Аплікації. Виготовлення вітальної листівки до 8 березня.

Про матеріал
Виготовлення вітальної листівки . Мета: • Навчальна: ознайомити учнів з інструментами і пристосуваннями, необхідними для роботи з аплікацією, прийомами безпечної роботи з ними; сприяти формуванню вмінь роботи із шаблонами. • Виховна: сприяти вихованню естетичних смаків дітей, початкових навичок дизайну; • Розвиваюча: розвивати творчу уяву, фантазію, охайність.
Перегляд файлу

 Тема: Аплікації. Виготовлення вітальної листівки до 8 березня.

Практична робота: Виготовлення вітальної листівки .

Мета:

  • Навчальна: ознайомити учнів з інструментами і пристосуваннями, необхідними для роботи з аплікацією, прийомами безпечної роботи з ними; сприяти формуванню вмінь роботи із шаблонами.
  • Виховна: сприяти вихованню естетичних смаків дітей, початкових навичок дизайну;
  • Розвиваюча: розвивати творчу уяву, фантазію, охайність.

Обладнання: зразок готового виробу, презентація «Листівки» , листівки , кольоровий картон , клей, ножиці.

Об’єкт праці: вітальна листівка.

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина.

  • Привітання

 

Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо .

Роботу швидше починаймо.

 

  • Перевірка готовності до уроку

 

II. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок учнів

Отже, на минулому уроці ви знайомилися з торцюванням.

ІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності учнів

 

  • Повідомлення теми та мети уроку

 

Хто вам завжди допоможе?

Хто все вміє і все може?

Хто все зробить, як годиться?

Хто ця мудра чарівниця?

В цілім світі найдобріша,

Найдорожча, наймиліша?

Лагідна і ніжна сама?

Ну, звичайно, наша…(мама)

 

Сьогодні ми поговоримо з вами про найрідніших, наймиліших, найдорожчих мам. В цей день хочеться подарувати своїм рідним щось незвичайне.

Що може бути подарунком для мами? (Квіти, гарна поведінка, чуйність, відмінна оцінка, подарунок, виготовлений власноруч).

Але найкращий подарунок той, що зроблений своїми руками. Тож сьогодні на уроці ми будемо виготовляти вітальну листівку для наших найдорожчих, найрідніших мам. 

А для цього ми повинні ознайомитися з аплікацією та її видами і саме головне з листівками.

  ІІІ.Вивчення нового матеріалу

    Апліка́ція (від латини — applicatio) накладання, пристосовування, приєднання до якоїсь поверхні.

Аплікація як технологія пройшла довгий шлях використання і збагатилася різними засобами фіксації (закріплення) на різних поверхнях (нитками на тканинах, клеями на твердих поверхнях тощо). Аплікацією буде називатись і готовий виріб, створений у такий спосіб.

Аплікація може бути

  • одноколірною
  • багатокольоровою
  • пласкою
  • об'ємною
  • декоративною
  • абстрактною
  • сюжетною тощо

 

     Листівка — обов'язкова складова кожного подарунка, вона відображає ваші думки і бажання.

Зараз у продажу таке різноманіття листівок, що як кажуть, «очі розбігаються», неможливо вибрати, яку купити,— всі красиві та цікаві.

Листівка зараз може бути і круглою, і трикутною, і розкладною, і одинарною, і музичною або динамічною.

презентація «Листівки»

 

V. Закріплення нового матеріалу.

Гра «Мікрофон»

  • Що таке аплікація?
  • Які є види аплікації?
  • Що таке листівка?
  • Якої форми можуть бути листівки?

Фізкультхвилинка.

Раз! Два! Три! Чотири! П'ять!

Час прийшов відпочивать.

Тож піднімем руки вгору,

     Ніби глянемо на зорі.

  А тепер всі руки в боки,

    Як зайчатка — скоки-скоки!

Десять! Дев'ять! Вісім! Сім!

Час за парти нам усім!

ІV.Практична робота

 

 

V. Вступний інструктаж

 

 Сьогодні ви виготовите таку листівку

(демонстрація готового виробу)

Але для початку давайте повторимо правила техніки безпеки .

Правила користування ножицями

1. Користуйтеся ножицями із заокругленими кінцями.

2. Зберігайте ножиці у спеціально відведеному для цього місці.

3. Не працюйте притупленими ножицями або ножицями з послабленим шарнірним з’єднанням.

4. Не тримайте ножиці лезом угору.

5. Не користуйтеся ножицями під час ходьби класом.

6. Не заважайте товаришам, коли вони працюють.

7. Передавайте ножиці товаришам кільцями вперед.

8. Під час різання тримайте матеріал таким чином, щоб лезами ножиць не поранити руку.

 

 Правила користування клеєм

1) Клей треба наносити пензликом від середини до країв.

2) При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.

3) Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися матер’яною серветкою.

4) Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити

 

Щоб виготовити таку листівку ви повинні виконати таку послідовність дій:

1.Зігніть аркуш кольорового паперу навпіл .Можете зробити  листівку квадратної форми. Для цього виміряйте її ширину і відкладіть по висоті паперу. Зайвий папір відріжте.

2.Зі ст.31 виріжте усі деталі листівки.

3.Пелюстки ти листочки зігніть навпіл. Складіть з деталей композицію та приклейте її до основи.

4.Напишіть вітальні слова.

 

VІ.2. Самостійна робота учнів та інструктаж вчителя

На виконання практичної роботи вам надається 20 хв.

Інструктаж вчителя.

1) Підходжу до кожної пари, контролюю роботу кожного учня і даю короткі вказівки, щодо правильності виконання завдань.

2) Зміст цільових обходів робочих місць учнів:

1–й обхід: перевіряю правильність організації робочого місця  і початку роботи;

2–й обхід: перевірка на розуміння послідовності виконання роботи.

3–й обхід: перевіряю правильність виконання роботи та даю підказки, щодо правильності виконання;

4–й обхід: перевірка правильності проведення самоконтролю та поправка неточностей при виконанні роботи;

 5–й обхід: перевірка правильності виконання роботи за інформаційними картками.

Постійно слідкую за виконанням учнями правил безпеки праці та виробничої санітарії.

Оголошення про закінчення виконання роботи.

VІ.3. Заключний інструктаж

1) підводжу підсумки практичної роботи;

2) відзначаю кращі роботи і їх демонструю;

3) аналізую найхарактерніші помилки і недоліки у роботі учнів; з’ясовую причини, які призвели до помилок;

4) повторно пояснюю способи усунення помилок.

VІІ. Прибирання робочих місць і приміщення майстерні черговим

VIII. Підсумок уроку

— З чим ви ознайомилися на уроці?

Які види листівок ви запам’ятали?

— Чи задоволені ви своєю роботою?

— У кого все вийшло?

— Кому потрібно ще попрацювати?

 

 

 

 

docx
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку