Перші батьківські збори в 5 класі

Про матеріал

У данній роботі описується хід проведення перших батьківських зборів у 5 класі.Ця робота допоможе якомога краще познайомитися як батьківським колективом т, так і з класним.

Перегляд файлу

Перші батьківські збори в 5-му класі мають вирішувати

 

2 завдання:

 

1. Ознайомити батьків п'ятикласників з класом, класним керівником, педагогами школи, а самих батьків один з одним, якщо вони не знайомі.

2. Допомогти підготуватися батькам до зміни статусу дитини в сім'ї і розуміння значущості переходу дитини в нові умови навчальної діяльності.

 

Форма роботи - урочисті збори.

 

Питання для обговорення:

1. Самопрезентація класного керівника учнів.

2. Візитна картка сім'ї п'ятикласників.

3. Знайомство зі службами школи.

4. Міні - лекція. Закони виховання в сім'ї. Якими їм бути?

5. Анкетування батьків із теми зборів.

6. Батьківський тренінг «Дитина в очах батьків».

 

Підготовча робота до зборів

1. Підготовка класним керівником розповіді про себе.

2. Підготовка батьками візитних карток сім'ї.

3. Лист - звернення від імені учнів до своїх батьків.

 

Корисна інформація

 

П'ятикласники повинні:

 

- вміти спілкуватися з однокласниками, мати свою думку і формувати його з урахуванням думки інших, вміти підтримувати відносини

 

- вміти правильно розподіляти і планувати свій час, проявляти самостійність у своїх справах і в разі необхідності звертатися за допомогою дорослих

 

- намагатися вчитися, прагнути опановувати знання, вміти займатися самостійно

 

- вміти дружити, мати постійного друга, спілкуватися з хлопчиками і дівчатками, самостійно вирішувати виникаючі конфлікти

 

- мати постійні обов'язки вдома, виконувати їх без нагадування, допомагати батькам

 

- вміти спілкуватися з продавцем, лікарем і т.д.

 

- вміти передбачати наслідки своїх дій, робити безпечний, правильний вибір. П'ятикласник поступово починає сам контролювати свою навчальну роботу, з'являється самоконтроль. Дитині необхідний так званий операційний контроль за процесом навчальної діяльності. Тобто, необхідно спостерігати за правильним виконанням всіх операцій, а не тільки дивитися на кінцевий результат роботи. Дитина повинна вчитися сам контролювати процес навчання, тільки тоді у нього сформується така важлива психічна функція, як увага.

 

Гіперактивні діти

 

До гіперактивним дітям відносяться імпульсивні, неуважні, часто відволікаються, метушливі учні, які не можуть спокійно сидіти на місці. У таких дітей може бути високий інтелект, але нерідко виникають проблеми в навчанні і в спілкуванні з оточуючими. Гіперактивні діти самі страждають від свого характеру, тому їм потрібна постійна психологічна підтримка і, звичайно, в першу чергу з боку батьків. Необхідно пам'ятати, що така дитина буде робити тільки те, що викликає у нього інтерес, і тільки до тих пір, поки йому не набридне. Тому потрібно під час перемикати дитини з одного виду діяльності на інший.

 

Правила роботи з гіперактивним дитиною:

 

- працюйте з дитиною на початку дня

 

- залишайтеся холоднокровними

 

- не перевантажуйте

 

- робіть перерви в роботі (гри - розрядки, фізкультхвилинки)

 

- не чіплятися, знизьте вимоги до акуратності

 

- частіше сідайте поруч з дитиною

 

- домовляйтеся заздалегідь про потрібних справах

 

- чітко і зрозуміло інструктує дитини

 

- частіше заохочуйте, хваліть дитину і дуже обережно карайте

 

- давайте дитині право вибору.

хід зборів

 

Збори проходять в класі, в якому навчаються діти. Кабінет святково оформлений (його можна прикрасити малюнками п'ятикласників). На шкільній дошці - фотографії випускників, які навчалися у даного класного керівника добрі побажання п'ятикласників і їх батькам. Доречно використовувати гарну музику, пов'язану з темою урочистих зборів. На шкільній дошці можна помістити плакат, який стане епіграфом першої зустрічі батьків і класного керівника.

 

         Люди разом можуть зробити те, чого не в силах зробити поодинці: єднання умів і рук, зосередження сил може стати всемогутнім.

 

                                                                          Д. Уебстер

 

         Краще запалити свічку, ніж усе життя проклинати темряву.

 

                                                                           Ф. Абрамов.

 

Вступне слово класного керівника

 

Закінчена початкова школа, ваші діти подорослішали, у них починається нова, цікава доросле життя. Якою вона буде - багато в чому залежить не тільки від школи, але і від тат і мам. Дуже хочеться, щоб нове життя ваших дітей, які не віддалила вас один від одного, а навпаки зблизила, зробила вас хорошими друзями. Багато буде труднощів у ваших дітей, але не менше буде радощів і перемог! Дуже хочеться, щоб ви дбайливо ставилися до великих прикростей і маленьких радощів ваших дітей, знали про них і допомагали дітям переживати важкі хвилини їхнього життя.

Вкотре все ми разом будемо вчитися долати труднощі, вчитися падати. Набиваючи якнайменше шишок, вчитися радіти успіхам своїх власних дітей і перемогам їхніх однолітків.

 

Ми, педагоги, відкриті для спілкування, наші шкільні фахівці дадуть вам кваліфіковану консультацію, ви завжди отримаєте у школу вичерпну відповідь на самий, здавалося б, невирішене питання.

 

В першу чергу, для вас завжди відкриті двері кабінету директора, його заступників, всіх людей, яким доручено допомагати родині у вихованні дітей.

 

Самопрезентація класного керівника

1. Розповідь про себе, про вибір професії педагога.

2. Розповідь про випускників своїх учнів, про плани на майбутнє в роботі з новим класом.

 

Дуже цікаво проходить на батьківських зборах - зустрічі уявлення сімей. Це свого роду візитна картка кожної сім'ї. Бажано записати такі візитні картки на магнітофон. Класному керівнику буде важливо проаналізувати міні - розповіді про сім'ю. Ця робота дозволить відразу визначити особливості родин, ступінь їх відкритості, систему сімейних цінностей і взаємин.

 

         Візитна картка -представлення проходить за таким планом:

1. Прізвище, ім'я, по батькові батьків.

2. Вік батьків, день народження сім'ї.

3. Інтереси сім'ї, захоплення.

4. Традиції та звичаї родини.

5. Девіз сім'ї.

 

Один з головних аспектів виховної роботи класного керівника - це робота з батьками. Як же управлятися з дітьми? Пригадуються прекрасні слова індійського вченого - педагога: «Звертайтеся з дітьми як з квітами. Нехай ростуть природно. Тільки замість води і добрив давайте дітям досхочу любові. І ніколи не може бути надмірною ... терплячості. Любов і терпіння - ось що допомагає зростанню ».

 

Не можна змусити рости дитини. А адже більшість батьків настільки турбується за своїх дітей, що намагається підштовхнути їх розвиток. Нічого крім шкоди, це не дає. Роль батьків у розвитку дитини повинна обмежуватися допомогою в зусиллях самої дитини. Не можна змусити рости. Розвиток завжди справа важка. Навіть для самих хороших - і в будь-якому віці. І мова не тільки про фізичний розвиток: розвиток духовне ще більш важливо. І на це потрібно багато часу. Не варто поспішати.

 

На жаль, батьків сьогодні ніде не вчать, як треба правильно виховувати дітей. Значить, особливу значимість повинні мати батьківські збори, де педагоги говорять про «малої» педагогічної мудрості, яка необхідна і молодим батькам, і бабусям, і дідусям.

Лист - звернення

 

до найближчих і найдорожчих людей - моїх батьків

 

1. Не псуйте мене. Я прекрасно знаю, що не повинен отримувати всього, про що прошу. Я просто перевіряю вас.

2. Не бійтеся проявляти твердість по відношенню до мене. Я вважаю за краще це. Це дозволяє мені знати міру і місце.

3. Не застосовуйте силу в стосунках зі мною. Інакше це навчить мене думати, що сила - це все, що має значення. З великою готовністю я сприйму ваше керівництво мною.

4. Не будьте не послідовні. Це збиває мене з пантелику і змушує намагатися «вийти сухим з ​​води» у всіх можливих випадках.

5. Не давайте порожніх обіцянок. Це підірве мою довіру до вас.

6. Не піддавайтеся на мої провокації, коли я кажу і роблю речі, які засмучують вас. В іншому випадку я знову буду намагатися добитися такої «перемоги».

7. Не засмучуйтеся, якщо я говорю, що ненавиджу вас. Просто я хочу, щоб ви пошкодували про те, що ви зробили по відношенню до мене.

8. Не змушуйте мене відчувати себе малюком. Я компенсую це тим, що буду вести себе так, як ніби я - «центр Всесвіту».

9. Не робіть для мене і за мене те, що я можу зробити для себе і за себе сам. Якщо це станеться, я буду вимагати, щоб ви обслуговували мене завжди.

10. Не звертайте уваги на мої дурні витівки. Ваше підвищена увага допоможе їх закріпити.

11. Не робіть мені зауваження в присутності інших людей. На зауваження я буду реагувати лише наодинці, без сторонніх.

12. Не намагайтеся мене повчати в конфліктній ситуації. Я все одно нічого не почую, а якщо почую, то не стану реагувати. Поговоріть зі мною тоді, коли ваш гнів поступиться місцем здоровому глузду.

13. Не намагайтеся мене весь час повчати. Ви здивувалися б, дізнавшись, як добре я знаю, що таке «добре» і що таке «погано».

14. Не змушуйте мене вважати, що помилки, зроблені мною, - це злочин. Я повинен навчитися робити помилки, не думаючи при цьому, що я ні на що не придатний.

15. Чи не чіпляйтеся до мене і не бурчіть. Інакше мені доведеться прикинутися глухим, щоб як - то захиститися.

16. Не вимагайте від мене пояснень з приводу мого поганого поводження. Я дійсно не зможу нічого пояснити. Якщо ви зможете це зрозуміти, я спробую сам собі і вам все пояснити, але на це потрібен час.

17. Не випробовуйте занадто сильно мою чесність. Мене легко злякати, при цьому я починаю брехати.

18. Не забудьте, що я розвиваюся, а значить - експериментую. Таким чином я вчуся. Примиріться, будь ласка, з цим.

19. Чи не оберігайте мене від наслідків моєї діяльності. Мені необхідно вчитися на власному досвіді.

20. Не звертайте уваги на мої маленькі нездужання. Я можу навчитися отримувати задоволення від свого поганого здоров'я, якщо завдяки йому я буду в центрі вашої уваги.

21. Не відмахується від мене, якщо я задаю вам чесні і прямі запитання. В іншому випадку ви виявите, що я перестав вас питати і шукаю цікаву інформацію там, де мені її пропонують.

22. Не відповідайте на мої дурні і безглузді питання. Я просто хочу звернути на себе вашу увагу.

23. Ніколи не вважайте, що вибачитися переді мною - нижче вашої гідності. Ваше чесне вибачення і визнання своїх помилок викликає у мене по відношенню до вас дивно теплі почуття.

24. Ніколи не затверджуйте, що ви досконалі та непомильні. Інакше мені доведеться бути гідним занадто багато чого, а так не хочеться затверджуватися в зворотному.

25. Не турбуйтеся про те, що ми проводимо дуже мало часу разом. Варто потурбуватися про те, як ми з вами його проводимо.

26. Не дозволяйте моїм страхам порушувати у вас тривогу. В іншому випадку я дійсно злякаюсь. Демонструйте мені вашу мужність і власну хоробрість.

27. Не забувайте, що мені потрібні ваше розуміння і підтримка. Я думаю, що ви і без мене це знаєте.

28. Ставтеся до мене так, як ви ставитеся до своїх друзів. Я теж хочу бути вашим кращим другом.

29. Не забувайте, ваші добрі думки і теплі побажання, які ви даруєте мені щедро кожен день, якщо не зараз, то через роки повернуться вам сторицею.

30. Пам'ятайте, що у вас є найвеличніше диво на світі. Це чудо - Я, ДИТИНА!

 

Батькам на перших батьківських зборах, яке проводиться на початку навчального року, можна вручити великі різнокольорові конверти, в яких знаходиться лист - звернення дітей різних часів і народів до своїх батьків. Дорослим пропонується будинку уважно прочитати отриманий меморандум і керуватися ним у вихованні власних дітей.

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Anutka Anna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олійник Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
11 січня
Переглядів
4085
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку