До розіграшу
залишилось:
20 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Виховна година "Подорож країною доброти" 5 клас

Про матеріал

Розробка виховного заходу "Подорож країною доброти" може використовуватись для 5- 6 класів.

Мета : Узагальнити знання дітей про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях, виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, виявляти піклування про молодших, слабших.

Перегляд файлу

ПОДОРОЖ КРАЇНОЮ ДОБРОТИ

Мета. Узагальнити знання дітей про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях, виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, виявляти піклування про молодших, слабших.

Обладнання. Лист професора Будьласки, 5 розрізаних ключів, карта подорожі із зупинками, плакат "Правила поведінки", картки для семафора, конверти із завданнями, словник чемної людини, плакат, портфель з книжками.

Хід виховної  справи

Вступна бесіда.

-         Доброго  дня!  Я принесла вам листа, який  щойно доставив листоноша до нашого закладу. Прочитаємо?

-         Це лист від  професора Будьласки.

Ведучий 1: «Любі діти! Я - професор Будьласка, запрошую вас у подорож до країни Ввічливості і Доброти. Шлях у мою країну буде нелегким. Його треба подолати і підтримати один одного. Сподіваюся, ви зможете одержати ключі від країни Доброти та Ввічливості (ключі намальовані на цупкому папері і розрізані на 6 частин). На кожній зупинці та станції ви будете отримувати частини ключів, які в кінці зможете скласти у ключ від країни Ввічливості та Доброти. А допоможе вам здійснити цю подорож карта  країни Ввічливості і Доброти. Бажаю успіхів!»

-  Чи бажаєте ви помандрувати до цієї країни? (Діти відповідають)

-  Отже, вирушаємо у подорож. Щасливої вам дороги!

І. Ведучий 2: Першою зупинкою є "Словник чемної людини". Ви знаєте ввічливі слова? Тоді ось таке завдання. Вам потрібно скласти словник.

Всі слова, які говорять діти, записуються у великий словник

Молодці! Вийшов гарний словник. Сподіваюся, ви будете завжди користуватися ним.

Гра «Встав чарівне слово».

 

● Розтопить серце всякого сердечне слово ... (дякую)

● Якщо ти їсти вже не в силі, то скажи мамі що? (Спасибі)

● Зазеленіє старий пень, коли почує.... (добрий день)

● Коли згасає сонце й зоря ляга на плечі,

Серед знайомих голосів ми чуєм... (добрий вечір)

● Розтане навіть крига від слова теплого ... (спасибі)

● Щоб зустрітися знову в годину призначену

Кажу щиро завжди я усім ... (до побачення)

Діти отримують першу частину ключа. Зачитують хором слова

ІІ. Наступна зупинка "Містечко вихованих людей".

Ведучий 1: О, та тут побував бешкетник. Він переплутав усі їхні правила і життя зіпсувалося, усе переплуталося. Діти, допоможемо жителям цього містечка виправити помилки?

Твердження із помилками:

1. Проходити на своє місце у кінотеатрі треба спиною до тих, хто сидить.

2. Чемний хлопчик завжди смикає дівчаток за коси.

3. Ввічливі діти ніколи не поступаються місцем старшим.

4. Виховані діти обгортку від цукерки кидають на тротуар.

5. Усі діти переходять вулицю на червоне світло світлофора.

6. Виховані хлопчики завжди лазять по деревах.

7. Дівчатка витирають руки об сукню.

8. Чемні діти  не вітаються при зустрічі.

9. Виховані діти завжди кривдять менших

10.Всі діти говорять брудні слова

Діти виправляють помилки, отримують частину ключа.

Ведучий 2: Запам'ятайте, щоб люди вас поважали, слухали, дотримуйтеся золотого правила: "Ставтеся до людей треба так, як би ви хотіли, щоб ставилися до вас".

ІІІ. Ведучий 1 : А зараз на нашому шляху "Семафор ввічливості".

І тепер залежить тільки від вас, чи дозволить він вам рухатися далі. Червоний колір - забороняю, зелений - дозволяю. У вас на столі лежать сигнальні картки червоного та зеленого кольору. Я зачитаю репліки, а ви повинні сказати: що правильно роблять діти, а що - ні. Якщо правильно - зелений, не правильно - червоний.

1. «Дайте мені хлібину», - звертається хлопчик у магазині до продавця (червона)

2. «Вибачте, будь ласка, я штовхнула вас ненавмисно», - каже дівчина в автобусі (зелена).

3. «Покличте до телефону Марину» (червона).

4. «Я трохи порвала цю книжку, підклейте її самі.» - сказала дівчинка бібліотекарю (червона).

5. « Люба бабуся! Я із задоволенням тобі допоможу» (зелений).

6. – Я трохи порвала книжку, підклейте її самі, - сказала дівчинка

бібліотекарю. (червона)

7. Дівчинка запізнилася на урок. Вона тихенько постукала у двері, відчинивши їх, сказала: «Доброго ранку! Вибачте, буль ласка, дозвольте сісти на своє місце». (зелений)

 

Ведучий 2. Молодці! Ви добре упоралися із завданням. Семафор показує зелене світло і ми вирушаємо далі.

ІV. Станція "Зупинка Чистоти".

Ведучий 2: Наступна зупинка "Зупинка  Чистоти".

Гра «Ввічливо чи не ввічливо».

● так – плескати

  ні –   мовчіть

 

Прибери мерщій в кімнаті,

Й чистим, вмитим за сніданком

Привітайся до матусі:

- Рідна, з добрим ранком!

 

Потім радісним, привітним,

Поспішай до трав, до квітів.

А щоб день пройшов не марно –

З усіма поводься гарно.

 

У дівчат гарні кіски,

Але надто вже малі,

А щоб більші виростали,

Ми їх тягнем до землі.

 

Беззапрошення йди в гості,

Не вітайся там ні з ким,

І нізащо слів «Будьласка»

І «Пробачте» не кажи.

 

Не вмивайтеся ніколи,

І не мийте навіть рук.

Не потрібне це заняття,

І не варте скількох мук.

 

Друг в біді не лишить,

Щирим словом втішить,-

Отакий він не зрадливий,

Справжній друг!

 

Галасуй, пищи, гукай,

Коли хтось відпочиває.

Роби комусь зле,

Коли цього ніхто не бачить.

 

Усміхнися сонечку: «Здрастуй золоте»,

Усміхнися квіточці – хай вона цвіте!

Усміхнися дощику: «Лийся, мов з відра»,

Друзям посміхнися, побажай добра.

Добре, молодці! Ви гарно слідкуєте за своїми речами.

V. Станція "Скринька народної мудрості".

Ведучий 1. Наступна наша зупинка "Скринька народної мудрості". О, тут трапилася пригода! Діти, у скриньці народної мудрост усе розсипалосяі, вам треба це поскладати.

Діти у конверті отримують завдання - із слів скласти прислів'я та приказки

Тяжко тому жити, хто не хоче робити.

Чим багаті, тим і раді.

Аби руки та охота, буде зроблена робота.

Бджола мала, а й та працює.

Землю прикрашає сонце, а людину - праця.

Добре в світі тому, хто працьовитий.

Не радій чужому горю.

Якщо ввічливо попросиш, завжди дадуть.

Ввічливих і лагідних скрізь шанують.

Маленька праця краща за велике безділля.

Ведучий 2 : Молодці, діти!  Ви здолали всі перешкоди, пройшли складний нелегкий шлях.

Я сподіваюсь, що ви будете намагатись бути ввічливими, добрими, вихованими, толерантними. Закінчемо нашу подорож віршем:

 

1. Будь ласка, спасибі і будьте здорові -

Слова необхідні і корисні в мові.

Приємно їх чути у школі і вдома

Від мами, вчителя і просто знайомих.

 

2. Тож радьмо: частіше, їх друзі, вживайте,

Даруйте сміливіше радісний настрій!

І кожен свій день, як завжди, починайте

Із слів: «Добрий ранок», «Вітаю» і «Здравствуй»!

 

3. До побачення вам, діти,

Будьте всі здорові!

І слова чарівні всюди

Ви вживайте в мові.

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
5 січня
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку