"Атестація асистента вчителя "

Про матеріал
Атестація асистента вчителя. Актуальність теми:для дітей з особливими освітніми потребами важливо забезпечити комфортне, насамперед психологічно, середовище для навчання. Цьому сприяють адаптації та модифікації навчального простору, матеріалів та індивідуалізація підходів на основі визначення потреб конкретної дитини. Свою педагогічну діяльність я розпочала в 2019 році на посаді асистента вчителя. З перших днів педагогічної діяльності виникло питання, як допомогти дитині з ооп засвоїти програмовий матеріал. Якщо соціалізація дитини пройшла успішно, швидко та без особливих труднощів, то із засвоєнням програмового матеріалу виникали певні труднощі. 1. Що таке інклюзивна освіта? Інклюзивна освіта як концепція, філософія освіти (як наприклад, демократична освіта, громадянська освіта, особистісно-зорієнтована освіта тощо) у різних джерелах описується по-різному. Розрізняють вужче й ширше розуміння інклюзивної освіти. Вужче розуміння інклюзії – це «включення» дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю в загальноосвітні навчальні заклади. Ширше розуміння інклюзивної освіти полягає в позитивному ставленні до багатоманітності учнів, цінуванні та врахуванні відмінностей кожного учня. Спільними для всіх визначень інклюзивної освіти є такі положення: · В основі інклюзивної освіти – підхід, що базується на дотриманні права на освіту для всіх дітей, у тому числі дітей із соціально вразливих груп (дітей з особливими освітніми потребами, дітей з інвалідністю, дітей-сиріт тощо). · Позитивне сприйняття багатоманітності – сприйняття індивідуальних відмінностей учнів як корисного ресурсу, а не проблеми. · Максимально значуща участь в освітньому процесі, а не тільки фізична присутність у класі/групі. Відповідно до ширшого розуміння інклюзивної освіти та міжнародних документів, діти з особливими потребами – це особи до 18-ти років, які потребують додаткової підтримки в освітньому процесі (діти з порушеннями психофізичного розвитку, діти з інвалідністю, діти-біженці, працюючі діти, діти-мігранти, діти – представники національних меншин, діти – представники релігійних меншин, діти із сімей з низьким прожитковим мінімумом, безпритульні діти, діти-сироти, діти із захворюваннями СНІД/ВІЛ та інші). В українському законодавстві термін «діти з особливими освітніми потребами» використовується у вужчому розумінні інклюзивної освіти й охоплює дітей з порушеннями психофізичного розвитку та дітей з інвалідністю. “Нова українська школа” включає в себе , що для дітей з особливими освітніми потребами важливо забезпечити комфортне, насамперед психологічно, середовище для навчання. Цьому сприяють адаптації та модифікації навчального простору, матеріалів та індивідуалізація підходів на основі визначення потреб конкретної дитини. Проаналізувавши індивідуальну програму розвитку учня ,вивчивши психологічний стан ,когнітивні функції дитини , мною були такі цілі: 1.Засвоєння програмового матеріалу з використанням карток. 2.Збільшення шрифту на роздатковому матеріалі. 3.Замість друкованого матеріалу що надрукований в підручнику,подавати аудікниги для прослуховування творів з української літератури. 4. До уроків з природознавства та географії подавати матеріал у форматі відеоуроків ,перевірка знань у форматі тестування. 5.Надавати перевагу індивідуальним заняттям . 6. Постійний зв’язок з учнем та його батьками. Визначила особливості учня з ООП у класі,на кожен урок адаптувала матеріал,на початок року вивчаю зміст навчальної програми,а також усі розділи освітньої програми загалом на яких буде присутній учень. -відслідковую календарно-тематичне планування предметів; - дотримуюся всіх модифікацій навчальних програм для учня з ООП, яким опікуюся в класі. -заздалегідь вивчаю зміст кожного уроку, на якому є дитина з ООП; -розробляю та виготовляю додаткові матеріали, адаптовані чи модифіковані під потреби дитини. -комунікую з учителем, корекційними педагогами та батьками, а також допомагаю дитині із соціальною комунікацією в класі,під час дистанційного навчання; -проводжу бесіди з батьками згідно плану чи за потреби.
Перегляд файлу

 

ТВОРЧИЙ ЗВІТ

Піхотенко Антоніна Сергіївна асистент вчителя Лукашівської гімназії “Мрія”

Широківської сільської ради

Запорізької області Запорізького району

Піхотенко Антоніна Сергіївна асистент вчителя Лукашівської гімназії “Мрія”

 

 

https://lh3.googleusercontent.com/wx4r_EYnICatImrhVeiUAa7yY6LFLuVh6QdjHfDR5GAXFGBClj4dpSvBGBRje83OldvWqosrUI9eUjQ4U2JftiD4EnuzdZHYMpRvVqEDIxKUZlswDoopxUKg713q1-LSji7nq_MLVCt6w3zVbF6ty85ptAHi3E42uekEBKxlFBxx1w0bsk9kNhDerjlGSZVg=s2048

 

 

Дата народження: 13.10.1985 р. Освіта: “Початкова освіта” Педагогічний стаж: 3 р. Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст Підвищення кваліфікації: 2023

Освіта: 2019-2022 -Комунальний заклад вищої освіти “Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія” Запорізької обласної ради Освітня програма “Початкова освіта” Спеціальність “Початкова освіта” професійна кваліфікація Вчитель з початкової освіти.

Тема над якою працюю: “Засвоєння учнем з особливими освітніми потребами навчальної програми”.

Життєве кредо  «Стався до інших так, як хочеш, щоб вони ставилися до тебе»

Педагогічне кредо «Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим …Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним» .

 

https://lh3.googleusercontent.com/ALuX2YoMd1cIBLYAyYzniw5zQ862yOL2leEZARLUABjpjp_WVic3dqBjVMLC0N2fWwSoAwJHTJR6QTVno6GA395Ad8KbIuZM09xu0Q5DAMNSLpFkTl8sxvNyrrKntmnZVGOl8AEuziJjaYkU4K1M0JGLSVbp2PEMKPWVBCOQQK41cR2zhXl2ZF3g19aM5V5h=s2048

 

 

 

Вступ.

Актуальність теми:для дітей з особливими освітніми потребами важливо забезпечити комфортне, насамперед психологічно, середовище для навчання. Цьому сприяють адаптації та модифікації навчального простору, матеріалів та індивідуалізація підходів на основі визначення потреб конкретної дитини.

Свою педагогічну діяльність я розпочала в 2019 році на посаді асистента вчителя.

З перших днів педагогічної діяльності виникло  питання, як допомогти дитині з ооп засвоїти програмовий матеріал. Якщо соціалізація дитини пройшла успішно, швидко та без особливих  труднощів, то із засвоєнням програмового матеріалу виникали певні труднощі.

1. Що таке інклюзивна освіта?

Інклюзивна освіта як концепція, філософія освіти (як наприклад, демократична освіта, громадянська освіта, особистісно-зорієнтована освіта тощо) у різних джерелах описується по-різному.

Розрізняють вужче й ширше розуміння інклюзивної освіти. Вужче розуміння інклюзії – це «включення» дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю в загальноосвітні навчальні заклади. Ширше розуміння інклюзивної освіти полягає в позитивному ставленні до багатоманітності учнів, цінуванні та врахуванні відмінностей кожного учня.

Спільними для всіх визначень інклюзивної освіти є такі положення:

·         В основі інклюзивної освіти – підхід, що базується на дотриманні права на освіту для всіх дітей, у тому числі дітей із соціально вразливих груп (дітей з особливими освітніми потребами, дітей з інвалідністю, дітей-сиріт тощо).

·         Позитивне сприйняття багатоманітності – сприйняття індивідуальних відмінностей учнів як корисного ресурсу, а не проблеми.

·         Максимально значуща участь в освітньому процесі, а не тільки фізична присутність у класі/групі.

Відповідно до ширшого розуміння інклюзивної освіти та міжнародних документів, діти з особливими потребами – це особи до 18-ти років, які потребують додаткової підтримки в освітньому процесі (діти з порушеннями психофізичного розвитку, діти з інвалідністю, діти-біженці, працюючі діти, діти-мігранти, діти – представники національних меншин, діти – представники релігійних меншин, діти із сімей з низьким прожитковим мінімумом, безпритульні діти, діти-сироти, діти із захворюваннями СНІД/ВІЛ та інші).

В українському законодавстві термін «діти з особливими освітніми потребами» використовується у вужчому розумінні інклюзивної освіти й охоплює дітей з порушеннями психофізичного розвитку та дітей з інвалідністю.

“Нова українська школа” включає в себе , що для дітей з особливими освітніми потребами важливо забезпечити комфортне, насамперед психологічно, середовище для навчання. Цьому сприяють адаптації та модифікації навчального простору, матеріалів та індивідуалізація підходів на основі визначення потреб конкретної дитини.

 Проаналізувавши  індивідуальну програму розвитку учня ,вивчивши психологічний стан ,когнітивні функції дитини , мною були  такі  цілі:

1.Засвоєння програмового матеріалу з використанням карток.

2.Збільшення шрифту на роздатковому матеріалі.

3.Замість друкованого матеріалу що надрукований в підручнику,подавати аудікниги  для прослуховування творів з української літератури.

4. До уроків з природознавства  та географії подавати матеріал у форматі відеоуроків ,перевірка знань у форматі тестування.

    5.Надавати перевагу індивідуальним заняттям .

    6. Постійний зв’язок з учнем та його батьками.

Визначила особливості  учня з ООП у класі,на кожен урок адаптувала матеріал,на початок року вивчаю зміст навчальної програми,а також усі розділи освітньої програми загалом  на яких буде присутній учень.

-відслідковую  календарно-тематичне планування предметів;

 - дотримуюся всіх модифікацій навчальних програм для учня з ООП, яким опікуюся в класі.

 -заздалегідь вивчаю зміст кожного уроку, на якому є дитина з ООП;

 -розробляю та виготовляю додаткові матеріали, адаптовані чи модифіковані під потреби дитини.

-комунікую з учителем, корекційними педагогами та батьками, а також допомагаю дитині із соціальною комунікацією в класі,під час дистанційного навчання;

-проводжу бесіди з батьками згідно плану чи за потреби.

 

https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/Snymok-ekrana-2020-12-18-v-18.26.29-e1608308815121.png

До вашої уваги пропоную переглянути модифікований урок та картки до  уроків з математики,природознавства ,української літератури та української мови для учня з ООП.

Підручник:В.С.Гнатенко Українська мова 6 клас:підручник для дітей з ООП.Київ «Либідь»2020 --підручник за яким працює учень.

Королько, Н. І. Математика : підруч. для 6 кл. спец. закл. заг. середньої освіти (F 70) / Н. І. Королько. — К. : Либідь, 2020. — 192 с. : іл. ISBN 978-966-06-0814-6.

Природознавство. Підручник для осіб з особливими освітніми потребами (F70). 6 клас. Любарець

 

 

                                         Хід уроку

Тема: Додавання і віднімання круглих десятків.

Мета: Вправляти учня у додаванні і відніманні круглих десятків,

        виховувати охайність і зосередженість.

Обладнання на дошці: Таблиця від 1 до 100, таблиці для усного

                                          рахунку , підручник,роздаткові картки. 

Обладнання в учня: Лінійки, олівці, лінійки для рахунку від 1 до 100.

 

Хід уроку

 

І. Організація.

   Привітання.

   Сядемо рівненько і помандруємо в країну Знань сьогодні на потязі.

ІІ. Усний рахунок

    Гра «Потяг». Знайти різницю чисел 17 і 7, 15 і 2, суму 10 і 3, 12 і 4.

   Відповіді показує учень на лінійці.

   Пояснення у числі 17 – 1 дес. 7 од., у числі 10 – 1 дес.

   Якою геометричною формою є вагони?

ІІІ. Активізація знань.

   Встав правильні числа.

   69   .    71  .    73  .   .   76

   Які числа ти вставив?

   Яке найменше число?

   Яке кругле число? Назви ще круглі числа, які знаєш? 

ІV. Каліграфічна хвилинка

    7 17 27 . . . Встанови закономірність і продовж запис чисел.

 

V. Математичний диктант. 

 Сусіди числа  29, 7 зменшити на 3, 10 збільшити на 4, число з 1 дес. І

   3 од.    

VІ. Запиши з коментуванням 14 зменшити на різницю чисел 12 і 6.

   Знайти різницю чисел 19 і суми чисел 6 і 4.

15 відняти суму чисел 10 і5.

 

   VІІ. Оголошення теми і завдання уроку.

   Пояснення з використанням карток.

https://naurok.com.ua/uploads/files/124851/56064/60162_html/images/56064.001.jpg

Обчисли.

Додавання і віднімання круглих чисел - ЧИСЛА 11-100 - Математика 1 клас -  С. П. Логачевська - Літера ЛТД 2018

Ejercicio de Додавання і віднімання круглих десятків.

VІІІ. Закріплення нового матеріалу. Розв’язання прикладів.

 ІХ .Підсумок уроку .

Як додаємо і віднімаємо круглі числа?

Домашнє завдання

Ejercicio de Додавання та віднімання круглих чисел

До кожного уроки з математики готувала роздатковий матеріал,пропоную вашій увазі.

 

 

 

 

 

 

Математичні картки

C:\Users\Пользователь\Desktop\5 (1).jpg

 

Без названия

 

C:\Users\Пользователь\Desktop\14.jpg

 

Картки на додавання і віднімання круглих десятків - 3 варіанти

 

Презентація до уроку "Таблиця множення числа 4, ділення на 4".

 

Віднімання від двоцифрового числа всіх десятків, одиниць

85-5=                                      85-80=

80-10=                                  75-70=

99-9=                                    66-60=

 

 

 

 

 

Знаходження невідомого доданка

 

Знаходження невідомого доданка interactive worksheet

Порядок дій:

 40+(24-4);        76-(32-22);

 76-(70+5);        76-(9+3);

76-(15-9)  ;        35+(11-9);

35-(11-9);

 

Віднімання від двоцифрового числа всіх десятків, одиниць

85-5=                                      85-80=

80-10=                                  75-70=

Геометричний матеріал

Види ліній: прямі, криві, ламані

 

Урок математики у 3 класі НУШ за темою: Пряма, промінь, відрізок. Прямі і  криві. Замкнені тa незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної.

Збільшення числа на кілька одиниць

 

Задача на зменшення числа на кілька одиниць worksheet

Дії І і ІІ ступеня. Порядок виконання дій

3×2+4,     3×3+7,   2×10+3;     2×10+30,     2×10+36,     2×10+0;   4×2−5,    4×5−7,      4×5−17,       4×4−9,          2×10−0,   2×3−6.

 

Ланки та вершини ламаної worksheet

Квадрат як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Суміжні сторони, діагоналі

8.4. Квадрат. Прямокутник

Чотирикутники та їх властивості | Тест з математики – «На Урок»

 

До вашої уваги модифікований урок з української мови.

Тема. Групи слів за значенням. Синоніми

Мета: ознайомити учя із синонімами, навчити визначати їх у реченнях, правильно вживати  у мовленні; вдосконалювати вміння застосовувати синоніми в текстах, збагачувати словниковий запас учня; прищеплювати любов до рідної мови, культури.

Обладнання: підручники, , картки, словник синонімів.

Хід уроку

I. Організаційний момент. Емоційне налаштування

II.Актуалізація опорних знань

1. Що вивчає лексикологія?

2.Що називають лексичним значенням слова?

3.Які слова називаються однозначними?

4. Які слова називаються багатозначними? Наведіть приклади.

5.Дай визначення прямого й переносного значення слів. Наведіть приклади.

III.Перевірка домашнього завдання

IV.Оголошення теми і мети уроку.

Ми пригадали все необхідне, щоб розглянути нову тему.

Відкрийте зошити, запишіть число і тему нашого уроку.

На сьогоднішньому  уроці ми повинні ознайомитися з синонімами, навчитися визначати їх у реченнях та правильно вживати у мовленні.

                                           Метод «Мікрофон»

Діти, що ви очікуєте від уроку?

 

V.Пояснення нового матеріалу

 З розвитком кожної мови її словниковий склад поповнюється, збільшується. Отже, лексика весь час збагачується. А поряд із кількісним значенням постійно відбувається якісне вдосконалення лексичного складу. Це створює можливість відбору кращих, найдоцільніших слів, які найповніше передають думки і почуття при спілкуванні між людьми.

         Такі зв’язки між словами прийнято називати синонімічними, а об’єднані ними слова – синонімами.

         Наявність великої системи синонімів є одним із показників багатства мови.

         Отже, синоніми – слова різні за звучанням і написанням, але близькі або однакові за лексичним значенням.

         Наприклад, сміливий, хоробрий, відважний, безстрашний, доблесний, героїчний різні за звучанням, проте об’єднані спільним значенням – «небоязкий».

         Зверни  увагу на наступні приклади.

Іде кіт через лід чорнолапо на обід. Почалапали каченята та по чаполоті…

         Дієслово іти означає ступати ногами, пересуватися, рухатися, змінювати місце в просторі; чапати – повільно ступати, іти не поспішаючи.

         Отже, в обох випадках дієслово вказує на пересування, але кожен із них вносить новий відтінок значення у цю дію залежно від того, хто її виконує. Це слова – синоніми.

VI. Закріплення нового матеріалу.

А зараз новий матеріал закріпимо на основі виконання вправ.

Дібрати Синоніми До Слів Синоніми до слова радісний 2022

2.Спиши вправу розкриваючи дужки.

                                   Мрія

Як виросту – збудую (дім, будинок, хату),

На хаті колесо (приладнаю, приб’ю, прикріплю).

А там я поселю (крилату, летючу, літаючу),

Лелечу, клекітну (родину, сім’ю, пару).

Нехай розводиться (селиться, гніздиться)

По всіх деревах і ( будинках, хатах, оселях),

Нехай мені щоночі (здається, сниться, ввижається)

Що я літаю, наче (пташка, птиця, птах).

 

 

3. Знайти та підкреслити синоніми

                              Хто дід?

З’їжджалися дочки у гості до діда:

Ось там Завірюха санчатами їде,

За нею Метелиця слідом мете,

Хурделиця  Хугу з собою веде,

А тільки – но вітер у полі завіє,

Як стануть на межі Хуртеча  й Завія,

Нарешті, удвох з Заметіллю приїхала

Найменша – улюблена донечка Віхола.

Відгадка:( Мороз.)

 

VII. Підсумок уроку

Давайте ж згадаємо ще раз:

1.Що таке синоніми?

2.Яка роль синонімів у мовленні?

3.Наведіть приклади синонімів.

Молодець!

Домашнє завдання: (Картка)

 

Групи слів за значенням. Тренувальні вправи

 

 

 

 

Картки до уроків з української мови.

Презентація "Будова слова. Корінь слова. Спільнокореневі слова."

Основа слова(корінь, префікс, суфікс) і закінчення. 5 клас - презентація з  української мови

 

Презентація "Що ми знаємо про будову слова" 3 клас

 

Тема: Групи слів за значенням: антоніми.

Групи слів за значенням: антоніми.

Презентація "Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми"

 

Синоніми антоніми омоніми - Навчальні ресурси

Презентація "Групи слів за значенням. Тренувальні вправи"

Тема:Корінь слова.

 

Вправи на розрізнення значень і написання префіксів і прийменників -  презентація з української мови

Тренувальні вправи "Написання префіксів та прийменників" (3клас) -  презентация онлайн

Шост Наталія Богданівна - Українська мова. 3 клас. Зошит №7. Правопис  префіксів роз-, без-, з-(с-) | Книжкова Хата - магазин цікавих книг! м.  Коломия, вул. Чорновола, 51

Вживання апострофа після префіксів

Картка "Апостроф після префікса" | Інші методичні матеріали. Українська мова

Конспект уроку з української мови для 3 класу на тему: "Власні і загальні  іменники. Велика буква у власних іменниках"

Урок української мови 3 клас Тема. "Іменники - власні та загальні. Велика  буква у власних іменниках "

 

 

 

Велика буква у власних іменниках

Власні та загальні назви - Навчальні ресурси

Рід іменників

Українська мова (3 клас). Рід іменників - YouTube

Змінювання іменників за відмінками

Відмінювання іменників - презентація з української мови

Загальне поняття про прикметник.

ВПРАВИ НА ВСТАНОВЛЕННЯ ЗВ'ЯЗКУ ПРИКМЕТНИКІВ З ІМЕННИКАМИ - презентація з  української мови

Змінювання прикметника за числами

Природознавство:

§ 11. Три стани води. Кругообіг води в природі

                                 Хід уроку

I. Тема. Вода в природі. Три стани води. Властивості води – рідини.

 

Мета:

Закріпити і розширити уявлення учня  про значення води, про три стани води, про властивості води – рідини.

Формувати вміння планувати способи виконання окремих дослідів за інструкцією, узагальнювати і робити висновки.

Розвивати пізнавальні інтереси.

Виховувати самостійність, організованість, відповідальність за виконану роботу.

 

Обладнання: підручник,картки ,відеоматеріал.

 

Хід уроку

  1.          Організація  до уроку.

II     Хвилинка спостережень.

-         Яка зараз пора року?

-         Який місяць?

-         Що ти можеш  сказати про стан неба?

-         Яка сьогодні t0 повітря?

-         Чи є надворі вітер?

-         Які зміни відбулися в природі за цей тиждень?

 

III             Актуалізація опорних знань.

-         Зараз пограємо у гру “Незакінчені речення”.

        Людина – живий організм, тому що вона .....

        До неживої природи належать: повітря, ..., ..., ...,....

        Повітря заповнює всі порожнини і знаходиться в ..., ..

        Сонце дає Землі ..., ..., ..., ...

(найактивнішими учасниками гри були ...)

 

IV              Оголошення теми і завдань уроку.

-         Відгадай загадку:

 

Відома здавна рідина,

Усяк її вживає.

Буває хмаркою вона,

Сніжинкою буває. (Вода)

 

Ви уже знаєте, що вода — це рідке тіло. Як і всі рідини, вона не має своєї форми, а набирає форми тієї посудини, у яку її наливають. У природі вода заповнює западини земної поверхні, утворює джерела, струмки, річки.

На морозі вода перетворюється на тверде тіло — лід. Лід має сталу форму. Тонкий шар льоду прозорий, він крихкий.

У теплому приміщенні лід тане й перетворюється на воду. Перехід води з твердого стану в рідкий можна спостерігати і в природі навесні. А коли влітку сильно пригріває сонце, вода починає випаровуватись і перетворюється на пару. Водяна пара — газоподібне тіло. Вона, як і вода, не має своєї форми. Запам’ятайте: вода у стані невидимої пари завжди є в повітрі.

У природі постійно відбувається перехід води з одного стану в інший. Улітку, коли після спекотного дня настає прохолодний вечір, у низовинах — над луками, болотами, річками — з’являється туман.

Що ж таке туман? Як він утворюється? Туман — це дрібні краплини води, які утворюються під час охолодження водяної пари й висять у повітрі.

У літні ночі з дрібних крапель води, що є в повітрі, на охолоджених листках рослин, дахах будинків, на ґрунті утворюються великі краплини — роса.

Іноді взимку гілки дерев і кущів вкриваються інеєм. Вода, випаровуючись, замерзає й осідає на деревах, кущах, траві, дротах у вигляді пухнастого снігу — інею. Отже, іній, як і туман, утворюється з пари, що є в повітрі. Як ви зрозуміли, вода постійно випаровується з поверхні морів та суходолу й піднімається в повітря у вигляді пари. Високо над землею пара охолоджується й перетворюється на краплини води, які випадають з хмар у вигляді дощу чи снігу. Дощова вода знову проникає в ґрунт, стікає в річки, а звідти — у моря. Так відбувається безперервно. Цей процес називається кругообіг води в природі.

 

https://uahistory.co/pidruchniki/textbook-special-needs-educational-f70-natural-science-6-class-2020-lubarets/textbook-special-needs-educational-f70-natural-science-6-class-2020-lubarets.files/image036.jpg

Кругообіг води можна спостерігати і в побуті. Якщо склянку з окропом накрити холодним блюдцем, то пара стане охолоджуватися, і ви побачите на дні блюдця краплі води. Вони будуть падати в склянку і знову випаровуватися (мал. 4).

https://uahistory.co/pidruchniki/textbook-special-needs-educational-f70-natural-science-6-class-2020-lubarets/textbook-special-needs-educational-f70-natural-science-6-class-2020-lubarets.files/image037.jpg

Мал. 4

  1.               Закріплення вивченого матеріалу.

Запитання

 

1. У яких трьох станах перебуває вода в природі?

2. Звідки з’являється вода в повітрі?

3. Куди зникає вода після дощу чи танення снігу?

4. Як утворюються дощ, сніг, туман?

5. За допомогою якого досліду можна довести, що в природі відбувається кругообіг води?

 

Презентація "Три стани води"

Підсумок уроку.

Поміркуй

  • 1. Вода зі струмків тече в річки, а річки несуть її в моря. Чому моря не переповнюються водою?
  • 2. Що сталося б на Землі, якби вода перестала випаровуватись?

Домашнє завдання: Запишіть у словничок

Вода перебуває у трьох станах: твердому, рідкому, газоподібному.

Кругообіг води в природі — рух води внаслідок перетворення її з одного стану в інший.

 

Кругообіг води у природі. Магнітний дидактичний набір от Мир стендов -  816649142

Урок26. Як потрібно охороняти воду від забруднення. Я досліджую світ 3  клас. - YouTube

Склад повітря. Охорона повітря. - презентація з природознавства

Колообіг Оксигену в природі. Застосування кисню та його біологічна роль -  Кисень - Хімія 7 клас - Савчин М.М. - Грамота 2015 рік - підручник

В Миколаєві обрали фіналістів онлайн-конкурсу дитячих малюнків на  екологічну тему - Новини - Миколаївська міська радa Блог учителя географії Маменко Надії Олександрівни: 5 клас - природознавство

Адаптований урок з української літератури 6 клас 10 січня 2023 р.

Станіслав Чернілевський , "Забула внучка в баби черевички".

I. Психофізіологічна підготовка.

Займи  зручне положення. Розслаб  обличчя, шию, плечі, руки, тіло, ноги... Уяви , як м'язи стають м'якими розслабленими. Усміхнися, адже ти  такий гарний, коли усміхаєшся.

Прослухай аудіо   https://youtu.be/Kg4rPaN8qFs «Забула внучка в баби черевички» слухати аудіо. Станіслав Чернілевський.

Перегляд відео. Виразне читання поезії(асистентом)

II. Станіслав Чернілевський "Теплота родинного інтиму", "Забула внучка в баби черевички".Настрої і почуття, висвітлені в поезія

1.Тема твору  : зображення суму бабусі за внучкою, яка, від'їжджаючи, забула свої черевички.

2. Ідея: уславлення любові, щирості, доброти бабусі до своєї внучки.

3. Основна думка: бабуся — це та людина, яка здатна на все заради щасливого дитячого сміху, здоров'я для своєї внучки.

https://fs02.vseosvita.ua/0200agl0-b14a/00a-0x0.jpg?t=de92896d3d08a080b2ca3208004e3798

4. Обговорення змісту твору за питаннями.

• Чому внучка приїжджала до своєї бабусі?

• А чи відвідуєте ви своїх дідусів, бабусь? Чи допомагаєте їм?

• Як виявляється любов старших до вас? Що про це свідчить?

• Через що бабуся плакала, коли від'їжджала внучка?

• Чому хата в поезії названа спорожнілою?

• Що свідчить про велику любов бабусі до своєї внучки?

• Яке значення у творі приділяється черевичкам?

• З чим пов'язаний від'їзд внучки?

• Про що свідчать забуті черевички?

III. Закріплення

 

https://fs02.vseosvita.ua/0200agl0-b14a/00f-0x0.jpg?t=de92896d3d08a080b2ca3208004e3798

https://fs02.vseosvita.ua/0200agl0-b14a/010-0x0.jpg?t=de92896d3d08a080b2ca3208004e3798

 

 

 

 

 

Та основною метою були індивідуальні заняття, бесіди та виховні години,адже нічого не замінить живого спілкування з учнем. Модифікація завдань,мною створена група у Вайбер куди кожного дня надсилаються модифіковані завдання з усіх предметів допомає учневі краще засвоїти та осмислити програмовий матеріал. На кінець першого семестру можу відмітити позитивні результати.

https://lh5.googleusercontent.com/zHCS-A7dlK7kqJM3yxN2VFPlsWmTYEXOaBHEs0AQtW3HY6AZFg01eWkqZDyO3qllVCGVE0HvqZuUPo1nmRGZypI5SBn6nseyfDWgovNYHJbiexMDJ-nWDTyhDw5fvhhSPMibyUrsaJpLfjbV6byN2U9oV66MD7jPgflKnRahbXnJ558nJIAiBElkoO0Dzb06=s2048 https://lh4.googleusercontent.com/0GD7NF81R4wCYeCK3K9MYGVp5WY3OFD0N6EOPXl98gVBm4xKMBhK2x81j9vFVP_R7TjWYS-XdrlNO4V5BWoDJVnC21Q0tW6kbzfHUSdRvf2lS0R02wdvLYqG49jinGbiLSwl4n1YO5QZoCIXkwdBUEcwC2tzqFz_BdAbJIxWZfyTdpLmRy0LHLZgQ1wnelVx=s2048

 

 

 

 

 

 

Висновок

У сучасному світі актуальним постає питання толерантності, щирості та викорінення   дискримінацій. Освіта дітей з обмеженими можливостями – це одна з головних потреб соціуму, так як вона є головним фактором створення дійсно інклюзивного суспільства, де будь-яка дитина може відчути свою причетність і затребуваність. Сучасне суспільство має дати шанс всім дітям, незалежно від їх потреб і особливостей у розвитку, повноцінно реалізувати наявний потенціал, отримати можливість принести користь суспільству і стати повноцінним його членом. Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу. Основна ідея інклюзивної освіти – це викорінення дискримінації дітей з будь-якими фізичними та розумовими особливостями у розвитку. Дана ідея передбачає рівні можливості по відношенню до всіх дітей, але створює певні необхідні умови для дітей з особливими потребами. Індивідуальне навчання на дому не в повній мірі сприяє соціалізації та інтеграції дитини з особливими освітніми потребами в суспільство, та й якість такого навчання залишає бажати кращого. Зокрема, ці діти особливо мають потребу в розумінні оточуючих і гуманне ставлення до себе суспільства в цілому. Завдяки індивідуальним заняттям учень став комунікабельнішим,ми вибудували більш партнерські відносини , дитина не боїться давати  відповідь. З таких предметів як математика, українська мова, історія України--має певні успіхи у засвоєнні програмового матеріалу. Отже вважаю за потреби продовжувати індивідуальні заняття з учнями з ооп, адже  спостерігається позитивна динаміка в засвоєнні програмового матеріалу з усіх предметів. Унаслідок війни діти потребують більш уважного ставлення. Дуже важливо дотримуватися коректної термінології та не наголошувати на пережитому травматичному досвіді.

Учень з особливими освітніми потребами не втратив набутих умінь та навичок, соціалізації, академічних знань. Його прогрес ми здобували разом нелегкою працею команди фахівців, дітей та батьків. Сильні сторони  дитини, які ми визначили раніше, допомагали мені  добирати завдання, в яких  учень проявляв себе успішним. Тож я радію, що ми працювали разом з учнем у звичному для нього режимі.

Виховні години проведені в атестаційний період

  1. «Вогонь друг- вогонь ворог» 2019р.
  2. « Ми різні,але ми разом» 2020р.

https://docs.google.com/presentation/d/1wjMn7UT42dEW1EWXtEfdyBZrP5ufIcmV/edit#slide=id.p1

  1. Вікторина « Я знаю про спорт ВСЕ!»

C:\Users\Пользователь\Downloads\IMG_20221116_155749.jpg

https://docs.google.com/presentation/d/1fA91tDh6U2KAEp0YX_gHzoi7O002gX1e9UMGGFShKSU/edit#slide=id.g18c87fb6304_0_146

  1. Виховна година до Дня Соборності України.

https://docs.google.com/presentation/d/1w1AN-N9R_TtFIzZJ6Qkc9JMNUsnLw5oNf7FbOwlftN0/edit#slide=id.p

Поширення досвіду роботи, методичні об’єднання

C:\Users\Пользователь\Downloads\IMG_20230114_110358.jpgC:\Users\Пользователь\Downloads\IMG_20221228_144053.jpg

 

C:\Users\Пользователь\Downloads\IMG-af6991333f7eb047b2dca084b76bd882-V (1).jpg

 

Бесіди з батьками.

1.Доброго дня, шановні батьки!

А чи замислювалися Ви, хто несе найбільшу відповідальність за виховання дитини?

Сучасна сім’я несе найбільшу відповідальність за виховання дитини.

Саме вона має виконувати головне завдання — забезпечувати матеріальні та педагогічні умови для духовного, морального, інтелектуального й фізичного розвитку юного покоління.

Конституційним обов’язком батьків є утримання своїх дітей до повноліття.

Законами України «Про освіту», «Про позашкільну освіту» на батьків покладена відповідальність за фізичне здоров’я та психічний стан дітей, створення належних умов для розвитку їхніх природних здібностей.

Захворювання нервової системи у дітей становлять серйозну медико-соціальну проблему не лише в педіатрії, але й у дитячій неврології, адже досить часто практикуючі лікарі стикаються із труднощами стосовно встановлення правильного діагнозу та вибору адекватної тактики терапії для маленьких пацієнтів.

Симптоми захворювань нервової системи.

Симптоми захворювань нервової системи проявляються по-різному, дуже часто - у вигляді рухових розладів.

Характерно розвиток у хворого парезів (зниження м'язової сили) або паралічів, нездатність швидко рухатися, тремор, мимовільні швидких рухів Можливі порушення координації і мови, мимовільні скорочення різних груп м'язів, тики, здригання. Тактильна чутливість також може порушуватися.

Іншими важливими симптомами захворювань нервової системи є головний біль (мігрень), біль в спині і шиї, руках і ногах. Патологічні зміни торкаються також інші типи чутливості: нюху, смаку, зору.

Проявляються захворювання нервової системи та епілептичними припадками, істериками, порушеннями сну і свідомості, розумової діяльності, поведінки і психіки.

Які трапляються порушення діяльності нервової системи дитини?

Найпоширенішими порушеннями діяльності нервової системи є неврози. Вони характеризуються нав’язливими, істеричними розладами психіки, а також тимчасовим зниженням розумової та фізичної працездатності. Спричиняють неврози тривалі сильні негативні емоції, пов’язані з труднощами в навчанні, проблемами в сім’ї. За своїм проявом неврози поділяють на кілька форм: неврастенію, істерію, психастенію.

Неврастенія розвивається внаслідок перевтоми, недоїдання, отруєння наркотиками, хронічних інфекцій тощо. Це захворювання зазвичай пов’язане з перенапруженням гальмівних процесів, тобто здатності стримуватися, володіти собою. Тому для неврастеніків характерною є підвищена дратівливість і збудливість, гарячкуватість, нестерпність до заперечень, метушливість.

Істерія характеризується переважанням емоцій над розумом (підкіркової діяльності над діяльністю кори великих півкуль). Тому в істериків невідповідна (неадекватна) реакція на зовнішні подразники. Типовим проявом цього захворювання є істеричний напад, що виникає як реакція навіть на незначну неприємність. Під час нападу хворий плаче або сміється, може навіть впасти.

Психастенія, або невроз нав’язливих станів, проявляється нерішучістю, невпевненістю у своїх силах.

Стійкі неврози можуть згодом перерости у психози, пов’язані з пошкодженням структур центральної нервової системи. Вони часто супроводжуються маренням, галюцинаціями тощо. При цьому психічні реакції хворої людини не відповідають реальній ситуації.

Рекомендації батькам гіперактивних дітей

1.У своїх відносинах із дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі». Хваліть її в кожному випадку, коли вона цього заслужила, підкреслюйте успіхи. Це допоможе зміцнити в дитини впевненість у власних силах.

2.Уникайте повторень слів «ні» і «не можна».

3.Говоріть стримано, спокійно і м’яко.

4.Давайте дитині тільки одне завдання на певний відрізок часу, щоб вона могла його завершити.

5.Заохочуйте дитину до всіх видів діяльності, що вимагають концентрації уваги.

6.Підтримуйте вдома чіткий розпорядок дня. Час прийму їжі, виконання домашніх завдань і сну повинний відповідати цьому розпорядкові.

Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей

1.У роботі з дітьми з тривожністю необхідно

2.Постійно підбадьорювати, заохочувати демонструвати впевненість у їхньому успіху, у їхніх можливостях;

3.Виховувати правильне ставлення до результатів своєї діяльності, уміння правильно оцінити їх, опосередковано ставитися до власних успіхів, невдач, не боятися помилок, використовувати їх для розвитку діяльності;

4.Формувати правильне ставлення до результатів діяльності інших дітей;

5.Не сваріть дитину за те, що вона посміла гніватися на вас. Навпаки, поставтеся до неї, до її обурення з розумінням і повагою: допоможіть їй усвідомити і сформулювати свої претензії до вас.

6.Тільки тоді, коли емоції згаснуть, розкажіть дитині про те, як ви переживали, коли вона виявляла свій гнів. Знайдіть разом із нею владу форму висловлювання претензій.

Кілька порад батькам із формування в дітей адекватної самооцінки

1.Не оберігайте дитину від повсякденних справ, не прагніть вирішувати за неї всі проблеми, але і не перевантажуйте її тим, що їй непосильно. Нехай дитина виконує доступні їй завдання і одержує задоволення від зробленого.

2.Не перехвалюйте дитини, але ї не забувайте заохочувати її, коли вона цього заслуговує.

3.Заохочуйте в дитині ініціативу. Нехай вона буде лідером усіх починань, але також покажіть, що інші можуть бути краще її.

4.Не забувайте заохочувати інших у присутності дитини. підкресліть достоїнства іншого і покажіть, що ваша дитина також може досягти цього.

5.Показуйте своїм прикладом адекватність ставлення до успіхів і невдач. Оцінюйте у голос свої можливості й результати справи.

6.Не порівнюйте дитини з іншими дітьми. Порівнюйте її із самою собою (тією, якою вона була вчора чи, можливо, буде завтра).

Особливості стилю поведінки із сором’язливими дітьми:

1.Розширюйте коло знайомих своєї дитини, частіше запрошуйте до себе друзів, беріть дитину в гості до знайомих людей.

2.Не варто постійно турбуватися про дитину, прагнути оберігати її від небезпек, в основному придуманих вами, не намагайтеся самі зробити все за дитину, запобігти новим ускладненням, дайте їй певну міру волі і відкритих дій.

3.Постійно зміцнюйте в дитині впевненість у собі, у власних силах.

4.Залучайте дитину до виконання різних доручень, зв’язаних із спілкуванням, створюйте ситуації, в яких сором’язливій дитині довелося б вступити в контакт з «чужим» дорослим. Наприклад: «Треба довідатися, про що ця цікава з чудовими картинками. Давайте запитаємо в бібліотекаря і попросимо дати її нам подивитися». Звичайно в такій ситуації «вимушеного спілкування дитина спочатку на стільки, що вітається тільки пошепки, відводячи очі, і не відриваючись від руки матері. Зате, ідучи, прощається голосно й чітко, іноді навіть посміхається.

Кілька порад батькам замкнутих дітей: 

1.Розширюйте коло спілкування вашої дитини, знайомте її з новими людьми.

2.Підкреслюйте переваги і користь спілкування, розповідайте дитині, що нового й цікавого ви довідалися, а також, яке задоволення ви одержали, спілкуючись з тією чи іншою людиною.

3.Прагніть самі стати для дитини прикладом людини, що ефективно спілкується.

Принципи спілкування з агресивними дітьми:

1.Пам’ятайте, що заборона й підвищення голосу — найнеефективніші способи подолання агресивності. Тільки зрозумівши причини агресивності і знявши їх, ви можете сподіватися, що агресивність дитини буде знижена.

2.Дайте можливість вихлюпнути свою агресію, спрямувати її на інші об’єкти. Дозвольте їй побити подушку або розірвати «портрет» її ворога і ви побачите, що в реальному житті агресивність у даний момент знизилася.

3.Показуйте дитині особистий приклад ефективної поведінки. Не допускайте при ній вибухів гніву.

4.Важливо, щоб дитина повсякчас почувала, що ви любите, цінуєте і приймаєте її. Не соромтеся зайвий раз її приголубити або пожаліти. Нехай вона бачить, що потрібна й важлива для вас.

Поради батькам конфліктних дітей

1.Стримуйте прагнення дитини провокувати сварки з іншими. Треба звертати увагу на недоброзичливі погляди один на одного або бурмотіння собі під ніс. Звичайно, в усіх батьків бувають моменти, коли ніколи й неможливо контролювати дітей. І тоді найчастіше виникають «бурі».

2.Не намагайтеся припинити сварку, обвинувативши іншу дитину в її виникненні і захищаючи свою. Намагайтеся об’єктивно розібратися в причинах її виникнення.

3.Після конфлікту обговоріть з дитиною причини його виникнення, визначте неправильні дії вашої дитини, що призвели до конфлікту. Спробуйте знайти інші способи виходу з конфліктної ситуації.

4.Не обговорюйте при дитині проблеми її поведінки. Вона може утвердитися в думці про те, що конфлікти неминучі, і буде продовжувати провокувати їх.

Любіть своє дитя. Якщо ви любите свою дитину — не уникайте шансу дати їй це відчути. Повторюйте частіше ці заповітні слова: «Я тебе дуже, дуже люблю»! навіть якщо дитина вчинила щось погане, все одно повторіть, що любите її. Так ви розвинете в душі малюка упевненість, що попри здійснені ним помилки, що він все одно улюблений і дорогий вам, що ви засуджуєте його вчинок, а не особистість загалом.

«Наші діти - це наша старість. Правильне виховання - це наша щаслива старість, погане виховання - це наше майбутнє горе, це наші сльози, це наша провина перед іншими людьми.»

                                                         Антон Семенович Макаренко

 

https://lh6.googleusercontent.com/op7CRz3yfuukob6JCpGVkACFfUse4919ypJ8rLEzs4Lu_YaXhiaqxXtiREwo_kJTbNEI7BmYKCIRAoACxzmnF_1Nv9JX6_28hLhBToKLdPCZu9tDRtFzO3QzSJ1arNkXjg0skPR2l88AGzc-OQhxm9ZxenpYwrRFwMjWjsHb1SuJkmUeQ8pzZpboX_dQldvj=s2048https://lh4.googleusercontent.com/rhsoNBxjTdMU5C6mQuIZARv_jTUCrYWnXumBa4J5YP7G8cq_kivmZJYZxTP98bl9n7-QlXXf_uLW4OvqJJcAfl7lwLf5Ro_OBYK3FzUuWWQaWkCR7jTxYZa72G7EkR4sPKWwF4WpidPdqQ1yOd9xXD0_GTlo_ZOmrJxEkYYI1p6u7HXkvewXd_AVy9iV4jTT=s2048https://lh6.googleusercontent.com/arILDNo-6aKYnMWX2SHdJjr3cWCsncqeI8QjfYkX6oSfAyVTr6_bxYfh4URlNSrWnToKkAt3il57BeQgOLq0z6OjQr7FiHwlRYhqZJmN3KvIcZGGUVl7-McUbpGdXomuwtkX4XanmmJKAlW83VussL9Dw_ZSMSUEoyGxm6J9bV1egbDp18Tgu36ft5HaitNb=s2048https://lh6.googleusercontent.com/-y-QQMnFT_e-4-aPXk5gMgpiOc2yWkoo8e6KsRpfGyrTilXraDNyEoSOsZ9XX_NDPLeW740cIq-7eCGIU8uboUPhLA7L-iUfFFZPFqmZfTHmgv29BAdT7KjFxOWz78KFl-DtKZkvQAjo2FHBXd2mYFDJpESE05dK4qoUmpY-gKIssVWKfIaO9pOhwvUdKrkR=s2048

C:\Users\Пользователь\Downloads\IMG_20221003_092253_1.jpg

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
5577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку