Звіт вихователя групи подовженого дня

Про матеріал
Звіт вихователя групи подовженого дня 1. Робота з учнями 2. Робота з батьками 3. Робота з учителями
Перегляд файлу

Звіт вихователя ГПД за 2015-2016 н.р.

У групі перебуває _____ дітей. __ хлопчиків і __ дівчаток. Це діти 1- 4 класів.

Головною метою праці в гурті продовженого дня є виховання самостійної, творчої, відповідальної, освіченої людини і фізично здоровій особи.

Протягом року робота в групі була направлена на вирішення наступних цілей:

  1. Глибоко вивчати індивідуальні особливості учнів, їх інтереси, потреби.
  2. Виховувати пізнавальні інтереси і активне ставлення до суспільного життя.
  3. Розвивати, поглиблювати і систематизувати розуміння дітьми моральних цінностей, норм і правил, культурної поведінки школі, суспільстві.
  4. Формувати практичні вміння і навички культурної поведінки, турботливого ставлення до людей, природи, всенародних надбань.
  5. Вчити учнів вміло працювати за планом, ставити перед собою конкретні цілі та завдання, виконувати їх.
  6. Виховувати позитивні риси характеру: старанність, організованість, чемність, справедливість, дисциплінованість.
  7. Вчити учнів турбуватися про своє здоров’я,  вчити з ними правила особистої гігієни.
  8. Організовувати і проводити педагогічний всеобуч батьків.

 

 На початку року був створений режим дня, який включає наступні пункти:

12:20 - 12:40 -  Збір дітей, організація роботи ГПД.

12:40 - 13:30 - Прогулянка на свіжому повітрі.

13:30 - 14:00 - Обід.

14:00 - 15:30 - Рухливі ігри, прогулянка (сон 1клас).

15:30 - 16:15- Самопідготовка.

16:15 - 17:45 - Суспільно корисна праця, спортивні заняття.

17:45 - 18:05 - Виховний захід.

18:05- 18:20 - Рухливі ігри.

   Вся моя робота розподіляється на три блоки:

1. Робота  з учнями

2. Робота з батьками

3. Робота з учителями

Работа з учнями

   Виховна робота з учнями була направлена на виховання цілісної особи, самостійної, творчої, соціально-адаптованої до процесу навчання і вихо-вання.

Форми організації роботи: ігри, діагности, бесіди.

   Реалізовувалась вона за такими напрямках:

  • пізнавальний;
  • фізкультурно – оздоровчий;
  • трудовий;
  • творчий.

   Робота по пізнаваному напрямку здійснюється через проведення різних пізнавальних вікторин, диспутів, читання книг, перегляду слайдів, самопідготовку.

Перш ніж почати планувати роботу в даному напрямі я провела ряд діагностичних методик, які дозволили мені отримати наступні результати:

1. Анкета для учнів, що дозволяє виявити відношення до школи. Показала наступні результати: __% учнів виявляють інтерес до рідної мови, __% - до математики.

2. Методики на визначення рівня сформованості умінь і навичок: «Тест на обізнаність», «Узагальнення групи предметів», «Підбір протилежностей».

  Фізкультурно - оздоровчий напрямок в режимі групи продовженого дня складається з таких видів, як фізкультхвилинки під час самопідготовки, ігри і розваги на прогулянках. Найбільш фізично підготовленими та активними були такі учні: ____________________________________________________

  Трудове виховання учнів направлене на дбайливе відношення до чужої праці, а також на вироблення таких якостей як: акуратність, охайність. В рамках даного напряму були проведені наступні заходи: «Чистюлька»,  «Твоя школа, твій клас, дотримання чистоти і порядку». Використання даного напряму в роботі дозволяє показати школярам як важлива праця в житті кожної  людини. Добрими помічниками на протязі року були такі учні:______________________________________________________________       Дізнавшись про те, якими творчими здібностями володіють діти, була спланована робота на розвиток творчих умінь і навиків. Щоб виявити здібності дітей, мною було проведено декілька тестів: «Намалюй картинку», «Незавершений малюнок», «Домалюй». Гарні акторські здібності виявили  такі учні __________________________________________________________

     Для розвитку творчих здібностей дітей в групі відведений вільний час (заняття за інтересами), де використовувалися всі можливості для різно- стороннього розвитку здібностей і інтересів дітей. Діти у вільний час займа -лися ліпленням з пластиліну, малювали олівцями і фарбами виготовляли різні вироби з кольорового паперу і природного матеріалу. Найбільш вдалі були роботи таких учнів: ____________________________________________

 

Робота з батькамими

  Робота з батьками складається з 4 напрямків:

1.  Забезпечувати організацію спільної діяльності школи, сім’ї, громадськості.

2. Залучати батьків до проблем життя школи та групи.

3. Скеровувати батьків на виховання у дітей високих моральних цінностей, норм і правил культурної поведінки.

4. Брати участь у батьківських зборах школи та класів.

Постійну допомогу протягом року надавали батьки : __________________________________________________________________

                                  Робота з учителями

   Робота з вчителями полягала в наступному: відвідування занять з метою виявлення здібностей дітей (які вони на уроці, чим можна допомогти в умовах групи продовженого дня.). Постійний контакт вчителя і вихователя, бесіди, обговорення окремих питань, взаємна інформація, робили мою роботу ефективнішою, що дозволяло в короткий термін сформувати в учнів навики самостійної і раціональної учбової праці.

       Аналізуючи проведену роботу на наступний рік планую більше уваги приділяти дисципліні учнів, вмінню більш самостійно виконувати домашні завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
23 липня 2019
Переглядів
16116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку