План роботи методичного об`єднання природничо-математичного циклу.

Про матеріал
Для більш продуктивної, спланованної та ефективної роботи методичного об`єднання пропоную переглянути та оцінити свій план. Різні форми проведення засідань учителів природничо-математичного циклу, цікаві виступи, обмін досвідом - завжди стануть у пригоді.
Перегляд файлу

Затверджую

Директор КЗ «Гімназія-

початкова школа № 21»

_________ С.О. Голикова

 

План роботи

методичного об’єднання

вчителів природничо-математичного циклу

на 2021-2022 навчальний рік

 

№ з/п

Зміст

Відповіда-

льний

Форма проведення

Термін

виконання

 

1.

 

Засідання №1(першй тиждень вересня)

Інструктивно-методична нарада


Тема: Організація навчально-виховного процесу у 2021/2022 навчальному році.

 

1. Аналіз роботи ШМО за 2020/2021 навч.р. Корегування планів роботи на 2021/2022 навчальний рік.
2. Вивчення особливостей викладання предметів природничо - математичного циклу у 2021/2022 навч.р.  Вивчення нових програм, змін до діючих програм, врахування їх при плануванні уроків.
3. Погодження календарно- тематичних планів з предметів природничо-математичного циклу.

4. Затвердження графіка проведення відкритих уроків та позакласних заходів з предметів природничо-математичного циклу.
5. Аналіз результатів адміністративних контрольних робіт (2020-2021навч. р.), організація підготовки учнів, поради учителям, учням, батькам. Завдання членам методичного об’єднання на 2021-2022 навчальний рік.

 

Завдання членам МО:

1.   Опрацювання нормативних документів:

-   програм та основних вимог до викладання предметів природничо-математичного циклу;

-  критеріїв оцінювання підсумкового та тематичного контролю навчальних досягнень учнів;

-  вимог до ведення шкільної документації.

2.  Складання і затвердження календарно-тематичних планів.

3.  Взаємовідвідування уроків.

4.  Працювати з учнями, які мають початковий рівень знань для їх соціалізації в суспільстві.

 

 

 

 

 

 

 

Керівник МО

 

 

Члени МО

 

 

 

 

Керівник МО

 

 

Керівник МО

Члени МО

 

 

Керівник МО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт  

 

 

Інформація  

 

 

 

 

Обговорення

 

 

Обговорення

 

 

 

Інформація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень

2.

 

Засідання № 2 (жовтень-листопад)

Засідання круглого столу


Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій.

 

1. Обговорення та затвердження  завдань шкільних олімпіад з предметів природничо-математичного циклу; плану проведення інженерного (STEM) тижня (08.11. -12.11).
2. Інноваційні технології навчання у сучасній школі.
3. Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів природничо-математичного циклу через використання дистанційних технологій
4.Майстер-клас. «Інтерактивні технології навчання, сучасні сервіси».

5. Підготовка і проведення І етапу  предметних олімпіад, конкурсах  «Левеня», «Кенгуру», «Колосок».

6. Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня. Особливості викладання навчальних предметів в 5 класі.

 

Завдання членам МО:

1.  Підготовка і проведення І етапі учнівських олімпіад з дисциплін природничо-математичного циклу

2.  Складання планів роботи з обдарованими та слабо встигаючими учнями.

3.  Підготовка учнів до міських олімпіад з навчальних дисциплін.

4.  Підготувати матеріали для проведення шкільних олімпіад з предметів.

5.  Взяти участь у ІІ етапі учнівських олімпіад з базових дисциплін.

6.  Взаємовідвідування уроків.

7.  Розвивати на уроках творчі здібності учнів з метою їх успішної соціалізації

6.     Підготуватися (індивідуально)до проведення інженерного тижня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заст.директора

Члени МО

 

Члени МО

 

Члени МО

 

 

Керівник МО

 

Члени МО

 

Психолог

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорення

 

 

Презентація

 

Інформація

 

 

Майстер-клас

 

Інформація 

 

Виступ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом І семестру

3.

Засідання № 3 (січень)

Педагогічні обговорення


Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностей
педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів.

 

1.  Впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних зв’язків), як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти.

2.  Мастер-клас ,,Елементи народознавства як засіб формування компетентностей на уроках математики”

3.  Практичне заняття з педагогами на тему: «Банк інновацій».


4.  Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад, учнівських конкурсів.
5.  Моніторинг навчальних досягнень учнів 5-9 класів з предметів природничо-математичного циклу за І семестр.

6.  Роль предметів природничо-математичного циклу в становленні особистості учня.

 

Завдання членам МО

1.  Взаємовідвідування уроків та їх аналіз

2.  Працювати над позитивним емоційним навантаженням уроків.

3. Опрацювання педагогічної преси за фахом.

4. Підготувати інформацію про навчальні досягнення учнів за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Члени МО

 

 

Члени МО

 

 

 

Керівник МО

 

 

Керівник МО

 

 

Заст.директора

 

 

Члени МО

 

 

 

 

 

 

 

 

Обмін

думками і досвідом

 

Мастер-клас  

 

 

 

Тренінг

 

 

Інформація

 

 

Інформація

 

 

Виступ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом року

4.

Засідання № 4 (березень)

Педагогічна майстерня


Тема. Проблема розвитку творчості вчителів та здобувачів освіти в умовах соціалізації особистості. 

 

1.  Підготовка стендової інформаційної наочності для випускників  класу у навчальних кабінетах та інформаційних куточків для батьків та учнів до державної підсумкової атестації.

2.  Формування в здобувачів освіти навиків самостійного пошуку інформації під час вивчення предметів природничо-математичного циклу.

3.  Проведення навчальних екскурсій – важлива складова у викладанні предметів природничо-математичного циклу

4.Про особливості проведення навчальних проектів з фізики . 

 

Завдання членам МО:

1.  Використовувати в навчальному процесі нові технології навчання та активні форми тематичного оцінювання, спрямовані на розвиток свідомості учня, підвищення ефективності і якості освіти.

2. Приділяти належну увагу мотивації навчальної діяльності учнів.

3. Використовувати краєзнавчий підхід у викладанні навчальних предметів.

4. Взаємовідвідування уроків та їх аналіз.

 

 

 

 

 

 

 

Члени  МО

 

 

 

 

Члени  МО

 

 

 

Керівник МО

 

 

Члени  МО

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовка матеріалів

 

 

 

Обмін досвідом

 

 

Виступ

 

 

Інформація

 

 

 

 

 

 

 

Березень

 

 

 

 

Протягом ІІ семестру

5.

Засідання № 5 (травень)

Інформаційна скринька


Підсумки роботи методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2021-2022 навчальний рік.

 

1. Аналіз виконання навчальних програм членами шкільного методичного об´єднання.
2. Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів, їх участі в олімпіадах, всеукраїнських та міжнародних конкурсах.
3. Звіт вчителів ШМО природничо-математичного циклу самоосвітню діяльність за рік (друкування, участь у професійних конкурсах, робота з обдарованими учнями)
4. Творча майстерня вчителя «Наступність у роботі початкової і середньої ланки навчання. Перехід на НУШ» (з досвіду роботи)
5. Підсумки роботи шкільного методичного об´єднання за рік.
6. Вироблення рекомендацій до плану роботи МО природничо-математичного циклу на наступний навчальний рік.

 

Завдання членам МО:

1.  Оформлення екзаменаційної документації

2.  Консультації з предметів, що виносяться

     на ДПА

3.  Опрацювання фахової літератури.

4.  Проведення контрольних робіт за 2021-

     2022 навчальний рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник МО

 

 

 

 

Члени МО

 

 

 

Члени МО

 

 

Керівник МО

 

 

Члени МО

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація

 

Повідомлення

 

 

Звіт

 

 

 

Обговорення

 

 

Обговорення

 

 

Обговорення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Травень-червень

 

Керівник МО природничо-математичного циклу _________  С. М. Хараман

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гридинська Ірина
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
12094
Оцінка розробки
4.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку