Даний урок є уроком закріплення і удосконалення знань, умінь та навичок учнів та набуття мовних компетентностей.
Тема уроку «Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. Тренувальні вправи». На попередніх уроках учні знайомилися з поняттям БСР, розглядали види інтонації в БСР, працювали над вивченням розділових знаків у БСР.
Мета уроку:
• вчитися визначати типи відношень між частинами складних безсполучникових речень та правильно розставляти розділові знаки;
• розвивати навички з конструювання БСР;
• розвивати логічне мислення учнів, уміння аналізувати матеріал та робити висновки;
• виховувати почуття прекрасного, вишуканого,почуття смаку.
Організація уроку:
Міжпредметні зв’язки основи здоров’я, біологія.
Для досягнення своєї мети були обрані наступні інтерактивні методи навчання: метод монологічного висловлювання, метод практичного використання знань, індивідуальна робота, метод дослідження,
Щоб залучити учнів до навчання необхідні все нові й нові форми організації уроку, де за основу береться пізнавальний інтерес учнів. Виходячи з цього на уроці були використані наступні форми роботи з учнями:
Інтонаційний практикум
Коментоване письмо
Графічний диктант
Дослідження трансформація
Інтерв’ю
Творче моделювання
Конкурс реклами
Така форма організації навчальної діяльності на уроці суттєво підвищує мотивацію навчання. Обрані форми та методи ведення уроку відповідали завданням уроку, характеру та змісту навчального матеріалу.
Структура уроку дозволяє логічно підвести учнів до виконання самостійної роботи. Системапрактичнихзавдань, спрямована на формування та узагальненняпунктуаційнихумінь і навичок з теми «Розділові знаки у безсполучниковому складному реченні».
Для створення максимально комфортних умов роботи на уроці було представлено необхідне обладнання та матеріали: підручники, роздатковий матеріал по темі.
Вважаю, що вдалося досягти запланованих результатів уроку, вирішити поставлені задачі. Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів учбової діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу, також у тому, що при підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів: інтерес до вивчення даного предмету, розвиток загально учбових умінь та навичок, добрі потенціальні можливості оволодіння культурою мовою (вміння порівнювати, узагальнювати явища, розвиток уяви, бажання самостійно висловлюватись, незалежно від мовленнєвої підготовки), достатньо висока мотивація, що стимулювалася використанням нетрадиційних методів роботи на уроці.