"Багатоповерховий зелений друг"

Про матеріал
Заняття з екології для дітей 5-го року життя.Ознайомити дітей з різноманітним світом рослин; сформувати навички порівняння дерев, кущів, трав'янистих рослин; продовжити формувати вміння спостерігати за природою; розвивати зв'язне мовлення , логічне мислення; виховувати допитливість, інтерес до вивчення рідної природи
Перегляд файлу

                                        КЕДНЗ №53 м.Нікополь

                                                                                                       Вихователь: Степюк А.В.

 2017р

Тема: «Багатоповерховий зелений друг»

5 р. ж.

.Хід заняття

Вступна частина:

Привітання

Вих. – Діти у нас сьогодні незвичайне заняття. Пропоную встати в коло і спочатку привітатись.

          Привітання « Ми одна сім’я »

  Наше коло це - сім’я. Друзі ми і ти і я.

 Повернись сусіду с права, повернись сусіду з ліва.

 Ми одна сім’я ти і я.

Сюрпризний момент.

Вих. – Діти заплющить зараз очі і уявіть що ми з вами космонавти, і опинились у відкритому космосі.

Основна частина

Розплющить очі і скажіть, що ви бачите на екрані монітору?

 ( на екрані вид Землі з космосу)

Відповідь дітей - Планета Земля

Вих. – Діти якого вона кольору?

Від. Дітей - блакитного.

Вих.- Так. Нашу планету Земля ще називають «Блакитною планетою» Як ви вважаєте чому?

Від. Дітей  ……

   ( на екрані монітору Земля у збільшеному масштабі з видом гір, лісів,        морів)

Вих.- Так,більшу частину Землі складає вода, а якщо ми наблизимось до Землі то побачимо, Що на ній є ще що?

Від. Дітей - ліси, гори……

Вих.- Діти, а що це за шум?

  ( аудіо запис « Звуки лісу»)

Вих.- Діти, на нашій Землі дуже  багато різноманітних рослин. Світ рослин називають « багатоповерховим зеленим другом» Як ви вважаєте чому?Спочатку з’ясуємо чому він « зелений друг»

Від. Дітей……

Вих.- З’ясуємо чому багатоповерховий?

Від. Дітей…..

Вих.- Які рослини складають 1 поверх?

Від.дітей - трави, квіти.

Вих.- А які рослини будуть на 2 поверху?

Від. Дітей –кущі

Вих.- Відповідно на 3 поверху це в нас що?

 Від.дітей – дерева

Вих.- А зараз я пропоную вам відпочити на 1 поверсі у світі рослин, на лісовій галявені, де багато різних квітів, травички.

  Хатка-йога для дітей

 Вправи: « Метелик» « Гусеничка»

Бесіда-розповідь під час вправ

Д/гра «Польові і садові квіти»

Вих.- Як назвати квіти,  які ростуть у полі?

Від.дітей – польові

Вих.- Які польові квіти ви знаєте?

Від.дітей- ромашка, мак….

Вих.- Як назвати квіти які ростуть у саду?

Від.дітей- троянда, тюльпан…..

   Вправа «Зайчик»

Вих.- А зараз наш спритний зайчик заплигнув на 2 поверх нашого будиночка і  сховався у кущиках, бо 2 поверх у світі рослин – це кущі

Віх.-Я пропоную вам пограти з нашим зайчиком у гру

Д/гра « Дерево чи кущик»

Мета: вчити розрізняти дерева від кущів і називати їх.

 Фіз. хвилинка « Вітер віє»

Вих.- І на останок ми потрапили на 3 поверх у світі рослин, до дерев.

Вих.- Діти чому дерева-є 3 поверхом у світі рослин як ви вважаєте?

Від.дітей- бо вони самі високі

 Д/гра « З якого дерева листочок»

Мета: вчити розрізняти і називати дерева за зовнішнім виглядом листя.

 Вих. – діти, ми – люди, господарі  Землі. І майбутнє нашої планети у наших руках. Давайте зараз подивимось на монітор і оцінимо вчинки людей у навколишньому середовищі.

   ( Перегляд слайд-шоу з серії « Можна, чи не можна»)

Мета: вчити оцінювати вчинки людей по відношенню до природи. Формувати уявлення про те ,що рослини і тварини потрибують охорони і захисту.

 

 

Заключна частина:

Вих. – Ось і добігла кінця наша подорож. Ми з вами багато чого дізналися цікавого і корисного про ліс. Ці знання знадобляться нам протягом всього життя. А закінчити заняття я хочу такими словами.

            

Якщо людина добре серце має,

Вона іде у світ добро творить.

В її очах любов і ласка сяє,

Така  людина сонечком горить.

Вих. – Будьте і ви, діти, як маленькі сонечка, творіть добро, садіть ліси, очищайте джерела і річки, любіть свою Землю – матінку  і вона відповість вам любов’ю і щедрістю, то й буде на нашій  Землі  мир і злагода.

 Вих. – А ще я хочу дізнатися чи сподобалося вам заняття, хто вважає, що він взяв для себе щось нове, корисне,нехай візьме – червоний листочок. А хто вважає, що заняття було нецікавим і що ці знання йому не потрібні, нехай візьме – зелений листочок.

       У дітей, які вибрали червоний листочок, питаю, що корисного  нового вони дізналися на занятті, що їм сподобалося?

       У дітей, які вибрали зелений листочок, питаю, чому вони вибрали саме цей листочок?

Вих.- Я дуже рада, діти, що вам всім заняття сподобалося.

Д/з- Пропоную вам з вашими батьками намалювати сімейні малюнки до виставки « Моя квітуча планета»

 

 

 

 

docx
Додано
13 грудня 2019
Переглядів
390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку