КЕДНЗ №53 м.Нікополь
Вихователь: Степюк А.В.
2017р
Тема: «Багатоповерховий зелений друг»
5 р. ж.
.Хід заняття
Вступна частина:
Привітання
Вих. – Діти у нас сьогодні незвичайне заняття. Пропоную встати в коло і спочатку привітатись.
Привітання « Ми одна сім’я »
Наше коло це - сім’я. Друзі ми і ти і я.
Повернись сусіду с права, повернись сусіду з ліва.
Ми одна сім’я ти і я.
Сюрпризний момент.
Вих. – Діти заплющить зараз очі і уявіть що ми з вами космонавти, і опинились у відкритому космосі.
Основна частина
Розплющить очі і скажіть, що ви бачите на екрані монітору?
( на екрані вид Землі з космосу)
Відповідь дітей - Планета Земля
Вих. – Діти якого вона кольору?
Від. Дітей - блакитного.
Вих.- Так. Нашу планету Земля ще називають «Блакитною планетою» Як ви вважаєте чому?
Від. Дітей ……
( на екрані монітору Земля у збільшеному масштабі з видом гір, лісів, морів)
Вих.- Так,більшу частину Землі складає вода, а якщо ми наблизимось до Землі то побачимо, Що на ній є ще що?
Від. Дітей - ліси, гори……
Вих.- Діти, а що це за шум?
( аудіо запис « Звуки лісу»)
Вих.- Діти, на нашій Землі дуже багато різноманітних рослин. Світ рослин називають « багатоповерховим зеленим другом» Як ви вважаєте чому?Спочатку з’ясуємо чому він « зелений друг»
Від. Дітей……
Вих.- З’ясуємо чому багатоповерховий?
Від. Дітей…..
Вих.- Які рослини складають 1 поверх?
Від.дітей - трави, квіти.
Вих.- А які рослини будуть на 2 поверху?
Від. Дітей –кущі
Вих.- Відповідно на 3 поверху це в нас що?
Від.дітей – дерева
Вих.- А зараз я пропоную вам відпочити на 1 поверсі у світі рослин, на лісовій галявені, де багато різних квітів, травички.
Хатка-йога для дітей
Вправи: « Метелик» « Гусеничка»
Бесіда-розповідь під час вправ
Д/гра «Польові і садові квіти»
Вих.- Як назвати квіти, які ростуть у полі?
Від.дітей – польові
Вих.- Які польові квіти ви знаєте?
Від.дітей- ромашка, мак….
Вих.- Як назвати квіти які ростуть у саду?
Від.дітей- троянда, тюльпан…..
Вправа «Зайчик»
Вих.- А зараз наш спритний зайчик заплигнув на 2 поверх нашого будиночка і сховався у кущиках, бо 2 поверх у світі рослин – це кущі
Віх.-Я пропоную вам пограти з нашим зайчиком у гру
Д/гра « Дерево чи кущик»
Мета: вчити розрізняти дерева від кущів і називати їх.
Фіз. хвилинка « Вітер віє»
Вих.- І на останок ми потрапили на 3 поверх у світі рослин, до дерев.
Вих.- Діти чому дерева-є 3 поверхом у світі рослин як ви вважаєте?
Від.дітей- бо вони самі високі
Д/гра « З якого дерева листочок»
Мета: вчити розрізняти і називати дерева за зовнішнім виглядом листя.
Вих. – діти, ми – люди, господарі Землі. І майбутнє нашої планети у наших руках. Давайте зараз подивимось на монітор і оцінимо вчинки людей у навколишньому середовищі.
( Перегляд слайд-шоу з серії « Можна, чи не можна»)
Мета: вчити оцінювати вчинки людей по відношенню до природи. Формувати уявлення про те ,що рослини і тварини потрибують охорони і захисту.
Заключна частина:
Вих. – Ось і добігла кінця наша подорож. Ми з вами багато чого дізналися цікавого і корисного про ліс. Ці знання знадобляться нам протягом всього життя. А закінчити заняття я хочу такими словами.
Якщо людина добре серце має,
Вона іде у світ добро творить.
В її очах любов і ласка сяє,
Така людина сонечком горить.
Вих. – Будьте і ви, діти, як маленькі сонечка, творіть добро, садіть ліси, очищайте джерела і річки, любіть свою Землю – матінку і вона відповість вам любов’ю і щедрістю, то й буде на нашій Землі мир і злагода.
Вих. – А ще я хочу дізнатися чи сподобалося вам заняття, хто вважає, що він взяв для себе щось нове, корисне,нехай візьме – червоний листочок. А хто вважає, що заняття було нецікавим і що ці знання йому не потрібні, нехай візьме – зелений листочок.
У дітей, які вибрали червоний листочок, питаю, що корисного нового вони дізналися на занятті, що їм сподобалося?
У дітей, які вибрали зелений листочок, питаю, чому вони вибрали саме цей листочок?
Вих.- Я дуже рада, діти, що вам всім заняття сподобалося.
Д/з- Пропоную вам з вашими батьками намалювати сімейні малюнки до виставки « Моя квітуча планета»