Аналіз уроку хімії 7 клас

Про матеріал
Дата проведення Клас Предмет Кількість учнів Відсоток присутніх учнів за списком присутніх 21.11.2018 7 Хімія 4 4 100 Тема : Фізичні та хімічні властивості речовин. Цілі уроку: • Узагальнити й поглибити знання учнів про властивості речовин з попередніх курсів «Природознавство» і «Фізика»; • Познайомити учнів з методами вивчення хімічних сполук та явищ; • Дати поняття про спостереження й експеримент як методи дослідження фізичних і хімічних властивостей речовин і явищ у хімії; • повторити матеріал попередніх уроків; • розвивати логічне мислення, • розвивати вміння та навички: 1) роботи з хімічними речовинами й лабораторним устаткуванням, 2) порівнювати речовини, описувати їх властивості, встановлювати залежність між властивостями та застосуванням речовин; 3) узагальнювати вивчений матеріал, вибирати головне, робити висновки. • виховувати прагнення досліджувати навколишній світ. Методи і методичні прийоми: • словесний (бесіда, розповідь, робота з підручником, опорними схемами, складання опорного конспекту), • наочний (демонстрація наочності), • практичний (лабораторний дослід № 2) Обладнання: • опорні схеми, схема опорного конспекту, • набір для проведення лабораторного досліду №2. Базові поняття та терміни: властивості речовин, хімічні властивості, фізичні властивості, спостереження, гіпотеза, експеримент, закон, теорія. Тип уроку: комбінований Мета відвідування уроку: класно-узагальнюючий контроль. Єдність вимог. Наступність у навчально-виховній роботі з учнями
Перегляд файлу

Аналіз уроку

 

Вчитель: Данилюк С.І.

І.Загальні відомості про урок

Дата

проведення

 

Клас

 

Предмет

Кількість учнів

Відсоток присутніх учнів

за списком

присутніх

21.11.2018

 

7

Хімія

4

4

 100

Тема :

Фізичні та хімічні властивості речовин.

Цілі уроку: 

• Узагальнити й поглибити знання учнів про властивості речовин з попередніх курсів «Природознавство» і «Фізика»;
• Познайомити учнів з методами вивчення хімічних сполук та явищ; 
• Дати поняття про спостереження й експеримент як методи дослідження фізичних і хімічних властивостей речовин і явищ у хімії;
• повторити матеріал попередніх уроків;
• розвивати логічне мислення, 
• розвивати вміння та навички: 
1) роботи з хімічними речовинами й лабораторним устаткуванням,
2) порівнювати речовини, описувати їх властивості, встановлювати залежність між властивостями та застосуванням речовин;
3) узагальнювати вивчений матеріал, вибирати головне, робити висновки.
• виховувати прагнення досліджувати навколишній світ.
 

Методи і методичні прийоми: 

• словесний (бесіда, розповідь, робота з підручником, опорними схемами, складання опорного конспекту), 
• наочний (демонстрація наочності),
• практичний (лабораторний дослід № 2) 
 

 Обладнання: 

• опорні схеми, схема опорного конспекту,

• набір для проведення лабораторного досліду №2.

Базові поняття та терміни:

властивості речовин, хімічні властивості, фізичні властивості, спостереження, гіпотеза, експеримент, закон, теорія. 

Тип уроку:

комбінований

Мета відвідування уроку:

класно-узагальнюючий контроль.  Єдність вимог. Наступність у навчально-виховній роботі з учнями

 

ІІ. СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ХОДОМ УРОКУ:

Хід уроку

Примітка

I. Організаційний момент.

Ситуація успіху.

Психологічний настрій.

 ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Перевірка виконання домашнього завдання індивідуально (вчитель пропонує двом учням здати зошити вкінці уроку для перевірки домашнього завдання)

ІІІ. Опитування попереднього матеріалу.

  1. 1.Хімічний диктант  «Символи».

Завдання класу: написати символи хімічних елементів, що зустрічаються у тексті.

(Кожна правильна відповідь – 0,25 бала) .

  1. Хімічний диктант  «Фізичні та хімічні явища».

Завдання класу: позначити відповіді – «ф», якщо йдеться про фізичне явище; «х», якщо йдеться про хімічне явище. (Кожна правильна відповідь – 1 бала).

ВЗАЄМОПЕРЕВІРКА

ІV. Мотивація навчальної діяльності. 

Оголошення теми та мети уроку

V. Вивчення нового матеріалу.

 

1. Властивості речовин.

1. Які властивості ми називаємо фізичними?

2. Які властивості ми називаємо хімічними?
3. Які види агрегатного стану речовин вам відомі?

4. Наведіть приклади?

Фізкультхвилинка

«РОЗГАДАЙТЕ МЕТАГРАМИ»

 

 

Визначити фізичні властивості конкретних речовин та спробувати їх описати, виконавши лабораторний дослід № 2

Пров   Інструктаж з техніки безпеки.

VІІ. Домашнє завдання

 

Опрацювати матеріал підручника § 13, конспекту уроку.
• Повторити § 14
• Виконати завдання 2 ст. 99.

ІІІ.ВИСНОВКИ:

ПИТАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЮ:

1. Організація роботи учнів:

а) перевірка готовності до уроку та домашнього завдання;

б) постановка мети та завдань уроку;

в) темп роботи та його відповідність вікові учнів;

г) раціональність використання часу на уроці;

ґ) підбиття підсумків уроку, оцінка діяльності учнів;

д) інструктаж щодо виконання домашнього завдання;

е) різноманітність форм організації роботи учнів та їх доцільність;

є) формування загальнонавчальних та спеціальних компетентностей учнів на уроці.

2. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці:

а) постановка проблеми;

б) наявність порівнянь, аналізу та узагальнення;

в) наявність і результативність індивідуальної роботи з учнями;

г) характер самостійних завдань для учнів;

ґ) результативність використання ТЗН та наочності для активізації знань учнів;

д) різноманітність прийомів стимулювання активності учнів та їх ефективність.

3. Виховна спрямованість уроку:

а) формування громадянських якостей відповідно до програми;

б) виховна роль учителя на уроці;

в) єдність та наступність вимог і впливів.

Змістовний компонент уроку: зміст і обсяг використаного матеріалу відповідає темі уроку. Базові поняття, уміння і навички у учнів сформовані. Використання практичних видів роботи виявилися доцільними та ефективними.

Розвиваючий компонент уроку: Під час уроку учні розвивали вміння поєднувати теорію і практику, користуватися хімічним обладнанням, реактивами, інструктивною карткою, оформляти результати дослідів і робити висновки.

Мотиваційний елемент уроку: Учитель показував вагомість теми уроку, спонукав до зацікавленості шляхом поєднання теорії з повсякденним життям. Емоційний фон та темпоритм відповідав віковим особливостям учнів 9 класу.

Виховний характер уроку: Правильна організація уроку і розподіл часу самодисциплінували учнів. Зміст уроку подавався враховуючи виховну мету.

Контроль та оцінювання знань, умінь і навичок учнів: Відбувався шляхом спостереження за виконанням учнями дослідних завдань. Остаточне оцінювання за оформленими практичними роботами.

Організаційна чіткість уроку: Класна кімната та учні готові до уроку, кожен етап уроку мав логічну завершеність. Види діяльності і час використані методично правильно.

Оцінка діяльності учителя на уроці: Володіє фактичним матеріалом з хімії, вміє грамотно і науково викласти цей матеріал, володіє методикою формування хімічних понять та методикою ведення уроку, дотримується педагогічного такту та етики.

Загальна оцінка уроку: 8 балів.

ПРОПОЗИЦІЇ:

1.  Формувати в учнів позитивне ставлення до навчання та потребу в отриманні знань.

 2. Розвивати конкретні здібності кожної дитини .

3. Проводитися з використанням сучасних технічних засобів (найкраще для цього підходить комп'ютер).

 4. Формувати в учнів самостійність, активність, творчу ініціативу.

 5. Формувати в учнів вміння самостійно навчатися, здобувати й поглиблювати свої знання та творчо застосовувати їх на практиці.

Ознайомлена:_______________С.І.Данилюк

21.11.2018 р.

doc
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Інші матеріали
Додано
3 квітня
Переглядів
540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку