Анкета для виявлення стосунків у колективі

Про матеріал
Анкета для виявлення стосунків у колективі Анкета для виявлення стосунків у колективі
Перегляд файлу

Анкета для виявлення стосунків у колективі

Шановний учню!

У тих запитання, де пропонується кілька варіантів відповідей, ти можеш підкреслити ту, яка найбільше імпонує тобі, або дописати свою.

1) Скільки тобі років?.

2) Стать......чол./жін.

3) Ти любиш школу?

  1. дуже люблю;
  2. не люблю;
  3. трішки люблю.

4) Як ти почуваєшся в школі?

  1.   спокійно;
  2.   весело;
  3.   нудно;
  4.   страшно;

5) комфортно;
6} неспокійно;
7) самотньо.

5) Чи подобається тобі хтось з класу? (так/ні).

6) Якщо "гак", то що переважає у ваших стосунках?

І)   взаєморозуміння;

  1.   взаємодопомога;
  2.   справжнє кохання;
  3.   співпереживання;
  4.   повага одне до одного;
  5.   заняття сексом;
  6.   спільне хобі.
  1.               Які проблеми хвилюють тебе у взаєминах з однокласниками?
  2.               Які стосунки склалися у вашому класі?
  1.   взаєморозуміння;
  2.   байдужості;
  3.   поваги і довіри;
  4.   насилля;
  5.   співпереживання;
  6.   переслідування та висміювання;
  7.   взаємодопомоги.

9. Чи хотів би ти запросити до себе на день народження кого-небудь з
учителів? (так/ні).

10. Як би ти охарактеризував стосунки між учнями вашого класу?

1) дружні; співпрацюємо, турбуємося одне про одного та водночас відчуваємо відповідальність за власні вчинки перед колективом;

2) товариські, дружні, але не дуже міцні й тривалі;

  1.   абсолютно байдужі: ніхто нікого не цікавить;
  2.   нещирі: за злагодою приховується утиск з боку сильних;
  3.   ми всі підкоряємося одному "королю" або групі нахабних небезпеч­них посіпак;
  4.   ми увесь час сперечаємося та сваримося одне з одним;
  5.   стосунки між нами бувають різні залежно від ситуації.

11. Я вважаю за краще зі своїми однокласниками:

  1.   вчити уроки;
  2.   виїздити на природу;
  3.   брати участь у громадській роботі;
  4.   захищати їх від небезпеки;
  5.   триматися від них подалі;
  6.   проводити вільний час;
  7.   допомагати тим, хто потребує цього;
  8.   обговорювати особисті проблеми;
  9.   проводити свій день народження;
  10.    звертатися по допомогу.

12. Що найбільше відповідає твоїй життєвій позиції?

  1.   я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям;
  2.   я готовий відмовитися від власних інтересів заради інших людей;
  3.   я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами та інтересами Інших людей;
  4.   я допомагаю іншим людям, якщо це не суперечить моїм інтересам;
  5.   я намагаюся не турбувати інших людей через свої особисті проблеми;
  6.   я можу співчувати іншій людині, проте марнувати час на будь-яку допомогу не можу;
  7.   я допомагаю іншим людям, якщо сам маю з цього якийсь зиск;
  8.   мене не цікавлять інші люди.
  1.          Хто має втрутитися й допомогти учневі, якщо він став на неправильний шлях: погано вчиться, порушує закони, вживає наркотики  тощо?
  1. ніхто;
  2. однокласники;
  3. вчителі;
  4. батьки;
  5. міліція;
  6. церква;
  7. психолог;
  8. соціальний працівник;
  9. особисто я.

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
2 серпня 2019
Переглядів
2738
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку