КЗ ,,Солоницівська гімназія
,,Перлина””
Інтегроване заняття з БЖД
ранній вік
Тема:,,Речі на місцях- порядок і безпека в домі”.
Вихователь Денисова Н.В.
2020р.
Тема:,,Речі на місцях- порядок і безпека в домі”.
Мета:Формувати уявлення дітей про порядок вдома; розширювати знання малят про побутові прилади, їхню користь і небезпеку; розвивати мовлення, пам`ять,творчу уяву, фантазію,увагу, мислення; виховувати любов, повагу до своїх рідних, та дбайливе ставлення до свого здоров`я.
Матеріали: Вірш А.М`ястківського ,,Сама в хаті”, предметні картинки із зображенням побутових предметів, загадка.
Хід заняття.
Вихователь
Доброго ранку! Доброго дня!
Зичу я, діти, вам кожного дня Добрим хай буде усе на землі, Добрими будьте і ви малюки.
Запрошує сісти дітей на килимок і читає вірш А М`ястківського,, Сама в хаті”
Кошенятко чеше вуса, Лапками двома.
В магазин пішла матуся, В хаті я сама.
Вмиюсь чисто, вмиюсь біло, І тоді візьмусь за діло.
Підмету гарненько в хаті, Молока дам кошеняті, Своє ліжко застелю.
Квіти в горщику поллю, Заплету я кіски русі І чекатиму матусі.
-Про кого розповідається в цьому віршику, малята?(відповіді дітей).
-Що дівчинка робила поки чекала матусю?
-Так дівчинка прибирала в кімнаті. А ще вона дала молочка кошеняті.
-Як ви гадаєте, дівчинка зробила поганий чи добрий вчинок?
-Так добрий.
-А ви допомагаєте своїм матусям?
-Молодці малята.
Фізкультхвилинка.
-А тепер рушайте слідом за мною.
Ми ішли,ішли,ішли-
Усю групу обійшли. І зустрілися малечі, Корисні і важливі речі.
Ось машинка швацька вміла, Телевізор кольоровий, Телефон мобільний новий. Я ходжу все розглядаю, Та нічого не займаю. Це не іграшки, малята, Їх не варто нам чіпати.
Вихователь демонструє картинки із зображенням електроприладів і загадує загадку.
Чудо -ящик є в нас дома, Добре він усім знайомий. Як ввімкну-дивлюсь кіно І мультфільми заодно.
Все покаже на екрані:
Б`ються півні, скачуть лані, Як дивитись все підряд, Дуже очі заболять.
-Відгадайте,малята, що це?
-Так правильно. Що, ви, любите дивитися по телевізору?
-А в нашій груповій кімнаті є телевізор? -Давайте його намалюємо.
Тема:,,Телевізор для малят”.
Мета:Збагачувати досвід дітей знаннями про призначення предметів побуту та користування ними; вчити малят малювати малюнки за власним бажанням; правильно держати в руці олівці, фломастери; вправляти в використанні різних прийомів малювання; розвивати фантазію,творчу уяву; виховувати самостійність,охайність.
Матеріали: олівці, фломастери, аркуші паперу на кожну дитину(екрани телевізорів), картонний силует телевізора з отвором до екрана.
План.
1. Вихователь проводить бесіду про користування телевізором і про правила безпечної поведінки біля нього.
2. Гра ,, Телевізійна передача”.Діти розглядають картонний силует телевізора.Вихователь пропонує намалювати зображення на екрані і зробити телевізійну передачу Діти розглядають малюнки,які вони малювали раніше.
3.Мотивація:,,Діти, намалюйте усе, що ви вмієте, ми створимо телевізійну передачу.
4.Процес створення. Діти розповідають про свої малюнки і розглядають малюнки однолітків.
Вихователь з`єднує роботи дітей і демонструє їх в отворі картонного телевізора. Діти радіють побаченому. В кінці заняття вихователь наголошує на тому, що після перегляду передачі телевізор треба вимкнути.
Р/гра,,Де подзвонили”(орієнтування у просторі, розвивати слух, увагу).