Анкети для оцінки педагогічної та методичної роботи вчителя

Про матеріал
Документ включає в себе 3 анкети: 1. Анкета для самооцінки вчителем своєї діяльності; 2. Оцінка рівня інноваційного потенціалу вчителя; 3. Діагностична анкета методичної роботи вчителя
Перегляд файлу

1.Анкета для самооцінки вчителем своєї діяльності

 

  1.         Чи пов'язуєте Ви свої труднощі з тим, що недостатньо   глибоко знаєте теоретичні питання психології дитини?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.         Можливо, Ваші труднощі пов'язані з тим, що Ви оволоділи не всіма способами, методами, засобами активізації учнів у процесі навчання?

(Так,  тяжко відповісти, ні.)

  1.         Чи тяжко Вам формулювати питання проблемного характеру, створювати проблемні ситуації в навчальному процесі?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.         Чи часто Вам вдається на лабораторних і практичних заняттях організовувати роботу учнів так, щоб вона проходила у формі невеликого дослідження?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.         Чи часто Вам вдається на уроках використовувати наукові факти так, щоб вони сприяли розвитку мислення учнів?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.         Чи тяжко Вам організовувати дискусію на уроках?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.         Чи володієте Ви вміннями розглядати явища, події, факти під час пояснення нового матеріалу з позицій міждисциплінарного підходу (показати всезагальність законів природи і суспільства, продемонструвати елементи системного бачення явищ і об'єктів та ін.)?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.         Чи завжди і в усіх класах Вам удається підготувати завдання різного рівня складності для учнів?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.         Чи часто Ви можете визначити, який тип завдань буде складним для учнів?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.   Чи вдається Вам визначити ступінь усвідомленості володіння учнями світоглядними поняттями?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.   Чи тяжко Вам викладати теоретичні та дидактичні питання з Вашого предмета? 

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.   Чи тяжко Вам аналізувати навчальний матеріал з точки зору сучасних досягнень науки,розвитку наукового знання?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.   Чи завжди Вам вдається вибрати відповідний метод чи методичний засіб для реалізації мети уроку?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.   Чи можете Ви оцінити те, що найбільше і найкраще Вам удалося на уроці? (Так, тяжко відповісти, ні.)
  2.   Чи можете Ви оцінити, що не вдалося Вам на тому чи іншому уроці, які були труднощі?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

  1.   Чи завжди Вам вдається бачити недоліки тих уроків, які Ви відвідуєте (уроки Ваших колег)?

(Так, тяжко відповісти, ні.)

 

2. Анкета

“ Оцінка рівня інноваційного потенціалу вчителя”

Місце роботи_____________________________________________________________

Прізвище, ініціали_________________________________________________

 

1. Чим для Вас приваблива інноваційна діяльність?

а) цікаво створити щось нове;  б)  підвищується інтерес дітей до навчання та виховання; 

в) зростає авторитет серед батьків і дітей;  г) підвищується статус серед колег; 

д) усвідомлюєш власні здібності, зростає самоповага;

е)  з'являється реальна можливість реалізувати себе, свої сили й здібності, досвід і майстерність;

є) підвищується ефективність роботи.

 

2. Які нововведення Ви внесли в навчальний процес за останні 2 роки? Що змусило, спонукало вас це зробити?________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3. На розв'язання якої проблеми вони були спрямовані?_____________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Оцініть результати, досягнуті Вами на уроках із застосуванням нововведень:

а) досягнуті кращі результати;

б) отримані результати такі ж, як і попередні;

в) отримані результати гірші від попередніх;

 

5.Які зміни відбуваються в діяльності учнів на уроках?

а) стають більш активними;

б) підсилюється їхня пізнавальна самостійність;

в) підвищується рівень пізнавального інтересу.

 Виходячи з проведеної роботи із застосування інноваційних методик, допишіть інші зміни в діяльності учнів і її результатах:_______________________________

г) не бачу змін

 

6. Скільки разів у минулому навчальному році Ви пробували застосувати будь-які новинки у своїй роботі:

  а) жодного разу;   б) 1 – 5 разів;  г) 6 – 10 разів;   д ) 11 - 20 разів;  е) понад 20 разів

 

7. Що чекаєте від своєї участі в інноваційній діяльності?

а) кращих результатів своєї роботи;

б) особистого задоволення власною працею;

в) суспільного, морального визнання;                   

г) пріоритетного становища (уваги до вчителя).

Підкресліть найбільш важливі для вас фактори.

 

Назвіть,    які    з    вище    названих    вами    очікувань    підтвердилися    на    практиці_________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. З якими інноваційними технологіями знайомі, а які активно використовуєте у своїй роботі?

п/п

Назва технології

Не знаю

Знаю

Викори-

стовую

1.

Особистісно-орієнтовані технології

 

 

 

2.

ЧПКМ

 

 

 

3.

Проектні технології

 

 

 

4.

Ігрові технології

 

 

 

5.

ТРВЗ

 

 

 

6.

Інформаційно-комунікаційні

 

 

 

7.

Нова освіта (Біоадекватна технологія)

 

 

 

8.

Текстоцентрична технологія

 

 

 

9.

Т.проблемного навчання

 

 

 

10.

Проблемно-діалогічне навчання

 

 

 

11.

Артпедагогіка

 

 

 

12.

Ейдетика

 

 

 

13.

Методика Шести капелюхів мислення Едварда де Боно

 

 

 

14.

Методика Джанні Родарі

 

 

 

15.

Інші (дописати, які)

 

 

 

 

 

9. Які проблеми інноваційного спрямування для Вас потребують опрацювання та вдосконалення?_______________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Які технології хочете побачити в практичному використанні?_____________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

11. З використання яких технологій можете провести майстер-клас?__________

 

3. ДІАГНОСТИЧНА АНКЕТА

методичної роботи учителя

 

Місце роботи____________________________________________________________

Прізвище, імя, по батькові________________________________________________

Стаж роботи____________категорія, звання__________________________________

Тема самоосвіти _________________________________________________________

________________________________________________________________________

1. Що у навчально-виховній та методичній роботі вдається Вам найкраще і чим із свого досвіду можете поділитися з колегами?_________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Які утруднення у навчально-виховній та методичній роботі маєте і що хочете вдосконалити?____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Сформулюйте методичну проблему,  над якою Ви б хотіли працювати у майбутньому?____________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. В яких формах методичної роботи Ви берете чи бажаєте брати участь (потрібне відмітити)?

 

п/п

Форми інноваційної методичної діяльності

Відмітка про участь

1.

Семінари (практикуми, науково-практичні, проблемні,  методологічні, психолого-педагогічні)

 

2.

Творчі групи

 

3.

Школа методичного активу

 

4.

Школа перспективного педагогічного досвіду

 

5.

Школа молодого учителя (стажист чи наставник)

 

6.

Школа фахового росту

 

7.

Школа педмайстерності

 

8.

Педагогічна майстерня

 

9.

Місячник педмайстерності

 

10

Конкурс педмайстерності

 

11

Майстер-класи

 

12

Тренінги

 

13

Творчі звіти, педвиставки, методичні тижні, фестивалі і ярмарки педагогічної творчості

 

14

Підготовка та видання буклетів, науково-методичних та науково-практичних посібників, створення презентацій

 

15

Висвітлення своєї науково-методичної діяльності у фаховій пресі

 

16

Самоосвітня діяльність

 

17

Дослідницько-експериментальна  та творчо-пошукова робота

 

 

5. Які форми методичної роботи Ви вважаєте найбільш ефективними і чому?______

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Які, на вашу думку, існують невирішені питання в роботі РМО?_______________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Що б Ви хотіли змінити в організації методичної роботи в взагалі та  методичних  об’єднань зокрема?_______________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Найчук Степан Степанович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
31 березня 2020
Переглядів
8575
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку