Речі на місцях- порядок і безпека в домі

Про матеріал
Мета:Формувати уявлення дітей про порядок вдома; розширювати знання малят про побутові прилади, їхню користь і небезпеку; розвивати мовлення, пам`ять,творчу уяву, фантазію,увагу, мислення; виховувати любов, повагу до своїх рідних, та дбайливе ставлення до свого здоров`я.
Перегляд файлу

                                                                                       КЗ ,,Солоницівська гімназія  

                                                                                       ,,Перлина””

                                  Інтегроване заняття з БЖД

                                               ранній вік                                             

                      Тема:,,Речі на місцях- порядок і безпека в домі”.

                                                                               Вихователь Денисова Н.В.

                                                         2020р.

                 Тема:,,Речі на місцях- порядок і безпека в домі”.

    Мета:Формувати уявлення дітей про порядок вдома; розширювати знання малят про побутові прилади, їхню користь і небезпеку; розвивати мовлення, пам`ять,творчу уяву, фантазію,увагу, мислення; виховувати любов, повагу до своїх рідних, та дбайливе ставлення до свого здоров`я.

    Матеріали: Вірш А.М`ястківського ,,Сама в хаті”, предметні картинки із зображенням побутових предметів, загадка.

                                                 Хід заняття.

    Вихователь

                                                 Доброго ранку! Доброго дня!

                                                 Зичу я, діти, вам кожного дня                                                  Добрим хай буде усе на землі,                                                  Добрими будьте і ви малюки. 

  Запрошує сісти дітей на килимок і читає вірш А М`ястківського,, Сама в хаті” 

 

                                                 Кошенятко чеше вуса,                                                  Лапками двома.

                                                 В магазин пішла матуся,                                                  В хаті я сама.

                                                 Вмиюсь чисто, вмиюсь біло,                                                  І тоді візьмусь за діло.

                                                 Підмету гарненько в хаті,                                                  Молока дам кошеняті,                                                  Своє ліжко застелю.

                                                 Квіти в горщику поллю,                                                  Заплету я кіски русі                                                  І чекатиму матусі.

  -Про кого розповідається в цьому віршику, малята?(відповіді дітей).

-Що дівчинка робила поки чекала матусю?

-Так дівчинка прибирала в кімнаті. А ще вона дала молочка кошеняті.

-Як ви гадаєте, дівчинка зробила поганий чи добрий вчинок?

-Так добрий.

-А ви допомагаєте своїм матусям?

-Молодці малята.

                                                  Фізкультхвилинка.

-А тепер рушайте слідом за мною.

 

                                                  Ми ішли,ішли,ішли-

                                                   Усю групу обійшли.                                                    І зустрілися малечі,                                                    Корисні і важливі речі.

                                                   Ось машинка швацька вміла,                                                    Телевізор кольоровий,                                                    Телефон мобільний новий.                                                     Я ходжу все розглядаю,                                                    Та нічого не займаю.                                                     Це не іграшки, малята,                                                     Їх не варто нам чіпати.

    Вихователь демонструє картинки із зображенням електроприладів і загадує загадку.

                                                     Чудо -ящик є в нас дома,                                                       Добре він усім знайомий.                                                       Як ввімкну-дивлюсь кіно                                                       І мультфільми заодно.

                                                      Все покаже на екрані:

                                                      Б`ються півні, скачуть лані,                                                       Як дивитись все підряд,                                                       Дуже очі заболять.

   -Відгадайте,малята, що це?

-Так правильно. Що, ви, любите дивитися по телевізору?

-А в нашій груповій кімнаті є телевізор? -Давайте його намалюємо.

                                                     Тема:,,Телевізор для малят”.

 

    Мета:Збагачувати досвід дітей знаннями про призначення предметів побуту та користування ними; вчити малят малювати малюнки за власним бажанням; правильно держати в руці олівці, фломастери; вправляти в використанні різних прийомів малювання; розвивати фантазію,творчу уяву; виховувати самостійність,охайність.

    Матеріали: олівці, фломастери, аркуші паперу на кожну дитину(екрани телевізорів), картонний силует телевізора з отвором до екрана.

                                                        План.

1.                 Вихователь проводить бесіду про користування телевізором і про правила безпечної поведінки біля нього.

2.                 Гра ,, Телевізійна передача”.Діти розглядають картонний силует телевізора.Вихователь пропонує намалювати зображення на екрані і зробити телевізійну передачу Діти розглядають малюнки,які вони малювали раніше.

3.Мотивація:,,Діти, намалюйте усе, що ви вмієте, ми створимо телевізійну передачу.

4.Процес створення. Діти розповідають про свої малюнки і розглядають малюнки однолітків.

Вихователь з`єднує роботи дітей і демонструє їх в отворі картонного телевізора. Діти радіють побаченому. В кінці заняття вихователь наголошує на тому, що після перегляду передачі телевізор треба вимкнути.

    Р/гра,,Де подзвонили”(орієнтування у просторі, розвивати слух, увагу).

 

                                                     

                                          

                                               

                                                 

                                                                                 

pdf
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
1537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку