Анкета для виявлення стосунків у колективі
Шановний учню!
У тих запитання, де пропонується кілька варіантів відповідей, ти можеш підкреслити ту, яка найбільше імпонує тобі, або дописати свою.
1) Скільки тобі років?.
2) Стать......чол./жін.
3) Ти любиш школу?
-
дуже люблю;
-
не люблю;
-
трішки люблю.
4) Як ти почуваєшся в школі?
-
спокійно;
-
весело;
-
нудно;
-
страшно;
5) комфортно;
6} неспокійно;
7) самотньо.
5) Чи подобається тобі хтось з класу? (так/ні).
6) Якщо "гак", то що переважає у ваших стосунках?
І) взаєморозуміння;
-
взаємодопомога;
-
справжнє кохання;
-
співпереживання;
-
повага одне до одного;
-
заняття сексом;
-
спільне хобі.
-
Які проблеми хвилюють тебе у взаєминах з однокласниками?
-
Які стосунки склалися у вашому класі?
-
взаєморозуміння;
-
байдужості;
-
поваги і довіри;
-
насилля;
-
співпереживання;
-
переслідування та висміювання;
-
взаємодопомоги.
9. Чи хотів би ти запросити до себе на день народження кого-небудь з
учителів? (так/ні).
10. Як би ти охарактеризував стосунки між учнями вашого класу?
1) дружні; співпрацюємо, турбуємося одне про одного та водночас відчуваємо відповідальність за власні вчинки перед колективом;
2) товариські, дружні, але не дуже міцні й тривалі;
-
абсолютно байдужі: ніхто нікого не цікавить;
-
нещирі: за злагодою приховується утиск з боку сильних;
-
ми всі підкоряємося одному "королю" або групі нахабних небезпечних посіпак;
-
ми увесь час сперечаємося та сваримося одне з одним;
-
стосунки між нами бувають різні залежно від ситуації.
11. Я вважаю за краще зі своїми однокласниками:
-
вчити уроки;
-
виїздити на природу;
-
брати участь у громадській роботі;
-
захищати їх від небезпеки;
-
триматися від них подалі;
-
проводити вільний час;
-
допомагати тим, хто потребує цього;
-
обговорювати особисті проблеми;
-
проводити свій день народження;
-
звертатися по допомогу.
12. Що найбільше відповідає твоїй життєвій позиції?
-
я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям;
-
я готовий відмовитися від власних інтересів заради інших людей;
-
я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами та інтересами Інших людей;
-
я допомагаю іншим людям, якщо це не суперечить моїм інтересам;
-
я намагаюся не турбувати інших людей через свої особисті проблеми;
-
я можу співчувати іншій людині, проте марнувати час на будь-яку допомогу не можу;
-
я допомагаю іншим людям, якщо сам маю з цього якийсь зиск;
-
мене не цікавлять інші люди.
-
Хто має втрутитися й допомогти учневі, якщо він став на неправильний шлях: погано вчиться, порушує закони, вживає наркотики тощо?
-
ніхто;
-
однокласники;
-
вчителі;
-
батьки;
-
міліція;
-
церква;
-
психолог;
-
соціальний працівник;
-
особисто я.