Авторська гра-стратегія для дітей старшої групи «Лісники»

Про матеріал
Мета: учити будувати гру. Ознайомити дітей та розширити їх знання про професію «Лісник» так, як у наш час ця професія рідкісна та маловідома дятям дошкільного віку. Розповісти дітям про важливість цієї професії та велику відповідальність «Лісника» про основну роботу цієї людини. Розібрати разом з дітьми усі валиві правила поведінки у лісі. Вчити дітей прислухатися один до одного, діяти злагоджено. Матеріал: сюжетні картинки лісу, парку, зоопарку; лісника у лісі; картинки до ігор з посилання лісники.docx.
Перегляд файлу

Авторська гра-стратегія для дітей старшої групи

«Лісники»

Мета: учити будувати гру. Ознайомити дітей та розширити їх знання про професію «Лісник» так, як у наш час ця професія рідкісна та маловідома дятям дошкільного віку. Розповісти дітям про важливість цієї професії та велику відповідальність «Лісника» про основну роботу цієї людини. Розібрати разом з дітьми усі валиві правила поведінки у лісі. Вчити дітей прислухатися один до одного, діяти злагоджено.

Матеріал: сюжетні картинки лісу, парку, зоопарку; лісника у лісі; картинки до ігор з посилання лісники.docx.

Алгоритм подальших дій

  • Вибір місця роботи лісника (ліс, парк, зоопарк);
  • Вибір житла для лісника;
  • Розповісти дітям про проесію лісника;
  • Визначення оновних цілей роботи лісника;
  • Слідкує за деревами, визначає котрі хворі і їх потрібно зрізати;
  • Слідкує за рослинами, які ростуть у лісі;
  • Слідкує за тваринами, які ивуть у лісі;
  • Допомагає хворим тваринам, лікує їх; підгодовує голодних;
  • Охороняє ліс від браконьєрів;
  • Зрізає хворі та сухі дерева, насаджує молоді саджанці;
  • Розігрування дидактичних ігор.

Хід гри:

1.Зацікавлюючий момент.

Прослуховування аудіо запису «Звуки лісу» або переглянути відео ролик про ліс.

Читання вірша «Лісник»

Спасибі людям, які зростили ліс:

За всі дуби, ялинки в пишнім гіллі,

І за красу отих зелених кіс,

В яких стоять гнучкі берізки білі.

2.Вибір місця роботи лісника.

 Діти, де працює лісник? – розглядаємо картинку лісу, парку, зоопарку.

3.Вибір житла для лісника.

 Якщо лісник працює у лісі, а ліс знаходиться  далеко від міста чи села, де ж тоді живе лісник? – розглядаємо картинки житла для лісника.

 Розвиваємо у дітей логічне мислення, допомагаємо правильно сформувати та висловити свою думку.

4.Розповідь про професію лісника. Розглядаємо картинки лісника в лісі. Визначаємо основні цілі роботи лісника.

 Лісник – це важлива, важка та небезпечна професія. Лісник – найголовніша людина у лісі. Він знає: де і як ростуть дерева, які з них можна зрізати, які потрібно лікувати (адже дерева також лікують). Ця людина знає, де потрібно посадити молоді саджанці, щоб оновити ліс. Також він знає поведінку усіх мешканців лісу, вміє їх лікувати. Лісник допомагає тваринам, які потрапили в біду. У працівника лісу деже багато роботи. Їм потрібно розчистити чагарники та зарослі, прослідкувати за усіма деревами, заготовити суху траву для підгодівлі тварин взимку. Лісник свого роду є лікарем лісу та його жителям. Він дбає про ліс, адже ліс для багатьох звірів та птаєв – рідний дім.

 У нашій країні професія лісника мало відома та не популярна. Лісників дуже мало, а лісу багато! Лісник живе далеко від міста, серед лісу та хижих тварин. За день лісник проходить пішки багато кілометрів, у погану погоду він може їхати верхи на коні, а в зимку йму доводиться їздити на лижах.

 Кожної весни лісники  на спеціальних ділянках насаджують молоді ялини і сосни для того, щоб взимку їх можна було зрізати на новорічні свята. У наш час працівники лісу саджають молоді саджанці у горщики і продають живі дерева, щоб не знищувати ліс, адже ліс – «Зелені легені планети»!

5. Практична діяльність. Розігрування дидактичних ігор.

- «З якого дерева листочок»;

- «Хто у лісі живе?», складання логічних ланцюжків;

- «Що у лісі росте?»;

- «Чий хвостик?»;

- Складання коротеньких розповідей за мнемокартинками.

 

 

docx
Додано
14 січня 2022
Переглядів
1677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку