Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаї та традиції : спільне проведення свят, вітання іменинників, здійснення екскурсій та подорожей,
Деякої корекції вимагає учнівське самоврядування.
Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.
І семестр 2015-2016н.р.
"Погоджено" "Затверджую"
ЗВР: Станинець М.І.________ Директор школи:Фурик М.А.________
"___" _____________2018р. "___" ______________2018р.
ІІ семестр 2015-2016н.р.
"Погоджено" "Затверджую"
ЗВР:СтанинецьМ.І.________ Директор школи: Фурик М.А.________
"___" _____________2019р. "___" ______________2019р.
Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:
Циклограма класного керівника
Щоденно:
Щотижня:
Щомісяця:
Протягом семестру:
Один раз на навчальний рік:
Пам’ятка щодо проведення виховних годин
Мета проведення:
Форми проведення:
Виховні години проводяться один раз на тиждень у певний день. Тематика спілкування з учнями заздалегідь планується, однак поточні події у класі, школі, місті, державі можуть підказати тему незаплановану раніше.
Основні завдання класного керівника:
Показники успішної діяльності класного керівника:
( уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати та зробити висновки).
„Золоті” правила класного керівника.
У 8 класi навчається 20 учнiв, з них:11 дiвчаток i 9 хлопчикiв. Клас вiкової норми з групою iнтелектуальних дiтей.
Показники успiшностi у класi такi:
• учнiв з високим рiвнем навчальних досягнень ______;
• учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних досягнень ______;
• учнiв iз середнiм рiвнем навчальних досягнень ______;
• учнiв iз початковим рiвнем навчальних досягнень _____.
Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання.___% учнiв класу навчаються iз задоволенням i на жаль чотири мають початковий рiвень навчальних досягнень.
Труднощi пiд час вивчення окремих предметiв мають Рацин І., Келемен Я., Кучугура І., Чийпеш А.,.
Дисциплiна на уроках задовiльна. Такi учнi, як:Рацин І., Кучугура І. — не завжди виконують домашнi завдання.
Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. Клас доволі згуртований та організований, об'єднаний спільними інтересами, хоча спостерігається поділ на мікрогрупи за статтю та власними уподобаннями.
Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. Але повного порозумiння мiж дiвчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощiв, образливостi, амбiцiйностi). У стосунках мiж дiтьми мало спiвчуття, теплоти, галантностi, терпимостi до помилок товарища. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, не всi цiнують фiзичну працю, зокрема обслуговуючого персоналу.
Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаї та традиції : спільне проведення свят, вітання іменинників, здійснення екскурсій та подорожей,
Деякої корекції вимагає учнівське самоврядування.
Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.
Проблеме питання:
"Духовний світ дитини нашого часу і методи формування національної свідомості".
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Дата народження |
Домашня адреса |
|
Демко А. |
25.01 .2002 |
Гагаріна |
|
Демко Б. |
02.01.2002 |
Гагаріна |
|
Караслай В. |
30.04.2002 |
Миру |
|
Келемен Я. |
20.08.2002 |
Шевченка |
|
Копинець І. |
10.12.2001 |
І.Франка |
|
Купар Д. |
17.03.2002 |
Миру,151 |
|
Купар М. |
21.02.2002 |
Миру, |
|
Кучугура І. |
02.01.2002 |
Добровольців, |
|
Рацин І. |
26.10.2002 |
Шевченка, |
|
Палюх В. |
17.08.2002 |
Шевченка,48 |
|
Роман Б. |
03.10.2002 |
Добровольців, |
|
Роман Н. |
31.05.2002 |
Добровольців, |
|
Роман С. |
16. 06.2002 |
Миру, |
|
Сакалош Т. |
08.03.2002 |
Шевченка, |
|
Федорченко І. |
20.06.2002 |
Миру,35 |
|
Феєр Анг. |
24.06.2002 |
Шевченка, |
|
Феєр А. |
29.10.2002 |
Шевченка, |
|
Чедрик М. |
01.12.2002 |
Миру, |
|
Чийпеш А. |
12.09.2002 |
Миру, |
|
Чорба А. |
03.02.2002 |
Шевченка,57-А |
№ п/п |
ПІП учня
|
Діти - сироти |
Діти, позбвлені батьківського піклування |
Напівсироти |
Багатодітні (к-стьдітей у сім'ї) |
Малозабезпечені |
Неповні сім'ї |
3 неблагонадійнихсімей |
Діти-інваліди |
Діти-чорнобильці |
Діти, батьки яких є учасниками АТО |
Діти-переселенці |
|
Демко А. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Демко Б. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Караслай В. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Келемен Я. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Копинець І. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Купар Д. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Купар М. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кучугура І. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рацин І. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Палюх В. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Роман Б. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Роман Н. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Роман С. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сакалош Т. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Федорченко І. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Феєр Анг. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Феєр А. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Чедрик М. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Чийпеш А. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Чорба А. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Прізвище та ім'я |
Доручення |
|
І семестр |
ІІ семестр |
||
1 |
Демко А. |
відпов. за відвідування |
|
2 |
Демко Б. |
квітникар |
|
3 |
Караслай В. |
відпов. за навчальний сектор |
|
4 |
Келемен Я. |
відпов. за інвентар класу |
|
5 |
Копинець І. |
відпов. за спортивний сектор |
|
6 |
Купар Д. |
інформатор |
|
7 |
Купар М. |
відпов. за стан підручників |
|
8 |
Кучугура І. |
відпов. за інвентар класу |
|
9 |
Рацин І. |
відповідальний за чергування |
|
10 |
Палюх В. |
президент класу |
|
11 |
Роман Б. |
відпов. за зовнішній вигляд учнів |
|
12 |
Роман Н. |
відпов. за стан підручників |
|
13 |
Роман С. |
інформатор |
|
14 |
Сакалош Т. |
відпов. за зовнішній вигляд учнів |
|
15 |
Федорченко І. |
ІІ-заступник президента |
|
16 |
Феєр Анг. |
відпов. за відвідування |
|
17 |
Феєр А. |
квітникар |
|
18 |
Чедрик М. |
відпов. за навчальний сектор |
|
19 |
Чийпеш А. |
відпов.за культмасову роботу |
|
20 |
Чорба А. |
І-заступник президента |
|
№ п/п |
Прізвище та ім’я |
Музична школа |
Гурток |
Спортивна секція |
Екоцентр |
|
Демко А. |
|
|
|
|
|
Демко Б. |
|
|
|
|
|
Караслай В. |
|
|
|
|
|
Келемен Я. |
|
|
|
|
|
Копинець І. |
|
|
|
|
|
Купар Д. |
|
|
|
|
|
Купар М. |
|
|
|
|
|
Кучугура І. |
|
|
|
|
|
Рацин І. |
|
|
|
|
|
Палюх В. |
|
|
|
|
|
Роман Б. |
|
|
|
|
|
Роман Н. |
|
|
|
|
|
Роман С. |
|
|
|
|
|
Сакалош Т. |
|
|
|
|
|
Федорченко І. |
|
|
|
|
|
Феєр Анг. |
|
|
|
|
|
Феєр А. |
|
|
|
|
|
Чедрик М. |
|
|
|
|
|
Чийпеш А. |
|
|
|
|
|
Чорба А. |
|
|
|
|
1. Палюх Віталіна
1.Чорба Ангеліна
2. Федорченко Ірина
1. Роман Марина
1.Чедрик Олеся
2.Чийпеш Марія
3.Купар Віталія
4.Феєр Лариса
Місяць |
Зміст роботи |
Відповід. |
Вересень |
1.Вивчення нормативних документів, що стосуються роботи батьківського комітету. |
Голова б/к |
Жовтень |
1. Про відповідальність батьків за виховання дітей. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
Листопад |
1. Про організацію дозвілля школярів. 3. Поточні питання |
Голова б/к |
Грудень |
1. Надання кваліфікованої допомоги неблагополучним сім'ям і функціонально неспроможним сім'ям. 2. Підготовка до святкування Новорічних свят. 3.Організація дозвілля школярів на час зимових канікул. |
Голова б/к |
Січень |
1. Участь батьків у формуванні моральних якостей учнів. |
Голова б/к |
Лютий |
1. Про стан здоров’я підлітків та шляхи його покращення. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
Березень |
1.Роль батьків у формуванні морально - етичних норм поведінки дітей. 2. Роль батьків у вирішенні господарських проблем класу. З Поточні питання. |
Голова б/к |
Квітень |
1. Участь батьківського комітету в організації виховного процесу в класі. 2. Про відповідальність батьків за виховання дітей. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
Травень |
1. Організація дозвілля школярів у літній період. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
І тиждень 01.09 - 04.09 |
ІІ тиждень 07.09-11.09 |
ІІІ тиждень 14.09-18.09 |
IV тиждень 21.09-25.09 |
Виховна година |
"Україна у кожного в серці"
|
"Державні та народні символи України" |
Урок мужності "Ми ними пишаємось" |
"Скільки ти знаєш мов, стільки разів ти людина" |
Класні збори |
"Закони нашого життя"(вибір активу, розподіл доручень) |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Година спілкування "Я, родина і Україна" |
|
Взяти участь у відзначенні Міжнародного Дня миру |
Ціннісне ставлення до людей |
Година спілкування "Про необхідність дотримання внутрішкільного розпорядку" |
|
Обговорення та створення морального кодексу класу |
Слово про книгу Бесіда "Чудо ,імя якому книга" |
Ціннісне ставлення до себе |
Ознайомити учнів порадами з самовиховання . |
Взяти участь у проведенні дня фізкультури та спорту |
Бесіда "Мова вулиці" В рамках місячника "Увага-діти на дорозі" |
Урок |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Гра – експрес " Червона книга України" |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Складаємо літопис свого класу |
Доброчинна акція "Подаруй бібліотеці книгу" |
Ціннісне ставлення до праці |
Акція "Зробимо свій клас зеленим" |
|
Бесіда "Обов’язки чергових" |
Створення затишку класної кімнати |
Індивідуальна робота з учнями |
Опитувальник "Ідеї, пропозиції виховних справ у класі" |
Бесіда з учнями якиі порушують правила поведінки _________________
|
Проаналізувати зайнятість учнів у гуртках та секціях |
Контроль за станом відвідування школи _________________ |
Робота з батьками |
Зустріч з батьками під час святкування Дня Знань. |
Ознайомлення батьків з планом роботи протягом семестру. Вибір батьківського ком. |
Відвідування сімї __________ з метою вивчення домашніх умов |
Батьківські збори «Почуйте серцем голос Вашої дитини»
|
Участь у загальношкільих міроприємствах |
Участь у святі Першого дзвоника Благодійна акція "Захиснику України – твоя підтримка та повага" |
Конкурс "Кращий клас , - спортивні ігри та змагання." |
Взяти участь у відзначенні міжнародного Дня миру |
Взяти участь у відзначенні Міжнародного дня туризму . |
|
І тиждень 28.09. - 01.10 |
ІІ тиждень 05.10-9. 10 |
ІІІ тиждень 12.10-16.1 0 |
IV тиж день 19.10-23.10 |
Виховна година |
"Живи, добро звершай"
|
"Ми діти твої , Україно!"
|
"Хочеш бути щасливим – будь ним" |
Урок мужності "Зростаємо патріотами". Козацькі ігри. |
Класні збори |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Взяти участь у тижні правових знань |
Взяти участь у проведенні Європейського тижня місцевої демократії |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Ознайомлення з кодексом честі учня |
Памятка "Як стати кмітливим і розумним" |
Бесіда "Слово про компліменти" |
|
Ціннісне ставлення до себе |
Інтелектуальна гра "Крок за кроком до здоров`я" |
Профілактика шкідливих звичок(тютюнопаління,вживання алкоголю) Анкетування "Проблема шкідливих звичок для учня" |
|
Інструктаж з техніки безпеки та охорони праці напередодні канікул |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Акція "Чисте повітря" |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Круглий стіл "Художники Виноградівщини" |
Взяти участь у виставці учнівських фотографій "Жовтень у моєму місті" |
|
Ціннісне ставлення до праці |
Трудовий десант "Створимо затишок" |
|
Провести акцію "Чисті кімнати" |
Взяти участь у акції "Хай сяє школа рідна чистотою" |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за станом відвідування школи __________________________________ |
Контроль за станом готовності шкільних приладь _________________ |
Бесіда про бережне ставлення до шкільного майна |
Бесіда з невстигаючими учнями _________________________________ |
Робота з батьками |
Лекція "Батьки і діти живемо дружно" Бесіда з мамою _________ про стан здоровя учениці |
Бесіда з батьками ______________про поведінку та успіхи в навчанні |
Бесіда з батьками__________ про стан успішності та поведінки учениці |
Індивідуальна бесіда з батьками________ |
Участь у загальношкільих міроприємствах |
Участь у святі "Уклін вам вчителі" |
Взяти участь у відз. Свята осені : -виставка-конкурс "Дари осені" |
Прийняти участь у святі "Дари осені" |
|
|
І тиждень 2.11. - 06.11 |
ІІ тиждень 9.11-13.11 |
ІІІ тиждень 16.11-20.11 |
IV тиждень 23.11-27.11 |
Виховна година |
Урок мужності "Пам'ять у наших серцях"
|
"Прости нас, пам`яте прости"
|
"Права дітей на особливу турботу"
|
"Життя – це дар, бережи і цінуй його"
|
Класні збори |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування "Мова рідна,слово рідне" |
|
Бесіда до Всесвітнього дня прав дитини "Конвенція про права дитини" |
Бібліотечний урок "Я поет із сумними очима" |
Ціннісне ставлення до людей |
Година спілкування "Щоб не трапилось біди – правил дорожніх дотримуйся завжди" |
Година спілкування "Будь толерантним" |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда "Дбаємо про здоров я" |
Взяти участь у конкурсі-виставці малюнків до Міжнародного дня відмови від паління |
Інструктаж по техніці безпеки (правильне поводження з електроприладами |
Бесіда "Гігієна зору. Бережи свої очі"
|
Ціннісне ставлення до природи |
Круглий стіл " 7 природних чудес Закарпаття" |
|
Усний журнал "Рослини-барометри" |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Інтелектуальна гра "Найрозумніший" |
|
Конкурс малюнків "Я малюю світ" |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Заочна подорож "Професії від А до Я" |
|
Акція "За життя без сміття" |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями, що схильні до запізнень |
Методичні консультації з вчителями предметниками з метою виявлення прогалин у навчанні __________________
|
Бесіда з учнями ________________про навчальні досягнення
|
Бесіда з невстигаючими учнями ________________ |
Робота з батьками |
Диспут "Моя щаслива дитина"
|
Бесіда з батьками проблемних дітей _________________ Заохочення та покарання:за і проти.» |
Підготувати листи-повідомлення для батьків про успішність у школі |
Бесіда з батьками про ставлення до навчання ______________ |
Участь у загальношкільних мироприємствах |
Взяти участь у відз. Дня української письменності |
|
Взяти участь у відзначенні Дня толерантності в школі |
Взяти участь у акції "Молодь за здоровий спосіб життя” |
|
І тиждень 30.11-04.12 |
ІІ тиждень 07.12-11.12 |
ІІІ тиждень 14.12-18.12 |
IV тиждень 21.12-25.12 |
Виховна година |
Урок мужності "Наша армія – наша гордість" |
"Будинок наших взаємин"
|
"Поняття злочину. Кримінальна відповідальність"
|
"Ви – майбутні батьки…" |
Класні збори |
|
|
|
1. "Колектив починається з тебе. А що ти робиш для колективу?" 2. підсумки навчання за 1 семестр |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування "День збройних сил України"
|
Головна пісня Батьківщини |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Година спілкування "Права дитини на папері та в житті" |
|
Година спілкування "Поведінка в громадських місцях" |
|
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда "Знаючи права пам’ятай про обов’язки" |
|
|
Інструктаж з техніки безпеки та охорони праці напередодні канікул. "Обережно лід" Увага піротехніка" |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Акція "Нагодуй птахів" |
|
Екологічна операція "Встановити годівничку" |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Бесіда "Життєвий та творчий шлях Б. Бартока" |
|
Розучення Новорічних щедрівок |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда "Мої обов’язки в родині" |
Взяти участь у конкурсі " Замість ялинки зимовий букет" |
"Фабрика Діда Мороза"(виготовлення новорічних іграшок) |
Трудовий десант "Ваші руки потрібні школі" |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда. з метою покращення успішності __________________ |
Бесіда про культуру поведінки з ____________________________________ |
"Ціна часу"--бесіда з учнями _________ ____________________________________
|
Контроль за виконанням доручень _______ ________________ |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками _____________ про адаптацію учня в класному колективі |
Бесіда з мамою _______________ про рівень успішності |
Батьківські збори "Вулиця та спілкування наших дітей" |
Довести до батьків результати успішності за 1 семестр. |
Участь у загальношкільих міроприємствах |
Взяти участь у відзначенні Дня Збройних Сил України |
|
Взяти участь у конкурсі Новорічних композицій,плакатів |
Новорічне свято |
|
І тиждень 11.01 -15.01 |
ІІ тиждень 18.01-22.01 |
ІІІ тиждень 25.01-29.01 |
Виховна година |
«Я – підліток» |
«Україно!Це твої символи» |
Урок мужності «Вітчизна – це не хтось і десь! Я – теж Вітчизна!» |
Класні збори |
«Як досягти успіхів у навчанні» (вибір активу, розподіл доручень, інструктаж з ТБ) |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Конкурс «Що в Україні най-най?» |
|
Читацька конференція «29 січня- день памяті жертв під Крутами» |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Анкетування «Класний керівник очима вихованця» |
Бесіда «Як запобігти трагічним наслідкам пожеж» |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Правила безпеки взимку. Який він, міцний та неміцний лід?» |
|
Анкетування «Мотивація успіху і боязнь невдачі» |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Фотоконкурс «Зима у моєму місті» |
Акція «Нагодуй птахів» |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Круглий стіл «Навчись поважати людей» |
Ціннісне ставлення до праці |
Трудовий десант «Створимо затишок» |
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями про правила поведінки на перерві________________________________ |
Робота з учнями які відстають у навчанні _________________________________________ |
Індивідуальні бесіди з профілактики правопорушень ____________________
|
Робота з батьками |
Відвідування сімї _____________ з метою вивчення домашніх умов |
Відвідування батьків ___________ з метою зясування причин відсутності в школі |
Батьківські збори «Особливості організації навчального процесу підлітків» |
Участь у загальношкільих міроприємствах |
Взяти участь у конкурсі вертепних дійств «Вертепні дійства 2016»
|
|
|
|
І тиждень 01.02 -05.02 |
ІІ тиждень 08.02-12.02 |
ІІІ тиждень 15.02-19.02 |
IV тиждень 22.02-26.02 |
Виховна година |
«Відверта розмова про ввічливі слова і ввічливі вчинки»
|
Урок мужності «З Україною в серці» |
«Передаймо, нащадкам наш найбільший скарб-рідну мову»
|
«Поведінка – це дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя?» |
Класні збори |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Взяти участь у конкурсі на кращий літературний твір присвячений до Дня рідної мови |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Година спілкування «Палити чи не палити?» |
|
«Сучасні джентельмени» для хлопців до Дня захисника Вітчизни |
|
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Правила спілкування» |
|
Круглий стіл « Ти і міліція» |
Бесіда «Правила пожежної безпеки у вашому домі» |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія зимовим містом/фото/ |
|
Екологічна подорож вікторина «Ми і світ природи» |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Виготовлення Валентинок |
|
Взяти участь у конкурсі на кращий літературний твір присвячений до Дня рідної мови |
|
Ціннісне ставлення до праці |
Акція «Чисті кімнати» |
Ремонт підручників у шкільній бібліотеці |
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями __________________ про стан збереження підручників |
Бесіда з учнями , що відстають у навчанні __________________ |
Бесіда з учнями _________________ про виконання доручень. Провести індивідуальні бесіди щодо шкідливих звичок____________ |
Бесіда про бережне ставлення до шкільного майна _________________ |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками проблемних дітей _______________
|
Відвідування батьків учнів вдома з метою наданнметодичних консультацій _____ _________________ |
Бесіда з мамою ____________про успішність та поведінку в школі |
Бесіда з батьками про ставлення до навчання ________ ________________ |
Участь у загальношкільих міроприємствах |
|
Конкурс на кращу листівку |
|
Взяти участь у конкурсі до Міжнародного дня рідної мови |
|
І тиждень 29.02 -04.03 |
ІІ тиждень 07.03-11.03 |
ІІІ тиждень 14.03-18.03 |
IV тиждень 28.03-01.04 |
Виховна година |
«Щастя! Як ми його розуміємо»
|
Урок мужності «Пам'ять заради майбутнього» |
«Кримінальна відповідальність неповнолітніх»
|
«Ми народжені, щоб нести відповідальність за життя ,істину, любов» |
Класні збори |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Відзначити день гімну України |
Бібліотечний урок «Підручник - наймасовіша книжка»» |
Заочна подорож Україною |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Паління .Що таке тютюн?» |
Тренінг з розвитку творчого мислення «Уявімо,що….» |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Вікторина з правил руху велосипедистів |
Бесіда «Наркоманія що це?» |
Бесіда « Памятка безпеки для попередження дитячого травматизму» Напередодні весняних канікул |
Бесіда «Правила безпечного користування побутовими газовими приладами» |
Ціннісне ставлення до природи |
Бесіда « Будь природі добрим сином» |
|
День довкілля . Операція «Посади деревце» |
Екологічний КВК |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Конкурс «Найрозумніший» |
Обмін думками «Живи книго» |
|
Ціннісне ставлення до праці |
Визначення нахилу до певного виду професії /Тест/ |
|
Трудовий десант «Створимо затишок» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями_________ ____________ про виконання своїх доручень |
Аналіз відвідування учнями школи__________ __________________ |
Контроль за станом підручників ___________ _________________ |
Індивідуальні бесіди з __________ , з метою подолання вживання нецензурних слів |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками _________ ________________з метою покращення успішності |
Відвідування батьків ___________________, з метою ознайомлення підготовки до уроків їх дітей. |
Підготувати листи-повідомлення для батьків про успішність у школі |
Індивідуальна бесіда з батьками________ |
Участь у загальношкільих міроприємствах |
Взяти участь у заходах присвячених Шевченківським д |
Конкурс « Моя мама найкраща» |
Взяти участь у відзначенні Міжнародного дня театру |
Взяти участь у конкурсі пісень «Люблю тебе, Україно!»
|
|
І тиждень 04.04-08.04 |
ІІ тиждень 11.04-15.04 |
ІІІ тиждень 18.04.-22.04 |
IV тиждень 25.04 -29.04 |
Виховна година |
Урок мужності «Памятай, учись, шануй!» |
« Що маю знати, щоб зберегти своє здоров’я»
|
«Шануймо все, що зветься просто Україна»
|
«Біль Чорнобиля з роками не зникає» |
Класні збори |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування «Людина починається з добра»
|
|
Міжнародний день пам’ятників. Заочна подорож рідним краєм |
|
Ціннісне ставлення до людей |
Година спілкування «Комплімент» |
Тренінг «Я та мій клас» |
|
Бесіда «Пунктуальність і відповідальність» |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Диспут «Дисципліна – це добре чи погано?» |
|
Інструктаж. Правила пожежної безпеки та поводження з електроприладами |
Ціннісне ставлення до природи |
|
День довкілля «Чисте довкілля - запорука добробуту» |
|
Відзначити день Землі |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
Фотоконкурс «Весна у моєму місті» |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Трудовий десант по очищенню території школи |
|
Диспут «Як ми розуміємо професії великі та малі» |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями які спізнюються на уроки _________ |
Бесіда. з метою покращення успішності ________________ ________________ |
Бесіда «Проблема шкідливих звичок учнів» _______________ |
Робота з активом класу |
Робота з батьками |
Бесіда з мамою ______________про рівень успішності |
Бесіда з батьками про забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей в сім’ї______ _________________ |
Бесіда з батьками ____________про успішність у школі |
Провести консультації з вчителями предметниками про успішність учнів |
Участь у загальношкільних міроприємствах |
Взяти участь у відзначенні Всесвітнього дня здоровя |
|
Виставка «Найкумедніше фото» |
Вахта памяті «Дзвони Чорнобиля» |
|
І тиждень 02.05-06.05 |
ІІ тиждень 09.05-13.05 |
ІІІ тиждень 16.05.-20.05 |
IV тиждень 23.05.-27.05 |
Виховна година |
«Святе слово мати» |
Урок мужності «Дитинство опалене війною» |
«Любов до ближнього – джерело величі людини» |
«Я – частинка свого народу» |
Класні збори |
|
|
«Як виконували свої доручення» |
|
«Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Діяльність відомихісторичних осіб в імя свободи України» |
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
Диспут «Культура – повага до людей і до себе» |
|
«День Європи» |
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування «Ви сказали добридень!» |
|
Бесіда «Спокус безліч,а здоровя одне»
|
Тест «Твоє здоров'я» |
Ціннісне ставлення до природи |
Озеленення шкільного подвір’я |
|
Екскурсія на Чорну гору |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Інтелектуальна гра «Найрозумніший» |
|
Бібліотечний урок «Як продовжити життя книги» |
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
Трудовий десант «Чисте шкільне подвір’я |
Рейд-огляд «Ми господарі класу» |
Прибирання класу |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за станом готовності шкільних приладь _______________ |
Бесіда з _____________, схильних до запізнень |
Бесіда з учнями________про виконання доручень |
Оцінка стану підручників |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками учнів, які відстають у навчанні. |
Батьківські збори «Безпека дитини у Всесвітній мережі. Поради батькам» Підведення підсумків н. р. |
Підготувати листи подяки батькам |
Засідання батьківського комітету з метою вирішення орг. питань |
Участь у загальношкільих міроприємствах |
Взяти участь у конкурсі презентацій до Дня журналіста |
Взяти участь у зустрічі з учасниками бойових дій до Дня Перемоги |
|
Взяти участь у святі Останього дзвоника |