Аналіз роботи педагога - організатора

Про матеріал
У роботі описано аналіз роботи педагога -організатора, вказані недоліки та приспективи на наступнмй навчальний рік
Перегляд файлу

Аналіз роботи педагога-організатора за 2018-2019 н.р.

Виховання – найбільш важлива і найбільш суперечлива сфера педагогічної діяльності на сучасному етапі. Завданням виховання є створення необхідних умов, за яких може розвинутися активний громадянин сучасного суспільства, що добре знає себе, вміє правильно використовувати власний потенціал, здатний створити ситуацію успіху, розробити й реалізувати власний життєвий проект.

       Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в закладі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

Проблема, над якою працюю «Формування та розвиток компетентності  здорового способу життя через залучення учнів до участі в роботі учнівського самоврядування» та плану виховної роботи школи.

   Виходячи із можливостей школи, виховний процес був спрямований на виконання наступних завдань:

- виховання в учнів активної соціальної орієнтації на здоровий спосіб життя;

- організація корисного дозвілля, заняття спортом;

- створення умов для задоволення потреб кожного учня у збереженні та зміцненні здоров’я, фізичному та духовному розвитку;

- зміцненню здоров’я учнівської молоді засобами виховання фізичної культури та виконання правил збереження здоров’я.

Всі виховні заходи, були спрямовані на:

- профілактику шкідливих звичок (паління, алкоголізму, токсикоманії, наркоманії);

- попередження розповсюдження СНІДу;

- профілактику правопорушень та асоціальної поведінки серед дітей та молоді;

- формування валеологічного світогляду та навичок ведення здорового способу життя.

Також у 2018-2019 навчальному році була продовжена робота по:

- формуванню правової культури, прищепленню поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів, виховання правової свідомості;

- створенню сприятливих умов для співробітництва вчителів, учнів та їх батьків, як необхідної умови запобігання відхилень у поведінці учнів; для розвитку інноваційної особистості та творчої самореалізації кожного учня;

- формуванню позитивних загальнолюдських цінностей.

Зазначені завдання реалізовували через створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально-етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі саме здорового способу життя, через пропаганду духовних надбань українського народу, через заходи, спрямовані на виховання любові до рідної землі, на осмислення самовизначення у виборі професії.

Протягом року проводилися загальношкільні свята та заходи, тематичні лінійки, бесіди, рейди по відвідуванню школи учнями, дотримання санітарно-гігієнічних норм в класних кімнатах,  зовнішнього вигляду учнів; засідання Ради учнівського самоврядування, брали участь у заходах та конкурсах, організованих  міським Парламентом дітей, ЦМСПС та управлінням освіти Кіровоградської міської ради.

     Були проведені такі загальношкільні свята:

- свято Першого дзвоника;

- свято «Олімпійський урок»;

- святкування Дня працівників освіти;

- «Посвята в першокласники»;

- урок пам’яті, присвячений трагедії  Бабиного Яру;

- захід до Дня пам’яті жертв Голокосту;

 - захід, присвячений роковинам Чорнобильської катастрофи;

- День самоврядування;

- Новорічні ранки;

- захід, присвячений пам’яті героїв Небесної сотні;

- 100 річчя Соборності України

- 205 років Тарасу Шевченку

- заходи до вшанування воїнів Авганців

- заходи до Міжнародного Жіночого дня;

- свято «Останнього дзвоника»;

Важливим аспектом самоорганізації дитини є учнівське самоврядування, що є універсальною формою організаторської діяльності, яку можна вважати способом організації життя шкільного колективу та чинником творчої самореалізації особистості.

На початку року було сформовано волонтерський загін, до складу якого увійшли представники 8 класу.

Основними завданнями загону були:

-         Надання допомоги ветеранам Другої Світової війни,  що проживають в мікрорайоні школи.

-         Збір продуктів харчування, речей іграшок та розподіл їх між дітьми з  малозабезпечених сімей під час проведення акцій «Милосердя» та «Щедрий врожай».

 Організація та проведення благодійних ярмарків.

-         Організація та проведення акцій для підтримки учасників АТО;

 - «Щедрий врожай»;

- «Нагодуй пташок»;

До Дня вишиванки був організований флеш-моб «Шкільна родина у вишиванці».

 

В цілому роботу Ради учнівського самоврядування  у 2018-2019 році можна визнати задовільною.

 Перспективні завдання на 2019– 2020 навчальний рік:

1. Зосередження знань на формуванні самостійної і компетентної особистості, здатної виважено діяти в різноманітних життєвих ситуаціях.

2. Різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб.

3. Збереження і зміцнення морального, фізичного і психологічного здоров’я вихованців.

4. Сприяння зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю внутрішніх мотивів її самовдосконалення, розвитку здібностей на кожному з вікових етапів.

5. Пошук, розвиток і підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців.

6. Виховання дитини як громадянина країни, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір.

7. Упровадження просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних діянь (Тижні правових знань, ділові ігри, моделювання життєвих ситуацій, дискусії, робота в малих групах)

8. Організація дозвілля вихованців, пошук нових його форм.

9. Розвиток дитячого самоврядування як осередка самореалізації громадянського виховання,  державно – громадського управління закладом.

10. Основною метою у вихованні учнів буде формування громадянина, патріота, інтелектуально - розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

Компетентнісний підхід у роботі учнівського самоврядування

 (форми роботи)

1.      Визначення активу школи.

2.      Створення творчих груп за інтересами та відповідно до напрямків роботи.

3.      Здійснення самоврядування, проведення днів самоврядування.

4.      Залучення учнів до підготовки заходів виховного характеру.

5.      Надання допомоги тим, хто її потребує.

6.      Проведення днів культури національних меншин.

7.      Проведення спортивних та сімейних заходів.

9.    Проведення акції «Милосердя».

10.    Проведення анкетування.

11.    Проведення конкурсів, змагань.

12.    Організація волонтерських груп.

13.    Здійснення співпраці з бібліотекою.

14.    Проведення зустрічей із співробітниками правоохоронних органів,  служби охорони здоров’я, із працівниками центру зайнятості, профорієнтаційна робота.

15.    Проведення акції «Молодь за здоровий спосіб життя».

16.    Залучення учнів до участі в заходах предметних тижнів, у олімпіадах.

17.    Проведення творчих конкурсів(пісенних, малюнків, газет, саморобок), виставок творчих робіт.

18.    Сприяння виявлення та розвитку творчого потенціалу кожного учня.

Основними засобами вдосконалення педагогічної допомоги учнівському самоврядуванню було: забезпечення реальних прав та обов'язків органів самоврядування; підвищення довіри педагогів до рішень учнівського колективу; кваліфікована, тактовна допомога; цілеспрямоване навчання учнів складній справі організації життя учнівського колективу. 

 

docx
Додано
22 липня 2019
Переглядів
5433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку