Урок математики в 4 класі " Математичне кафе"

Про матеріал

урок математики 4 клас

Перегляд файлу

Математичне кафе в 4 класі

Тема.Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв´язування задач.

Мета.  Пояснити спосіб множення багатоцифрового числа на кругле число і виробити відповідні навички; удосконалювати обчислювальні навички учнів. Закріплювати вміння розв´язувати складені задачі на знаходження дробу від числа.Виховувати бережне ставлення до здоров´я.

Обладнання : картки з числами на усну лічбу, схеми до задач, зображення  лікаря- дієтолога, кошик з грибами.

 

Хід уроку:

І. Організація класу до уроку.

ІІ. Контроль, корекція знань учнів. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні , діти , ми з вами відвідаємо «Математичне кафе».

Програма перебування в «Математичному кафе».

  • Гарячі ватрушки.
  • Салат з числами.
  • М´ясна  задача 
  • Правила харчування    
  • Самостійна робота в рибному пирогу
  • Розваги
  • Кошички з грибами
  • Десерт «Запечені яблука з прикладами»
  • Рекомендації до книги скарг і пропозицій 

 

-Діти, до нас прийшов лікар-дієтолог. Він хоче нам повідомити багато цікавої інформації.

 

  •  Гарячі ватрушки. ( Перевірка д/з . Задача №699)

 

- Про що дізналися в І дії?

- Скільки кілограмів сиру було у пекарні. 24* 3 = 72 ( кг)

- Про що дізналися в ІІ дії?

-  Скільки сиру витратили. 24+36=60 (кг)

-  То скільки сиру залишилося? 72 – 60 = 12 (кг)

Лікар дієтолог.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Салат з числами ( Робота в парах)

На різнокольорових картках  у формі овочів написані числа 43 (з),  300(д), 540(о),4675 (р) 20000(в), 657(о), 45000( я)

Завдання

- Розмістіть числа у порядку зростання. Яке слово ви отримали? (Здоров´я)

-  Виберіть ті з них, що є парними. Які є круглими.

- Знайдіть суму І і останнього чисел.

- Поділіть всі числа на 10.                                                                                                                                                                      

-  Помножте на 10.                                                                Швидко числа розмістили і

 салат смачненький з´їли.

 

Діти, які овочі  нагадують  вам форми цих  геометричних фігур? ( Огірки, буряки, яблука, апельсини, груші)

 Можна вважати , що ми поласували смачним овочево-фруктовим  салатом. 

Лікар дієтолог.

 

 

 

 

 

 

  •  М´ясна  задача  ( – усно)    

 

     Порція тушкованого мяса в  нашому кафе складається із двох шматочків по 30 грам та 1 шматочка – 20 грам. Чи задовольнить вона денну потребу дитини в мясі?  

 

   Лікар дієтолог.

 

 

 

 

 

 

 ІІІ. Опрацювання нового матеріалу

  • Правила харчування     Оголошення теми і мети уроку.

Так як перебуваючи у будь-якому кафе, ми повинні дотримуватись правил харчування. Так і на уроках математики, ми повинні знати певні правила, які дозволять нам легко і правильно розв´язувати приклади і задачі. І сьогодні ми будемо вчитися з вами усно множити круглі трицифрові числа та двоцифрові числа на розрядні числа, а також будемо далі розв´язувати задачі на знаходження дробів.

 

Пояснення нового матеріалу

Пояснення нового матеріалу діти виконують самостійно( за № 702)

23*400=

3200*30=

Первинне закріплення

- №703 –( І стовпчик . Двоє учнів працюють біля дошки . Розв´язують по 1 прикладу.)

IV. Закріплення знань, умінь, навичок.

 

  • Рибний пиріг з самостійною роботою

 

-  ( С.р. № 703  І варіант- І рядок              

                                                  ІІ варіант – ІІ рядок                   Всім я хочу показати як умію рахувати.

Перевірка с/р  (  2 учнів з кожного варіанту кажуть відповіді. Оцінюю їх)

   Лікар дієтолог.

 

 

 

 

 

 

 

  • Розваги ( ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА)

Методом орігамі  виготовляємо стаканчика.

Діти, а що б ви бажали налити в цей стакан і чому?

- Молоко, бо воно зміцнює зуби і кістки, покращує зір і знімає втому.

-Узвар, тому що він стимулює травлення,виводить з організму шкідливі речовини.

- Березовий сік,бо він вбиває бактерії і мікроби. Посилює імунітет.

- Мед – підвищує працездатність, знижує нервові збудження.

ІV. Закріплення та осмислення знань.

  • Кошички з грибами ( Групова робота над задачами)

( Дітям подається кошик з грибами, до яких прикріплені задачі. В групі вони її розвязують і пояснюють розвязання біля дошки.)

Гриб 1 . Задача №704.

Було – 720 кг рису

Продали – І дня – ?,  2/9      ? кг   

                     ІІ дня - ?, 3/5

Розв´язання :   1) 720:9*2=160 (кг)

                          2) 720:5*3= 432 (кг)

                          3) 160+ 432= 592 (кг)

 

Гриб 2. Задача№ 705

              Потрібно пройти – 180 км

Пройщов – І дня ?, 1/6                                        ?   

                      ІІ дня , ? 4/5

Розв´язання : 1) 180:6*1=30(км)

                     2) 30:5*4=24 (км)

                         3) 30+24=54 (км)

Гриб 3. Задача707

Зібрала – 4 ящ. по? кг          60 кг

                  2 ящ.по?кг

                Розв´язання:  1) 4+2=6(ящ.)

                                        2) 60:6=10(кг)

   Лікар дієтолог.

 

 

 

  • Десерт «Запечені яблука з прикладами» ( Диференційоване домашнє завдання.

І група - № 708 приклади

ІІ группа № 708, 709

Рекомендації до задачі: взнаєте скільки сторінок прочитала дівчинка за Ідень, а потім ¾ від знайденого результату)

 

 

 

 

 

 

Лікар дієтолог.

 

 

 

 

 

 

  • Рекомендації до книги скарг і пропозицій  ( Підсумок уроку)

 

Ми повинні слідкувати за тим, що ми їмо, оскільки від цього залежить наше здоров´я. А здоров´я – це скарб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ми 590.JPGми 590.JPGми 592 - копия.JPGми 592 - копия.JPG

 

  

ми 592.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Тема. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел

на розрядні числа.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Сосова Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ганніч Алла Євгеніївна
    дуже цікавий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Токар Наталія Павлівна
    Цікава ідея. Спробую провести у такій формі із своїми учнями.
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
2575
Оцінка розробки
4.7 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку