Аналіз роботи методичного об`єднання природничо-математичного циклу.

Про матеріал
Пропоную вам, шановні колеги, аналіз роботи методичного об`єднання природничо-математичного циклу за 2020-2021 навчальний рік. Повний звіт (склад; науково - методична проблема; завдання МО; участь педагогів у професійних конкурсах, проектах, методичних формах; кольорові діаграми та інше) і плани на наступний навчальний рік.
Перегляд файлу

Аналиіз работи

методичного об´єднання учителів 

природничо-математичного циклу

за 2020 – 2021 навч. рік

 

У 2020 – 2021 навчальному  році   методичне  об´єднання учителів 

природничо-математичного циклу працювало наступним складом:

 

Призвище, ім’я,

по-батькові

Посада

Категорія

Освіта

Науково-методична

проблема

 

 

1.

 

Гайтан

Людмила

Василівна

 

учитель

математики 

 

ІІ

 

повна

вища

 

Формування та розвиток творчої особистості в умовах компетентно – орієнтованого підхода на уроках  математики

 

 

 

2.

Голяченко

Наталля

Анатоліївна

 

учитель

інформатики

(7-9)

 

спеціаліст

 

 

 

повна

вища

Формування та розвиток духовної особистості засобами мистецтва слова

 

 

 

3.

 

Хараман

Світлана

Михайлівна

 

учитель

математики 

 

 

 

вища

 

повна

вища

 

Впровадження інноваційних

технологій при  вивченні математики та фізики

 

 

 

4.

 

Пилипенко

Олена

Володимирівна

 

 

учитель

хімії та біології

 

І

 

 

 

повна

вища

 

Активізація розумової діяльності на уроках біології та хімії як один із шляхів розвитку особистості.

 

 

5.

 

Деміхов

Олег

Анатолійович

 

учитель

географії,

природо-

знавства

 

 

 

І

 

повна

вища

Розвиток  розумової  діяльності  учнів  на

уроках  географії

 

6.

Каманець

Наталля

Миколаївна

учитель

інформатики

(5 -6)

спеціаліст

бакалавр

Використання компетентносних технологій на уроках історії як один з методів кращого засвоєння нового матеріалу

7.

Іванова

Світлана

Олександрівна

учитель трудового навчання та образотворчого мистецтва

 

 

вища

 

повна

вища

Формування та розвиток творчої особитості в умовах компетентнісного підходу на уроках трудового навчання та образотворчого мистецтва

 

8.

Татар

Наталля

Павлівна

учитель трудового навчання та образотворчого мистецтва

спеціаліст

повна

вища

Розвиток активної життєвої позиції вихованців шляхом їх залучення до участі та проведення масових заходів

9.

Корнієнко

Олександр

Олександрович

учитель основ здоров`я та асистент вчителя

спеціаліст

бакалавр

Інноваційні технології у викладанні курсу «Осно здоров`я»

10.

Чабан

Максим

Олександрович

учитель основ здоров`я та асистент вчителя

спеціаліст

бакалавр

Впровадження інноваційних

технологій як засобів розвитку творчої особистості здобувачів освіти

11.

Шаполов

Денис

Геннадійович

учитель основ здоров`я та асистент вчителя

спеціаліст

бакалавр

Підліткове дозрівання, проблеми та шляхи вирішення проблем підліткового дозрівання

12.

Ігнашевич

Олександр

Анатолійович

учитель

фізичної культури

спеціаліст

неповна

вища

Врахування психологічних особливостей кожного учня, здійснення міжпредметних зв`язків.

13.

Титаренко

Дмитро

Миколайович

учитель

фізики

 

 

вища

 

 

повна

вища

Інноваційні технології у викладанні фізики

Науково - методична проблема  МО природничо-математичного циклу: «Реалізація компетентнісного підходу на уроках  природничо - математичного циклу для адаптації здобувачів освіти  в соціумі».

 

 

Завдання, яке  поставлено на  2020 – 2021 навчальний рік:

  • систематично аналізувати якість роботи вчителів природничо-математичного циклу;
  • передбачити моніторингові дослідження рівня творчої активності вчителів;
  • під час атестації вчителів природничо-математично циклу ШМО приділяти особливу увагу якості самоосвіти, своєчасності і результативності курсової перепідготовки;
  • продовжувати працювати над впровадженням STEM-освіти в нащому закладі;
  • впроваджувати інноваційні процеси і навчальні програми, підтримка і аналіз інформаційної діяльності;
  • спрямовувати роботу на створення цілісної системи психолого-

педагогічного супроводу розвитку особистості здобувача освіти з метою

самореалізації кожної дитини у творчому освітньому середовищі;

  • систематично аналізувати зміст діючих програм та підручників з метою переорієнтації процесу навчання з інформативної форми на активізацію самостійної роботи учнів через впровадження інформаційних технологій;
  • впроваджувати нові дидактико-методичні засоби з метою розвитку творчої особистості.

На протязі всього навчального року учителя методичного об´єднання  впроваджували методичні прийоми  та  сучасні  педагогічні  технології  за  предметами  математики, фізики, інформатики, біології, хімії, природознавства  та  географії, образотворчого мистецтва та трудового навчання, основ здоров`я  з  метою  підвищення  мотивації до  навчання  та  сприяли  розвитку  компетентності учнів.

У  своєї  роботі  учителі (освітяни) МО використовували  наступні  технології:

  • Традиційні (підручник,  лабораторні  та  практичні  роботи, наочні  матеріали).
  • ІКТ (навчальні електронні посібники, електронні журнали, отримання  додаткової  інформації  за  допомогою  Інтернету, презентації, мультімедійні  приладдя), онлайн - тестування, онлайн-олімпіади та  конкурси.
  • Протягом двох останніх навчальних років учителі вдало, у своїй роботі, впроваджують STEM-освіту в навчально-виховний процес,  та  продовжують  працювати за цим шляхом.

 

Освітяни  нашого методичного об´єднання  - активно  використовували  мережу  Інтернет, вміло  застосовували  отриману  інформацію  як  на  своїх  уроках  так  і під  час  позаурочної  діяльності. З  метою  розвитку  професійної  компетентності  неперервно  та  систематично  підвищують  свою  кваліфікацію  через  наступне:

 

Участь  педагогів  у  професійних  конкурсах, проектах, методичних формах:

 

Призвище, ім’я,

по-батькові

Захід

Рівень

Результат

Іванова С. О.

Курси підвищення кваліфікації з інклюзивного навчання;

Обмін досвідом « Всеукраїнський інженерний тиждень «STEM –весна-2021»;

Форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалізації, стратегії;

Творча група «Технологічна галузь у НУШ»;

Онлайн - олімпіада з трудового навчання;

Конкурси з мистецтва

 

Обласний

 

Всеукраїнський

 

 

Всеукраїнський

 

Міський

 

Всеукраїнський

 

Міський, Всеукраїнський

 

Свідоцтво

 

Сертифікат

 

 Сертифікат

Свідоцтво

Подяка

 

 

 

Диплом (медаль)

 

Пилипенко  О. В.

Відкрита класна година (квест) до тижня Світової культури «Пошук втраченої картини»;

Онлайн - олімпіада з біології та хімії;

Онлайн – гра «Геліантус»;

Конкурс навчальних розробок «Фантастична п’ятірка» (освітній проект «На Урок»);

Онлайн-тренінг «Дебатна майстерність

 

Шкільний

 

 

Всеукраїнський 

 

Всеукраїнський

 

Всеукраїнський

 

Всеукраїнський

 

 

 

8 переможців

 

Учасники

 

Диплом

 

Сертифікат

 

 

Гайтан  Л. В.

Відкритий урок з використанням STEM-технологій

 

Шкільний

 

Корнієнко О. О.

Онлайн – курси «Медіаграмотність: практичні навички»

Всеукраїнський

Сертифікат

 

Голяченко Н. А.

Онлайн - олімпіада з інформатики;

Конкурс навчальних розробок

«Фантастична п’ятірка» (освітній проект «На Урок»);

Онлайн – курси підвищення кваліфікації з інформатики;

Інтерактивна школа творчого учителя – вебінари;

Освітній проект «На Урок» - конференції

 

Всеукраїнський

 

 

Всеукраїнський

 

 

Обласний

Свідоцтво

 

Подяка

 

 

Диплом

Свідоцтво

 

 

Чабан М.О.

Онлайн – курси «Медіаграмотність: практичні навички»

 

 

Всеукраїнський

Сертифікат

 

Каманець Н. М.

Онлайн – курси «Дизайн – мислення у школі»

 

Педрада

 

Всеукраїнський

 

Шкільний

Сертифікат

 

Виступаючий

 

Шаполов  Д. Г.

Онлайн – курси «Медіаграмотність: практичні навички»

 

 

Всеукраїнський

Сертифікат

 

 

Татар Н. П.

Онлайн – курси «Психологія стресу та способи боротьби з ними»;

Мейкатон «Таксономія методичного процесу в сучасній школі»

 

 

Всеукраїнський

Сертифікат

 

 

Хараман  С. М.

Міська олімпіада, перевірка робіт з  математики;

Всеукраїнська інтернет – олімпіада з математики;

Інтерактивна школа творчого учителя – вебінари;

Конкурс навчальних розробок “Фантастична пятірка”;

Освітній проект “ на Урок”, бібліотека авторських розробок;

Марафон «Толерантна освіта – запорука здорового суспільства», освітній проект «Всеосвіта»;

Творча група «ЗНО, 2021»;

Складання онлайн - тестів освітній проект «Всеосвіта» та «На Урок»;

Web – вікторина «Весняна дружня школа»

 

Міський

 

Всеукраїнський

 

Всеукраїнський

 

Всеукраїнський

 

Всеукраїнський

 

 

Всеукраїнський

 

 

Всеукраїнський

 

Всеукраїнський

 

Міський

Член комісії

Свідоцтво; подяка

Сертифікати

Дипломи

Грамота

 

 

 Сертифікат екзаманатора

Сертифікати

Сертифікат

 

За активну просвітницьку роботу на різних рівнях освітяни нашого методичного обєднання мають наступні нагороди :

 

Призвище, ім’я,

по-батькові

Нагороди

Назва

Рівень

Пилипенко  О. В.

 

Свідоцтво

 

 

 

Грамота

 

 

Подяка

«Про підготовку учнів до VІІ Всеукраїнської олімпіади з біології та хімії»;

«За активне поширення власного педагогічного досвіду»;

«За поповнення бібліотеки проекту «На Урок».

Всеукраїнський  

 

 

 

Всеукраїнський

 

 

Всеукраїнський

Іванова С. О.

Сертифікат

 

Диплом (медаль)

 

«План проведення заходів Інженерного тижня»

Конкурс мистецтв «На крилах мрій»

Всеукраїнський

 

Всеукраїнський

Голяченко Н. А.

Подяка

 

Грамота

 

«За поповнення бібліотеки проекту «На Урок»;

«За активне поширення власного педагогічного досвіду»

Всеукраїнський

 

 

Всеукраїнський

Татар Н. П.

 

Подяка

 

«За підготовку учнів до Всеукраїнського конкурсу «Година Землі»

 

Всеукраїнський

Хараман  С. М.

 

Подяка

 

Грамота

 

 

 

Свідоцтво,

подяка

«За підготовку учнів до Всеукраїнського конкурсу «Як це працює»;

«За участь у формуванні освітнього простору бібліотеки авторських розробок»;

«За активну участь в організації VII Всеукраїнської онлайн-олімпіади з математики»

 

 

Всеукраїнський

 

 

Всеукраїнський

 

 

Всеукраїнський

 

Всі  освітяни  методичного об´єднання  природно-математичного циклу  нашої  гімназії  беруть активну  участь у міських, обласних та всеукраїнських семінарах; вебінарах; марафонах; онлайн-конференціях;  веб-вітринах; педагогічних  онлайн-дебатах; курсах; творчих звітах; онлайн-лабораторії  за предметом. Окрім цього, постійно публікують свої розробки на освітніх сайтах.

Одним   із  основних  завдань, що  стоїть  перед  учителями МО  є  систематична  робота  з  сильними, талановитими  учнями, підготовка  їх  к  предметним  олімпіадам, конкурсам, турнірам. Нажаль, порівнянно з  минулим  роком, значно  знизилась  кількість  учнів, які  приймають  участь  у  різних  олімпіадах  та  конкурсах, за  що  отримують  сертифікати  учасників  та дипломи  переможців.

Під  час роботи  над  науково-методичною  проблемою, кожен  освітянин (учитель) визначає коло питань  для  вивчення, становить дві  мети:

  • Дослідницьку (критерії, методи, форми, принципи  навчання);
  • Практичну (методичні  рекомендації, збірники  завдань, програми); планує

вивчення  спеціальної  літератури, сучасного  досвіду  своїх  колег, творчу  співпрацю, прогнозує  кінцевий  результат.

Відвідуючи  уроки  колег, члени  МО  прийшли  до  висновку, що  використання сучасних  освітніх  технологій  сприяє   реалізації компетентнісного підходу на уроках  природничо - математичного циклу для адаптації  здобувачів освіти в соціумі, розвиває індивідуальні  здібності  учнів, робить урок  і позакласні  заходи  доступними, наочними, інформаційно  насиченими, допомагає  якісніше зрозуміти  і  засвоїти  навчальний  матеріал.

 Окрім свого навантаження всі учителі природно-математичного циклу мають позакласну роботу та суспільне навантаження, а саме:

 

Учитель

Позакласна робота

Суспільне навантаження

Деміхов  Олег Анатолійович

Керівник проекту «Школа спияння здоров`ю»

Облік військовозобов`язанних

Гайтан  Людмила Василівна

-

Соцстрах

Голяченко Наталія Анатоліївна

Відповідальна за сайт школи

Відповідальна харчування

Іванова Світлана Олександрівна

Заступник  директора  з  навчально – виховної  роботи

-

Каманець Наталля

Миколаївна

Координатор конкурсів

«Бобер», «Лелека»

-

Пилипенко Олена Володимирівна

Координатор конкурсу «Геліантус»,

Керівник МО класних керівників

Вчитель – наставник  молодого спеціаліста

Татар Наталля

Павлівна

Педагог - організатор

 

Хараман  Світлана Михайлівна

Керівник МО природно-математичного циклу

«Курс: «Школа»

 

 

Висновки:

Всі  учителі  на  своїх  уроках (як при очному навчанні так і на дистанційному)  та  у позаурочний  час  намагаються  розвинути  творчий  потенціал, критичне  та  логічне  мислення  здобувачів  освіти, враховуючи здібності, інтереси, цінностні  орієнтації  через  різноманітні  форми  та  методи  навчання, дослідницькі роботи.

 

 

 

 

 

 

Якість знань учнів з предметів природничо-математичного циклу

 

Однак, разом  з  позитивними  наслідками,  є  значні  проблеми. Це  низький  рівень  навчальної  мотивації, як  наслідок, не достатньо висока  якость  знань  на  протязі  навчання, недостатнє  матеріальне  і  методичне  оснащення кабінетів, емоційне вигорання учителів.

 

Моніторинг  надання освітніх послуг здобувачам освіти (якість знань)

учителями природничо – математичного циклу

 

 

Виходячи  з  вищесказанного, методичне об´єднання учителів  природничо-математичного циклу  на 2021 – 2022 навчальний  рік  буде  вирішувати  наступні  завдання:

  1. Продовжувати  вести активну роботу по  впровадженню  сучасних  освітніх

Технологій (особливу увагу приділити  STEM-технологіям).

  1. Удосконалювати роботу при дистанційному навчанні здобувачів освіти.
  2. Створювати  умови  для  самореалізації  всіх  учасників  освітнього  процесу

шляхом  активізаціїї  пізнавальної  діяльності  здобувачів  освіти, разкритям  їх творчого  потенціалу  і  участі в інноваційній деяльності.

     4.  Продовжити  роботу  з  талановитими  та  обдарованними дітьми.

     5.  Підвищувати  рівень  учбової  мотивації  і  якість  знань  учнів  через

          залучення  їх  у  різні  види  роботи.

Роботу методичного об’єднання учителів природничо-математичного циклу за 2020-2021 навчальний рік вважати задовільною.

 

Керівник  методичного об´єднання 

                                                               учителів  природничо-математичного циклу

 Хараман  С. М.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравчук Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
6378
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку