Аналіз результатів державної підсумкової атестації в 4 класі з математики

Про матеріал
Аналіз результатів ДПА з математики в 4 класі допоможе вчителям зробити аналіз за структурою: аналізувати добре засвоєні теми,детальний опис допущених помилок,причини недоліків і шляхи їх усунення,зробити висновок.
Перегляд файлу

                                                АНАЛІЗ

РЕЗУЛЬТАТІВ  ДЕРЖАВНОЇ  ПІДСУМКОВОЇ  АТЕСТАЦІЇ  З  МАТЕМАТИКИ

В 4 КЛАСІ  ПІСКІВСЬКОЇ  ЗОШ І-ІІІ  ступенів

Дата проведення : 22.05.2019 року

Всього учнів в класі:10 чол.

Писали роботу: 10 чол.

Вчитель : Мордовцева Тетяна Володимирівна

Бали за виконання завдань:

 

1

2

3

4

5

6

Джус Євгенія

3

2

2

1

2

2

Душка Вікторія

2

2

2

1

1

1

Конотоп Артем

2

2

1

1

2

2

Корольчук Анна

1

2

1

1

1

2

Кравцова Катерина

3

2

2

1

2

2

Крищенко Євген

2

2

2

1

1

2

Крупа Ярослав

3

2

2

1

2

2

Припутень Артьом

1

2

1

1

2

2

Рожков Олексій

2

2

2

-

1

-

Шевчук Нікіта

3

2

2

1

2

2

 

Аналіз результатів ДПА з математики засвідчив,що високий рівень мають 6 учнів,достатній-4 учня.

Прізвище,імя учня

Оцінка за контрольну роботу

Джус Євгенія

12

Душка Вікторія

9

Конотоп Артем

10

Корольчук Анна

8

Кравцова Катерина

12

Крищенко Євген

10

Крупа Ярослав

12

Припутень Артьом

9

Шевчук Нікіта

12

Рожков Олексій

7

 

Добре засвоєні теми:

  • Розвязування  задач на 4 дії з поясненням та повною відповіддю;
  • Знаходження і порівняння значення виразу /з дужками/ з багатоцифровими числами,що передбачає визначення порядку дій;
  • Перетворення одиниць вимірювання маси;
  • Завдання з логічним навантаженням;
  • Розвязування рівнянь;
  • Задачі на обчислення  третьої сторони трикутника  та побудова трикутника.

Детальний опис допущених помилок:

  • Запис пояснення до кожної дії в задачі;
  • Креслення трикутника;
  • Порівняння значення виразу;
  • Віднімання багатоцифрових чисел;
  • Перетворення одиниць вимірювання маси;
  • Завдання з логічним навантаженням.

Причини недоліків:

-Невміння застосовувати пояснення в розвязуванні задачі;

-Невміння креслити трикутники заданих розмірів;

-Невміння застосовувати вивчені правила віднімання багатоцифрових чисел

Шляхи усунення недоліків:

З метою підвищення і покращення математичних обчислювальних навичок більше проводити індивідуальну роботу з математики з учнями:

Рожковим Олексієм,Душка Вікторією, Припутнем Артьомом,Корольчук Анною.

Висновок:

Аналіз результатів ДПА з математики підтвердив

-наявність в учнів знань виконувати завдання на перевірку обчислювальних навичок;

-позитивний розвиток в учнів виконувати завдання з логічним навантаженням;

-вміння виконувати завдання,виконання яких потребують розгорнутого запису розвязання;

-уміння креслити геометричні фігури;

-уміння розвязувати рівняння та перетворювати одиниці вимірювання маси;

Вчитель:                               /Мордовцева Т.В./

docx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку