Англійська мова, 6 клас, І семестр, 2 год/тиж, 16 робочих тижнів
№ уроку |
Дата |
Тема |
Мовленнєві Функції |
Граматичний |
Лексичний |
|
|
|
|
Домашнє завдання |
||||||||||||||||
матеріал |
матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||||||||||||||
Unit 1. “My Family and Friends” Тема 1: «Я, моя сім’я, мої друзі.» |
||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи, спогади про літні канікули |
Вміти: представити та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.
|
Неозначений та означений артиклі |
ЛО теми
|
Впр. 2,3,4 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64 |
Впр. 4, С. 6 |
Впр, 8 С. 7 |
||||||||||||||||
2 |
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 1 С.10 Впр. 5 С.11 |
Впр. 4 С.11 |
Впр. 6 С.11
|
|||||||||||||||||
3 |
|
Сімейне дерево |
Ступені порівняння прислівників |
ЛОтеми. |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 1 С. 12, |
Граматичні вправи на ступені пор. пр.. |
Сімейне дерево |
|||||||||||||||||
4 |
|
Мої батьки, та брати і сестри. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 16-17 Впр. 5 С. 18 |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 1 С.16 Впр. 4,6 С. 18 |
Впр.3 С. 16 |
Розповідь про батьків |
|||||||||||||||||
5 |
|
Характер людини |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 4 С. 23 |
Впр. 3,5 С. 23 |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 7 С. 24 |
|||||||||||||||||
6 |
|
Наші друзі та родичі |
Тривалі та неозначені часи. |
ЛО теми |
Впр. 1 С.24-25 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С.25-26 |
Впр. 2 С. 25 |
Впр. 3 С. 25 |
|||||||||||||||||
Зошит |
|
|
||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Підсумковий урок. Тестова робота №1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||||||||||
Unit 2. “Shopping” Тема 2: «Покупки.» |
||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
У супермаркеті |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.32 |
Впр. 4 С.33 |
Впр. 1 С.32 |
Впр. 2,3 С.33-34 |
Впр. 1 С.33 |
Впр. 6,7 С.35 |
||||||||||||||||
9 |
|
В універмазі |
Узгодження часів |
ЛО теми |
Впр. 2 С.36 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 3,4 С.37 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 5 С.38 |
|||||||||||||||||
10 |
|
Магазини |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.38-39 |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 1 С.38- |
Впр. 2,3С.38- |
Впр. 6 С.41 |
Впр. 1 С. 38- |
|||||||||||||||||
11 |
|
Улюблені магазини. |
дати характеристики якості товарів.
|
Майбутній час. |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 39 |
Повідомлення учнів |
Впр.,4,5 С.40-42 |
Список покупок |
Впр. 7,8 С.41-42 |
||||||||||||||||
12 |
|
Наші покупки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 2,3 С.43 |
Впр. 3 С.43 |
Впр. 4,5 С.44 |
|||||||||||||||||
13 |
|
Гроші |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 2,3,4 С.46 |
Впр. 3 С.46 |
Впр. 5,6 С.47 |
||||||||||||||||
Зошит |
|
|
||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Підсумковий урок. Тестова робота №2 |
|
|
|
|
|
Впр. 5 С.52
|
||||||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||||||||||
Unit 3. “Food” Тема 3: «Харчування» |
||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Повсякденні страви |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.56 |
Впр. 3 С. 56 |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 2,3,4 С.56-57 |
Впр.2 С. 56 |
Впр. 5 С. 57 |
||||||||||||||||
16 |
|
Правильне харчування |
Прикметники |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 57-58 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7,8 С. 58 |
Впр. 7 С. 58 |
Впр. 9,10 С. 59 |
|||||||||||||||||
17 |
|
Час сніданку, мій сніданок |
Теперішні часи Прикметники. |
ЛО теми |
Впр. 3 С. 61 Впр. 6,7 С. 62 |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 1,2 С. 60 Впр. 6 С. 62 |
Впр. 5 С. 62 Граматичні вправи на прикметн |
Впр. 7, 8 С.62 |
|||||||||||||||||
18 |
|
Час обіду
|
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.3,4 С.64 |
Впр. 1 С.63 |
Впр. 4,5 С.64-65 |
Впр.4 С.64 |
Впр. 6,7 С. 65 |
|||||||||||||||||
19 |
|
Приготування їжі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 2 С. 66 |
Впр. 8(1) С. 69 |
Написати рецепт |
|||||||||||||||||
20 |
|
Українська кухня |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Впр. 1 С.69 |
Впр. 4 С.70 |
Впр. 2 С.69 |
Впр. 7 С.71 |
|||||||||||||||||
21 |
|
Улюблені страви |
|
Загальні та спеціальні запитання |
Захист дитячих проектів. |
Кросворд. |
||||||||||||||||||||
Зошит |
|
|
||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Підсумковий урок. Тестова робота №3 |
|
|
||||||||||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||||||||||
Unit 4. “Sport” Тема 4: «Спорт» |
|
|||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Спорт у нашому житті |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику.
|
Прислівник |
ЛО теми С.78
|
Впр. 3 С. 79 |
Впр. 1,2 С. 78 |
Впр. 1,2 С.78 Впр. 4,5 С. 79 |
Впр. 4 С. 79 |
Впр, 6(a,b) С. 80 |
||||||||||||||||
24 |
|
Ми любимо спорт |
Модальні дієслова. |
ЛОтеми. |
Впр. 5 С. 82 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5.6 С. 82 |
Впр. 6 С.82 |
Впр.7 С.82 |
|||||||||||||||||
25 |
|
Спорт, яким я займаюсь |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 6 C.85 |
Впр. 4 С. 84 |
Впр. 4.5 С.85 |
Впр.5 С. 85 |
Впр. 7 С. 85-86 |
|||||||||||||||||
26 |
|
Види спорту |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.87 |
Впр. 3 С. 87-88 |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 2,4 С. 87-88 |
Впр. 1,2 С. 87 |
Впр. 5,6 С. 88 |
|||||||||||||||||
27 |
|
Улюблений вид спорту.
|
|
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
ЛО теми |
Впр.2 С.91 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1,2 С.91 |
Впр. 3 С.92 |
Впр. 3 С. 92, |
||||||||||||||||
Зошит |
|
|
||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Підсумковий урок. Тестова робота №4 |
|
Під.до к.а |
||||||||||||||||||||||
Тематична |
||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
|
Впр.4 С92 |
||||||||||||||||||||||
30 |
|
Семестрова контрольна робота з читання |
|
Впр.5 С93 |
||||||||||||||||||||||
31 |
|
Семестрова контрольна робота з письма |
|
8-10 реч за тем. |
||||||||||||||||||||||
32 |
|
Семестрова контрольна робота з діалогічного мовлення |
|
|
||||||||||||||||||||||