«Анімалістика.Лисичка»

Про матеріал
Учити зображувати лисичку; удосконалювати вміння працювати з фарбами; поглиблювати знання про анімалістичний жанр, художників-анімалістів, про тварин; розвивати зорову пам'ять, спостережливість і увагу; повторити кольори та назви відтінків, їх утворення; виховувати любов до тварин.
Перегляд файлу

Тема: «Анімалістика. Лисичка»

Мета: вчити зображувати лисичку; удосконалювати вміння  працювати з фарбами; поглиблювати знання про анімалістичний жанр, художників-анімалістів, про тварин; розвивати зорову пам'ять, спостережливість і увагу; повторити кольори та назви відтінків, їх утворення; виховувати любов до тварин.

Обладнання: технологічна картка малювання лисички;

Д/г «Хмаринки», «Основні та похідні, відтінки кольори», «Жанри живопису», Д/г «Кольоровий паровоз»

 

Обладнання для дітей: акварельні фарби, пензлі різних розмірів, серветка, вода, альбомний аркуш.

 

Хід роботи

  • Доброго дня! Я Вас усіх дуже чекала. Ми сьогодні з вами будемо знову маленькими художниками.
  • А гості наші не знають, хто такий  художник. Може нагадаєте їм, бо вони вже давно у дитячому садочку були.
  • Художник малює багато різних картин з різними назвами, але жанри у них однакові: пейзаж, натюрморт, портрет, анімалістка…
  • Діти, а давайте нашим гостям, покажемо, що ми їх добре знаємо. (анімалістка у кінці)

Д/г «Жанри живопису»

  • Всі із завдання впоралися чудово. От  і в однієї рудої, хитрої гості з анімалістичної картини сталася кумедна ситуація. Хто це? (лисички) Малята лисички дуже хотіли намалювати свою маму, але до садочка вони не ходять, правил малювання не знають.  От і вимазалися. Ой, так  вимазалися, що і не впізнати, одне жовте, друге синє. Але вони не сумують, а прийшли з вами погратися.

Д/г «Основні та похідні кольори»

  • Які ж кольори називаються основні – від яких утворюються інші кольори. Це червоний, жовтий, синій.
  • А похідні – які утворилися: фіолетовий, зелений, оранжевий.
  • Але є ще і відтінки кольорів – вони утворюються, коли до яскравого кольору додали біленький.
  • Давайте  у перший рядочок виставимо основні кольори.
  • У другий похідні кольори.
  • А у третій відтінки.
  • Лисенята вже хочуть додому. Давайте їх роз садимо по вагончиках. Яким кольором лисичка в такий вагончик і сідає.

Д/г «Кольоровий паровоз»

  • Але перед тим як наші лисенята поїдуть ми їм покажемо як малювати лисичку.
  • Я її намалювала ось такою. (Готовий малюнок)
  • З яких геометричних фігур складається лисичка?

Викладання.

  • Знаючи з яких геометричних фігур вона складається будемо її малювати:
  1. Намалюємо травичку, сонце, хмаринку, в далечині ялинку.
  2. Намалюємо овал – тулуб, по центру листочка.
  3. Далі голова – кружечок, з’єднаємо голову й тулуб.
  4. Домалюємо лисичці ніс і вуха - трикутники, кінчик носа – кружечок маленький.
  5. Очі будемо  малювати – ні, хай підсохне.
  6. А також гордість лисички – хвоста – овал. Кінчик хвоста зараз будемо малювати – ні, хай підсохне.
  7.  Далі лапки – довгі овали.
  8. Для хвостика  білий кінчик – трикутник.
  9. Оченята – чорним.
  • Я вже вам казала, що лисенята назнають як поводитися з фарбами, тому і вимазалися так. Дітки, а ви знаєте як потрібно поводитися з фарбами (правила).
  •  Повторимо з чого починаємо? (нагадують послідовність).
  • То ж розімнемо рученятка, щоб вони стали чарівними та почнемо малювати.

П/г «Сім’я»

 

Самостійна робота дітей. Прибираються лисенята.

 

  • Ой погляньте. Зникли наші лисенята. Напевно пішли маму малювати. А чи вийшла у вас лисичка?
  • Якого жанру ваша картина? (анімалістка)
  • Ми сьогодні з вами були не просто художниками, а художниками …..  (-анімалістами)
  • Дякую вам за сьогоднішнє заняття. Ви працювали чудово!
docx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку