Анкетування для визначення сформованості наскрізних умінь в учнів 5-6 класів

Про матеріал
Матеріал містить анкетування для учнів та анкетування для вчителя, що містить методичні підказки щодо визначення рівня сформованості наскрізних умінь в учнів
Перегляд файлу

Навчально-діагностувальне анкетування

для учнів 5-6 класів

«Характеристика навчальної діяльності»

(для учнів)

  1. Постійно виконую домашні завдання та відповідаю на уроці на питання вчителя

А Так

Б Не завжди

В Ніколи

Г Щось одне ( виконую домашні завдання або відповідаю на уроці

Д Інколи щось одне

Е Своя відповідь

  1. Прочитайте уривок тексту та дайте відповіді на питання:

        Я навчаюся в 6 класі. Дуже захоплююся різними предметами. Але мені складно знайти справжніх друзів. Хочеться, щоб однокласник не обманював, був добрим та терплячим до моїх недоліків, допоміг, коли мені це потрібно. Одного разу мене посадили із Ангеліною. Ця дівчинка дещо схожа на мене. Допомагає мені  виконувати завдання на уроці. Можливо, ми потоваришуємо.

Яка тема цього тексту? Запишіть одними словом чи словосполученням.

 

----------------------------------------------

  1. Висловіть свою думку з приводу теми прочитаного.

 

 

 

 

4.  Чи потоваришує авторка тексту із Ангеліною, як ви вважаєте?

5.  Чому?

6. Намалюйте вітальну листівку з днем народження для вашого друга.

7.  Оберіть свою відповідь для роботи на уроці

    А хочу і буду брати участь у будь-якому проєкті на уроці

    Б буду брати участь тільки в цікавому проєкті на уроці

    В запропоную свою тему проєкту

    Г не подобається брати участь ні в яких обговореннях та проєктах

8. Якщо однокласник, хтось із батьків чи вчитель вас образили своєю поведінкою, висловлюванням, якою буде ваша реакція:

    А  голосно покажу свою злість криком та штовханням речей

    Б   ображусь та мовчатиму у відповідь сердито на будь-які звернення

    В   буду відповідати таким само чином

    Г   спокійно намагатимусь вияснити причину такого ставлення

   Д  не реагуватиму ніяк

 

9. Якщо вчитель запропонує участь в олімпіаді із предмету, який вам подобається, як ви відреагуєте?

А безумовно погоджусь 

Б погоджусь за умови ретельної підготовки до олімпіади

В не впевнений, що погоджусь, тому що маю прогалини у своїх знаннях

Г відмовлюсь без причини

 

10. Уявіть, що в школі відкрився новий гурток безкоштовно, про який ви давно мріяли

      (футбол, баскетбол, шиття, танцювальний, кіногурток, фотодизайн, програмування, малюванння, плетіння бісером чи інше).

А цього ж дня запишетеся на гурток

Б ви дізнаєтеся розклад і потім, безперечно, запишетеся

В ви спочатку обговорите з батьками, а потім запишетеся

Г дуже хочу, але не впевнений, що зможу відвідувати цей гурток

 

11. Ви не змогли  виконати домашнє завдання, як ви вирішете цю проблему?

            А ніяк

Б   своя відповідь

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12. Якщо на уроці буде організовано роботу в групах, як ви будете працювати:

           А  можу співпрацювати з усіма учнями в групі, навіть незнайомими

           Б буду брати активну участь в роботі групи, але мені доведеться себе налаштовувати на це

           В зазвичай мені складно виконувати завдання з іншими учнями

           Г буду продовжувати працювати самостійно

 

docx
Додано
18 серпня
Переглядів
254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку