Аналіз уроку ( НУШ) з предмету “Я досліджую світ”
(за програмою Р.Б.Шияна 3-4 класи)
Дата______________ Клас______ Урок _____________________ Кількість учнів________
Кількість дітей з особливими освітніми потребами_________
ПІП вчителя ______________________________________________________________________
Асистент вчителя__________________________________________________________________
Тема тижня _______________________________________________________________________
Тема уроку:_______________________________________________________________________
Мета уроку:_______________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тип уроку _________________________________________________________________________
Мета відвідування:__________________________________________________________________
№ |
ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ |
В |
Д |
С |
Н |
|
|
||||||
1.1 |
Мобілізуючий початок уроку (організація учнів,) |
|
|
|
|
|
1.2 |
Підготовка освітнього середовища (навчальні матеріали та їх організація до уроку) |
|
|
|
|
|
1.3 |
Забезпечення дидактичним та роздатковий матеріалом, якість та зміст підготовлених презентацій (використання ІКТ) |
|
|
|
|
|
1.4 |
Темп уроку, мова вчителя(культура мовлення, тон, емоційний підйом) |
|
|
|
|
|
1.5 |
Санітарно-гігієнічні вимоги (готовність до уроку,чистота, порядок, освітленість) |
|
|
|
|
|
2. Формування предметної компетентності |
||||||
2.1 |
Змістова лінія «Безпека» (розвиток умінь безпечної поведінки вдома, школі та у природному й техногенному середовищі, прогнозування наслідків небезпечних дій, визначення впливів на вибір безпечної поведінки, дотримання правил (дорожнього руху, використання побутової техніки і побутової хімії тощо) та відповідального ставлення до особистої безпеки й безпеки інших). |
|
|
|
|
|
2.2 |
Змістова лінія «Здоров’я» (формування в учнів здоров’язбережувальної компетентності і поведінки через набуття навичок здорового способу життя, розвиток позитивної самооцінки, критичного мислення, умінь ухвалювати зважені рішення, відповідально ставитися до власного здоров’я та здоров’я тих, хто поряд, і протидіяти негативним соціальним чинникам.) |
|
|
|
|
|
2.3 |
Змістова лінія «Добробут» (розвиток етичної поведінки в соціумі, вміння вчитися і формування позитивного ставлення до навчання, усвідомлення важливості здорового способу життя для добробуту, розвиток підприємливості і споживчої культури для оптимального використання ресурсів та забезпечення добробуту, орієнтацію учнів на відповідальне ставлення до безпеки та здоров’я як до найважливіших життєвих цінностей. |
|
|
|
|
|
2.4 |
Змістова лінія «Я – Людина» залучення учнів до опрацювання та використання для самоідентифікації елементарної інформації про людину як унікальну у Всесвіті істоту, яка творить себе як особистість, формує свій характер і розвиває цінні якості у процесі пізнавальної і трудової діяльності. |
|
|
|
|
|
2.5 |
Змістова лінія «Я серед людей» ( усвідомлення ролі зв’язків, які існують між людьми, значення рідні, друзів, приятелів, спільнот, з якими дитина себе ідентифікує.) |
|
|
|
|
|
2.6 |
Змістова лінія «Моя культурна спадщина» (усвідомлення своєї вкоріненості у національну, а також рідну за етнічним походженням культуру, в європейську цивілізацію.) |
|
|
|
|
|
2.7 |
Змістова лінія «Моя шкільна і місцева громади» (розуміння учнем/ ученицею базових норм шкільного та місцевого громадського життя, дає йому/ їй змогу посильно долучатися до їх відтворення та модернізації.) |
|
|
|
|
|
2.8 |
Змістова лінія «Ми – громадяни України. Ми – європейці» (формування загальних уявлень уявлення про національну символіку та державні атрибути України, націю (народ), державу, політику, владу, ключові події в історії України. ) |
|
|
|
|
|
2.9 |
Змістова лінія «Я пізнаю природу» (формування дослідницьких умінь через підтримку допитливості та інтересу до спостережень, експериментів та моделювання для пошуку відповідей на запитання про навколишній світ) |
|
|
|
|
|
2.10 |
Змістова лінія «Я в рукотворному світі» (формування загальних уявлень про світ, створений людиною, понять про взаємозв’язки людини і природи, слугує джерелом натхнення для пошуку та втілення дитячих винахідницьких ідей та проектів. |
|
|
|
|
|
3. Реалізація основних компонентів концепції «Нова Українська школа»
|
||||||
3.1 |
Формування ключових компетентностей( спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадянська компетентність; обізнаність та самовираження у сфері культури;екологічна грамотність і здорове життя) |
|
|
|
|
|
3.2 |
Дотримання вчителем принципів партнерства: |
|
|
|
|
|
3.3 |
повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра у відносинах; діалог-взаємодія-діалог, розподілене лідерство; соціальне партнерство |
|
|
|
|
|
3.4 |
постійне залучення дитини до спільної діяльності |
|
|
|
|
|
3.5 |
Дотримання принципів державного стандарту: визнання того, що кожна дитина талановита, цінність дитини, радість пізнання, розвиток вільної особистості |
|
|
|
|
|
3.6 |
Дотримання послідовності етапів та умов розвитку пізнавальних інтересів |
|
|
|
|
|
3.7 |
Забезпечення можливості здійснювати учнями вибір у класі |
|
|
|
|
|
3.8 |
Яким чином сформовані взаємозв’язки між навчальними предметами (освітніми галузями): тематична інтеграція; інтеграція навичок; інтеграція на ціннісно-смисловому рівні |
|
|
|
|
|
3.9 |
Використання технологій, методів, прийомів для розвитку критичного мислення, розв’язання проблем, діяльнісного підходу.
|
|
|
|
|
|
3.10 |
Усвідомлення цілей навчання та їх виконання |
|
|
|
|
|
3.11 |
Дотримання вимог до вербального, формувального та рівневого оцінювання, використання зворотнього зв’язку |
|
|
|
|
|
Висновок,зауваження:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 аналізом уроку ознайомлений: _______________________________________
Заступник директора Марія КРУПИЧ