Тема: Appearance. Unit 4. Lesson 1.
( з використанням методики «Whole Brain Teaching»)
Цілі:
Практична: актуалізація вживання лексики з теми.
Розвиваюча: активізувати мислення, розвивати творчий характер у дітей, слухову пам’ять.
Освітня: розширити знання учнів з теми.
Виховна: виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.
Обладнання:
-додатковий матеріал;
Етапи уроку |
Річові дії вчителя |
Річові дії учнів |
I. Початок уроку |
|
|
1.Attention |
|
|
2.The Organizer: Classroom Rules |
|
(Учні повторюють правила, імітуючи інтонацію, жести вчителя) |
3.Відпрацьовування правил |
Rule 1 |
(Учні повторюють правило 1, імітуючи жести та інтонацію. Таким чином повторюються всі правила) |
4.The Whole Brain Activation: Teach-OK |
|
|
5.The Motivator: The score-board |
(На дошці знаходиться табло «Smiley-Frowny») Student Independents Teachers (Після виконання завдання вчитель показує на табло і оцінює позитивно роботу учнів-Smiley-point) (Якщо учитель вважає, що не всі учні були включені у роботу, то оцінює з-Flowny-point) |
Учні реагують на Smiley-point, плескають у долоні і кричать: Oh, yes! (Учні реагують на Frowny-point- піднімають плечі та різко опускають їх, стонучи: Oh, no!) |
6.Повідомлення теми урока |
Now, I propose at first repeat the ABC Today I got a strange letter. And I don’t know how to guess it. Help me. 1,16,16,5,1,18,1,14,3,5
Ok, this word is «Appearance» and it is the topic of our lesson. |
(Учні повторюють абетку) (На дошці записана абетка і під кожною літерою записана цифра. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 a b c d e f g h I j k l 13 14 15 16 17 18 19 20 m n o p q r s t 21 22 23 24 25 26 U v w x y z (Учні записують літеру під кожною цифрою) |
II. Основна частина уроку: 1.Річова зарядка
2.Читання
3. Контроль розуміння тексту
III. Фізкультхвилинка
IV. Закріплення матеріалу уроку
1.Аудіювання
2.Підготовка до розповіді
3.Розвиток мовлення
V.Заключна частина уроку 1.Підсумок «Smiley-Frowny»
2.Пояснення домашнього завдання
|
(Вчитель відпрацьовує лексику уроку, використовуючи вірші-асоціації: Красивое лицо у Джеймс- Лицо мы называем face Соринка в глаз попала- «ай» Глаз по-английски еуе Буква N задаст вопрос: Nose по-английски- «нос»? К моей губе пушок прилип Губу мы называем lip Много боли, много бед, А страдает моя head Уши у слона большие- Уши по-английски- ear Брился быстро: вжик- вжик- Поранил щеку- cheek
(Вчитель ходить між рядами, контролюючи роботу. Якщо бачить, що хтось не приймає участь, то каже «Independents». На табло «Frowny» виставляється «штрафний бал»
Open your books page 57, ex. 3
1.Етап підготовки до читання. Бесіда з класом за малюнком. 2.Етап читання. Read the text ex 3, page 57 and get ready to tell the class about the teddy bear)
(Етап перевірки розуміння змісту текста)
Ex. 4, p. 57 Sing a song This is my head And this is my body. This is my face and neck This is my nose. And this is my mouth, And this is my hand, And my leg
(Today we have an unusual guests. He is plump with big mouth and nose. He has got red hair and big blue eyes. He has a propeller and a press-button. Let’s guess who is he? He is a small boy. His hair is fair and short. He has long thin arms and legs. He is Marvina’s friend. He loves Malvina. Who is he?
(Робота за опорами) Describe this Mermaid (Вчитель показує малюнок Русалоньки. На дошці записані опори) She _____ ______. She _____ ______. Her eyes are _____. Her nose ism _____. She has ______ hair. She can ______.
(варіація хлопків)- Teach (Перед учнями малюнки казкових героїв)
(Вчитель ходить між рядами та підбадьорює учнів. Якщо хтось не працює, вчитель може перервати роботу: Independent-учні кричать:»Oh,no» (Після завдання оцінювання проводиться на табло «Smiley-Frowny») (Запам’ятай! Різниця між «Smiley-Frowny» повинна бути не більше 3 пунктів. Різниця між «Smiley-Frowny» помножується на 2. Ця цифра означає додаткові хвилини. Якщо «Smiley-points» більше, то додаткові хвилини віддаються на гру. Якщо «Frowny-points» більше, то цей час віддається на додаткове завдання (додаткові хвилини додати на гру)
Project work. Make poster. Ex. 5, p. 57 Describe one toy.
6.Ніс 7.Рука(кість) 8.Рука 4.Око
|
(Учні повторюють за вчителем, допомагаючи собі жестами)
(Реакція на «Frowny»-grown
(Учні читають по ролях текст)
(Учні читають разом з вчителем)
(Учні відповідають Yes\No, обов’язково додають до відповіді жести) (Учні співають, показуючи на частини тіла під час співу)
(Учні складають руки разом та дивляться на вчителя)
(He is Karlson)
(He is Pierro)
(Учні описують малюнок, опираючись на дошку)
(учні протягом 1-2 хвилин описують малюнок)
(Uh! Oh! Switch!) (Імітуючи вимкнення переключателя) Учні обмінюються ролями. Тепер 2 учень говорить, а 1-як дзеркало повторює)
|
Unit 4, Lesson 2
Тема уроку: «Appearance»
(з використанням методики «Whole Brain Teaching»)
Цілі:
Практична: повторити та активізувати ЛО по темі. Розвиток монологічного мовлення.
Розвиваюча: активізувати мислення, розвивати творчий характер у дітей.
Освітня: розширяти знання учнів та творчі їх здібності.
Виховна: виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання:
-додатковий матеріал
-опори для використання методики «Whole Brain Teaching»
Етапи уроку Річові дії вчителя Річові дії учнів
1.Початок уроку. -Morning nice to meet -Nice to meet you.
Організаційний you.
момент. -How are you? -I am fine (so-so), thank you
-And how are you?
1.Attention -Class! -Yes!
-Class-class! -Yes-yes!
-Classity-class! - Yessity-yes!
2.The organizer:
Classroom Rules -Rule 1-Follow directions (Учні повторюють правила,
quickly. Імітуючи інтонацію, жести
(Yesture: raise one finger вчителя)
then swim your hand rapidly
throw the air.
-Rule 2-Raise your hand for
permission to speak.
(Yesture: raise two fingers then
make a talking motion with your
hand)
-Rule 3-Raise your hand for permission
to leave seat.
(Yesture: raise three fingers then walk
two fingers through the air)
-Rule 4-Make smart choices.
(Yesture: raise four fingers then tap your
temple three times with one finger)
-Rule 5-Keep your dear teacher happy.
(Yesture: raise five fingers then use both
hands framing your mouth and make a
smiley face.
3.Відпрацювання –Rule 1 (Учні проговорюють
Правил правило 1 імітуючи
жести та інтонацію.
Таким чином повто-
рюється всі правила)
4.The Whole Brain -Class (Декілька хлопків) -Yes! ( імітує хлопки)
Activation: Teach- -Teach (Вчитель ходить між рядами -Ok! (на протязі 30
Каже: «Use gestures, please!» секунд до 1 хвилини
учні учать друг
друга правилам
використуючи жести
та інтонацію.
5.The Motivator: (на дошці знаходиться табло (Учні реагують на
The score board «Smiley/Frowny») -Smiley-point плеска-
Student Independents Teachers ють у долоні і
(Після виконання завдання вчитель кричать: Oh yes!)
показує на табло і оцінює позитивно (Учні реагують на
роботу учнів –Smiley-point) -Frowny-point-:
(Якщо вчитель вважає, що не всі були Oh, no! та гучно
включені у роботу, то оцінюється з стогнуть.
-Frowny-point)
2.Підготовка до (Емоційний настрій учнів)
сприйняття Look at the picture.
іншомовного -Who is she?
мовлення. -Is she happy or sad?
1.Повідомлення -Who is happy, say? – I’m happy.
теми уроку -Who is sad, say? – I’m sad.
2.Уведення Warming-up!
в іншомовну -Class! -Yes!
атмосферу. -Classity-classity-yes! -Yessity-yessity-yes!
-Mirror! (підняти руки до гори) -Mirror! (Учні підніма-
(Учні повторюють за вчителем, ють руки до гори, пока-
Допомагаючи жестами) зуючи, що вони готові
до імітації)
-Head and shoulders,
Knees and toes,
And eyes and ears and
Mouth and nose.
-Class! -Yes!
-Class-class-class! -Yessity-yessity-yes!
-Hands and eyes! -Hands and eyes!
-Look at the blackboard and (Учні в зошитах
try to find opposites: відмічають вірні
-Class! -Yes!
-Classity-classity-class! -Yessity-yessity-yes!
-Look at the blackboard.
(на дошці записані слова 3
уроку)
long, short, tall, thin, slim,
plump
-Mirror (підняти руки до гори) -Mirror (підняти руки
(Вчитель проговорює слова з догори)
дошки, допомагаючи собі (Учні повторюють,
жестами) допомагаючи жестами)
-Class! -Yes!
-Class-class-class! -Yes-yes-yes!
(декілька хлопків) –Teach! (повторюють хлопки) –OK!
(Учні відпрацьовують
слова з дошки)
-Class! -Yes!
-Switch! -Oh, switch! (іметуючи
виключення)
(Вчитель ходить між
рядами та заохочує учнів:
«Please, use questures!»
Робота виконується 1-2 хвили-
ни, після відмічається на
дошці «Smiley-Frowny»
-Class! -Yes!
-Class-class! -Yes-yes!
Open your books ex.1 p.58
-Class! -Class!
-Class-class! -Yes-yes! (учні виконують
Complete and say! завдання)
Ex.2 p.58
2.Перевірка Check on homework
д/з
3.Читання. (Подання тексту для читання)
Етап підготовки Бесіда з класом за малюнком.
до читання Look at the exercise 3, p.59
Say, what are the boys doing?
-Етап читання Read the text and get ready to tell
the class about these boys.
-Етап перевірки Answer the questions. Ex.3 p.59 (Учні відповідають на
розуміння питання по тексту)
-Motivator
4.Закріплення
нового матеріала -Class! -Yes!
-Hands and eyes! -Hands and eyes!
-Look at ex.4 p.59, choose and say
Example: -I am tall/ not tall/short. Учні виконують завдання
-I am not tall. по зразку.
-Class! -Yes!
-Class-class! -Yes-yes!
-Classity-classity-class! -Yessity-yessity-yes!
-Hands and eyes! -Hands and eyes!
Look at the blackboard
(на дошці написан вірш)
-My sister is pretty,
My sister is nice.
She has a short nose
And beautiful eyes.
Her full lips are rosy too,
Her hair is fair,
Her eyes are blue.
Her little face is round,
Her ears are small.
I love my dear sister,
Best of all.
-Class! -Yes!
-Mirror! (вчитель піднімає руки -Mirror! (учні повторюють
до гори) за вчителем)
(З опорою на малюнок дівчинки
діти повторюють вірш, допомага-
ючи собі жестами)
-Class! -Yes!
-Class-class! -Yes-yes!
-(декілька хлопків) –Teach! (повторення хлопків) OK!
(1-2 хвилини один учень
повторює вірш, допомага-
ючи жестами, другий
слухає та повторює жести
першого)
-Class! -Yes!
-Switch! -Oh, switch!
(імітація виключення)
(другий учень повторює
вірш, з жестами, а перший
тільки повторює жести)
Motivator Вчитель ходить між рядами
та заохочує учнів: «Please,
use questures!»
В кінці цього етапу уроку,
підводяться результати
на дошці «Smiley-Frowny».
3.Заключна -Homework Ex.5 p.59
частина уроку Write about yourself.
Підведення -Summarizing!
підсумків (Підводиться підсумок уроку,
уроку. підраховуються бали
«Smiley-Frowny» та
помножуються на 2.
якщо більше «Smiley» -
хвилинини на гру.
Якщо більше «Frowny» -
декілька хвилин повторення
матеріалу уроку.
So, you work hard and thank
You for your work. See you soon.
The lesson is over. Good bye!
Unit 4, Lesson 3
Тема уроку Appearance(з використанням методики «Whole Brain Teaching»)
Цілі:
Практична:
Формування навичок групової та самостійної діяльності.
Розвиваюча:
Розвиток у дітей інтересу до англійської мови через гру.
Освітня:
Накопичувати багаж нового лексичного матеріалу та здобувати досвід його застосування.
Виховна:
Виховувати вміння спілкуватися на уроці.
Обладнання:
-додатковий матеріал
-опори для використання методики «Whole Brain Teaching»
Етапи уроку Річові дії вчителя Річові дії учнів
1.Початок уроку. -Morning nice to meet -Nice to meet you.
Організаційний you.
момент. -How are you? -I am fine (so-so), thank you
-And how are you?
1.Attention -Class! -Yes!
-Class-class! -Yes-yes!
-Classity-class! - Yessity-yes!
2.The organizer:
Classroom Rules -Rule 1-Follow directions (Учні повторюють правила,
quickly. Імітуючи інтонацію, жести
(Yesture: raise one finger вчителя)
then swim your hand rapidly
throw the air.
-Rule 2-Raise your hand for
permission to speak.
(Yesture: raise two fingers then
make a talking motion with your
hand)
-Rule 3-Raise your hand for permission
to leave seat.
(Yesture: raise three fingers then walk
two fingers through the air)
-Rule 4-Make smart choices.
(Yesture: raise four fingers then tap your
temple three times with one finger)
-Rule 5-Keep your dear teacher happy.
(Yesture: raise five fingers then use both
hands framing your mouth and make a
smiley face.
3.Відпрацювання –Rule 1 (Учні проговорюють
Правил правило 1 імітуючи
жести та інтонацію.
Таким чином повто-
рюється всі правила)
4.The Whole Brain -Class (Декілька хлопків) -Yes! ( імітує хлопки)
Activation: Teach- -Teach (Вчитель ходить між рядами -Ok! (на протязі 30
Каже: «Use gestures, please!» секунд до 1 хвилини
учні учать друг
друга правилам
використуючи жести
та інтонацію.
5.The Motivator: (на дошці знаходиться табло (Учні реагують на
The score board «Smiley/Frowny») -Smiley-point плеска-
Student Independents Teachers ють у долоні і
(Після виконання завдання вчитель кричать: Oh yes!)
показує на табло і оцінює позитивно (Учні реагують на
роботу учнів –Smiley-point) -Frowny-point-:
(Якщо вчитель вважає, що не всі були Oh, no! та гучно
включені у роботу, то оцінюється з стогнуть.
-Frowny-point)
6.Уведення в -Class! -Yes!
іншомовну -Class-class-class! -Yes-yes-yes!
атмосферу: -Hands and eyes! -Hands and eyes!
-Гарне обличчя у дівчинки Грейс.
Обличчя-це, звичайно, face.
-Ти чому, чому мовчиш?
Чищу зуби, зуби-teeth.
-Сів на шею Чуку Гек: шия по-англійськи
neck.
-Від плеча до кісті сам руку називаю arm.
-Мені махнув рукою friend, кисть руки
звемо ми hand.
-Пальцем я вказав на книги, палець
по-англійськи finger.
-А якщо черевик взуваю, ступню – foot я
називаю.
-(декілька хлопків) – Teach (повторюють хлопки
-Class! Ok!)
-Switch! (1 учень повторює
вірші, а 2 – слухає і
повторює жести.
-Yes!
-Oh, switch (жестом
показуючи виключен-
ня)
(Діти міняються ролями
2 розповідає, допома-
гаючи собі жестами, а
1 –слухає, повторюючи
жести.
2.Основна -Class! -Yes!
частина уроку -Classity-classity-class! -Yessity-yessity-yes!
1.Розвиток Look at the picture. Be attentive.
Навичок (с опорой на рисунок)
аудіювання: Mother Monster is small and yellow.
She has one green eye, a big red nose
and two very small grey ears. Her mouth
is big and blue. There are three teeth in her
mouth. He hair is black. It is long. She has
short arms and big hands. Her legs are
short. She has a red dress on. She is a nice
monster.
-Class! -Yes!
-Class-class! -Yes-yes!
-Hands and eyes! -Hands and eyes!
-Take pencils, listen to the story and draw (Учні слухають
the picture. розповідь й малю-
-Baby Monster is very small and green. He ють по тексту)
has a big heard, short brown hair, two blue
eyes and a small mouth. His nose is long and
green. His arms and legs are small. His hands
are small to. His body is small and red. He has
yellow shorts on. He is lovely.
2.Motivator (Виставляються додаткові бали на «Smiley»
дощці) (Учні здають вчителю зошити на
перевірку)
3.Закріплення -Class! -Yes!
матеріалу по -Class-class-class! -Yes-yes-yes!
темі. –Hands and eyes! -Hands and eyes!
(Учні описують іграшку
по зразку)
Look at ex.2 p.61
Look at the pictures and say:
Example: This is a robot. It has got a funny
face. It has got a big nose. It has got two
eyes and two ears. It has got two arms and
two legs.
-Class! -Yes!
-Hands and eyes! -Hands and eyes!
Ask and answer! (Учні складають
Example: -How many heads has a toy dragon питання та відпові-
got? дають з опорою на
-It has got three heads. малюнок)
5.Фізкульт- -Class! -Yes!
хвилинка -Class-class-class! -Yes-yes-yes!
Sing a song. –Head and shoulders,
Kneesand toes.
And eyes, and ears,
and mouth, and nose.
Arms and fingers,
Legs and feet,
And hair, and hands,
And face, and teeth.
Arms and fingers,
Legs and feet.
Legs and feet.
6.Перевірка Check on Homework
д/з -Class! -Yes!
-Classity-classity-class! -Yessity-yessity-yes!
-Hands and eyes! -Hands and eyes!
-You have to plan for
description appearance
on the board.
To describe a person:
казкових героїв)
-Class! -Yes!
-Mirror! -Mirror!
This is … (Ariel)
She is … (young)
Her face is … (nice)
Her eyes are … (blue)
Her lips are … (rosy)
Her nose is … (small)
Her hair is … (red)
(У учнів на парті малюнки
Урсули, Мальвіни, Герди,
Червоної Шапочки)
-Class! -Yes!
-Class-class-class! -Yes-yes-yes!
(декілька хлопків) (повторення хлопків)
-Teach! -Ok!
(Вчитель ходить між рядами 1 учень описує казкового
та заохочує учнів: «Please, use героя з опорою на дошку,
gestures» допомагаючи жестами,
2 учень – слухає та
повторює жести;
-Class! -Yes!
-Classity-classity-class! -Yessity-yessity-yes!
-Switch! -Oh, switch!
(Учні міняються ролями)
Motivator (Підбиваються підсумки на дошці
3.Заключна «Smiley-Frowny»
частина уроку
Домашнє Homework. Good for you our lesson
завдання comes to the end.
Ex.5 p.61 complete and write
Підведення Summarizing (підбиття результатів)
підсумку уроку
In conclusion I’d like to thank you for
your work during the lesson. In my
opinion you really work hard and
deserve the following marks…
So long, children
Тема-Зовнішність Appearance. Unit 4. Lesson 4 ( з використанням лексичного матеріалу «Whole Brain Teaching»
Тип уроку- урок закріплення знань
Мета:
Обладнаня:
Використовуваний підручник та учбові посібники:
Використовуване обладнання:
Етапи уроку |
Річові дії вчителя |
Річові дії учнів |
I. Початок уроку |
|
|
1.Attention |
|
|
2.The Organizer: Classroom Rules |
|
(Учні повторюють правила, імітуючи інтонацію, жести вчителя) |
3.Відпрацьовування правил |
Rule 1 |
(Учні повторюють правило 1, імітуючи жести та інтонацію. Таким чином повторюються всі правила) |
4.Whole Brain Activation: Teach-OK |
|
|
5.Motivator: The score-board |
(На дошці знаходиться табло «Smiley-Frowny») Student Independents Teachers (Після виконання завдання вчитель показує на табло і оцінює позитивно роботу учнів-Smiley-point) (Якщо учитель вважає, що не всі учні були включені у роботу, то оцінює з-Flowny-point) |
Учні реагують на Smiley-point, плескають у долоні і кричать: Oh, yes! (Учні реагують на Frowny-point- піднімають плечі та різко опускають їх, стонучи: Oh, no!) |
II.Основна частина уроку |
(Вчитель відпрацьовує лексику уроку, використовуючи вірші-асоціації: Красивое лицо у Джеймс- Лицо мы называем face Соринка в глаз попала- «ай» Глаз по-английски еуе Буква N задаст вопрос: Nose по-английски- «нос»? К моей губе пушок прилип Губу мы называем lip Много боли, много бед, А страдает моя head Уши у слона большие- Уши по-английски- ear Брился быстро: вжик- вжик- Поранил щеку- cheek
(Вчитель ходить між рядами, контролюючи роботу. Якщо бачить, що хтось не приймає участь, то каже «Independents». На табло «Frowny» виставляється «штрафний бал» |
(Учні повторюють за вчителем, допомагаючи собі жестами)
(Реакція на «Frowny»-grown
|
2.Читання |
Open your books page 62, ex. 1 Look listen and read.
Open your books and read:
(Потім виходять діти, які виконують Джека, Полі, Пітера, Сью. Текст читається ще раз, учні в цей час імітують те, про що йде мова в тексті)
|
(Учні читають разом з вчителем)
|
3.Контроль розуміння тексту |
|
(Учні відповідають Yes\No. Обов’язково додають до відповіді жести.) |
4.Відпрацьовування моноголу. |
This is Sue She is tall She is slim She has got dark hair (Вчителька коротко проговорює, супроводжуючи жестами)
(Вчитель ходить між рядами та підбадьорює учнів. Якщо хтось не працює, вчитель може перервати роботу: Independent-учні кричать Oh,no (Після завдання оцінювання на табло «Smily-Frowny» |
(Учні складають руки разом та дивляться на вчителя)
(Учні протягом 30 секунд- 1 хвилини відпрацьовують цей речовий момент. 1 учень говорить, супроводжуючи свою відповідь жестами, 2 учень як дзеркало повторює жести)
Uh, oh! Switch! (імітуючи вимкнення переключателя, учні обмінюються ролями: тепер 2 учень говорить, 1 учень-як дзеркало повторює |
5. |
|
If you are happy and you know it! Clap your hands! If you are happy and you know it! And you really want to show it, if you are happy and you know it! Clap your hands! (Snap your fingers click your tongue no your head say ok. If you are happy and you know it do all five… |
6.Аудіювання |
Who is it?
|
|
7.Підготовка до розповіді. |
(Робота з опорою) My friend is pretty. Ma friend is nice. She has a shot nose. And beautiful eyes!
|
(Учні повторюють, імітуючи жести вчителя)
(Учні працюють над речовим моментом. 1 учень- вчить, використовуючи жести. 2 учень- як дзеркало повторює. |
8.Розвиток діалогічної мови. |
|
(Під час розповіді про друга учні як дзеркало повторюють жести)
(Учні відпрацьовують діалог: 1 учень-вчить, 2 учень-повторює)
|
IV.Заключна частина уроку
|
(Запам’ятай! Різниця між «Smiley-Frowny» повинна бути не більше 3 пунктів. Якщо нагород багато, учні дуже легко до цього ставляться. Якщо дуже багато Frowny-для учнів це тяжко. Це натяк, що вчителю треба поставити Frowny. Різниця між «Smiley-Frowny» помножується на 2. Ця цифра означає додаткові хвилини. Якщо «Smiley-points» більше, то додаткові хвилини віддаються на гру. Якщо «Frowny-points» більше, то цей час віддається на додаткове завдання (В кінці уроку оцінка виставляється також вчителю) (Фрагмент відео-гри)
Project work. Make poster. Describe your classmate.
|
|
Unit 4
Lesson 5
Тема уроку: Check yourself
Цілі:
Практична: Контроль використання вивченої лексики з теми «Appearance». Розвиток монологічного та діалогічного мовлення.
Розвиваюча: Розвивати творчий характер у дітей, слухову пам’ять, навичок і вміння вести бесіду за темою «Appearance».
Освітня: Досягти ситуації успіху кожного учасника і його максимальної самореалізації.
Обладнання:
Етапи уроку |
Річові дії вчителя |
Річові дії учнів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
I Початок уроку Організаційний момент |
-Morning, nice to meet you -How are you? -I am fine, thank you |
- Nice to meet you -I am fine (so-so), thank you. And how are you?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1)Attention |
-Class! -Class-class! -Classity-class! |
-Yes! -Yes-yes! -Yessity-yes! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
2)The Organizer: Classroom Rules |
-Rule 1- Follow directions quickly. (Gesture: raise one finger then swim your hand rapidly through the air) -Rule 2- Raise your hand for permission to speak. (Gesture: raise two fingers then make a talking motion with your hand) -Rule 3- Raise hand for permission to leave your seat. (Gesture: raise three fingers then walk two fingers through the air) -Rule 4- Make smart choices (Gesture: raise four fingers then tap your temple three times with one finger) -Rule 5- Keep your dear teacher happy. (Gesture: raise give fingers then use both hands framing your mouth and make a smiley face) |
(Учні повторюють правила, імітуючи інтонацію, жести вчителя) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
3)Відпрацювання правил |
- Rule 1 |
(Учні проговорюють правило 1, імітуючи жести та інтонацію. Таким чином повторюються всі правила) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
4)The Whole Brain Activation: Teach- OK! |
-Class! (Декілька хлопків) -Teach (Вчитель ходить між рядами перевіряючи роботу учнів! Час від часу каже : «Use gestures, please!») |
-Yes! (клас імітує хлопки) -Ok! (на протязі 30 секунд до 1 хвилини учні вчать один одного правилам використовуючи жести та інтонацію) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
5)The Motivator: The Scoreboard |
(на дошці знаходиться табло «Smiley/Frowny») Student Independents Teachers (Після виконання завдання вчитель показує на табло і оцінює позитивно роботу учнів - Smiley -point) (Якщо вчитель вважає що не всі учні були включені у роботу то оцінюється з - Frowny - point)
|
(Учні реагують на - Smiley – point плескають у долоні і кричать : Oh yes!) (Учні реагують на - Frowny – point – Oh no! голосно стогнучи) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
6)Введення в іншомовну атмосферу |
Warming-up! -Class! -Classity – classity – class! -Hands and eyes! -Guess the puzzle! -They are red, beautiful and big -It is long and dark -It’s straight -They are green -It’s oval |
-Yes! -Yessity-yessity-yes! -Hands and eyes!
(lips) (hair) (nose) (eyes) (face) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
II Основна частина уроку.
1)Активізація уроку |
-Class! -Class-class-class! -Hands and eyes!
Look at the blackboard, here you can see works. Repeat them. |
-Yes! -Yes-yes-yes! -Hands and eyes!
(Учні повторюють за вчителем)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
(Учні виконують завдання) 1.face – an oval/round face 2.eyes – brown/green eyes 3.hair – long/short hair |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
-Open your books and look at ex.1, p.66. Choose and complete Example : A nose – a big/small nose. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
2)Motivator |
(Підводяться підсумки на Smiley-Frowny ) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
3)Подання тексту для читання. |
Reading. Ex.2, p.66 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
4)Етап підготовки до читання. Бесіда з класом за малюнками |
Look at the pictures and say what you can see at them. |
(учні коротко описують малюнки) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
5)Етап читання |
Read the text and get ready to tell the class about toys. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
6)Етап перевірки розуміння змісту тексту |
Match after reading |
(учні виконують завдання у формі тесту) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
7)Перевірка д/з |
Homework |
Ex.5, p.65 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
8)Розвиток навичок мовлення |
-Class! -Class-class-classity! -Hands and eyes! -Look at the picture. Complete and say. Ex.3, p.66
-Class! -Classity-classity-class! -(Декілька хлопків) Teach! (Вчитель ходить між рядами та заохочує учнів «Please, use gestures»)
|
-Yes! -Yes-yes-yessity! -Hands and eyes! (учні разом з вчителем відпрацьовують опору)
-Yes! -Yessity-yessity-yes! (хлопки) -OK (1 учень описує «Червону шапочку» не забуваючи жестами доповнювати свою розповідь 2 учень– повторює жести) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
() Закріплення матеріалу |
-Class! -Class-class-class! -Switch. |
-Yes! -Yes-yes-yes! -Oh, switch. (учні обмінюються ролями)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
10)Motivator |
(підводяться підсумки роботи на цьому етапі на дошці Smiley-Frowny) -Please, who wants to describe this beautiful girl. |
(1 учень описує малюнок) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
11)Motivator |
(Додаткові фішки на Smiley-Frowny ) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
12)Фізкульт-хвилинка |
Now sing a song! Don’t forget to use your gestures! -I’ve got ten little fingers, I’ve got ten little toes, I’ve got ten two ears, I’ve got ten two eyes, And just one little nose. |
(учні працюють разом з вчителем) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
13)Розвиток навичок письма |
-Class! -Class-class-class! -Hands and eyes! Complete and write about these people. Ex.4, p.67 |
-Yes! -Yes-yes-yes! -Hands and eyes! (учні виконують завдання у зошиті) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
14)Motivator |
(Додаткові фішки на Smiley-Frowny ) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
15)Закріплення, використання вивченого матеріалу у мові |
Now it’s time to play a little game «Who is he (she)? » Example: I know him by his long nose.
|
-It’s Pinocchio
(учні виконують завдання. Відповіді: It’s Malvina, It’s Karabas, It’s Red Riding-Hood, It’s Zlatovlaska, It’s Cindella, It’s Robinson Crusoe.) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
16)Motivator |
(Додаткові фішки на Smiley-Frowny ) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
17)Розвиток навичок мовлення |
-Class! -Class-class-class! -Hands and eyes! -One of the pupils has a birthday. Guess who he/she is. I help you asking questions. And only Max know who he/she is. That’s why he will help us. -Is it a boy or a girl? -What is her hair? -What colour are her eyes? -What is her face like? -What is her nose like? -Is her hair long or short? -What has she on?
|
-Yes! -Yes-yes-yes! -Hands and eyes!
-It is a girl. Her hair is dark. -They are blue. -It’s oval. -it’s small. -Her hair is long. -She has a blue skirt and write blouse on. -Oh, it’s Irene. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
18)Motivator |
(Підведення підсумків цього етапу на Smiley-Frowny) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
III Заключна частина уроку. Домашнє завдання |
Homework: Ex.5, p.67 Write about your friend or relative |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1)Підведення підсумків уроку. |
OK, we worked hard and I’d like to thank you be happy. See you soon. Good bye. |
So long, so long, bye. We were happy: you and I. So long, so long, buy. It’s just the time to say good-bye! |