Аналіз виховної роботи в 2-4 класі за ІІ семестр

Про матеріал
Аналіз виховної роботи, проведеної в 2-4 класі НУШ в Слобожанському ліцеї за ІІ семестр 2023-2024 навчального року.
Перегляд файлу

Аналіз

виховної роботи, проведеної в 2-4 класі в ІІ семестрі 2023-2024 н.р.

Організація виховної роботи в ІІ семестрі під час воєнного стану в закладі проводилась онлайн.

Організація освітнього процесу в умовах воєнного стану потребувала іншого змісту та підходів до проведення виховної роботи. Основним цільовим напрямом було забезпечення безпекової складової здоров’я особистості, забезпечення її фізичного, психічного, соціального і духовного благополуччя.

Особливо важливим стало, продовжити формувати громадянанина-партіота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, який здатний побудувати суспільство. У сучасних умовах патріотичне виховання молодого покоління набуває особливої актуальності, тому патріоричне виховання є важливою складовою загального виховного процесу. Тому для співпраці зі здобувачами та батьками залишився Google Classroom, а також раніше створені групи у Viber. Виховна робота під час військового стану проходила у формі відеоуроків, спілкування, обговорення цікавих постерів, інтернет-конкурсів, перегляду суспільних проєктів.

       Під час дистанційного навчання в умовах військового стану проводилися бесіди онлайн: «Що таке тривожна валіза», «Поведінка дітей за сигналом «Повітряна тривога»», «Правила поведінки цивільного населення під час військового стану», «Кібербезпека в інтернеті під час військового стану», «Ми українці – єдина сім’я», «Український віночок», «Мир потрібен усім»,» Про державну мову України»тощо; добиралися тематичні відеоролики, привітання зі святами тощо. Учні брали участь у віртуальних екскурсіях  «Подорож у давню українську хату»; переглядали історичні, художні та навчальні фільми «Герої нашого часу», «Вклонімося великим тим рокам» та мультфільми «Будьмо здорові, або пригоди маленьких зубчиків».

         З метою формування ціннісного ставлення до суспільства, до держави (національно - патріотичного виховання) відповідно до всесвітніх історичних дат, пам’ятних подій нашої держави, проводились різноманітні заходи.

           З 8 по 12 січня у ліцеї проходив тиждень протипожежної безпеки "Вогонь - друг чи ворог". Діти переглянули відеоролик «Фокс і Трот поспішають на допомогу" - Пожежа, 4 серія

Серія "Поводження з електроприладами"»

  

Кожна людина найбільше любить той край, де народилася і живе. 22 січня  до Дня Соборності України була проведена година спілкування на тему " Ми- українці, наш дім- Україна! І саме цей захід, у формі квесту-гри, допоміг вихованцям зрозуміти, як добре вони знають свою рідну державу і яким чином зможуть її прославляти своїми досягненнями . Також діти намалювали малюнки.

                

6 лютого до дня безпеки в Інтернеті переглянули відеоролик " Безпека в Інтернеті" та ознайомилися з пам'яткою " Правила безпеки в Інтернеті для дітей молодшого шкільного віку."

  

                        До Дня Святого Валентина діти виготовили сердечка з побажаннями.

З метою формування національної свідомості школяра, виховання патріотичного почуття приналежності до українського народу і любові до рідного краю 14 лютого до Дня Єдності була проведена година спілкування  «В єдності наша сила!». На онлайн уроці також обговорили попередньо переглянутий мотивуючий мультфільм «У єднанні-сила!». Діти виготовили долоньки, на яких написали побажання один одному та всій нашій країні.

 

     

У зв’язку з вшануванням подвигу учасників Революції Гідності та увічненням пам’яті Героїв Небесної Сотні 20 лютого  був проведений урок мужності «Небесна Сотня. Герої нашого часу.», в ході якого діти переглянули мультфільм " Казка про Майдан" Христини Лукащук. Після обговорення казки учні проспівали Гімн України та виготовили символічних янголяток пам'яті.

            Вшановуючи Небесну Сотню, ми вшанували не лише тих 107 героїв, а й усе Небесне Воїнство, яке боронило і боронить нашу країну, віддаючи найцінніше- своє життя.

Також цього дня пройшов тренінг з інспекторами ДСНС «Правила поведінки з вибухонебезпечними залишками війни та мінами»

  

До Дня рідної мови Губська А. взяла участь у конкурсі «Вічне слово Кобзаря»

До Дня річниці повномаштабного вторгнення російських військ на територію України провели годину спілкування «Хоробрі серця навколо нас» " і загальнонаціональною хвилиною мовчання вшанували пам'ять всіх загиблих внаслідок збройної агресії РФ проти України.

 Для привітання з Днем жінки учні 2-4 класу власноруч виготовили подарунки своїм матусям і бабусям.

До Шевченківських днів учні протягом тижня знайомилися з творами Тараса Шевченка і як підсумок цьому- виконали ілюстрації до віршів Великого Кобзаря (переможцями стали Вовк П. і Губська А.) . Поліна продекламувала вірш " Садок вишневий коло хати".

З 16 по 24 березня взяли участь у тематичній акції «Національний тиждень читання».Тема тижня 2024-Дім. Гаслом став рядок із вірша української поетки Ірини Шувалової «Ріки незмінно течуть додому». Діти декламували вірші про дім, про Україну.

Для здобувачів освіти 2-4 класу День довкілля став днем активних практичних дій на захист навколишнього середовища. Чистота краю починається з чистоти власної оселі, вулиці, села. Шкільний челленж «Піклуючись про Землю- піклуємось про себе».

Також провели конкурс малюнків «Чистота нашої землі – у наших руках!». Переможцями стали Артем і Аріна.

                    

До Всесвітнього дня книги організували фоточелендж «Ми- сім’я, що читає».

26 квітня зі здобувачами освіти 2-4 класу була проведена година спілкування на тему "Біль Чорнобиля". Також діти переглянули відеоролик " Дітям про Чорнобиль".

               

                               Взяли участь в обласній акції «Великодній кошик для ЗСУ»

8 травня в Україні відзначають День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. Сумна і важлива дата, яка має нагадати всім нам про необхідність збереження миру на планеті та недопустимість війни. На честь цього визначного дня здобувачі освіти 2-4 класу переглянули відеоролик «Дітям про День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні», хвилиною мовчання вшанували пам’ять жертв цієї війни та виготовили аплікації " Мак- квітка пам'яті".

         До Дня Європи переглянули освітнє відео " День Європи" , а потім провели вікторину.

   14 травня до Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху переглянули відео ролик "Правила поведінки учасників дорожнього руху під час війни " Дорожній рух- наш друг" та провели гру- вікторину " Найрозумніший пішохід".

16 травня до Міжнародного дня вишиванки взяли участь (онлайн) у Національній руханці в вишиванках «Дякуємо ЗСУ».

 

Ціннісне ставлення до сім’ї реалізовувалося в процесі бесід, розповідей, розв’язків ситуативних завдань («Значення родини для мене», «Сімейні традиції», «Любов та взаєморозуміння в сім’ї»).

               З метою формування ціннісного ставлення до природи з учнями класу переглядали мультфільми виробництва телеканалу ПЛЮСПЛЮС про цікаві факти, досягнення, відкриття та природні ресурси України (серія «Це – наше, і це – твоє»; цікаві факти про сьогодення нашої країни (серія «Дивомандри». Мультфільм «Добро завжди перемагає» допоміг пояснити дітям події, що відбуваються сьогодні в країні;  перегляд відеороликів «Пробудження весни, «Бережіть первоцвіти»;  виставка онлайн-малюнків «Буду я природі другом» ( переможцями стали Цибульнік А. і Губська А.).

         Ціннісне ставлення до праці ґрунтувалося на виробленні практичних навичок упорядкування робочого місця, виготовлення подарунків ( валентинок, іграшок-антистрес), виготовлення годівничок та шпаківень для птахів разом з батьками, догляд за кімнатними рослинами вдома.

Велика увага приділялася розвитку ціннісного ставлення особистості до себе та до людей, зокрема: година спілкування «Мистецтво спілкуватися з іншими», ситуаційно- рольова гра «Дотримуйся шкільної етики», бесіда «Закони життя нашого класу», Нема святішого за товаришування», класний лекторій «Будь наполегливим», тренінг «Учися перемагати страх».

Індивідуальна робота з учнями та  охорона здоров'я відбувалося через пропагування здорового способу життя, застосування здоров’язберігаючих технологій (проведення динамічних пауз на уроках, використання оздоровчих вправ, пальчикової гімнастики, музикотерапія, кольоротерапія, психологічні розминки), через корекцію стосунків між хлопчиками і дівчатками, через проведення бесід та інструктажів з техніки безпеки з метою профілактики дитячого травматизму, індивідуальні поради щодо проведення вільного часу в умовах воєнного часу.

Значне місце у діяльності класовода займає  робота з батьками. В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Робота з ними  включала в себе індивідуальні бесіди, консультації, класні батьківські збори, анкетування, обстеження матеріально-побутових умов сімей, залучення батьків до участі в класних заходах, проєктах.

Проведені цільові профілактичні заходи, інструктажі напередодні літніх канікул, доведені до відома батьків у класних групах та розміщенні на класній сторінці у Classroom.

         Уся виховна робота була спрямована на те, щоб допомогти здобувачам освіти розкрити свої творчі здібності, позбавитися комплексів та страхів, порозумітися між собою, пізнати один одного краще.

                                                                                    Класний керівник Алла РАШЕВСЬКА

 

 

 

 

              

 

 

 

 

doc
Додано
4 червня
Переглядів
831
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку