Аналіз підручника. 1 клас. НУШ

Про матеріал
Зразок аналізу підручника- «Українська мова. Буквар 1 клас. Частина 1. (Частина 2 )». Автори: О. Л. Іщенко, С. П. Логачевська. Включає в себе структуру підручника, загальну структуру та змістове наповнення.
Перегляд файлу

Аналіз підручника

Структура підручника.

Назва підручника: «Українська мова. Буквар 1 клас. Частина 1. (Частина 2 )»

Автори: О. Л. Іщенко, С. П. Логачевська.

Палітурка підручника – тверда, забарвлення кольорове (в оранжевих, білих, червоних та голубих кольорах).

На титульному аркуші подана схема як побудований підручник а також умовні позначення.

Загальна структура

Підручник відповідає Державному стандарту початкової освіти. Забезпечує можливість диференційованого підходу на кожному уроці – містить завдання для тих хто вчиться читати, і тих, хто вже вміє читати, а також тексти для слухання.

Завдання та ілюстративний матеріал допомагають збагатити словниковий запас дітей, розвинути творче і критичне мислення, уяву.

У підручнику також наявний QR- код, який містить в собі аудіододаток (тексти для слухання), презентації, електронні таблиці до тем.

Змістове наповнення

Шрифт у підручнику відповідає санітарним правилам і нормам.

Тексти підручника є доступними, змістовними. Вони виконують інформаційну, виховну  та розвивальну функцію.

Присутня наочність, зокрема ілюстрації, схеми, що є дуже важливим для учнів 1-го класу, оскільки в них найкраще розвинена візуальна пам'ять.

Зміст підручника побудовано за принципом тематичної інтеграції; теми тижня синхронізовано з підручником «Я досліджую світ» (автори О. Л. Іщенко, О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, О. М. Кліщ).

Також, відповідає змісту мовно – літературній освітній галузі та віковим особливостям учнів.

Наявність творчих та дослідницьких завдань: у даному підручнику є багато завдань дослідницького та творчого характеру. Наприклад:

- «Давні люди до того, як придумали букви, теж користувалися знаками – малюнками – піктограмами. Розшифруй їхні повідомлення»;

- «Склади розповідь за малюнками…»;

- «Позмагайтеся в парі…»;

- «Порівняй предмети…»;

- «Назви одним словом, що ти бачиш на малюнку…»;

- «Відшукай фрагменти на великому малюнку», і т.д.

Ці завдання є зрозумілі, доступні, а саме головне цікаві дітям. Вони сприяють творчому розвитку учнів та формуванню у них необхідного для подальшого навчання уміння – ознайомлення на практичному рівні зі способами поданої інформації та роботи з нею.

 

docx
Додано
21 серпня 2020
Переглядів
7407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку