Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку на тему: «Співчуття»

Про матеріал
Мета: продовжувати знайомити дітей з позитивними емоційними станами – розкрити емоцію «співчуття». Закріплювати різні стани людей, виражені у міміці, жестах, інтонації. Розвивати почуття емпатії. Виховувати вміння долати негативні емоції. Обладнання: сюжетні картинки відповідно теми.
Перегляд файлу

ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

 (ЯСЛА –САДОК)   № 35»ГОРОБИНКА»

 ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку  на тему:

«Співчуття»

7 работи кои се карактеристични за емпатичните луѓе | skopjeinfo.mk

 

 

 

Мета: продовжувати знайомити дітей з позитивними емоційними станами – розкрити емоцію «співчуття». Закріплювати різні стани людей, виражені у міміці, жестах, інтонації. Розвивати почуття емпатії. Виховувати вміння долати негативні емоції.

Обладнання: сюжетні картинки відповідно теми.

Хід заняття

1.Вітання: Дзвенить піснями ранок, купається в росі,

А сонечко з-за хмари дивується красі.

Доброго ранку, сонце ясне!

Доброго ранку, сонце красне!

Доброго ранку, сонце-друже!

Ми тебе всі любимо дуже!

2.Відмітити настрій дітей на екрані.

Мотиваційний момент до навчальної діяльності – захворіла бабуся, як рідні ставляться до неї?

 Співчувають, доглядають.

Співчуття означає вміння відчути, що відчуває інша людина.

3. Вправа «Оціни почуття».

Запропонувати дітям розглянути сюжетні картинки, описати, яка подія там намальована.

Що в цій ситуації відчувають її учасники?

Від чого нам буває весело? Від чого -  сумно, страшно?

4.Гра Чарівний стілець».

Діти, іноді буває так, що хтось із дітей сумує, має поганий настрій. Зараз ми будемо вчитися, як можна допомогти такій дитині. Для цього є «чарівний» стілець. Вибирається дитина, яка нібито потребує допомоги.

Вихователь пропонує сумній дитині сісти на стільчик, а інші діти мають придумати якнайбільше ласкавих та ніжних слів, адресованих саме для неї. Після цього діти підходять до «чарівного» стільця. І. погладжуючи дитину, яка сидить на ньому, говорять свої ніжні слова.

5.Бесіда: коли люди радіють; коли дивуються, гніваються; коли почуваються винними; коли стомлюються?

6.Читання казки «Сестриця Оленка та братик Іванко».

Бесіда за змістом казки: кому із героїв казки ви співчували; у якій ситуації; кому ви розповісте казку; хто потребує вашого співчуття?

7.Підсумок.

 

Я – кращий! Ти – кращий! Ми – кращі!

 

docx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
1134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку