Актуальність використання Су – Джок терапії у дошкільному навчальному закладі:впливає на формування предметно-практичної діяльності у дітей з порушенням зору;сприяє розвитку дрібної моторики рук і тактильних відчуттів;сприяє розвитку мовлення;підвищує рівень зорового сприйняття;підвищується пізнавальна активність дітей.
Метод Су-Джок терапії був створений професором із Південної Кореї Пак Дже Ву у 1986 році. Це стимулювання біологічного активних точок, які розміщені на кистях і стопах. Це високоефективний, універсальний, доступний і абсолютно безпечний метод самооздоровлення і самозцілення шляхом впливу на активні точки, розташовані на кистях і стопах, спеціальними масажними кульками, використання яких у поєднанні з вправами з корекції звуковимови, пам’яті і розвитку лексико-граматичних категорій сприяє підвищенню фізичної і розумової працездатності дітей, створює функціональну базу для порівняно швидкого переходу на більш високий рівень рухової активності м'язів і можливість для оптимальної цілеспрямованої корекційної роботи з дитиною, надаючи стимулюючий вплив на розвиток психічних процесів та мови.
Не заперечними досягненнями Су - Джок терапії є: Висока ефективність - при правильному застосуванні настає виражений ефект. Абсолютна безпека - неправильне застосування ніколи не завдає шкоди - воно просто неефективно. Універсальність – Су - Джок терапію можуть використовувати і педагоги у своїй роботі, і батьки в домашніх умовах. Простота застосування - для отримання результату проводимо стимуляцію біологічно активних точок з допомогою Су - Джок кульок. /вони вільно продаються в аптеках і не вимагають великих витрат/.
Вправа “ Черепаха ”(вправа виконується спочатку на правій руці, потім на лівій.)Йшла велика черепахаІ кусала всіх від страху,(діти катають Су Джок між долонь)Кусь, кусь, кусь, кусь,(Су Джок між великим пальцем і іншими, які дитина тримає «щіпкою». Натискають ритмічно на Су - Джок, перекладаючи м'ячик з руки в руку). Я нікого не боюся.(діти котять м'ячик Су-Джок між долонь).