АНАЛІЗ
РЕЗУЛЬТАТІВ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В 4 КЛАСІ ПІСКІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ ступенів
Дата проведення: 15.05.2019 року
Всього учнів в класі-10
Писали роботу-9 /Відсутній по хворобі Конотоп Артем/
Вчитель: Мордовцева Тетяна Володимирівна
Бали за виконання завдань:
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Душка Вікторія |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
- |
1 |
1 |
- |
Джус Євгенія |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Крупа Ярослав |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
Кравцова Катерина |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
Крищенко Євген |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
Корольчук Анна |
1 |
2 |
1 |
- |
1 |
1 |
- |
1 |
1 |
Припутень Артьом |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
- |
1 |
- |
Рожков Олексій |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Шевчук Нікіта |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
Аналіз результатів ДПА з української мови та літературного читання засвідчив,що високий рівень знань мають 6 учнів,достатній-3 .
Прізвище, ім’я учня |
Оцінка за контрольну роботу |
Душка Вікторія |
7 |
Джус Євгенія |
11 |
Крупа Ярослав |
12 |
Кравцова Катерина |
12 |
Крищенко Євген |
11 |
Корольчук Анна |
8 |
Припутень Артьом |
8 |
Рожков Олексій |
10 |
Шевчук Нікіта |
11 |
Добре засвоєні теми:
-завдання на перевірку сформованості навичок читання;
-завдання на розуміння прочитаного;
-уміння працювати з текстом;
-завдання на перевірку орфографічних і пунктуаційних умінь;
-завдання навичок застосування знань про мову і мовлення;
-побудову зв’язного висловлювання на основі тексту;
Детальний опис допущених помилок:
-правопис прислівника щохвилини;
-вживання сполучника якщо;
-правопис не з дієсловами;
-правопис голосних і приголосних в дієсловах: звернув,небезпека;
-пропуск голосних в словах;
-правопис речення зі звертанням;
-правопис дієслова,вжитому в переносному значенні;
-побудова висловлювання власної думки;
Причини недоліків:
-невміння застосовувати вивчені правила в роботі;
-неохайність у роботі;
-невміння правильно будувати речення в висловлюванні;
Шляхи усунення недоліків:
-З метою підвищення і покращення орфографічних і граматичних навичок більше проводити індивідуальну роботу з української мови та літературного читання з учнями :
Душка Вікторією,Корольчук Анною,Припутнем Артьомом.
Висновок:
Аналіз результатів ДПА з української мови та літературного читання підтвердив
-наявність в учнів знань з граматики,орфографії;
- позитивний розвиток в учнів творчої діяльності на основі прочитаного тексту;
-вміння виконувати завдання на перевірку результатів навчання з української мови та літературного читання;
-вміння виконувати завдання на перевірку сформованості навичок читання тексту та розуміння прочитаного;
-уміння працювати з текстом;
-уміння будувати зв’язне висловлювання на основі тексту;
Вчитель: /Мордовцева Т.В./