Аналіз виховної роботи

Про матеріал

Аналіз виховної роботи учнів початкових класів під час дистанційного навчання

Зразок аналізу виховної роботи в умовах дистанційного навчання

Завдання плану виховної роботи реалізовані, проводилися заходи згідно сітки по формуванню цінностей.

Перегляд файлу

Аналіз виховної роботи

проведеної в 2-А класі

 2022-2023 н.р.

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би дітям легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом .

Виховання людини - громадянина, що вміє адаптуватися в сучасному світі, здатність знайти своє місце в ньому, самостійно приймати рішення, висловлювати свою думку, творчо мислити, - ось основні завдання, які були поставлені на 2022 -2023 навчальний рік у 2-А класі.

Завдання плану виховної роботи у 2-А класі реалізовані, проводилися заходи згідно сітки по формуванню цінностей.

          Протягом навчального року велася виховна робота , яка поєднувала в собі традиційні та нетрадиційні форми та методи роботи з метою подальшого згуртування колективу учнів  класу. Для цього використовувалися елементи превентивного виховання , бесіди та години спілкування : «З Україною у серці», «Друг – це означає другий я», «Учися бачити красу», «Олімпійський урок», «Державні символи України», «Доброта і жорстокість», «Правила толерантного спілкування», «Неприпустимість прізвиськ», «Чому треба слухатись батьків?», «Я обираю здоровий спосіб життя», «Вклонімося великим тим рокам», «Цінності та традиції моєї родини», «Вишиваночка моя» тощо ; диспути «Вихована людина : яка вона?» , « Що важливіше – знати чи виконувати ? » , «Корисні та шкідливі звички»,« Як би я вчинив ? » ; тренінги « Наші права-щасливе дитинство », « Як вести розмову» ; практикум « Битися чи не битися? »; рольові ігри : « Я- черговий » , « Що я знаю про своє ім’я».

Національно - патріотичне виховання в 2 класі протягом року здійснювалось згідно річного плану з урахуванням пізнавальних можливостей та психологічно-вікових особливостей здобувачів освіти. На всіх уроках наскрізно проходила тема національно -патріотичного виховання. Також проводилися виховні заходи на теми святкування знаменних дат, ознайомлення з історією рідного краю, звичаями і традиціями українського народу, видатними людьми України:

Відверта розмова «Державне та громадське майно»,

Історична панорама «Винаходи українців»,

Патріотичний серпантин «День українського козацтва»,

Гра-бесіда «Ми-зернята України»,

Міні-проект «Хто з моєї родини служив в армії, воював, захищаючи рідну землю»,

Перекличка повідомлень «Батьківщина починається з тебе»,

Калейдоскоп «Державні та народні символи України»,

Дослідження «Захоплення, яке прославляє Україну».

      Завдяки вище переліченим  заходам закладається основа національної свідомості здобувачів освіти, любов до рідної землі, своєї «малої батьківщини», виховується патріотична гордість за минуле і сучасне України, любов до рідної мови, формується духовно розвинена, творча, працелюбна особистість.

     Патріотами не народжуються, патріотами стають, і завдання школи – виховувати якнайбільше патріотів своєї держави, тобто гідне підростаюче покоління. Отже, слід продовжувати спрямовувати виховну роботу з учнями таким чином, щоб досягти цієї мети.

Ціннісне ставлення до сім’ї  реалізовувалося в процесі бесід, розповідей, розв’язків ситуативних завдань («Значення родини для мене», «Цінності та традиції моєї родини», «Любов та взаєморозуміння в сім’ї» та виставка світлин «Сімейне дозвілля»).

З метою формування ціннісного ставлення до природи з учнями класу проводилися онлайн-екскурсії в природу з метою спостереження за сезонними змінами у природі, складали правила поведінки в природі, хвилинки – милування, хвилинки-цікавинки, хвилинки-роздуми «Хто кому потрібний у природі?»тематичні бесіди: «Життя птахів восени», «Які турботи приносить людям осінь?», акція «Збережемо довкілля чистим» , «Допоможемо зимуючим птахам»; сюжетно-рольова гра «Як зайчик жив у зимовому лісі?», перегляд захоплюючого слайд-медіа «Зимова казка».

Також перегляд відеороликів «Пробудження весни, «Бережіть первоцвіти»,  виставка онлайн-малюнків «Буду я природі другом», а до Дня довкілля проведена інформаційна хвилинка:«22 квітня – всесвітній день Землі» (перегляд навчального фільму «Планета Земля – наш дім»

Формуванню ціннісного ставлення до мистецтва сприяли розповіді, онлайн- екскурсії у бібліотеку, виступи в класі. Взяли активну участь у флешмобі «Золота осінь через об’єктив фотоапарату».  Переглянули відеоролик про бійців ФТО «Я-захисник. Я цим пишаюсь Під час проведення заходу «Я за здоровий спосіб життя» учні виготовили пам’ятки- листівки і подарували їх іншим дітям. У конкурсі малюнків «Природа очима дитини» та «Ми за безпеку дорожнього руху». Дуже цікавими і красивими були малюнки до Всеукраїнського дня сім’ї на тему «Моя родина».

Ціннісне ставлення до праці ґрунтувалося на виробленні практичних навичок  упорядкування робочого місця, самоврядування, догляд за кімнатними рослинами вдома, виготовлення подарунків до Нового року, новорічних костюмів, виготовлення годівничок для зимуючих птахів. Операція «книжкова лікарня. Продовжимо молодість книжок».

Також проведена онлайн-фотоакція  «Посади квіточку вдома».

Зокрема, ціннісне ставлення до особистості,  індивідуальна робота з учнями та  охорона здоров'я відбувалося через пропагування здорового способу життя, застосування здоров’язберігаючих технологій (проведення динамічних пауз на уроках, використання оздоровчих вправ, пальчикової гімнастики, музикотерапія, кольоротерапія, психологічні розминки), через корекцію стосунків між хлопчиками і дівчатками, через проведення бесід та інструктажів з техніки безпеки з метою профілактики дитячого травматизму, індивідуальні поради щодо проведення вільного часу, проведення тематичних годин спілкування.« Сам удома», « Чарівні слова» тощо. Проведено: тренінгове заняття «Людина починається зі здоров'я» гра-мандрівка до Країни Здоров'я.

Активно прийняли участь у конкурсі фото колажів «Ми обираємо здоров’я».

Учні 2-А класу прийняли участь в спортивній Естафеті флешмобі «Я так можу – а ви?»

Значне місце у діяльності класовода займає  робота з батьками. В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Робота з ними  включала в себе індивідуальні бесіди, консультації, класні батьківські збори, анкетування, обстеження матеріально-побутових умов сімей, залучення батьків до участі в класних заходах, проектах.

      Необхідно систематично створювати умови для саморозвитку , самоствердження , самореалізації кожного учня , де він може виявити не тільки інтелектуальну , а й соціальну компетентність.

      Класний керівник :

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 січня
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку