Приклад аналізу проведення Всеукраїнського конкурсу "Учитель року 2019" у номінації "французька мова". Цей аналіз можу бути використаний для усіх іноземних мов.
Аналіз
проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»,
номінація « французька мова»
З метою виявлення підтримки творчої праці вчителів, підвищення їхньої професійної майстерності, популяризації педагогічних здобутків проведено І (міський) тур Всеукраїнського конкурсу « Учитель року – 2019» у номінації « французька мова» У Конкурсі взяли участь 9 учителів французької мови: 6 – ЗЗСО № м. Херсона, 1- ЗЗСО № м. Херсона, 1- ЗЗСО № м. Каховки, 1 –ЗЗСО №. Конкурс проходив у терміни, визначені наказом № 147-т від 25.10.2018 управління освіти Херсонської міської ради на базі закладу загальної середньої освіти № Херсонської міської ради.
У ЗЗСО № були створені всі необхідні умови для конкурсантів та роботи журі Конкурсу. Перебіг Конкурсу І ( міського) туру у номінації «французька мова» висвітлювався на сайті методичного кабінету при управлінні освіти Херсонської міської ради.
Відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року» конкурсанти змагалися у п’яти конкурсних випробуваннях.
У конкурсному випробуванні «Тестування з фахової майстерності» найгрунтовніші знання виявили вчителі ______________________________________.
__________ виявила уміння вести дискусію, дотримуючись її основних правил ведення, організувати ефективну діяльність як вчителя, так і учнів. Активні при проведенні дискусії були конкурсанти ________________________________________.
При складанні плану-конспекту уроку усі вчителі враховували вікові особливості учнів, звернули увагу на мотивацію їхньої навчальної діяльності. ________________________________ показали ефективність та доцільність використаних прийомів та форм організації навчальної діяльності учнів. Проте конкурсанти ( крім _______________________________________________) не визначили місце і роль уроку в системі уроків з модуля.
Розроблені конкурсантами _____________________________________________ проекти дослідницько-пошукової діяльності розроблено з дотриманням структури, показана доцільність та ефективність запропонованих форм, методів та засобів навчання, визначено їхню практичну значимість.
У конкурсному випробовуванні «Методичний практикум: Урок» конкурсанти виявили професійну компетентність ( володіння французькою мовою та методикою її навчання), свою ерудицію. На високому науково-методичному рівні провели уроки _____________________. Вони зуміли спрямувати діяльність учнів на досягнення мети уроку із застосуванням інноваційних технологій та методів навчання, враховуючи вікові та психологічні особливості дітей, використали власний педагогічний досвід для розкриття творчої особистості учня.
За результатами конкурсних випробувань журі визначило :
Лауреати:
ІІ місце – ___________________________, учитель французької мови ЗЗСО № м. Херсона;
ІІІ місце – __________________________ , учитель французької мови ЗЗСО № м. Каховка.
Голова журі ----------