5 клас тріада 33
Тема: По Британії та Україні. Велика Британія.
Мета: Ознайомити з новими Л.О. теми. Практикувати учнів у використанні теперішнього доконаного часу. Повторити ступені порівняння прикметників. Удосконалювати вміння аудіювання. Продовжувати формувати комунікативні навички учнів. Розвивати ерудицію учнів. Виховувати інтерес до культури та традицій Великої Британії.
Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи, мапа Великої Британії, м’яч.
Тип тріади: формувальна
Хід тріади
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps. Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети тріади.
T. Today we continue our topic: “Around Great Britain and Ukraine”. Today we’ll learn more about Great Britain. We’ll recollect some grammar material degrees of comparison of adjectives.
3. Перевірка д. з. (зібрати зошити наприкінці заняття).
4. Уведення в іншомовну атмосферу.
Match the words with the transcription.
Учні виходять до дошки та поєднують слова з транскрипціями.
1. [,greit ‘britn] Edinburgh
2. [edinbǝrǝ] Wales
3. [‘aiǝlǝnd] Great Britain
4. [‘kiƞdem] kingdom
5. [‘ailǝnd] Ireland
6. [weilz] island
ІІ. Основна частина заняття.
1). Подання лексичного матеріалу.
T.: Now, please, open your books on p. 122 and look at the pictures of ex. 1. Here you can see the names of four countries (and their capitals) united into one. Listen and repeat.
Учні повторюють за вчителем назви країн та їх столиці:
The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland/ London
England/ London Wales/ Cardiff
Scotland/ Edinburgh Northern Ireland/ Belfast
2). Закріплення Л.О. в мовленні.
1). Stick the papers with the names of the capitals into proper countries.
Учні виходять до дошки та приклеюють папірці з назвами столиць на відповідні місця на мапі Британії, озвучуючи столицю та країну до якої вона належить. (Cardiff is the capital of Wales and so on.)
London |
Cardiff |
Edinburgh |
Belfast |
2). Look at the pictures and say as in the example.
Впр. 2 (ст..123). Учні озвучують речення за зразком у підручнику.
3. Читання.
1). Етап підготовки до читання.
Repeat the given words after me and make up some word combinations.
Учні повторюють слова за вчителем та будують з ними словосполучення.
is situated – розташований (is situated on the island)
island – острів (an island country)
capital – столиця (capital city)
official – офіційний (official language)
united – об’єднаний ( The United Kingdom)
2). Етап читання.
Listen and read.
Учні по черзі читають текст впр. 3 (с. 123).
3). Етап перевірки розуміння змісту тексту.
1). Work in pairs. Take turns to ask and answer the questions.
Впр. 4 с. 124. Учні працюють в парах. Задають один одному питання та дають на них відповіді.
2). Read and complete the sentences.
Впр. 5 с. 124. Учні читають речення та заповнюють в них пропуски.
3). Complete the text.
Р.З. впр 4 с. 70. Учні читають текст та заповнюють пропуски в реченнях.
4. Повторення граматичного матеріалу. Ступені порівняння прикметників.
1). Повторення правил утворення ступенів порівняння прикметників.
Let’s recollect the degrees of comparison of adjectives.
Учні розповідають про ступені порівняння прикметників за допомогою схеми.
основна форма |
вищий ступінь |
найвищий ступінь |
|
-er |
the -est |
old |
older |
the oldest |
|
more |
the most |
beautiful |
more beautiful |
the most beautiful |
2). Закріплення повтореного матеріалу.
Put the adjectives in brackets into the comparative form
Впр. 8 (с.125). Учні заповнюють пропуски в реченнях вищим ступенем прикметників, поданих у дужках.
3). Перевірка рівня знань повтореного матеріалу. Самостійна робота на картках.
Fill in the table.
Учні заповнюють пропуски в таблиці прикметниками вищого та найвищого ступенів. По черзі учні зачитують слова.
The positive degree |
The comparative degree |
The superlative degree |
short |
shorter |
the shortest |
long |
|
|
cold |
|
|
nice |
|
|
early |
earlier |
the earliest |
funny |
|
|
big |
bigger |
the biggest |
hot |
|
|
interesting |
more interesting |
the most interesting |
famous |
|
|
expensive |
|
|
5. Говоріння.
1). Ознайомлення з новими Л. О.
Listen and repeat.
Впр. 7 (с.125). Учні повторюють за вчителем.
2). Гра «No Words».
Use only gestures to say about all the expressions.
Клас поділяється на дві команди. Один учень показує жестами вираз, інша команда має відгадати. Наступним виходить до дошки той, хто відгадав попередній вираз.
3). Повторення граматичного матеріалу: теперішній доконаний час.
Children, let’s recollect the Present Perfect Tense. Comment on the table.
Учні коментують таблицю: пояснюють вживання та утворення теперішнього доконаного часу.
The Present Perfect Tense (Теперішній доконаний час) Ми вживаємо the Present Perfect Tense, коли говоримо про події, що відбулися нещодавно, або час у минулому, коли вони відбулися, не був зазначений I, you, we, they + V3 (-ed) You have already played golf. he, she, it +V3 (-ed) He has done his homework recently. He has drunk tea. We have played football together. Слова - маркери на позначення the Present Perfect Tense: just, already, ever, never, recently, yet, since, for, so far. Заперечні речення have/ has +not+ V3 I have not read this book yet She has not watered the flowers He has not been to Great Britain We have not seen this film yet Питальні речення Have/Has . . . ? Have you ever been to Cardiff? Has she already written this letter? Has this film started? Have they been to Kyiv since 2010?
|
4). Закріплення нових Л.О. та граматики.
Read and act out situation.
Your English-speaking friend has travelled around the UK. Look at the pictures on page 125. Talk about the things that he/she has done. Start like this:
Кілька учнів будують розповідь про друга, використовуючи нові Л.О. та теперішній доконаний час.
My friend’s name is … He/ she has travelled around the UK recently. She’s/ He’s been to … He’s/ She’s …
ІІІ. Заключна частина заняття.
1. Підведення підсумків.
Now look at the board and solve the crossword. At the end you’ll find out the name of one of the greatest National parks in Britain.
1). Розташований. 2). Королівство. 3). Столиця Англії. 4). Одна з частин Великої Британії. 5). Столиця Уельсу. 6). Одна з частин Великої Британії. 7). Столиця Шотландії. 8). Острів. 9). Столиця.
S |
i |
t |
u |
a |
t |
e |
d |
|||||||||
k |
i |
n |
g |
d |
o |
m |
||||||||||
L |
o |
n |
d |
o |
n |
|||||||||||
W |
a |
l |
e |
s |
||||||||||||
C |
a |
r |
d |
i |
f |
f |
||||||||||
S |
c |
o |
t |
l |
a r |
n |
d |
|||||||||
E |
d |
i |
n |
b |
u |
g |
h |
|||||||||
i |
s |
l |
a |
n |
d |
|||||||||||
c |
a |
p |
i |
t |
a |
l |
||||||||||
2. Домашнє завдання:
Впр. 6 (с.124). (Співставити слова, утворити з ними речення).
Р.З. впр. 3 (с.69-70). (Заповнити пропуски в реченнях словами never, always, already, just, yet, ever).