Математика
За підручником С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко
136 годин на рік
(4 години на тиждень)
№ з/п |
Тема |
Дата |
Примітка |
|
Множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове |
||||
|
Арифметичні дії множення і ділення. Усні обчислення зручним способом |
16.01. |
|
|
|
Ознайомлення з письмовим множенням багатоцифрового числа на одноцифрове число. Підготовча робота до введення задач на пропорційне ділення. |
17.01. |
|
|
|
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове число.Випадки, коли число одиниць вищого розряду не менше за дільник та в запису частки немає нулів.Підготовча робота до задач на пропорційне ділення. |
18.01. |
|
|
|
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове число.Випадки ділення багатоцифрових чисел, коли число одиниць вищого розряду діленого менше за дільник та в запису частки немає нулів.Підготовча робота до задач на пропорційне ділення. |
20.01. |
|
|
|
Задачі на пропорційне ділення. Ознайомлення з множенням чисел, які містять нуль в середині запису. |
23.01. |
2 част. підр. |
|
|
Задачі на пропорційне ділення. Випадки ділення на одноцифрове число, коли в запису частки зустрічаються нулі. Формування вмінь розв’язувати задачі на пропорційне ділення. |
24.01. |
|
|
|
Множення чисел, одне з яких закінчується нулем.Формування умінь розв’язувати задачі на пропорційне ділення |
25.01. |
|
|
|
Задачі на пропорційне ділення. Формування умінь розв’язувати задачі на пропорційне ділення. |
27.01. |
|
|
|
Задачі на пропорційне ділення. Усне множення і ділення на розрядну одиницю. Формування умінь розв’язувати задачі на пропорційне ділення. |
30.01. |
|
|
|
Розв’язування задач. Підготовча робота до введення задач на знаходження невідомих за двома різницями. Усне множення і ділення на 5, 50, 500. |
31.01. |
|
|
|
Розв’язування задач. Знаходження однакової величини за двома різницями. Усне множення і ділення на 25, 250, 2500. |
01.02. |
|
|
|
Ознайомлення із задачами на знаходження невідомих за двома різницями. Усне множення і ділення на 125, 1250. |
02.02. |
|
|
|
Задачі на знаходження невідомих за двома різницями . Формування умінь розв’язувати задачі на знаходження невідомих за двома різницями. |
03.02. |
|
|
|
Задачі на знаходження невідомих за двома різницями, однаковою величиною в яких є кількість або час. |
06.02. |
|
|
|
Множення і ділення іменованих чисел . Формування умінь розв’язувати задачі на знаходження невідомих за двома різницями. |
07.02. |
|
|
|
Ділення з остачею.Застосування розпо-дільного закону множення для тотожних перетворень математичних виразів. |
08.02. |
|
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Скорочена форма запису письмового ділення. Формування умінь розв’язувати задачі на знаходження невідомих за двома різницями. |
09.02. |
|
|
|
Розв’язування задач. Задачі на пропорційне ділення і на знаходження невідомих за двома різницями. Алгебраїчний метод. Множення і ділення на 11, 101, 1001. |
10.02. |
|
|
|
Задачі, що містять однакову величину. За-дачі на знаходження четвертого пропор-ційного, на пропорційне ділення і на зна-ходження невідомих за двома різницями. |
13.02. |
|
|
|
Контрольна робота №5 |
14.02. |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи.Множення і ділення на 9, 99, 999. |
15.02. |
Тема |
|
Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове число |
||||
|
Множення і ділення на круглі числа |
16.02. |
|
|
|
Письмове множення на двоцифрове число. |
17.02. |
|
|
|
Письмове ділення на двоцифрове число. |
20.02. |
|
|
|
Ділення чисел, що закінчуються нулями. Підготовча робота до задач на рух. |
21.02. |
|
|
|
Випадки ділення, коли в середині частки є нулі. |
22.02. |
|
|
|
Задачі на одночаснийрух в різних напрям-ках. Задачі на знаходження відстані. Зада-чі з буквеними даними. Математична модель задачі |
24.02. |
|
|
|
Задачі на одночаснийрух в різних напрям-ках. Задачі на знаходження швидкості. Формування умінь розв’язувати задачі на одночасний рух в різних напрямках першим способом. |
27.02. |
|
|
|
Задачі на одночаснийрух в різних напрям-ках. Задачі на знаходження відстані і швидкості. Розв’язування задач на одно-часний рух назустріч та в протилежних напрямках другим способом. |
28.02. |
|
|
|
Задачі на одночасний рух в різних напрям-ках. Письмове ділення. Короткий запис ді-лення, коли частка містить нуль в сере-дині запису.Задачі на знаходження часу при одночасному русі в різних напрямках. |
01.03. |
|
|
|
Письмове множення на двоцифрове число (у випадку коли другий множник містить нуль в середині запису). Формування умінь розв’язувати задачі на одночасний рух. |
03.03. |
|
|
|
Задачі на одночасний рух в різних напрям-ках. Множення і ділення іменованих чисел. Розв’язування задач на одночасний рух в протилежних напрямках, у випадку, коли рух розпочинався з різних пунктів. |
06.03. |
|
|
|
Ділення з остачею.Задачі на одночасний рух в різних напрямках. |
07.03. |
|
|
|
Задачі на процеси. Задачі на спільну роботу, в яких продуктивність спільної праці знаходять дією додавання. Задачі на рух в різних напрямках. |
10.03. |
|
|
|
Задачі на процеси.Множення і ділення іме-нованих чисел. Розв’язування задач на од-ночасний рух в протилежних напрямках. |
13.03. |
|
|
|
Творча робота над задачею. Перетворен-ня задачі на спільну роботу у задачу на рух. |
14.03. |
|
|
|
Контрольна робота №6 |
15.03. |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. Задачі на рух в різнихнапрямках. |
17.03. |
Тема |
|
Площа фігури. Дроби |
||||
|
Геометричніфігури на площині. Види кутів. Види трикутників за кутами. Прямокут-ник і квадрат. Діагоналі многокутника. |
27.03. |
|
|
|
Площа фігури. Поняття про площу фігури. Одинця площі – квадратний сантиметр. Вимірювання площі палеткою. |
28.03. |
|
|
|
Площі прямокутника і квадрата. Формула обчислення площі прямокутника. |
29.03. |
|
|
|
Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них. |
31.03. |
|
|
|
Одиниці площі. Квадратний міліметр. Квадратний дециметр. Квадратний метр. Квадратний кілометр. |
03.04. |
|
|
|
Одиниці площі. Ар (сотка). Гектар. Задачі на одночасний рух в протилежних напрямках. |
04.04. |
|
|
|
Частини величини. Підготовча робота до введення поняття про дріб. |
05.04. |
|
|
|
Дроби. Ознайомлення з поняттям “дріб”. |
07.04. |
|
|
|
Дроби. Дроби, які рівні одиниці. Дроби менші за 1. |
10.04. |
|
|
|
Порівняння дробів |
11.04. |
|
|
|
Порівняння дробів. Рівні дроби. |
12.04. |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
14.04. |
|
|
|
Знаходження дробу від числа. Правило знаходження дробу від числа. |
18.04. |
|
|
|
Знаходження числа за величиною його дробу. |
19.04. |
|
|
|
Знаходження числа за величиною його дробу. Правило знаходження числа за величиною його дробу. |
21.04. |
|
|
|
Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження суми і остачі. |
24.04. |
|
|
|
Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження суми і задачі на знаходження невідомого доданка. |
25.04. |
|
|
|
Складені задачі, які містять знаходження числа за його дробом. |
26.04. |
|
|
|
Розв’язування задач. Задачі, що містять знаходження дробу від невідомого числа. |
28.04. |
|
|
|
Контрольна робота №7 |
03.05. |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. Задачі, що містять знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу |
05.05. |
|
|
|
Розв’язування задач. Задачі, що містять знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу |
08.05. |
Тема |
|
Час та його вимірювання. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу |
||||
|
Одиниці часу. Додавання і віднімання іменованих чисел. |
10.05. |
|
|
|
Задачі на час. Дії з іменованими числами, поданими у одиницях вимірювання часу. |
12.05. |
|
|
|
Задачі на час. |
15.05. |
|
|
|
Повторення. Арифметичні дії додавання, віднімання, множення і ділення. Прийоми обчислення. Арифметичні дії з іменованими числами. Контрольна робота: усні обчислення. |
16.05. |
|
|
|
Повторення. Сюжетні математичні задачі. |
17.05. |
|
|
|
Повторення. Математичні вирази, рівності і нерівності. Розв’язування задач способом складання рівняння |
19.05. |
|
|
|
Повторення. Геометричні фігури. Дроби. |
22.05. |
|
|
|
Підготовка до ДПА |
23.05. |
|
|
|
Контрольна робота №8. ДПА |
24.05. |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення. Одиниці часу. |
26.05. |
|
|
|
Повторення. Додавання і віднімання іменованих чисел |
29.05. |
|
|
|
Повторення вивченого в 4 класі. |
30.05. |
Тема |
|