  

Феєр А.

 

 

 

 

  1.  

Чедрик М.

 

 

 

 

  1.  

Чийпеш А.

 

 

 

 

  1.  

Чорба А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Палюх Віталіна

 

 

 

                             1.Чорба Ангеліна

                             2. Федорченко Ірина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Роман Марина

 

 

 

                             1.Чедрик Олеся

                      2.Чийпеш Марія

                      3.Купар Віталія

                     4.Феєр Лариса

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць

Зміст роботи

Відповід.

Вересень

1.Вивчення нормативних документів, що стосуються роботи батьківського комітету.
2. Обговорення плану роботи батьківського комітету на 2015-2016н.р.
3. Вибори нового голови батьківського комітету і секретаря.

Голова б/к

Жовтень

1. Про відповідальність батьків за виховання дітей.
2. Підготовка класного   приміщення до опалювального сезону.

3.  Поточні питання.

Голова б/к

Листопад

1. Про організацію дозвілля школярів.
2. Про поведінку та відвідування учнями школи.

3. Поточні питання

Голова б/к

Грудень 

1. Надання кваліфікованої допомоги неблагополучним  сім'ям   і функціонально неспроможним сім'ям.

2. Підготовка   до   святкування Новорічних свят.

3.Організація дозвілля школярів на час зимових канікул.

 Голова б/к

Січень                   

1. Участь батьків у формуванні моральних якостей учнів.
2. Педагогіка співробітництва педагогів і батьків.
3. Поточні питання.

Голова б/к

Лютий     

1. Про стан здоров’я підлітків та шляхи його покращення.
2. Підготовка до святкування 8 - Березня

3.  Поточні питання.

Голова б/к

Березень

1.Роль батьків у формуванні морально - етичних норм поведінки дітей.

2. Роль батьків у вирішенні господарських проблем класу.

З Поточні питання.

Голова б/к

Квітень 

1. Участь батьківського комітету в організації  виховного процесу в класі.

2. Про відповідальність батьків за виховання дітей.

3. Поточні питання.

Голова б/к

Травень  

1. Організація дозвілля школярів у літній період.
2.  Підведення підсумків роботи батьківського комітету за 2015-2016 н.р.  та планування роботи на наступний навчальний рік.

3. Поточні питання.

Голова б/к

 

 

 

 

 

 

                                                                     

 

             І тиждень

          01.09 - 04.09

       ІІ тиждень

        07.09-11.09

         ІІІ тиждень

          14.09-18.09

   IV тиждень

      21.09-25.09

Виховна година

"Україна у кожного в серці"

 

"Державні  та  народні  символи України"

Урок мужності "Ми ними пишаємось"

"Скільки  ти знаєш  мов, стільки  разів  ти  людина"

Класні збори

"Закони нашого життя"(вибір активу, розподіл доручень)

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

Година спілкування

 "Я, родина і Україна"

 

Взяти участь у відзначенні Міжнародного Дня  миру

Ціннісне ставлення до людей

Година  спілкування "Про  необхідність  дотримання  внутрішкільного  розпорядку"

 

Обговорення   та  створення  морального  кодексу  класу

Слово  про  книгу

Бесіда "Чудо ,імя   якому  книга"

Ціннісне ставлення до себе

Ознайомити  учнів  порадами з самовиховання .

Взяти участь у  проведенні  дня  фізкультури  та  спорту

Бесіда "Мова  вулиці" В рамках місячника "Увага-діти на дорозі"

          Урок

"Безпека на дорозі – безпека життя"

Ціннісне ставлення до природи

 

Гра – експрес  

 " Червона книга України"

 

 

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

 

 

 

Складаємо  літопис   свого  класу

Доброчинна акція "Подаруй бібліотеці книгу"

Ціннісне ставлення до праці

Акція "Зробимо  свій  клас зеленим"

 

Бесіда "Обов’язки чергових"

Створення  затишку класної кімнати

Індивідуальна робота  з учнями

Опитувальник  "Ідеї, пропозиції  виховних  справ у класі"

Бесіда з учнями  якиі  порушують правила поведінки

_________________

 

Проаналізувати зайнятість учнів у гуртках та секціях

Контроль за станом відвідування школи _________________

Робота з батьками

Зустріч з батьками під час святкування Дня Знань.

Ознайомлення батьків з планом роботи протягом семестру. Вибір батьківського ком.

Відвідування сімї  __________ з метою вивчення  домашніх умов

Батьківські  збори «Почуйте серцем

голос Вашої дитини»

 

Участь у загальношкільих міроприємствах

Участь у святі Першого дзвоника 

Благодійна акція "Захиснику України – твоя підтримка та повага"

Конкурс  "Кращий клас ,

- спортивні ігри та змагання."

Взяти участь у відзначенні міжнародного Дня миру

Взяти участь у відзначенні  Міжнародного дня туризму .

 

            І тиждень

         28.09. - 01.10

           ІІ тиждень

           05.10-9. 10

         ІІІ тиждень

         12.10-16.1 0

      IV тиж день

       19.10-23.10

Виховна година

"Живи, добро звершай"

 

"Ми діти твої , Україно!"

 

    "Хочеш   бути   щасливим – будь ним"   

Урок  мужності "Зростаємо патріотами". Козацькі ігри.

Класні збори

 

 

 

 

Ціннісне ставлення  особистості до суспільства і держави

Взяти  участь  у  тижні   правових  знань

Взяти  участь   у  проведенні Європейського тижня  місцевої   демократії  

 

 

Ціннісне ставлення до людей

Ознайомлення  з  кодексом  честі  учня

Памятка "Як  стати  кмітливим  і  розумним"

Бесіда "Слово  про  компліменти"

 

Ціннісне ставлення до себе

Інтелектуальна гра  "Крок  за   кроком   до  здоров`я"

Профілактика шкідливих звичок(тютюнопаління,вживання алкоголю) Анкетування "Проблема шкідливих звичок для учня"

 

Інструктаж з  техніки  безпеки   та  охорони  праці  напередодні  канікул

Ціннісне ставлення до природи

 

Акція "Чисте  повітря"

 

 

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

   Круглий стіл

"Художники Виноградівщини"

 Взяти  участь у  виставці  учнівських  фотографій "Жовтень  у   моєму  місті"

 

Ціннісне ставлення до праці

Трудовий десант "Створимо затишок"

 

Провести акцію "Чисті  кімнати"

Взяти  участь   у акції  "Хай  сяє   школа    рідна  чистотою"

Індивідуальна робота  з учнями

Контроль за станом відвідування школи  __________________________________

Контроль за станом готовності  шкільних приладь _________________

Бесіда про бережне ставлення до шкільного майна

Бесіда  з  невстигаючими учнями _________________________________

Робота з батьками

Лекція "Батьки і діти живемо дружно"

Бесіда з мамою _________ про стан здоровя учениці 

Бесіда з батьками ______________про поведінку та успіхи в навчанні

Бесіда з батьками__________  про стан  успішності  та поведінки  учениці

Індивідуальна бесіда з батьками________

Участь у загальношкільих міроприємствах

Участь у святі "Уклін вам вчителі"

Взяти участь у відз. Свята осені :

-виставка-конкурс "Дари осені"

Прийняти участь у святі "Дари осені"

 

                                                                        

 

І тиждень

2.11. - 06.11

ІІ тиждень

9.11-13.11

ІІІ тиждень

16.11-20.11

IV тиждень

23.11-27.11

Виховна година

Урок мужності "Пам'ять у наших серцях"

 

 "Прости  нас, пам`яте  прости"

 

 "Права   дітей   на  особливу    турботу"

 

"Життя – це   дар,  бережи  і  цінуй  його"

 

Класні збори

 

 

 

 

Ціннісне ставлення  особистості до суспільства і держави

Година  спілкування

"Мова рідна,слово рідне"

 

Бесіда до Всесвітнього дня прав дитини "Конвенція про права дитини"

Бібліотечний урок     поет  із   сумними  очима"

Ціннісне ставлення до людей

Година спілкування "Щоб  не трапилось  біди – правил дорожніх    дотримуйся   завжди"

Година  спілкування "Будь  толерантним"

 

 

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда "Дбаємо про здоров я"

Взяти  участь у конкурсі-виставці  малюнків  до Міжнародного  дня   відмови  від  паління

Інструктаж  по  техніці  безпеки (правильне  поводження  з  електроприладами

Бесіда "Гігієна зору. Бережи свої очі"

 

Ціннісне ставлення до природи

Круглий   стіл  " 7 природних  чудес  Закарпаття"

 

Усний журнал "Рослини-барометри"

 

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

Інтелектуальна гра "Найрозумніший"

 

Конкурс малюнків "Я малюю світ"

Ціннісне ставлення до праці

 

Заочна подорож "Професії від А до Я"

 

Акція  "За  життя  без  сміття"

Індивідуальна робота  з учнями

Бесіда  з учнями, що схильні до запізнень

Методичні консультації  з вчителями предметниками з  метою виявлення прогалин у навчанні  __________________

 

Бесіда з учнями ________________про навчальні  досягнення

 

Бесіда  з  невстигаючими учнями 

________________

Робота з батьками

Диспут "Моя щаслива дитина"

 

Бесіда з батьками проблемних дітей _________________ Заохочення та покарання:за і проти.»

Підготувати листи-повідомлення  для батьків про успішність у школі

Бесіда з батьками про ставлення до навчання ______________

Участь у загальношкільних  мироприємствах

Взяти участь у відз. Дня української письменності

 

Взяти участь у відзначенні Дня толерантності в школі

Взяти участь у акції  "Молодь за здоровий спосіб життя”

 

 

 

 

 

 

І тиждень

30.11-04.12

ІІ тиждень

07.12-11.12

ІІІ тиждень

14.12-18.12

IV тиждень

21.12-25.12

Виховна година

Урок мужності "Наша армія – наша гордість"

"Будинок  наших взаємин"

 

"Поняття  злочину. Кримінальна відповідальність"

 

"Ви – майбутні батьки…"

Класні збори

 

 

 

1. "Колектив  починається  з тебе. А що  ти  робиш  для  колективу?"

2. підсумки навчання за 1 семестр

Ціннісне ставлення  особистості до суспільства і держави

Година спілкування  "День  збройних  сил  України"

 

Головна пісня Батьківщини

 

 

Ціннісне ставлення до людей

Година  спілкування  "Права  дитини   на  папері   та  в  житті"

 

Година спілкування "Поведінка в громадських місцях"

 

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда  "Знаючи  права  пам’ятай  про  обов’язки"

 

 

Інструктаж з  техніки  безпеки   та  охорони  праці  напередодні  канікул. "Обережно лід" Увага піротехніка"

Ціннісне ставлення до природи

 

Акція "Нагодуй птахів"

 

Екологічна операція "Встановити годівничку"

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

Бесіда "Життєвий  та  творчий  шлях Б. Бартока"

 

Розучення Новорічних щедрівок

Ціннісне ставлення до праці

Бесіда  "Мої  обов’язки  в родині"

Взяти участь у конкурсі " Замість  ялинки зимовий  букет"

"Фабрика Діда Мороза"(виготовлення новорічних іграшок)

Трудовий  десант "Ваші  руки  потрібні  школі"

Індивідуальна робота  з учнями

  Бесіда. з метою покращення успішності

__________________

Бесіда про культуру поведінки з ____________________________________

"Ціна часу"--бесіда з учнями _________

____________________________________

 

Контроль  за  виконанням  доручень  _______

________________

Робота з батьками

Бесіда з батьками _____________ про адаптацію  учня   в  класному  колективі

Бесіда з мамою _______________ про рівень успішності

Батьківські збори 

"Вулиця та спілкування наших дітей"

Довести до батьків результати успішності за 1 семестр.

Участь у загальношкільих міроприємствах

Взяти участь у відзначенні  Дня Збройних Сил України

 

Взяти участь у конкурсі Новорічних композицій,плакатів

Новорічне свято

 

 

           І тиждень

          11.01 -15.01

         ІІ тиждень

         18.01-22.01

       ІІІ тиждень

       25.01-29.01

Виховна година

«Я – підліток»

«Україно!Це  твої символи»

Урок мужності «Вітчизна – це не хтось і десь! Я – теж Вітчизна!»

Класні збори

«Як  досягти успіхів у навчанні» (вибір активу, розподіл доручень, інструктаж з ТБ)

 

 

Ціннісне ставлення  особистості до суспільства і держави

Конкурс «Що в Україні най-най?»

 

Читацька  конференція «29 січня- день памяті  жертв  під Крутами»

Ціннісне ставлення до людей

 

Анкетування «Класний керівник очима вихованця»

Бесіда «Як запобігти трагічним наслідкам пожеж»

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда «Правила безпеки взимку. Який він, міцний  та неміцний лід?»

 

Анкетування «Мотивація успіху і  боязнь   невдачі»

Ціннісне ставлення до природи

 

Фотоконкурс «Зима   у  моєму  місті»

Акція «Нагодуй птахів»

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

 

Круглий  стіл «Навчись  поважати людей»

Ціннісне ставлення до праці

Трудовий десант «Створимо затишок»

 

 

 

Індивідуальна робота  з учнями

Бесіда з учнями про правила поведінки на перерві________________________________

Робота з учнями які відстають у навчанні

_________________________________________

Індивідуальні бесіди з профілактики правопорушень ____________________

 

 

Робота з батьками

Відвідування сімї _____________ з метою вивчення  домашніх умов

Відвідування батьків ___________ з  метою  зясування причин відсутності в  школі

Батьківські збори «Особливості  організації  навчального процесу   підлітків»

Участь у загальношкільих міроприємствах

Взяти  участь  у конкурсі вертепних дійств  «Вертепні  дійства  2016»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        І тиждень

       01.02 -05.02

      ІІ тиждень

      08.02-12.02

            ІІІ тиждень

            15.02-19.02

   IV тиждень

     22.02-26.02

Виховна година

«Відверта  розмова про  ввічливі  слова і ввічливі  вчинки»

 

Урок  мужності  «З Україною в серці»

«Передаймо, нащадкам  наш найбільший  скарб-рідну мову»

 

«Поведінка – це  дзеркало, в якому  кожен  показує  своє  обличчя?»

Класні збори

 

 

 

 

Ціннісне ставлення  особистості до суспільства і держави

 

Взяти участь у конкурсі

на кращий літературний

твір присвячений до Дня рідної мови

 

 

Ціннісне ставлення до людей

Година спілкування «Палити чи не палити?»

 

 «Сучасні  джентельмени»

для хлопців до Дня захисника Вітчизни

 

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда «Правила  спілкування»

 

Круглий  стіл  « Ти і  міліція»

Бесіда «Правила  пожежної безпеки у вашому домі»

 

Ціннісне ставлення до природи

 

Екскурсія зимовим містом/фото/

 

Екологічна подорож вікторина «Ми і світ природи»

 

 

Ціннісне ставлення до мистецтва

Виготовлення Валентинок

 

Взяти участь у конкурсі

на кращий літературний

твір присвячений до Дня рідної мови

 

Ціннісне ставлення до праці

Акція «Чисті  кімнати»

Ремонт підручників у шкільній бібліотеці

 

 

 

Індивідуальна робота  з учнями

Бесіда з учнями  __________________ про стан збереження  підручників

Бесіда з учнями , що відстають у навчанні

__________________

Бесіда з учнями 

_________________ про виконання  доручень. Провести індивідуальні  бесіди щодо  шкідливих звичок____________

Бесіда про бережне ставлення до шкільного майна

_________________

 

 

Робота з батьками

Бесіда з батьками проблемних дітей

_______________

 

Відвідування батьків учнів вдома з метою наданнметодичних консультацій _____

_________________

Бесіда з мамою ____________про успішність  та поведінку  в школі

Бесіда з батьками про ставлення до навчання ________

________________

Участь у загальношкільих міроприємствах

 

Конкурс на кращу   листівку

 

Взяти участь у конкурсі до Міжнародного дня рідної мови

 

 

 

І тиждень

29.02 -04.03

ІІ тиждень

07.03-11.03

ІІІ тиждень

14.03-18.03

IV тиждень

28.03-01.04

Виховна година

«Щастя! Як ми його розуміємо»

 

Урок мужності «Пам'ять заради майбутнього»

«Кримінальна відповідальність  неповнолітніх»

 

«Ми  народжені, щоб  нести  відповідальність за  життя ,істину, любов»

Класні збори

 

 

 

 

Ціннісне ставлення  особистості до суспільства і держави

 

Відзначити  день гімну України

Бібліотечний урок «Підручник  - наймасовіша  книжка»»

Заочна подорож Україною

Ціннісне ставлення до людей

Бесіда «Паління .Що таке  тютюн?»

Тренінг з розвитку  творчого  мислення «Уявімо,що….»

 

 

Ціннісне ставлення до себе

Вікторина з  правил руху  велосипедистів

Бесіда  «Наркоманія що  це?»

Бесіда « Памятка безпеки  для  попередження  дитячого  травматизму» Напередодні весняних канікул

Бесіда «Правила  безпечного  користування   побутовими  газовими  приладами»

Ціннісне ставлення до природи

Бесіда « Будь природі добрим сином»

 

День довкілля . Операція      «Посади деревце»

Екологічний КВК

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

Конкурс  «Найрозумніший»

Обмін думками «Живи книго»

 

Ціннісне ставлення до праці

Визначення нахилу  до певного  виду  професії /Тест/

 

Трудовий десант «Створимо затишок»

 

Індивідуальна робота  з учнями

Бесіда з учнями_________

____________ про виконання своїх доручень

Аналіз відвідування учнями школи__________

__________________

Контроль за станом підручників ___________

_________________

Індивідуальні бесіди з __________  , з  метою подолання вживання нецензурних слів

Робота з батьками

Бесіда з батьками _________

________________з метою покращення успішності

Відвідування батьків  ___________________, з метою ознайомлення підготовки до уроків їх дітей.

Підготувати листи-повідомлення  для батьків про успішність у школі

Індивідуальна бесіда з батьками________

Участь у загальношкільих міроприємствах

Взяти участь у заходах  присвячених Шевченківським д

Конкурс « Моя  мама  найкраща»

Взяти участь у відзначенні Міжнародного дня театру

Взяти участь у конкурсі пісень  «Люблю тебе, Україно!»

 

 

І тиждень

04.04-08.04

ІІ тиждень

11.04-15.04

ІІІ тиждень

18.04.-22.04

IV тиждень

25.04 -29.04

Виховна година

Урок мужності «Памятай, учись, шануй!»

« Що маю знати, щоб зберегти своє здоров’я»

 

«Шануймо все, що зветься  просто Україна»

 

«Біль Чорнобиля з роками не зникає»

Класні збори

 

 

 

 

Ціннісне ставлення  особистості до суспільства і держави

Година  спілкування

«Людина  починається  з  добра»

 

 

Міжнародний  день  пам’ятників. Заочна  подорож  рідним  краєм

 

Ціннісне ставлення до людей

       Година  спілкування  «Комплімент»

Тренінг  «Я та  мій  клас»

 

Бесіда «Пунктуальність  і відповідальність»

Ціннісне ставлення до себе

 

Диспут «Дисципліна – це добре  чи погано?»

 

Інструктаж. Правила  пожежної   безпеки   та  поводження  з електроприладами

Ціннісне ставлення до природи

 

День  довкілля «Чисте  довкілля - запорука  добробуту»

 

Відзначити  день Землі

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

 

 

Фотоконкурс «Весна  у  моєму місті»

Ціннісне ставлення до праці

 

Трудовий десант по очищенню території школи

 

Диспут «Як ми розуміємо професії великі та малі»

Індивідуальна робота  з учнями

Бесіда з учнями які спізнюються на уроки _________

Бесіда. з метою покращення успішності

________________

________________

Бесіда «Проблема шкідливих звичок  учнів» _______________

Робота з активом  класу

Робота з батьками

Бесіда з мамою ______________про рівень успішності

Бесіда з батьками  про забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей в сім’ї______

_________________

Бесіда з батьками ____________про успішність  у школі

Провести консультації  з вчителями предметниками  про успішність учнів

Участь у загальношкільних   міроприємствах

Взяти участь у відзначенні Всесвітнього дня здоровя

 

  Виставка «Найкумедніше  фото»

Вахта памяті «Дзвони Чорнобиля»

 

 

 

 

 

І тиждень

02.05-06.05

 

ІІ тиждень

09.05-13.05

 

ІІІ тиждень

16.05.-20.05

 

IV тиждень

23.05.-27.05

Виховна година

«Святе слово мати»

Урок мужності «Дитинство опалене війною»

«Любов  до  ближнього – джерело величі  людини»

«Я – частинка свого народу»

Класні збори

 

 

 

«Як виконували свої доручення»

 

«Ціннісне ставлення  особистості до суспільства і держави

Бесіда «Діяльність  відомихісторичних осіб  в  імя  свободи України»

 

 

 

Ціннісне ставлення до людей

 

Диспут «Культура – повага до людей і до себе»

 

«День Європи»

Ціннісне ставлення до себе

Година  спілкування

«Ви сказали  добридень!»

 

Бесіда  «Спокус  безліч,а здоровя одне»

 

 

Тест  «Твоє здоров'я»

Ціннісне ставлення до природи

Озеленення шкільного подвір’я

 

 

Екскурсія на Чорну гору

 

Ціннісне ставлення до мистецтва

Інтелектуальна  гра «Найрозумніший»

 

Бібліотечний  урок

«Як  продовжити  життя книги»

 

Ціннісне ставлення до праці

 

Трудовий  десант «Чисте

шкільне подвір’я

Рейд-огляд «Ми  господарі  класу»

Прибирання класу

Індивідуальна робота  з учнями

Контроль за станом готовності  шкільних приладь

_______________

Бесіда  з _____________, схильних до запізнень

Бесіда з учнями________про виконання  доручень

Оцінка стану підручників

Робота з батьками

Бесіда з батьками учнів, які відстають у навчанні.

Батьківські збори  «Безпека дитини  у Всесвітній   мережі. Поради батькам»    Підведення підсумків  н. р.

Підготувати  листи подяки  батькам

Засідання батьківського комітету  з метою вирішення орг. питань

Участь у загальношкільих міроприємствах

Взяти участь у конкурсі презентацій до Дня журналіста

Взяти участь у зустрічі  з учасниками бойових  дій до Дня Перемоги

 

Взяти участь у святі Останього  дзвоника

 

 

docx
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку