Анкетування "Стан сформованості соціалізації учнів" 5-11 класи

Про матеріал
Метою даного дослідження є: вивчення рівня соціальної активності, ініціативності, розвитку моральних цінностей учнів, вміння взаємодіяти з іншими Соціалізація двосторонній процес, що включає в себе, з одної сторони, засвоєння індивідом соціального досвіду, соціальних ролей, норм, цінностей шляхом входження в соціальне середовище, систему соціальних зв’язків, з іншої сторони, процес активного відтворення індивідом системи соціальних зв’язків за рахунок його активної діяльності, активного включення в соціальне середовище.
Перегляд файлу
  1.           Як Ви проводите своє дозвілля?

А) читаю науково-популярну, художню літературу, публіцистику

Б) зустрічаюся з друзями

В)сиджу за комп'ютером (ігри, Інтернет)

Г) займаюся домашніми справами (допомагаю батькам, родичам)

інше _______________________________________________________

  1.           Чи відвідуєте Ви які-небудь курси, секції, гуртки, школи додаткової освіти?

А) так

Б) ні, не вистачає часу (чи інших ресурсів, наприклад: грошей)

В) ні, мені це не цікаво

  1.           Як би ти оцінив(-ла) свою приналежність до класу? (бали від 1-3)  

3 – повністю згоден(-на)  2- частово згоден(-на) 1 – зовсім не згоден(-на)

 

А. Почуваю себе його частиною.    

Б. Беру участь в більшості видів діяльності класу.   

В. Беру участь в деяких видах діяльності  класу.   

Г. Не почуваю себе частиною колективу.     

Д. Живу окремо від класу.       

  1.           Тобі в школі:

А) весело

Б) нудно

В) страшно

Г) комфортно

Д) неспокійно

Е)самотньо.

Ж) спокійно

  1.           Чи перейшов би ти до іншого класу, якби була така нагода?
  1.           Так, дуже хотів би.         
  2.           Скоріше перейшов би, ніж залишився.      
  3.           Нема різниці, в якому класі вчитися.      
  4.           Скоріш за все залишився.        
  5.           Дуже хотів би залишитися.        
  6.           Не знаю, важко відповісти.        

                    

  1.           Які взаємини в вашому класі?
  1.           Кращі, ніж в інших класах.        
  2.           Такі, як в інших класах.         
  3.           Не гірші, ніж в інших класах.        
  4.           Не знаю, важко відповісти.        

                   

  1.           Які в вашому класі стосунки з вчителями?
  1.           Кращі, ніж в інших класах.        
  2.           Такі, як в інших класах.         
  3.           Не гірші, ніж в інших класах.        
  4.           Не знаю, важко відповісти.      

                          

  1.           Проранжуйте , будь ласка,  від найбільш притаманній вам рисі – 1  до наймеш притамінній – 6, що характеризує Ваше ставлення до оточуючих  ?

А)розуміння

Б)байдужість

В)повага та довіра

Г)співчуття

Д)переслідування та висміювання слабких

Е)готовність допомогти.

  1.       Уявіть собі, що у Вас виникла будь-яка складна ситуація і Вам необхідно, але дуже важко прийняти рішення. Що може вплинути на Вас в даній ситуації (допомогти прийняти рішення)?

А)допомога друзів (однокласників)

Б)допомога батьків

В)допомога вчителів

Г)прийму рішення сам (-а) без сторонніх порад

 інше _______________________________________________________

Дякуємо за допомогу у дослідженні!

 

docx
Додано
17 січня 2020
Переглядів
731
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку