Заняття. Аплікація
Дата:
Тема. Пожежна машина
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з пожежною машиною, вчити відзначати її за зовнішніми ознаками ( колір, будова, розмір); вчити відповідати на питання вихователя; розширити словниковий запас по темі пожежна безпека;правильно використовувати в мові назви предметів; познайомити з правилами пожежної безпеки; розвивати допитливість, пам'ять, логічне мислення; виховувати у дітей потребу в турботі про свою безпеку.
Матеріал:іграшка «Пожежна машина», два прямокутники більший і менший червоного кольору, три груги чорного кольору (на кожну дитину)
Хід заняття
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
-Доброго дня, малята!
-Чи готові ви сьогодні допомагати!
-Тоді швидко ні лініться, час роботу починати, треба іншим допомагати.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
-Діти подивіться, яка іграшка з'явилася у нас в групі? (Машина).
-Хто здогадався, як вона називається? (Пожежна).
-За якими ознаками ви здогадалися, що це пожежна машина? (Вона червона, зі сходами).
-Як їде пожежна машина, швидко чи повільно? Чому швидко?
-Коли машина їде по дорозі, її не тільки видно, але й чутно сирену.Як звучить сирена? (У-у).
-Діти, як ви думаєте, що де лежить у кузові пожежної машини?(Інструменти для гасіння пожежі: сокира, лопата, шланг, вогнегасник і т. п).
-Діти, як ви думаєте, чому виникають пожежі? (Різні відповіді дітей).
-Так, багато пожеж від необережного поводження з вогнем. Вогонь дуже небезпечний.
►► Фізкультхвилинка
«Вітер віє нам в лице »
Віє вітер нам в лице ( „ганяють” вітер руками в лице).
Нахиляє деревце ( нахили тулуба вліво - вправо).
Вітерець все тихший,(присідання)
Деревце росте все вище ( руки вгору, діти тягнуться на носках).
►► Дидактична гра «Загорівся Кицькин дім».
Тили - бом! Тили - бом!
Загорівся Кицькин дім!
Біжить курочка з відром,
А конячка з помелом,
А собачка з ліхтарем,
Дорослий голосно дзвонить у дзвоник, діти біжать туди, де лежать, відерце, лійка і т. д., беруть іграшки і «гасять вогонь» (вогонь зображується за допомогою червоної матерії, накинутій на будиночок).
Всі разом промовляють:
Раз! Раз! Раз! Раз!
І вогонь згас!
- Давайте допоможемо Киці, і швиденько наклеємо багато пожешних машин. Спочатку беремо менший прямокутник, клеємо його, а тоді біля нього більший.
- Чи має наша машина колеса?
- Ні. Але ж машина повинна на чому їхати, тому швиденько приклеюємо ще до нашої машини колеса.
ІІІ. ПІДСУМОК
- Які ви молодці.
- Як ви допомогли киці? Що ви для неї робили?