Тема: «Анімалістика. Лисичка»
Мета: вчити зображувати лисичку; удосконалювати вміння працювати з фарбами; поглиблювати знання про анімалістичний жанр, художників-анімалістів, про тварин; розвивати зорову пам'ять, спостережливість і увагу; повторити кольори та назви відтінків, їх утворення; виховувати любов до тварин.
Обладнання: технологічна картка малювання лисички;
Д/г «Хмаринки», «Основні та похідні, відтінки кольори», «Жанри живопису», Д/г «Кольоровий паровоз»
Обладнання для дітей: акварельні фарби, пензлі різних розмірів, серветка, вода, альбомний аркуш.
Хід роботи
-
Доброго дня! Я Вас усіх дуже чекала. Ми сьогодні з вами будемо знову маленькими художниками.
-
А гості наші не знають, хто такий художник. Може нагадаєте їм, бо вони вже давно у дитячому садочку були.
-
Художник малює багато різних картин з різними назвами, але жанри у них однакові: пейзаж, натюрморт, портрет, анімалістка…
-
Діти, а давайте нашим гостям, покажемо, що ми їх добре знаємо. (анімалістка у кінці)
Д/г «Жанри живопису»
-
Всі із завдання впоралися чудово. От і в однієї рудої, хитрої гості з анімалістичної картини сталася кумедна ситуація. Хто це? (лисички) Малята лисички дуже хотіли намалювати свою маму, але до садочка вони не ходять, правил малювання не знають. От і вимазалися. Ой, так вимазалися, що і не впізнати, одне жовте, друге синє. Але вони не сумують, а прийшли з вами погратися.
Д/г «Основні та похідні кольори»
-
Які ж кольори називаються основні – від яких утворюються інші кольори. Це червоний, жовтий, синій.
-
А похідні – які утворилися: фіолетовий, зелений, оранжевий.
-
Але є ще і відтінки кольорів – вони утворюються, коли до яскравого кольору додали біленький.
-
Давайте у перший рядочок виставимо основні кольори.
-
У другий похідні кольори.
-
А у третій відтінки.
-
Лисенята вже хочуть додому. Давайте їх роз садимо по вагончиках. Яким кольором лисичка в такий вагончик і сідає.
Д/г «Кольоровий паровоз»
-
Але перед тим як наші лисенята поїдуть ми їм покажемо як малювати лисичку.
-
Я її намалювала ось такою. (Готовий малюнок)
-
З яких геометричних фігур складається лисичка?
Викладання.
-
Знаючи з яких геометричних фігур вона складається будемо її малювати:
-
Намалюємо травичку, сонце, хмаринку, в далечині ялинку.
-
Намалюємо овал – тулуб, по центру листочка.
-
Далі голова – кружечок, з’єднаємо голову й тулуб.
-
Домалюємо лисичці ніс і вуха - трикутники, кінчик носа – кружечок маленький.
-
Очі будемо малювати – ні, хай підсохне.
-
А також гордість лисички – хвоста – овал. Кінчик хвоста зараз будемо малювати – ні, хай підсохне.
-
Далі лапки – довгі овали.
-
Для хвостика білий кінчик – трикутник.
-
Оченята – чорним.
-
Я вже вам казала, що лисенята назнають як поводитися з фарбами, тому і вимазалися так. Дітки, а ви знаєте як потрібно поводитися з фарбами (правила).
-
Повторимо з чого починаємо? (нагадують послідовність).
-
То ж розімнемо рученятка, щоб вони стали чарівними та почнемо малювати.
П/г «Сім’я»
Самостійна робота дітей. Прибираються лисенята.
-
Ой погляньте. Зникли наші лисенята. Напевно пішли маму малювати. А чи вийшла у вас лисичка?
-
Якого жанру ваша картина? (анімалістка)
-
Ми сьогодні з вами були не просто художниками, а художниками ….. (-анімалістами)
-
Дякую вам за сьогоднішнє заняття. Ви працювали чудово!