Англійська географія бінарний

Про матеріал
Бінарний урок з теми: Материки нашої планети. Географія + іноземна, учням 6 класів
Перегляд файлу

Бінарний урок (англійська мова + географія).

6 клас.

 

ТемаМатерики нашої планети.

 Continents of our planet.

 

Мета: - удосконалити навички монологічного мовлення на рівні мікро  висловлювання з опорою на наочність, навички логічно будувати               висловлювання за завданням, повторити раніше вивчений лексичний               матеріал , повторити та узагальнити матеріал з теми “Материки нашої               планети” та підготувати учнів до тематичного оцінювання;

 - розвивати  критичне мислення, вміння логічно викладати свої думки,  працювати в різних режимах навчання ( груповому, індивідуальному,               парному); формувати пізнавальний інтерес до материків нашої планети;

 - виховувати інтерес до вивчення англійської мови, як до мови  міжнародного спілкування, дбайливе ставлення до природи.

 

Обладнання: проектор, кольорові картки, картки з завданнями для груп, картки з індивідуальними               завданнями; фішки-бали, картки оцінювання, фізична карта світу, фігурки-картки тварин, корисних копалин, рослин.

 

Тип уроку: узагальнення знань.

 

Хід уроку

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

 Учні, заходячи до класу, обирають кольорову картку та займають місце у відповідній  кольоровій групі (клас поділяється на 4 групи: Євразія, Африка, Австралія, Антарктида).

 Вчитель географії  : Добрий день!

 

 Вчитель англійської мови :  Good morning, children! Today we have an unusual lesson. Your knowledge in geography give us some opportunities to travel all over the world, to go on any continents of our planet, where live many nationalities/ but to communicate with them you can only if you know English the multicultural language. So today we will try to connect all your knowledge on these 2 subjects.

 

 Вчитель географії  : Сьогодні у нас незвичайний урок. Знання з географії дають нам можливість робити подорожі до будь-якого куточку нашої планети, відвідати який завгодно материк, на якому проживають представники багатьох національностей. Знайти спільну мову з ними можна за допомогою англійської, яка визнана в світі міжнародною мовою. Тому сьогодні ми спробуємо з'єднати ваші знання з цих двох навчальних предметів та повторити і узагальнити їх з теми “Материки нашої планети”. (Слайд №1)

ІІ. ПІДГОТОВКА   ДО   СПРИЙНЯТТЯ    ІНШОМОВНОГО   МОВЛЕННЯ

(АКТУАЛІЗАЦІЯ    ОПОРНИХ    ЗНАНЬ).

 Вчитель англійської мови : Let’s repeat together the names of the continents.

  •                             Eurasia - Евразия
  •                             Africa - Африка
  •                             North America - Се­верная Америка
  •                             South America - Южная Америка
  •                             Australia - Авст­ралия
  •                             Antarctica - Антарктида

 

ІІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ   ЗНАНЬ.

 Вчитель географії  : Сьогодні на уроці у нас буде в обігу навчальна “валюта” - ГЛОБУС, яку в кінці уроку ви зможете обміняти на оцінки. Тож починаємо заробляти “гроші”.

 

1. Прийом “Естафета”(письмо).

 

 Вчитель географії  : давайте згадаємо географічне положення кожного материка (№2) (Розташування материка відносно екватора, нульового меридіана, якими океанами омивається, сусідні материки). Вам потрібно дати письмову відповідь  англійською на те питання, яке зазначене у вашому завданні. Обов'язково підпишіть свою картку. Ваша правильна відповідь оцінюється в один ГЛОБУС. У вас є 3 хвилини.

 

 Учні отримують картку з індивідуальним завданням і  дають характеристику  свого  материка письмово на англійській мові (одним реченням).

 Кожна правильна відповідь оцінюється в один ГЛОБУС. На завдання відводиться 3 хв.

 Учні здають картки із виконаним завданням вчителю англійської мови для перевірки.

 

2. Прийом “Візитна картка”(аудіювання).

 

 Вчитель географії  :А зараз вам знадобиться  ваша увага та пам'ять, щоб попрацювати з відео та текстом над груповим завданням — складанням візитної карти вашого материка. (відео)

 

 Учням пропонується перегляд відео та опрацювання тексту на англійській мові з інформацією для складання візитної картки. Після цього група отримує бланк завдання, в якому потрібно скласти візитну картку певного материка на українській мові із зазначеними пунктами для кожного з учасників групи.

 

 Вчитель географії  :ви отримали картки для вашої групи (№3), над якою працюють всі члени групи. Для цієї роботи у вас є 4 хвилини. По завершенні капітан команди озвучує результат роботи групи.

 Правильна відповідь команди  оцінюється в 4-1 ГЛОБУС. Кожен учасник групи отримує зароблену кількість балів.  На завдання відводиться 4 хв.

 

 Вчитель англійської мови оголошує результати “Естафети”.

 

 Вчитель англійської мови : So, There are your results of the first task….

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

 

 Вчитель англійської мови: And now let’s have a rest and do some exercises? So stand up children!(№4)

 

(№5) Up, down, up, down

 Which is the way

 To London town

 Where? where?

 Up in the air,

 Close your,

 And you are there!

 

 

 

3. Прийом “Впізнай мене” (говоріння).

 

 Вчитель географії  :А зараз вашим завданням буде , за допомогою підказки назвати материк  англійською, про який йдеться.(№6 - №29)

 

 На екрані учні слідкують за  підказкою стосовно назви материка (завдання пропонується для кожної групи по черзі). Всього пропонується 4 підказки. З першою підказкою учасники групи отримують по 4 ГЛОБУСИ за правильну відповідь на англійській мові. З другою —  по 3 ГЛОБУСИ, третьою — по 2, четвертою — по 1 ГЛОБУСУ.

 

4. Прийом “ Згадай мене” (читання).

 

 Вчитель англійської мови :now you get some cards with questions in English, you must read them and answer in Ukrainian. Every correct answer is 2 globes ( the first is for your reading? And the second is for your correct answer on Geography)

 Вчитель географії  : Діти, ви отримали питання про материк на англійській мові. Вам потрібно по черзі  прочитати вголос це запитання та дати правильну відповідь на нього українською.

 Учні отримують картки з питаннями на англійській мові. Їм потрібно прочитати їх вголос по-черзі та дати правильну відповідь на українській .

 Кожна правильна відповідь оцінюється в 2 ГЛОБУСИ (один - за правильне читання англійською, другий — правильна відповідь українською).

 

 

ІV. ПІДСУМКИ УРОКУ.

 Мовне кліше.

 Вчитель англійської мови :So, Let’s get to know whet continent would you like to travel and why? Explain your choice in English, please!

 Вчитель географії: А тепер, давайте з'ясуємо, на який би материк ви б хотіли потрапити  та чому? Поясніть свій вибір міжнародною мовою.(№ 30)

 «I would like to travel on ____________________ becabse there

are (some) ____________”

 

 Учні виходять до карти та прикріплюють об'єкти, які характеризують певний материк (тварини, рослини, корисні копалини), пояснюючи свій вибір англійською.

 

 Вчитель англійської мови : and now children you must count your globes and transfer them into marks according to the table on the monitor.

 

 Вчитель географії: Ну, а зараз ви дізнаєтеся, яку оцінку ви заробили під час роботи на  уроці, переводячи свою “валюту” за допомогою таблички.(№31)

 

 Учні підраховують результати своєї діяльності під час уроку, переводячи зароблену “валюту”  в оцінки та диктують їх вчителю, який до них підходить із журналом.

КІЛЬКІСТЬ   ГЛОБУСІВ

ОЦІНКА

1

"1"

2

"2"

3

"3"

4

"4"

5

“5”

6

"6"

7

"7"

8

"8"

9

"9"

10

“10”

13

"11"

16 та більше

"12"

 

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

 

 Вчитель географії: Діти, ви сьогодні гарно попрацювали, а тепер в щоденниках запишіть домашнє завдання и отримайте оцінку за урок.

 Географія: повт. §15-21.

 

 Вчитель англійської мови :Dear boys and girls? Today you worked very well? I am proud of you? And write down your hometask for the next lesson? Open your dairies repeat the words and grammar rules the Past Simple Tense.

 Англійська мова: повт. слова

 

 Вчитель географії: ми сподіваємося, що сьогоднішній урок довів вам, що знання з географії у поєднанні із знаннями англійської мови у ваше життя можуть внести тільки позитивні моменти. На цьому наш незвичайний урок завершено!

 Вчитель англійської мови : Good bye! (№32)

 

Вчитель географії: До побачення!

 

 

 

 

ДОДАТКИ

 

1. Прийом “Естафета”(письмо).

 

 

 

1.  Розташування Євразії відносно екватора.

 

 

 

 

2.  Розташування Євразії відносно нульового меридіана.

 

 

 

3. Якими океанами омивається Євразія?

 

 

 

4. Сусідні материки Євразії.

 

 

 

5. Розташування Африки відносно екватора.

 

 

 

6.  Розташування Африки відносно нульового меридіана.

 

 

 

7.  Якими океанами омивається Африка?

 

 

 

8. Сусідні материки Африки.

 

 

 

9. Розташування Північної Америки відносно екватора.

 

 

 

 

10.  Розташування Північної Америки відносно нульового меридіана.

 

 

 

11.  Якими океанами омивається Північна Америка?

 

 

12. Сусідні материки Північної Америки.

 

 

 

13. Розташування Антарктиди відносно екватора.

 

 

 

14.  Розташування Антарктиди відносно нульового меридіана.

 

 

 

15.  Якими океанами омивається Антарктида?

 

 

 

16. Сусідні материки Антарктиди.

 

 

 

17. Розташування Австралії відносно екватора.

 

 

 

18.  Розташування Австралії відносно нульового меридіана.

 

 

 

19.  Якими океанами омивається Австралія?

 

 

 

20. Сусідні материки Австралії.

 

 

 

21. Розташування Південної Америки відносно екватора.

 

 

22.  Розташування Південної Америки відносно нульового меридіана.

 

 

 

23.  Якими океанами омивається Південна Америка?

 

 

 

24. Сусідні материки Південної Америки.

 

 

 

 

 

2. Прийом “Візитна картка”(аудіювання).

 

 Africa is the second largest continent after Eurasia, bordering the Mediterranean Sea to the north, red - in the north-east, the Atlantic Ocean to the west and the Indian Ocean to the east and south. The area of Africa is 29.2 million square kilometers, with the islands - about 30.3 million km², 55 countries located on the territory of Africa.

 The population of Africa is about a billion people. The African continent crosses the equator and several climatic zones; There are oil, diamonds, gold. There live giraffes, elephants, camels. You can see baabab, palm-tree, cocoa.

 

  Antarctica- Continent, located in the South of the Earth, the center of Antarctica roughly coincides with the south geographic pole. Antarctica washed by the Southern Ocean.

 The area of the continent is about 14,107,000 km² Antarctica is also called part of the world, consisting of the Antarctic continent and its surrounding islands.  There livepinguins and  moss. You can  find there such  resources as: coal, gold and silver.

 

 Eurasia is the greatest continent on Earth. Its area is 53.4 million sq. Km. It consists of the two parts of the world - Europe and Asia. Conditional boundary between them taken hold along the Ural Mountains, the sea border runs along the Black and Azov Seas, as well as on the strait connecting the Black Sea and the Mediterranean Sea.

 You can  find there such  resources as: coal, salt.  There live  elephants, tigers, bears.  There are such plants as  pines, cedars, lindens.

 

 Australia is a continent located in the eastern and southern hemispheres of the Earth. The mainland part of the part of the world Australia and Oceania. Australia - the continent in the southern hemisphere area 7,659,861 square kilometers

 The northern and eastern coasts of Australia washed Sea Pacific: Arafura, Coral, Tasman, Timor Sea; west and south - Indian Ocean.

 In  Australia there are ostriches, kangaroos, coalas.  There are such  plants as eukaliptus, acacias.  In  Australia you can find some gold, oil, iron ore.

 

 

 Назва материка  Євразія

 

1. Площа материка ________________

 

2.. Корисні копалини ___________________________________________

 

3.Представники тварин _________________________________________

 

4. Представники рослин _________________________________________

 

 

 Назва материка  Африка

 

1. Площа материка ________________

 

2. Корисні копалини ___________________________________________

 

3. Представники тварин _________________________________________

 

4. Представники рослин _________________________________________

 

 

 

 

Назва материка  Антарктида

 

1. Площа материка ________________

 

2. Корисні копалини ___________________________________________

 

3. Представники тварин _________________________________________

 

4. Представники рослин _________________________________________

 

 

 

 Назва материка  Австралія

 

1. Площа материка ________________

 

2. Корисні копалини ___________________________________________

 

3. Представники тварин _________________________________________

 

4. Представники рослин _________________________________________

 

 

 

 

3. Прийом “Впізнай мене” (говоріння).

 

АФРИКА

4 глобуси: - другий за розмірами материк.

3 глобуси: - цим материком протікає найдовша в світі річка.

2 глобуси: - цей материк є батьківщиною кавуну.

1 глобус: - тут пісок прогрівається так, що можна пекти яйця.

 

ПІВДЕННА  АМЕРИКА

4 глобуси: - найвологіший материк.

3 глобуси: - тут живе найбільший хижий птах - кондор.

2 глобуси: - батьківщина томатів, картоплі та кави.

1 глобус: - тут відбувається свято бразильського карнавалу.

 

АВСТРАЛІЯ

4 глобуси: -  “материк навпаки”.

3 глобуси: - найменший  материк на Землі.

2 глобуси: - панівна рослина цього материка - евкаліпт.

1 глобус: - це материк сумчастих тварин — кенгуру та коал.

 

АНТАРКТИДА

4 глобуси: - “материк без кордонів”.

3 глобуси: - тільки на цьому  материку  розрізняють не пори року, а день і ніч.

2 глобуси: - основними жителями цього материка є пінгвіни.

1 глобус: - “імперія холоду”.

 

ЄВРАЗІЯ

4 глобуси: - тут зародилися найстародавніші цивілізації.

3 глобуси: - на цьому материку знаходиться найбільша гора у світі.

2 глобуси: - на ньому проживають представники всіх рас.

1 глобус: - один материк — дві частини.

 

ПІВНІЧНА АМЕРИКА

4 глобуси: - материк великих озер.

3 глобуси: - на цьому материку живе ведмідь грізлі.

2 глобуси: - тут розміщений найвідоміший та найповноводніший водоспад - Ніагарський.

1 глобус: - типовим представником пустель цього материка є кактус.

 

 

4. Прийом “ Згадай мене” (читання).

1. What continent is the hottest of all continents?

2. What continent is the highest?

3. What continent is the wettest? (It gets a lot of rain)

4. What continent is the driest? (There is little rain on this continent.)

5. On what continent does the river Mississipi flow?

6. Where is the river Murrey?

7. Which continent has the longest river of the world?

8. Where can we see the river which has more water than all other rivers?

9. What continent has no rivers?

10. On what continent is the highest mountain lake?

11. Where is Lake Victoria situated?

12. Which continent has Lake Eire?

13. Where can we see Lake Titicaca?

14. On what continent do elephants and giraffes live?

15. On what continent can we see kangaroos and koalas?

16. Where can we find penguins?

17. Where do anacondas and humming birds live?

18. Where can we meet bisons and coyotes?

19. On what continent is Mexico situated?

20. On what continent is Brazil?

21. Where is Egypt?

22. What continent does the Commonwealth of Australia occupy?

23. Which continent has no countries?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Новак Галина
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
22 березня 2023
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку