13 серпня о 18:00Вебінар: Готуємось до навчального року з онлайн-тестами «На Урок»: плануємо наперед

Комбінований урок " Фрукти та овочі" для учнів третіх класів

Про матеріал
Мета: Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями;закріпити вміння і навички вживання ЛО в діалогічному і монологічному мовленні; формувати комунікативну компетенцію учнів на основі навичок володіння новим лексичним матеріалом з теми, формувати вміння правильно вживати в мові артиклі а – an, вдосконалювати навички вживання граматичних структур, продовжувати формувати навички читання та аудіювання; розвивати пам'ять, логічне мислення, виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Тема: Овочі і фрукти.

Мета: Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями; закріпити вміння

і навички вживання ЛО в діалогічному і монологічному мовленні;

формувати комунікативну компетенцію учнів на основі навичок

володіння новим лексичним матеріалом з теми,  формувати вміння

правильно вживати в мові артиклі а – an,  вдосконалювати навички

вживання граматичних структур,   продовжувати формувати навички

читання та аудіювання;

 розвивати пам'ять, логічне мислення,

виховувати інтерес до вивчення іноземної мови. 

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки з видами продуктів, аудіо – відеоматеріал, картки – завдання.

                                                    Хід уроку

I.Привітання. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

Уведення в іншомовну атмосферу.

I’d like to tell you that we have a guest Mr. Rabbit.

Greet Mr. Rabbit with a smile and a song “Hello, how are you?”.

He is from Great Britain and he likes eating Carrots.

But Mr. Rabbit’s carrot is broken.

We can help him!

We must do different tasks and match all the dots! Let’s start.

Fruits & vegetables worksheets -  to connect the dots and recognize the vegetable

 

а) фонетична зарядка: phonics exercise

The tip of the tongue is raised and curled back behind the tooth ridge while the back of the tongue stays low.

 Let’s repeat three words and train the sound [r]:

Rabbit, Great Britain, carrot.

ІІ. Повідомлення теми уроку

Mr. Rabbit has got a video message from his friends.

 Look at the screen attentively!

How do you think what are we going to learn today?

You are right! We’re going to speak about fruits and vegetables.

III. Основна частина уроку.

Подання лексичного матеріалу.

  1. Children, I have got a magic basket, it’s full of fruits and vegetables. У мене є магічна корзинка повна фруктів і овочів, назви яких ми з вами сьогодні вивчимо.

We’ll listen to the words and repeat them after me.

Вчитель дістає з корзини макети, а діти їх хором називають.

B) Look at the blackboard.

Now can you match the picture with the right words?

Картинки по запросу fruits and vegetables worksheets pdf

C) The game “Clapping”

Вчитель називає овочі і фрукти, діти плескають в долоні , коли чують інші слова не плескають.

Let’s have a rest and play a game. And now we’ll see how attentive you are. We are going to play a game “Clapping”. I’ll read the names of different things. When you hear the names of fruits and vegetables, you should clap your hands.

(book, banana, pen, school, apple, workbook, carrot, orange, pencil, onion, lemon…)

2)Робота з підручником.

Open your books at page 76. We have ex.1

    Let’s look at the pictures (p. 76)

What fruits and vegetables can we see here?

Make sentences like this – I can see a \ an…

Учні називають їх і складають речення: I can see an apple| I can see a carrot……

3)Учні відпрацьовують назви фруктів і овочів за малюнками (с.76)

Open your exercise –books and write the date : Friday, the 20-th of January.

Fill in the missing letters:

 _arrot 

_emon

_pple

_anana

_omato

_nion

_abbage

_range

_ucumber

4) Повторення граматичного матеріалу.

Впр.2 с.76

Учні читають за вчителем назви овочів і фруктів, звертаючи увагу на вживання артикля а/an перед голосними і приголосними літерами.

a) Now, we’ll do ex.2. At first you’ll listen to the words and then you’ll read. But be carefully because we have a grammar rule.  We must use indefinite article a when the noun in singular starts with consonants and we us article an when the noun starts with vowels.

Ви прослухали і звернули увагу, що іменники в однині вживаються з артиклем a/an. Артикль – а – вживаємо тоді, коли слово починається на приголосну літеру, а – an – зі словами, що починаються на голосну.

b) формування навичок вживання граматичного матеріалу

Children, look at the blackboard.  We have got two baskets: take some pictures and stick on the blackboard.  Divide the words to the correct baskets: a – an. And make sentences using the phrase – This is a|an…

c) закріплення граматичного правила: вживання артикля а/an.

Now I will give you a piece of paper  and you should write necessary article.

__carrot 

__lemon

__apple

__banana

__tomato

__onion

__cabbage

__orange

__cucumber

 

5) Розвиток навичок діалогічного мовлення

Would you like to have a chat? Talk with your friend! You have a minute to finish the mini dialogue. Use the learning words.

- What vegetables do you like?

 - I like … and what about you?

 - I like …

- What fruits do you like?

- I like … and what about you?

 - I like …

6) Guess the riddles

 

III. Заключна частина уроку.

   1.Домашнє завдання.

a) вивчити слова на с.76

b) виконати впр 1, 2 стр 48 в робочому зошиті.

 Your home task is to learn a new words and do Ex.2 p.48 Write as in the example.

Ex. 1 p.48 Put the words into proper baskets

Підведення підсумків уроку.

 Dear children, you have done a good job. That’s all for today. We have learnt the new words and spoke about fruits and vegetables. We have saved a carrot of Mr.Rabbit. He is so happy. Your marks are…  

Our lesson is over. Goodbye!

 

 

 

 

 

           

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
3 травня
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку