Аналіз уроку(НУШ) з предмета "Я досліджую світ" за Типовою освітньою програмою Р.Б.Шияна

Про матеріал
Бланк аналізу уроку з предмета "Я досліджую світ" за Типовою освітньою програмою Р.Б.Шияна
Перегляд файлу

Аналіз уроку ( НУШ) з предмету “Я досліджую світ”

(за програмою Р.Б.Шияна  3-4 класи)

 

Дата______________   Клас______  Урок _____________________   Кількість учнів________

Кількість дітей з особливими освітніми потребами_________

ПІП вчителя ______________________________________________________________________

Асистент вчителя__________________________________________________________________

Тема тижня _______________________________________________________________________

Тема уроку:_______________________________________________________________________

Мета уроку:_______________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тип уроку _________________________________________________________________________

Мета відвідування:__________________________________________________________________

 

ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ

В

Д

С

Н

  1. Організація освітньої діяльності

 

1.1

Мобілізуючий початок уроку (організація учнів,)

 

 

 

 

1.2

Підготовка освітнього середовища (навчальні матеріали та їх організація до уроку)

 

 

 

 

1.3

Забезпечення дидактичним та роздатковий матеріалом, якість та зміст підготовлених презентацій (використання ІКТ)

 

 

 

 

1.4

Темп уроку, мова вчителя(культура мовлення, тон, емоційний підйом)

 

 

 

 

1.5

Санітарно-гігієнічні вимоги (готовність до уроку,чистота, порядок, освітленість)

 

 

 

 

2.               Формування  предметної   компетентності

2.1

Змістова лінія «Безпека» (розвиток умінь безпечної поведінки вдома, школі та у природному й техногенному середовищі, прогнозування наслідків небезпечних дій, визначення впливів на вибір безпечної поведінки, дотримання правил (дорожнього руху, використання побутової техніки і побутової хімії тощо) та відповідального ставлення до особистої безпеки й безпеки інших).

 

 

 

 

2.2

Змістова лінія «Здоров’я» (формування в учнів здоров’язбережувальної компетентності і поведінки через набуття навичок здорового способу життя, розвиток позитивної самооцінки, критичного мислення, умінь ухвалювати зважені рішення, відповідально ставитися до власного здоров’я та здоров’я тих, хто поряд, і протидіяти негативним соціальним чинникам.)

 

 

 

 

2.3

Змістова лінія «Добробут» (розвиток етичної поведінки в соціумі, вміння вчитися і формування позитивного ставлення до навчання, усвідомлення важливості здорового способу життя для добробуту, розвиток підприємливості і споживчої культури для оптимального використання ресурсів та забезпечення добробуту, орієнтацію учнів на відповідальне ставлення до безпеки та здоров’я як до найважливіших життєвих цінностей.

 

 

 

 

2.4

 Змістова лінія «Я – Людина» залучення учнів до опрацювання та використання для самоідентифікації елементарної інформації про людину як унікальну у Всесвіті істоту, яка творить себе як особистість, формує свій характер і розвиває цінні якості у процесі пізнавальної і трудової діяльності.

 

 

 

 

2.5

 Змістова лінія «Я серед людей» ( усвідомлення  ролі зв’язків, які існують між людьми, значення рідні, друзів, приятелів, спільнот, з якими дитина себе ідентифікує.)

 

 

 

 

2.6

 Змістова лінія «Моя культурна спадщина» (усвідомлення своєї вкоріненості у національну, а також рідну за етнічним походженням культуру, в європейську цивілізацію.)

 

 

 

 

2.7

 Змістова лінія «Моя шкільна і місцева громади» (розуміння учнем/ ученицею базових норм шкільного та місцевого громадського життя, дає йому/ їй змогу посильно долучатися до їх відтворення та модернізації.)

 

 

 

 

2.8

 Змістова лінія «Ми – громадяни України. Ми – європейці» (формування загальних уявлень уявлення про національну символіку та державні атрибути України, націю (народ), державу, політику, владу, ключові події в історії України. )

 

 

 

 

2.9

Змістова лінія «Я пізнаю природу» (формування дослідницьких умінь через підтримку допитливості та інтересу до спостережень, експериментів та моделювання для пошуку відповідей на запитання про навколишній світ)

 

 

 

 

2.10

 Змістова лінія «Я в рукотворному світі» (формування загальних уявлень про світ, створений людиною, понять про взаємозв’язки людини і природи, слугує джерелом натхнення для пошуку та втілення дитячих винахідницьких ідей та проектів.

 

 

 

 

3.     Реалізація основних компонентів концепції «Нова Українська школа»

 

3.1

Формування ключових компетентностей( спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися; ініціативність і підприємливість;

соціальна та громадянська компетентність; обізнаність та самовираження у сфері культури;екологічна грамотність і здорове життя)

 

 

 

 

3.2

Дотримання вчителем принципів партнерства:

 

 

 

 

3.3

повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра у відносинах; діалог-взаємодія-діалог, розподілене лідерство; соціальне партнерство

 

 

 

 

3.4

постійне залучення дитини до спільної діяльності

 

 

 

 

3.5

Дотримання принципів державного стандарту: визнання того, що кожна дитина талановита, цінність дитини, радість пізнання, розвиток вільної особистості

 

 

 

 

3.6

Дотримання послідовності етапів та умов розвитку пізнавальних інтересів

 

 

 

 

3.7

Забезпечення можливості здійснювати учнями вибір у класі

 

 

 

 

3.8

Яким чином сформовані взаємозв’язки між навчальними предметами (освітніми галузями): тематична інтеграція; інтеграція навичок; інтеграція на ціннісно-смисловому рівні

 

 

 

 

3.9

Використання технологій, методів, прийомів для розвитку критичного мислення, розв’язання проблем, діяльнісного підходу.

 

 

 

 

 

3.10

Усвідомлення цілей навчання та їх виконання

 

 

 

 

3.11

Дотримання вимог до вербального, формувального  та рівневого оцінювання, використання зворотнього зв’язку

 

 

 

 

 

Висновок,зауваження:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Пропозиції:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3 аналізом уроку ознайомлений:     _______________________________________

 

 

 

Заступник директора                                                                                          Марія КРУПИЧ

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Крупич Марія
Додано
24 листопада 2023
Переглядів
975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку