Аналізу виховного заходу «Свято «8 Березня» для учнів початкових класів»

Про матеріал

Структура:

І. Ступінь підготовленості заходу:

ІІ. Якість проведення заходу:

ІІІ. Відстрочені результати проведення заходу:

Перегляд файлу

Аналізу виховного заходу

«Свято «8 Березня» для учнів початкових класів»

 

 

Назва: «Свято 8 Березня»

Мета: розширити уявлення учнів про свято;

розвивати вміння вітати близьких людей, робити їм приємні сюрпризи, з повагою ставитись до жінок і дівчаток;

виховувати доброзичливість, увагу, любов до людей, естетичний смак, навички морально-естетичної поведінки;

зміцнювати колектив класної родини.

І. Ступінь підготовленості заходу:

  1.   У підготовчий період у школярів було викликане розуміння необхідності та значущості виховного заходу.
  2.   Організація школярів на підготовку виховного заходу пройшла успішно.
  3.   У ході підготовки заходу учні були згуртованими і дисциплінованими.
  4.   При підготовці до проведення виховного заходу учні були активними, творчо мислили, проявляли ініціативу. Хлопчики старанно робили подарунки дівчаткам – «іграшки-гольнички». Усі учні допомагали створювати вітальну листівку для вчительки, та пропонували багато різних цікавих ідей.

ІІ. Якість проведення заходу:

  1.   Зміст заходу повністю відповідав поставленим виховним завданням, рівню розвитку даного колективу, а також віковим та індивідуальним особливостям дітей.
  2.   Матеріал для вихованців був доступним і зрозумілим.
  3.   Реалізація принципу поєднання інтересу, гри та романтики була забезпечена за допомогою різноманітних конкурсів, ігор, тематичних віршів.
  4.   Використання наочності, технічних засобів, та естетичне оформлення цілком виконали своє. Наприклад, магнітофон знадобився тоді, коли дівчатка показували таланти (під час демонстрування танців та співу пісень).
  5.   Під час проведення виховного заходу ступінь уважності, активності, зацікавленості та дисциплінованості учнів був досить високий.
  6.   Під час проведення виховного заходу учні були згуртованими, дружніми. Співпереживали, вболівали один за одного, у ході проведення конкурсів, ігор.

ІІІ. Відстрочені результати проведення заходу:

  1.   В учнів з’явилися нові ідеї, як зробити подарунок для мам своїми руками. Учні побачили в ході гри «Що робить мама?», що мами повсякденно виконують багато різної роботи, в якій їй може знадобитися допомога. Деякі учні після грі-конкурсі «Компліменти» зробили висновки, що їм потрібно розширити свій словниковий запас.
  2.   Деякі учні розпитували, які ще можна зробити подарунки своїми руками для мам і бабусь до свята 8 Березня.

Учні багато дізналися про таланти і вподобання один одного. Деякі дівчатка навіть записали на декілька гуртків про які вони дізналися.

Учні розповідали, що вони вітали своїх мам вивченими віршиками, які вивчили до свята, а також знайшли ще багато нових і цікавих віршиків.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пилипенко Наталя Вікторівна
    Дякую за стислий, але змістовеий аналіз виховного заходу. Взяла до використання!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
12 травня 2018
Переглядів
10034
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку