Авторська програма гуртка "Театр і акторська майстерність""

Про матеріал
Навчальна програма гуртка "театр і акторська майстерність" для дітей віком 7-14 років
Перегляд файлу

ВІДДІЛ ОСВІТИ

НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

 

 

ПОГОДЖЕНО

Протокол засідання ради

районного методичного

кабінету відділу освіти

Новомиргородської районної

державної адміністрації

від  «27» серпня 2020р. № 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ відділу освіти

Новомиргородської районної

державної адміністрації

від  «31» серпня 2020р. №182

 

 

 

 

 

 

 

Навчальна програма з позашкільної освіти

художньо-естетичного напряму

«Театр і акторська майстерність»

4 роки навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Новомиргород 2020

Автор:

Ващейкіна Катерина Володимирівна – керівник гуртка «Театр і акторська майстерність» Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості.

 

Рецензенти:

Сергата С.М. - директор інформаційно-ресурсного центру  відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації.

 

Палій В.В.-  методист  Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості.

Програма схвалена на засіданні методичної ради Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості від 27.08.2020р.

протокол № 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

На сучасному етапі все більше уваги приділяється пошуку перспективних підходів до вирішення проблеми гуманізації процесу виховання, стимулювання пізнавальної активності вихованців, накопиченню досвіду їх творчої діяльності. В реалізації цього складного процесу важлива роль належить мистецтву, що допомагає дітям глибше пізнати себе, свій внутрішній світ, спонукає до самовдосконалення.
Театр – це світ мистецтва, який духовно збагачує людину, допомагає глибше пізнати красу навколишнього світу. Привернути увагу до театрального мистецтва, виховати й зберегти природну сутність особистості дитини, її індивідуальність, вплинути на розвиток її духовно-естетичних якостей – завдання театрального гуртка закладу позашкільної освіти. 
Театр – це синтез багатьох мистецтв:

  • літературної діяльності (читання п’єси за ролями, постанова вистави);
  • образотворчої діяльності (добір одягу персонажів, малювання декорацій, виготовлення атрибутів);
  • музичної діяльності (виконання пісень, інсценування музичних творів тощо).

Тому на заняттях театрального гуртка є можливість розкрити різні сторони творчих здібностей і нахилів вихованців, сприяти їхньому розвитку.
Актуальність розробленої програми зумовлена сучасною дійсністю, пов’язаною з духовною кризою підростаючого покоління, несформованістю життєвої компетентності. Дана програма орієнтована на розвиток особистості дитини, її неповторної індивідуальності, спрямована на гуманізацію навчально-виховної роботи з дітьми, побудована з урахуванням психологічних особливостей розвитку вихованців. 

Програма має практичне спрямування. Зміст програми націлений на реалізацію здобувачів освіти їхніх творчих здібностей, виявлення й реалізацію акторських здібностей дітей, формування комунікативних навичок.
Новизна програми полягає в тому, що:

- програма спрямована на виховання дитини як артиста, митця, виконавця з позиції театральної "школи переживання", що враховує особистісний досвід дитини і рівень її психо-фізичного розвитку;

- кожний блок має свої цілі та індивідуальний підбір форм роботи.
Мета програми – створення умов для особистісного зростання вихованців, розвитку їх творчого потенціалу, виховання духовно збагаченої компетентної особистості.

Виходячи з цього, основними завданнями даного курсу є:
формування предметних компетенцій:

  • надання знань, умінь та навичок з театрального мистецтва;
  • залучення вихованців до участі в різних сферах художньої діяльності на основі діагностики їх природних нахилів і здібностей;
  • розвиток у дітей образного та асоціативного мислення, емоційної виразності, спостережливості та пам’яті, уяви та фантазії, гарної дикції, ритмічності, здатності до виразного руху, пластичності, музичних здібностей;

формування життєвих компетенцій:

  • розвиток естетичних потреб і почуттів вихованців;
  • формування гармонійно розвиненої особистості з високим національно-культурним потенціалом;
  • виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування нею власної світоглядної позиції.

Функції програми: 

освітня – формування у дітей уявлення про театр, театральне мистецтво і театральну діяльність;

розвивальна – розвиток ерудиції здобувачів освіти, їх загальної культури, збагачення та активація словника;

виховна - виховання емоційно-позитивного ставлення до театрального мистецтва.
Заняття у гуртку допомагає вихованцям у свідомому виборі професії. І не обов’язково, щоб це була професія актора. Важливо, що вони навчаться бачити прекрасне в мистецтві, у житті, відчувати радість від пізнання і спілкування з прекрасним.

Програма театрального гуртка адаптована до сучасних вимог, побудована за принципом індукції (від простого до складного)  розрахована на 4 роки навчання, які відповідають двом рівням, логічно пов’язаних між собою. Навчальний матеріал підібраний з урахуванням вікових особливостей здобувачів освіти 7- 14 років.

1-й рік – початковий рівень – 144 год. на рік, 4 год. на тиждень;

2-й рік – початковий рівень – 144 год. на рік, 4 год. на тиждень.

3-й рік – основний – 216 год. на рік, 6 год. на тиждень.

4-й рік – основний – 216 год. на рік,  6 год. на тиждень.

Зміст програми представлено2-ма напрямами:

1-й – набуття вихованцями знань про театр. Діти знайомляться з театром як культурною установою та правилами поведінки в театрі. Процес знайомства з безпосередніми та опосередкованими учасниками вистави відбувається послідовно.
2-й - використання знань про театр у самостійній театралізованій діяльності вихованців. Навчальний процес спрямовано на засвоєння різних типів творчих вправ, які спрямовані на розвиток розуміння образу: це вправи на розвиток уваги та уяви, засобів образної (жести, пози, міміка, пантоміма) та емоційної (інтонація, тембр голосу) виразності, «аутотренінгу». Ці вправи забезпечують поступове ускладнення завдань. На їх основі вихованці гуртка підходять до організації самостійної театралізованої діяльності. Виконання програмних вимог надають кожній дитині можливість успішно реалізувати себе в різних галузях театральної діяльності та сприяють більш продуктивному навчанню.

 

Навчально-тематичний план

Початковий рівень  1-ий рік навчання

Розділ, тема

 

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

Вступ

2

-

2

Розділ 1 Уведення. Абетка театру

4

6

10

1.1 Театр – вид мистецтва

2

2

4

1.2. Проведення бесід та вікторини

2

4

6

Розділ 2 Театр – мистецтво колективне

10

18

28

2.1 Подорож по театральній програмці

8

8

16

2.2 Конкурси з акторської майстерності

2

10

12

Розділ 3 Культура й техніка мови

10

48

58

3.1 Сценічна мова

6

22

28

3.2 Дихальні та артикуляційні вправи

4

26

30

Розділ 4 Сценічний рух

10

20

30

4.1 Ритмопластика

6

8

14

4.2 Ігри та вправи зі сценічного руху

4

12

16

Розділ 5 Узагальнення й систематизація знань

2

12

14

5.1 Повторення теоретичних знань про театр

2

12

14

Підсумки

2

-

2

Разом

40

104

144

 

 

 

 

Зміст програми

Вступне заняття. (2 години)

Бесіда з вихованцями про мету, яка ставиться перед ними в процесі навчання. Елементарні відомості про жанр та його напрямки. Техніка безпеки при виконанні фізичних вправ та засвоєнні необхідних навичок.

 

Розділ 1. Введення. Абетка театру( 10 годин).

1.1 Театр – вид мистецтва

Теоретична частина Театр як вид мистецтва. Батьківщина театрального мистецтва. Народні джерела театрального мистецтва – обряди, ігри, свята. Культ предків.

Практична частина Бесіди на теми : «Що таке театр?»,  «Навіщо люди ходять у театр?»

1.2. Проведення вікторин та ігор

Теоретична частина Виникнення українського театру. Блазні – перші професійні актори.

Практична частина Вікторина «Складаємо іспит на вихованість» (за правилами поведінки у театрі, кіно). Українські народні ігри.

 

Розділ 2.Театр–мистецтво колективне (28 годин)

2.1.Подорож по театральній програмці.

Теоретична частина Знайомство з театральними професіями: актор, режисер-постановник, художник, декоратор, костюмер, гример, бутафор, суфлер та інші. Оформлення спектаклю: світло, музика, декорації.

Практична частина Конкурси з акторської майстерності

2.2. Конкурси з акторської майстерності. Театральні ігри

Теоретична частина Оформлення спектаклю: світло, музика, декорації.

Практична частина Акторські розминки. Театральні ігри: загальнорозвиваючі, спеціальні. Розігрування міні-сценок.

 

Розділ3.Культура й техніка мови (58 годин)

3.1 Сценічна мова

Теоретична частина Виразність мови – основна вимога до мови акторів.

Практична частина Творчі ігри зі словами. Скоромовки, лічилки.

3.2 Дихальні та артикуляційні вправи

Теоретична частина Мовне дихання, артикуляція, голос, дикція. Гучність мови.

Практична частина Вправи на дикцію. Мовні ситуації, іхній аналіз. Створення, репетиції й постановки міні-спектаклів на казковій основі сюжетів.

 

Розділ 4. Сценічний рух (30 годин)

4.1. Ритмопластика

Теоретична частина Немовні засоби виразності. Гра міміки й жестів.

Практична частина Пластичні ігри й вправи.

4.2 Ігри й вправи зі сценічного руху

Теоретична частина Вільна виразність рухами.

Практична частина Імітаційні мовні ігри.

 

Розділ 5. Узагальнення й систематизація знань (14 годин)

5.1Повторення теоретичних знань про театр

Теоретична частина Театр як вид мистецтва; театральні професії, перші професійні актори.

Практична частина Постановка казки. Виготовлення декорацій та реквізиту.

 

Підсумки (2 години)

Підведення підсумків роботи за рік.

 

Прогнозований результат

Вихованці мають  знати:

  • що таке театр;
  • відомості про жанр та його напрямки;
  • немовні засоби виразності.

Вихованці мають вміти:

  • робити дихальні та артикуляційні вправи;
  • доречно використовувати засоби виразності;
  • розігрувати міні-сценки.

Вихованці мають набути досвіду:

  • визначення жанру твору та його напрямки;
  • виконання дихальних та артикуляційних вправи;
  • складання та розігрування міні-сценок.

 

 

Навчально-тематичний план

Початковий рівень  2-ий рік навчання

Розділ, тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

Вступ

2

 

2

Розділ 1Уведення. Основи театральної культури

8

10

18

1.1Особливості театрального мистецтва

4

4

8

1.2 Сучасне обладнання театру

4

6

10

Розділ 2 Актор- головне чудо театру

6

34

40

2.1 Актор – творець образу-характеру

4

10

14

2.2 Фізичне самопочуття

2

24

26

Розділ 3 Культура й техніка мови

4

32

36

3.1 Компоненти техніки мови

4

32

36

Розділ 4 Ритмопластика

4

30

34

4.1 Пластична виразність

4

30

34

Розділ 5Узагальнення й систематизація знань

2

10

12

5.1 Повторення теоретичних відомостей про основи театральної культури

2

10

12

Підсумки

 

2

2

Разом

26

118

144

 

Зміст програми

Вступне заняття (2 години)

Знайомство здобувачів освіти з планом роботи та репертуаром гуртка на рік. Техніка безпеки при виконанні фізичних вправ та засвоєнні необхідних навичок.


Розділ 1. Уведення. Основи театральної культури (18 годин)

1.2 Особливості театрального мистецтва

Теоретична частина Особливості театрального мистецтва. Види театрів: ляльковий, драматичний, шкільний, театр одного актора; театр тіней; античний театр; кріпосний театр; придворний театр. Театр ляльок – один із видів театрального мистецтва. Народження театру ляльок. Петрушка і його іноземні брати. Творці ляльок.

Практична частина Бесіда: «Що ми знаємо про ляльковий театр?» Заочна подорож до лялькового театру (перегляд відеофільму).

1.2. Сучасне обладнання театру, сцени

Теоретична частина Обладнання залу для глядачів: партер, амфітеатр, ложа, балкон. Світ лаштунків. Обладнання сцени. Театральні жанри: драма, трагедія, комедія, балет, бенефіс, водевіль, інтермедія, мюзикл, опера, оперета.

Практична частина Розігрування діалогів за участю ляльок. Розігрування сценнівок на теми казкових сюжетів.

Розділ 2. Актор – головне чудо театру (40 годин)

2.1 Актор – творець образу-характеру

Теоретична частина Актор як творець образу-характеру на сцені. Основи акторської майстерності. Органічна сценічна увага. Розвиток уваги, пам’яті, спостережливості, зоревих і слухових сприйняттів, дотику, уяви.

Практична частина Вправи на освоєння елементів внутрішньої психотехніки. Вправи на розвиток дотику, уяви.

2.2 Фізичне самопочуття.

Теоретична частина Пам’ять фізичних дій. Зміна відносин до предмета, місця дії, факту, партнера. Дії з уявними предметами.

Практична частина Вправи на розвиток фізичної пам’яті, фізичного самопочуття. Етюди на фізичне самопочуття. Театрально-творчі навчальні вправи й ігри на дії з уявними предметами або на пам’ять фізичних дій. Акторські розминки.

 

Розділ 3. Культура й техніка мови (36 годин)

3.1 Компоненти техніки мови

Теоретична частина Мовне дихання. Інтонація. Темп мови. Правильний наголос. Логічний наголос. Правильність вимови. Дикція. Діапазон і сила звучання голосу. Діалог.

Практична частина Вправи на розвиток мовного дихання. Мовні ігри: «Гра зі свічкою». «Зіпсований телефон» та інші. Побудова діалогів між героями народних казок у різних обставинах. Пошук ключових слів в окремих фразах і реченнях і виділення їх голосом. Складання колективної казки з додаванням по одному реченню. Артикуляційна гімнастика. Лічилки. Скоромовки. Вірші.

 

Розділ 4. Ритмопластика (34 годин)

4.1 Пластична виразність

Теоретична частина Ритмічність, музикальність, швидкість реакцій, координація рухів.

Практична робота Ігри на розвиток рухових здібностей. Музично-пластичні імпровізації. Створення образів живих істот за допомогою пластики. Ігри та вправи на розвиток пластичної виразності.

 

Розділ 5. Узагальнення й систематизація знань( 12 годин)

5.1Повторення теоретичних відомостей про основи театральної культури

Теоретична частина Види театрального мистецтва, театральні жанри, обладнання сцени й залу для глядачів. Узагальнення й систематизація отриманих знань про основи акторської майстерності, пластичної виразності, культури мови.

Практична частина Літопис театрального гуртка: фотовиставка.

 

Підсумкове й контрольне заняття (4 годин)

Підбиття підсумків за рік. Театральний кросворд, весела вікторина.

 

Прогнозований результат

Вихованці мають  знати:

  • види театрів;
  • хто такий актор та його призначення;
  • обладнання сцени й залу для глядачів

 

Вихованці мають вміти:

  • використовувати знання про акторську майстерність;
  • робити вправи на розвиток мовного дихання;
  • створювати музично-пластичні імпровізації.

 

Вихованці мають набути досвіду:

  • розігрування діалогу та сценки на казкову тематику;
  • складання колективної казки;
  • створення образів неживих істот за допомогою пластики.

 

 

 

 

Навчально-тематичний план

Основний рівень  1-й  рік навчання

 

Розділ, тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

Вступ

2

 

2

Розділ 1. Основи режисури й сценарної майстерності

14

64

78

1.1 Режисура

4

10

14

1.2 Сценарій

10

54

64

Розділ 2. Культура й техніка мови

10

56

66

2.1Дикція. тембр, ритм

10

56

66

Розділ 3. Ритмопластика

10

40

50

3.1 Освоєння сценічного простору

4

14

18

3.2 Жести і міміка

6

26

32

Розділ4. Узагальнення й систематизація знань

4

14

18

4.1 Узагальнення й систематизація знань про основи режисури й сценарної майстерності

4

14

18

Підсумки

 

2

2

Разом

40

176

216

 

Зміст програми

Вступне заняття (2 години) 

Знайомство вихованців з планом роботи на рік. Бесіди стосовно репертуару на рік. Техніка безпеки при виконанні фізичних вправ та засвоєнні необхідних навичок.

 

Розділ 1. Основи режисури й сценарної майстерності( 78 годин)

1.1 Режисура

Теоретична частина Режисерський постановчий план. Основа театру – п’єса, основа театралізації – спектакль.

Практична частина Артикуляційні гімнастики, мовні ігри, акторські розминки, тренінги, театрально-творчі вправи.

 

1.2 Сценарій

Теоретична частина Ідейно-художній і композиційний задум. Сценічна задача і її елементи. Сценічна увага. Композиційна побудова сценарію. Створення оригінальної п’єси: зав’язка, кульмінація, розв’язка.

Практична частина Бесіда про творців спектаклю «Хто і як створює спектакль?» П’єси-розповіді. Читання по ролях, обговорення, прослуховування, перегляд, ілюстрування, інсценівки.

 

Розділ 2. Культура й техніка мови (66 годин)

2.1 Дикція, тембр, ритм

Теоретична частина Дикція. Чітка вимова слів, фраз. Тембр голосу. Ритм – особливості художньої вимови.

Практична частина Вправи для розвитку артикуляційного апарату.
Вправи для розвитку дикції. Чистомовки. Лічилки. Скоромовки. Забавні вірші. Мовні ігри. Побудова діалогів з обраним партнером.

 

Розділ 3. Ритмопластика (50 годин)

3.1 Освоєння сценічного простору

 Теоретична частина Виразність рухів. Освоєння сценічного простору. Рух в різних темпах по сценічному майданчику.

Практична частина Безпредметні етюди. Імітаційні ігри.

 

3.2 Жести і міміка

Теоретична частина Передача характеру і настрою музичного твору у вільних музичних пластичних імпровізаціях. Жести і міміка.

 Практична частина Вправи на розвиток пластичної виразності: «У країні Велетнів», «Зачарований ліс», «Місто роботів» і інші. Театральні ігри на перетворення, розвиток рухових здібностей.


Розділ 4. Узагальнення й систематизація знань (18 годин)

4.1 Узагальнення й систематизація знань про основи режисури й сценарної майстерності

Теоретична частина Організації сценічної дії, створення художнього образу, композиційній побудові спектаклю.

Практична частина Постановка спектаклю. Інсценівки. Літопис театрального гуртка: фотовиставка.

 

Підсумкове заняття (2 години)

Підведення підсумків за рік. Гра «Весела естафета».

 

Прогнозований результат

Вихованці мають  знати:

  • що таке режисура;
  • що таке ритм;
  • що таке художній образ.

 

Вихованці мають вміти:

  • організовувати сценічну дію;
  • створювати художній образ;
  • робити вправи на розвиток пластичної виразності.

 

Вихованці мають набути досвіду:

  • робити артикуляційну гімнастику, мовні вправи, тренінги;
  • пересування в різних темпах по сценічному майданчику;
  • постановки  спектаклю.

 

Навчально-тематичний план

Основний рівень  2-й  рік навчання

Розділ, тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

Вступ

2

-

2

Розділ 1Театральний спектакль

4

18

22

1.1 Спектакль

2

6

8

1.2 Провідні засоби виразності

2

12

14

Розділ 2 Виконавська майстерність актора

10

50

60

2.1Акторська майстерність

4

16

20

2.2Дії акторів у запропонованих обставинах

6

34

40

Розділ 3Театр і література

10

30

40

3.1Система К.С. Станіславського. Великі драматурги

4

10

14

3.2Творчість знаменитих акторів. П'єса

6

20

26

Розділ 4 Культура й техніка мови

10

30

40

4.1Рима, засоби звуконаслідування, опорні слова

4

10

14

4.2 Монолог

6

20

26

Розділ 5 Ритмопластика

10

20

30

5.1 Пластична імпровізація. Несловесні форми спілкування

10

20

30

Розділ 6 Узагальнення й систематизація знань

2

18

20

Підсумкове заняття

2

-

2

Разом

50

166

216

 

Зміст програми

 Вступне заняття (2 години)

Визначення мети та завдань на наступний навчальний рік. Повторення вивченого матеріалу за минулий рік. Техніка безпеки при виконанні фізичних вправ та засвоєнні необхідних навичок.

 

Розділ 1. Театральний спектакль (22 години)

1.1 Спектакль.

Теоретична частина Етапи роботи над створенням спектаклю. Інсценівка. Сюжет. Персонажі.

Практична частина Знайомство зі сценарієм. Обговорення сценарію. Обговорення характерів персонажів. Вибір учнями персонажів, яких вони прагнуть зображувати на сцені.

1.2Провідні засоби виразності театралізації

Теоретична частина Провідні засоби виразності театралізації – символ, метафора, алегорія, гіпербола. Залучення глядача в дію.

Практична частина Репетиції. Театральні ігри.

 

Розділ 2. Виконавська майстерність актора (60 годин)

2.1 Акторська майстерність

 Теоретична частина Акторська майстерність. Освоєння сценічного простору. Сценічне спілкування. Сценічна пластика. Взаємодія з партнером на сцені.

Практична частина Театрально-творчі навчальні вправи на освоєння сценічного простору, розвитку пластичної виразності, рухових здібностей.

2.2 Дії акторів у запропонованих обставинах

Теоретична частина Манера триматися на сцені. Мова акторів.
 Практична частина Ігри-драматизації. Конкурси юних театрознавців. Етюди. Безпредметні етюди. Пантоміма. Акторські розминки. Тренінги.

 

Розділ3. Театр і література (40 годин)

3.1Система К.С. Станіславського. Великі драматурги

Теоретична частина В. Г. Бєлінський про літературу, театр. Про систему К.С. Станіславського. Великі драматурги: У. Шекспір, А. П. Чехов, О. М. Островський, Д. І. Фонвізін.

Практична частина Читання, перегляд, обговорення п’єс.

3.2 Творчість знаменитих акторів. П'єса

Теоретична частина Про творчість знаменитих акторів. П’єса – основа спектаклю.

 Практична частина Створення невеликих за обсягом п’єс на основі літературних творів. Інсценівка п’єс.

 

Розділ 4. Культура й техніка мови (40 годин)

4.1 Рима, засоби звуконаслідування, опорні слова

 Теоретична частина Рима як співзвучання кінців віршованих рядків. Засоби звуконаслідування в художній мові. Опорні слова, їх роль у мові актора.

Практична частина Виразне читання віршів, діалогів. Складання оповідань за опорними словами. Скоромовки. Чистомовки. Лічилки.

4.2 Монолог.

Теоретична частина Монолог

Практична частина Виразне читання монологів, п’єс. Творчі ігри зі словами: «Піймай риму», «Підкажи слово», «Хто як співає?» Дихальні, артикуляційні вправи.

 

Розділ 5. Ритмопластика (30 годин)

5.1 Пластична імпровізація. Несловесні форми спілкування

Теоретична частина Пластична імпровізація. Створення образів предметів і живих істот через пластичні можливості свого тіла. Несловесні форми спілкування. Міміка й жести. 

 Практична частина Ігри на розвиток уяви й пластичної імпровізації: «Осінній лист», «Сніжинки», «Умираючий лебідь» та інші. Вправи на створення образів живих істот, предметів.

Розділ 6.Узагальнення й систематизація знань (20 годин)

Теоретична частина Повторення теоретичних відомостей про етапи побудови спектаклю, про роботу над інсценівкою, способи залучення глядачів у дію спектаклю.

Практична частина Узагальнення й систематизація знань і вмінь роботи над роллю, дії у пропонованих обставинах. Створення й постановка спектаклю на основі української драматургії. Літопис театрального гуртка: фотовиставка.

 

Підсумкове заняття (2 годин)

Підсумки за курс навчання. Визначення досягнень здобувачів освіти. Нагородження кращих вихованців.

 

Прогнозований результат

Вихованці мають знати:

  • етапи побудови спектаклю;
  • засоби виразності театралізації;
  • творчість відомих акторів;
  • що таке п'єса.

Вихованці мають вміти:

  • працювати над роллю;
  • робити пластичну імпровізацію;
  • складати оповідання за опорними словами

Вихованці мають набути досвіду:

  • взаємодії з партнером по сцені;
  • гри на сцені;
  • створення спектаклю на основі всесвітньої та української драматургії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали, інструменти

Основне обладнання

Кількість, шт.

Театральні костюми

За необхідністю

Комп’ютер

6 шт.

Ноутбук

3 шт.

Фотоапарат

2 шт.

Диктофон

2 шт.

Принтер

2 шт.

Мікрофон

3 шт.

Апаратура для монтажу та запису фонограм

За необхідністю

Звуко-підсилююча апаратура

За необхідністю

Апаратура для освітлення

За необхідністю

Декорації та реквізит

За необхідністю

Навчально-методичні засоби

 

Науково-популярна та довідникова література

За необхідністю

Репертуарні збірники

За необхідністю

Допоміжні засоби

 

Зошити

За необхідністю

Папір

Ручки, олівці

Маркери

Гаджети

Гумка

Скріпки, кнопки

 

 

 

 

Література

1 Абрамян В.Ц. Театральна педагогіка [ Текс]/ В.Ц. Абрамян. ‒ К.: Лібра,1996.-224с.
2 Будянський В.І., Будянський Д.В. Шкільний театр: Навч.посібник. -   Суми: ВАТ “СОД”, вид-во “Козацький вал”, 2002. - 184с.

3 Буреніна А.І. «Театр Всілякого». Вип. 1: Від гри до вистави: Підруч. - метод. Посібник. - 2-изд., переробл. і допов. - СПб., 2002. - 114 с.

4 Виховний потенціал позашкільних навчальних закладів : колективна монографія / [Вербицький В.В., Ковбасенко Л.І., Липецький О.П. та ін.] : [за ред. О.В. Литовченко]. – К. : О.Т. Ростунов, 2011. – 200 с.

5   Дубина Л. Викладання мистецьких дисциплін з елементами театральної педагогіки. // Мистецтво і освіта. — 2001. — № 4.

        6 Жовчак З.В. Виховання школярів засобами мистецтва //  Мистецтво та освіта. - 2004. - № 3. - С. 18-20.

7  Закон України «Про позашкільну освіту» від 5 квітня 2007 року N 876-V.

8 Молодий театр («Ґенеза, завдання, шляхи»). Упорядник М. Лабінський. К.: «Мистецтво», Спілка театральних діячів України., 1991.

9  Патріс Паві: Словник театру. – Львів, 2006.— 640 с.

10 Софронова Л. Старовинний український театр – Львів : ЛНУ імені І. Франка, 2004. – 336 с.

11 Чехов М.А. О технике актёра. ‒ М.,2003. ‒ 490 с.

12. http://razom.znaimo.com.ua/docs/2421/index-371408.html

13. http://master-class.in.ua/aktorska-majsternst/2242-aktorska-majsternst-vdeo-trenng.html

14. http://www.stattionline.org.ua/pedagog/80/13994-aktorska-majsternist-v-pedagogichnij-diyalnosti-vikladacha-vishhoї-shkoli.html

15. http://dramateshka.ru/index.php/program-theatrical-aspic-small country/4175-01-poyasniteljnaya-zapiska-programmih-lmalenjkaya stranar#ixzz3dnw6gSzh

16.https://infourok.ru/navchalna_programa_gurtkovo_roboti_teatralniy_gurtok_dzherela_dlya_uchnv_8-10_klasv-150035.htm

17.https://imzo.gov.ua/osvita/pozashkilna-osvita-ta-vihovna-robota/navchalni programi/

18. http://zw.ciit.zp.ua/index.php/

19.http://www.stattionline.org.ua/pedagog/80/14167-formuvannya-navichok-scenichnogo-movlennya-u-majbutnix-aktoriv.html

 

 

 

docx
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
5333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку