Аналіз уроку з математики для 2 клас на тему: «Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 2. Назви чисел при діленні»

Про матеріал

Структура аналізу:

І. Тип і структура уроку

IІ. Методи та прийоми навчання

ІІІ. Характер діяльності учителя

ІV. Характер діяльності учнів

V. Результати уроку

Недоліки:

Заходи щодо усунення недоліків:

Перегляд файлу

Аналіз уроку з математики для 2 клас на тему:

«Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 2.

Назви чисел при діленні»

 

І. Тип і структура уроку

1. Тип уроку: комбінований.

    Структура уроку:

Організація класу

І. Контроль і закріплення знань, умінь і навичок учнів

1.1. Перевірка домашнього завдання

1.2. Опитування учнів

1.3. Усна лічба

ІІ. Опрацювання нового матеріалу

2.1. Підготовка до вивчення нового матеріалу

2.2. Засвоєння нового матеріалу

2.3. Первинне закріплення

ІІІ. Закріплення та узагальнення знань, умінь і навичок учнів

3.1. Закріплення і повторення засвоєного матеріалу

3.2. Домашнє завдання

3.3. Підсумок уроку

Даний урок займає важливе місце серед інших уроків цього розділу.

2. Тема даного уроку не була досить складною для учнів даного класу.

3. Триєдина мета уроку відповідає темі та завданням, які ставлять під час навчального процесу, а також типу і структурі даного уроку.

4. Дидактичні завдання відповідають назвам етапів структури уроку.

5. Майже кожному етапу відповідає оптимальна кількість часу (на підсумок уроку та домашнє завдання було відведено менше часу ніж потрібно, оскільки етап закріплення і повторення засвоєного матеріалу зайняв більше часу ніж планувалося, тому що в учнів виникли певні труднощі із розв’язком декількох вправ, і пояснення алгоритму цих вправ зайняло ще деякий час).

 

IІ. Методи та прийоми навчання

1. Урок оснащений дидактичними посібниками, дидактичними матеріалами, засобами наочності.

2. Методи та прийоми вибрані ефективно та раціонально.

3. Пізнавальна діяльність активізована.

4. На уроці були використані та поєднані різні форми роботи (фронтова, групова, індивідуальна).

 

ІІІ. Характер діяльності учителя

1. Педагогічні вимоги до роботи учнів, розвитку їх мови, мислення є високими.

2. Мова зрозуміла, в основному правильна.

3. Організація та управління діяльністю учнів проведена на всіх етапах уроку.

4. Протягом уроку проводилися консультації та координування навчання класу.

ІV. Характер діяльності учнів

1. Учні на уроці працюють і з вчителем і самостійно.

2. Учні на уроці логічно мислять, фантазують.

3. На уроці характер діяльності учнів є і репродуктивним і творчим.

4. Навчальний матеріал був сприйнятий учнями на високому рівні.

 

V. Результати уроку

1. Підбиття підсумків було не повним (так як етап закріплення і повторення засвоєного матеріалу зайняв більше часу ніж планувалося, то на підбиття підсумків залишилося мало часу). 

2. Поставлений план був виконаний.

3. Рівень досягнення мети досить високий.

4. Рівень якості знань, умінь, навичок, набутих на уроці у більшості учнів є високим.

5. Психологічна атмосфера уроку була сприятливою для засвоєння учнями матеріалу та реалізації триєдиної мети.

 

Недоліки:

Мовлення студента-практиканта не повністю відповідає професійним вимогам. Вміння коментувати розв’язання математичних виразів розвинуте не на високому рівні.

 

Заходи щодо усунення недоліків:

Покращувати своє мовлення, а також вдосконалювати вміння коментувати розв’язання математичних виразів, за допомогою читання додаткової літератури, яка б розвивала культуру математичного мовлення.

 

doc
Додано
12 травня 2018
Переглядів
19044
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку