Авторський сценарій «Пам’яті жертв Голокосту»

Про матеріал
Авторський сценарій до пам'ятних дат (гірких сторінок нашої історії) Сценарій для учнів старшого шкільного віку
Перегляд файлу

«Пам’яті   жертв   Голокосту»

(лінійка пам’яті, загальношкільна акція)


…Під мотив пісень  років воєнного лихоліття…(Другої світової)

Ведуча:
- З перших днів війни скрізь, де мирну землю потоптано фашистським чоботом, коричнева чума несе кров, плач, крик, згарища, сльози дітей і матерів, голосіння невинно закатованих, знищених.
Ведучий:
- Фашисти встановлюють так званий «Новий порядок» - це система масового знищення людей ,пограбування, експлуатація. Особливістю «              Нового порядку» - був терор
(Тут міняється мелодія)
Учень:
- Жорстокість, зневага до українців та людей інших національностей, як до людей нижчого ґатунку – головні риси окупаційного режиму.
Учень: (документ ст.. 23)
Ведуча:
- Суть окупаційного режиму – жорстокістю і терором залякати людей, зламати їхній опір і перетворити на покірних рабів.
Ведучий:
- На окупованих територіях знищено мільйони мирних жителів, виявлено 300 місць масового знищення населення, 180 концтаборів.
Ведуча:
- Становлення «Нового порядку» тісно зв’язане з остаточним вирішенням Єврейського питання. Напад на СРСР  став початком планомірного і систематичного  знищення  нацистами та їх посібниками єврейського населення. Спочатку в СРСР, а згодом – на території всієї Європи.
Ведучий:
- Голокост – всеспалення! І дійсно! Всеспалена Європа покрилась гетто і концтаборами. Польща, Австрія, Франція, Чехословаччина. Концтабори стали «фабриками смерті». Знищено і спалено маси людей.( під мотив мелодії «Адажіо» )

Учениця:

Люди! Ви нелюди! Звірі!

Як же вас носить Земля!?

Як же ви тільки посміли

Людьми удобрить поля?

Вас не лякає їх шепіт?...

Чується звідусіль…

Хто гірш придумати ще міг?

Ваша яка в цьому ціль?...

Праведників пам’ятають…

Вам же лише забуття…

Зорями в небі засяють…

Вам же нема й каяття!...

Праведники йдуть у Вічність

В серці надія і щем…

Будуть омиті довічно

Пам’яті судним дощем… . 


 

 

Ведуча:
- Символом Голокосту в Україні, крім інших місць, є Бабин Яр. 29 вересня 1941 р. тут за один день знищено 33711 євреїв.
Ведучий:
- Далі – протягом 103-х тижнів окупанти щовівторка і щоп’ятниці здійснювали в Бабиному Яру розстріли людей різних національностей, переважно євреїв  (загалом 150 тис. осіб).
Ведуча:
- З ями напівживих декому вдалось врятуватись. Ось свідчення очевидиці тих подій, акторки Київського театру «Юного глядача» Д. Пронічевої про події 29 вересня 1941 року у м. Київ  (ст. 30) Учениця зачитує свідчення.
Ведучий:


-   Дні пам'яті голокосту - це і вересневі.. і січневі дні...  у вересні , саме в ці дні  ми згадуємо жертв цієї трагедії – терор в Бабиному Яру. Запалімо ж свічу пам’яті по невинно вбитих жертвах  нацизму.
(Біля композиції з квітів, обкручених колючим дротом – свіча в траурному обрамленні. Запалюється свіча)
( Від загальної свічі учні запалюють по одній, дві свічі від кожного класу і повертаються на місце з запаленими свічами, де запалюють свічі всі присутні.)
 

Не стирається  Пам’ять…

До тих днів повертаємось знову..

Запалю я зі щемом  іще не догорілу свічу…

І зринає знов спогад  про ту пору іще  світанкову,

Коли ранки іф ночі одягнені в чорну пітьму…

 

Запалімо свічу….Хай горить крізь роки..

І хай Пам’яттю Вічною сяє…

Бо несеться цей біль крізь роки і віки..

Пам’ятаєм…Усе пам’ятаєм……

 

 

Автор розробки( авторський сценарій): Кравченко Світлана Віталіївна, заступник директора з виховної роботи Денихівського ліцею (Білоцерківського району Київської області), авторський сценарій.

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 лютого
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку