Ідея досвіду:— використання ігрових технологій як ефективного засобу формування комунікативної компетентності учнів молодшого шкільного віку, що сприяє:підвищенню мотивації навчання,кращому усвідомленню та засвоєнню навчального матеріалу,всебічному розвитку дитини,розвитку дитини як творчої особистості.
Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду. Комунікати́вна компете́нтність — здатність особистості застосувати у конкретному спілкуванні знання мови, способи взаємодії з навколишніми й віддаленими людьми та подіями, навички роботи у групі, володіння різними соціальними ролями.
знання вчителем класифікації ігор;володіння методикою проведення гри;бажання педагога застосовувати ігрові технології (як ефективний засіб формування комунікативної компетентності учнів молодшого шкільного віку);дотримання умов оптимального використання гри. Ефективність впровадження досвіду досягається за умов:
Класифікація дидактичних ігор. За видом діяльності: Фізичні (рухові),інтелектуальні (розумові),трудові,соціальні,психологічні. За характером педагогічного процесу: Навчальні, тренувальні, контролюючі, узагальнюючі;Пізнавальні, виховні, розвиваючі;Репродуктивні, продуктивні, творчі;Комунікативні, діагностичні, профорієнтаційні, психотехнічні та інші. За характером ігрової методики: За ігровим середовищем:предметні,сюжетні,рольові,ділові,імітаційні,ігри-драматизаціїігри з предметами і без них,настільні,кімнатні,вуличні,на місцевості,комп'ютерні
розвивається особистість школяра, процеси саморегулювання та управління власною навчальною діяльністю;Результативність впровадження досвіду:стимулюється пізнавальна активність учнів на уроках та у позакласній роботі;підвищується якість навчання;учні виявляють здатність взаємодіяти з іншими людьми, співпрацювати і досягати спільних цілей;
ВИСНОВОКТаким чином, за допомогою гри можна познайомити дитину з різними поняттями і навчити її багатьом речам. Ігри надзвичайно важливі в молодшому шкільному віці. Вони допомагають вирішити проблему з адаптацією дитини у світі та шкільним процесом навчання. Дитячому розуму треба надавати нові і нові задачі, ускладнюючи їх, моделюючи на базі чогось нового.