Аналіз результатів ДПА з української мови в 4 класі

Про матеріал
Аналіз результатів державної підсумкової атестації в 4 класі допоможе вчителям оформити структуру аналізу:добре засвоєних тем,детальий опис допущених помилок,причини недоліків та їх шляхи усунення.
Перегляд файлу

                                АНАЛІЗ

РЕЗУЛЬТАТІВ  ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В 4 КЛАСІ ПІСКІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ ступенів

Дата проведення: 15.05.2019 року

Всього учнів в класі-10

Писали роботу-9 /Відсутній по хворобі Конотоп Артем/

Вчитель: Мордовцева Тетяна Володимирівна

Бали за виконання завдань:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Душка Вікторія

1

1

1

1

1

-

1

1

-

Джус Євгенія

1

3

1

1

1

1

1

1

1

Крупа Ярослав

1

3

1

1

1

1

1

1

2

Кравцова Катерина

1

3

1

1

1

1

1

1

2

Крищенко Євген

1

2

1

1

1

1

1

1

2

Корольчук Анна

1

2

1

-

1

1

-

1

1

Припутень Артьом

1

2

1

1

1

1

-

1

-

Рожков Олексій

1

2

1

1

1

1

1

1

1

Шевчук Нікіта

1

2

1

1

1

1

1

1

2

 

Аналіз результатів ДПА з української мови та літературного читання засвідчив,що високий рівень знань мають 6 учнів,достатній-3 .

Прізвище, імя учня

Оцінка за контрольну роботу

Душка Вікторія

7

Джус Євгенія

11

Крупа Ярослав

12

Кравцова Катерина

12

Крищенко Євген

11

Корольчук Анна

8

Припутень Артьом

8

Рожков Олексій

10

Шевчук Нікіта

11

Добре засвоєні теми:

-завдання на перевірку сформованості навичок читання;

-завдання на розуміння прочитаного;

-уміння працювати з текстом;

-завдання на перевірку орфографічних і пунктуаційних умінь;

-завдання навичок застосування знань про мову і мовлення;

-побудову звязного висловлювання на основі тексту;

Детальний опис допущених помилок:

-правопис прислівника щохвилини;

-вживання сполучника якщо;

-правопис не з дієсловами;

-правопис голосних і приголосних в дієсловах: звернув,небезпека;

-пропуск голосних в словах;

-правопис речення зі звертанням;

-правопис дієслова,вжитому в переносному значенні;

-побудова висловлювання власної думки;

Причини недоліків:

-невміння застосовувати вивчені правила в роботі;

-неохайність у роботі;

-невміння правильно будувати речення в висловлюванні;

Шляхи усунення недоліків:

-З метою підвищення і покращення орфографічних і граматичних навичок більше проводити індивідуальну роботу з української мови та літературного читання  з учнями :

Душка Вікторією,Корольчук Анною,Припутнем Артьомом.

Висновок:

Аналіз результатів ДПА з української мови та літературного читання підтвердив

-наявність в учнів знань з граматики,орфографії;

- позитивний розвиток в учнів творчої діяльності на основі прочитаного тексту;

-вміння виконувати завдання на перевірку результатів навчання з української мови та літературного читання;

-вміння виконувати завдання на перевірку сформованості навичок читання тексту та розуміння прочитаного;

-уміння працювати з текстом;

-уміння будувати звязне висловлювання на основі тексту;

Вчитель:                                /Мордовцева Т.В./

docx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
2658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку