Аналіз роботи з обдарованими дітьми

Про матеріал
Шановні колегі, пропоную вам свою власний аналіз роботи з обдарованими дітьми за навчальний період 2019-2020 року
Перегляд файлу

 

Аналіз роботи з обдарованими дітьми

КЗ «Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи №21»

За 2019 - 2020 навчальний рік

 

 

 Без явно посиленої працьовитості немає ні талантів, ні геніїв.

 

Дмитро Іванович Менделєєв

 

 

“Даруй себе дітям!

 Будь терплячим в чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним в  дитинстві!”
                                                                      Ш.О.Амонашвілі

 

 

 

Згідно з річним планом роботи школи на 2019/2020 навчальний рік активно здійснювалась робота по виявленню обдарованих учнів через різноманітні форми у навчально-виховній діяльності.

Протягом 2019 – 2020 навчального року робота педколективу була спрямована на пошук і підтримку обдарованої молоді, створення умов необхідних для розвитку здібностей учнів, розкриття їх потенціалу.

Це вдалося здійснити через такі заходи, напрямки  та форми діяльності:

  • Активізація зацікавленості учнів на уроках; індивідуальні консультації та заняття;
  • Виявлення ініціативи та лідерства учнів при підготовці та проведенні позакласних та позашкільних заходів, конкурсах, змаганнях;
  • Залучення до участі у гуртках( протягом року у школі діяло два гуртка: національно-патріотичне виховання та секція баскетболу)
  • Вивчення досвіду роботи окремих вчителів з організації роботи з обдарованими дітьми; методична та інформаційно-консультативна робота з вчителями щодо роботи з обдарованими дітьми;
  • Залучення до участі у Всеукраїнських та он-лайн олімпіадах;
  • Залучення до участі у творчих та інтерактивних конкурсах, відкритих шкільних заходах;
  • Висвітлення досягнень обдарованих дітей через місцеві засоби інформації (шкільний сайт, шкільна лінійка), заохочення грамотами та подяками;
  • Проведення учнівських олімпіад;
  • Сприяння роботи учнівського самоврядування;

На кінець року у шкільному банку нараховувалось 55 обдарованих та талановитих учня, які мають високі досягнення у таких видах обдарованості, як інтелектуальна – 36 учнів; психомоторна – 12 учнів та художньо-естетична – 7 учнів.

З них 7 учнів нашої школи перебувають у міському банку  - Сазонов М., Андріяш Л., Голишев Д., Юхманов Д. – психомоторна обдарованість, Павленко І., Мельнікова В., Мороз А. – художньо-естетична обдарованість.

Також, 20 учнів перебувають на обліку у шкільному банку резерву «Обдаровані діти» в усіх трьох видах обдарованості.

Високих результатів у ІІ (районному) етапі предметних олімпіад учні нашої школи, нажаль, не здобули, хоча в цьому році у І етапі прийняли участь 178 учнів по 7 предметам, 45 з них є переможцями. А учні 4-х класів уперше прийняли участь у шкільному етапі олімпіад з української мови, математики та природознавства.

Нажаль, учні та вчителі нашої школи не приймали участі в наукових дослідницьких проектах при МАН, але дуже активні ми були в он-лайн олімпіадах різного рівня. Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта»  з української мови, зимова сесія - 10 учасників  3-А класу, маємо трьох призерів (Губатенко А, Дріт К., Балабан Р) і 12 учасників весняної сесії, з них  маємо 3 переможця і 4 призерів (Балабан Р., Биков Д., Бударін Д., Гвоздікова А., Голиков А,, Дріт К., Губатенко А , з українського народознавства маємо двох призерів (Галло М. та Женіло А.) - (вчитель Савельєва Л.В.)

Також, маємо 13 учасників в цьому ж конкурсі серед учнів середньої школи 5-9х класів і серед них 5 призерів (Дудка І., Коновалова П., Кулицькій А., Ляхов К., Понкрашкіна В.) – вчитель Татенко Т.О.

У Всеукраїнській  предметній олімпіаді  «На урок» в цьому році учні нашої школи, також, були активні. Маємо 12 призерів серед учнів 2-А класу з предмету українська мова (вчитель Мурзагільдіна Л.Г.), а з предмету «Я досліджую світ» - 10 призерів 2-А класу. Також, маємо 7 призерів серед учні 2-А класу в дистанційній всеукраїнській олімпіаді з укр. мови, весняна сесія – вчитель Мурзагільдіна Л.Г.

Учні 1-А класу здобули 17 дипломів І, ІІ та ІІІ ступенів – вчитель Єпішева О.В. З предметів початкової школи маємо 13 дипломів І ступеня, два диплома ІІ ступеня і три диплома ІІІ ступеня, з предмету українська мова та література – 8 учнів 1-А класу отримали дипломи І ст., 3 учня отримали дипломи ІІ ступеня, а з математики 6 учнів 1-А мають дипломи І ступеня, 3 учня – дипломи ІІ ступеня і 1 учень – диплом ІІІ ступеня – вчитель Єпішева О.В.

Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок» з трудового навчання була представлена учнями 6-9х класів. Диплом І ст.. мають шість учнів (Мустафаєва Н., Понкрашкіна В., Поліщук С., Волкова А., Ільїн Д., Гришечкіна П.) , диплом ІІ ст.. Волкова А, Єсіпенко М., диплом ІІІ ст. – Павленко І.) – вчитель Іванова С.О.

З української мови в цієї інтернет- олімпіаді приймали участь 8 учнів.

Також, наші учні 5-9 кл. під керівництвом педагога-організатора Татар Н.П. приймали  участь в інтелектуальному конкурсі «Правничі ігри» на міському рівні , у творчому конкурсі «Музи не мовчать» маємо призера 3 місце на міському рівні Аллабабєва Р. і участь у челінжі «Збережи кохану людину.

   Вже традиційно, учні нашої школи приймають активну участь в інтерактивних конкурсах різного рівня. Так, в міжнародному конкурсі «Колосок осінь 2019» прийняли участь 97 учнів  школи і ми маємо 17 золотих, та  61 срібних сертифікатів; у весняному етапі, який проходив онлайн у зв’язку з карантином, прийняли участь  учнів, результати очикуються.

Як завжди, активні наші учні були в конкурсі знавців англійської мови та культури Великої Британії «Гринвіч-Клевер». В цьому конкурсі  прийняли участь 38 учнів, ми маємо шість золотих сертифіката ( Набока Д., Шаболдасов Д.), вчитель Шаєва І.В., (Губатенко А., Дріт К.) – вчитель Голяченко Н.А., (Ільїн Д., Плешанов Д) – вчитель Татенко Т.О. шість  срібних сертифікатів та 1 бронзовий – вчителі Шаєва І.В., Голяченко Н.А., Татенко Т.О.

У математичному конкурсі «Кенгуру» на всеукраїнському рівні прийняли участь 30 учнів 2-8 кл.

На міжнародному рівні, який теж проходив в режимі онлайн,  маю інформацію прийняли участь 28 учнів щколи, результати очікуємо. 

      В всеукраїнському конкурсі знавців української мови та культури «Соняшник.Sunflower» прийняло участь 52 учня школи 1-9 класів,  маємо23 призера, з них  1 диплом ІІІ ступеня  на Всеукраїнському рівні, 12 дипломів переможця початкової школи, 2 диплома ІІ ступені регіонального рівня та 8 дипломів  ІІІ ступеня регіонального рівня  .

      В конкурсі знавців укр. мови ім. П. Яцика на ІІ міському етапі маємо переможця Грицай Є – вчитель Підгородецька Г.Д.

Також, ця учениця, Грицай Є є переможцем ІІ ,міського етапу в мовно-літературному міжнародному конкурсі ім. Т.Шевченко. Загалом, в цьому конкурсі прийняло участь 13 учнів школи.

В ІІІ Всеукраїнському учнівському  конкурсі «Стежками Камьянаря» прийняв участь Вахрушев А.

   Також, маємо гарні результаті в конкурсах декоративно-прикладного мистецтва.

   В міському етапі інтерактивного конкурсу з декоративно-прикладної творчості учениця нашої школи Єсипенко И має диплом та гран-прі – вчитель Іванова С.О., також, у конкурсі «Новорічні дива» в номінації «Ялинкова іграшка» диплом і гран-прі має Паніна Д – вчитель Іванова С.О.

В конкурсі-виставці з початкової технічної творчості прийнялі участь 7 учнів 3-А класу, результати очикуються.

Також з метою розвитку психомоторних  здібностей учні нашої школи  прийняли участь в таких спортивних конкурсах та змаганнях: районий етап змагань «Джура.-Впоряд-20-туризм ., команда 8-9 класу є призером, як і в «Джура. Рятивник» ця команда, також, є призером  та учасником конкурсу «Джура.Стрільба» – вчитель Гричаник Г.А.

Команда з футболу 6-9 класи прийняла участь у районному етапі змагань.

Команда школи з шахів є призером у районному етапі змагань.

В кінці навчального року всі учасники шкільних конкурсів, олімпіад, змагань та виставок були нагороджені грамотами та подяками.

На належному рівні була організована гурткова робота, що сприяла національно-патріотичному вихованню та фізичному розвитку. В школі гурток з національно-патриотичного виховання, який очолює Татар Н.П., кружок з драматичного мистецтва – Єпішева О.В. та кружок з декоративно-прикладного мистецтва «Hand-made» під керівництвом Каманець Н.М.

Багато учнів активно приймають участь у загальношкільних заходах, концертах, святах: «День знань», «Славимо вчителя ім’я»,  «День учнівського самоврядування», «Пам'ять не стерти роками», «Новорічне диво». Це сприяє розвитку творчих, ораторських здібностей, допомагає дитині самореалізовуватись, виявляти та демонструвати свої таланти.

Повноцінний розвиток сприяє і повноцінному навчанню. Про це свідчать навчальні досягнення учнів. Як правило, творчі і активні учні навчаються на високому і достатньому рівнях.

Підводячи підсумок, слід зазначити, що робота школи з обдарованими дітьми виконувалася згідно плану на належному рівні.

У наступному навчальному році мені хотілося б побажати усім педагогам творчого натхнення, здоров’я, вдячних учнів.

 

 

Талант - це віра в себе, в свою силу.

Максим Горький

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
26 грудня 2020
Переглядів
3710
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку