КОНСПЕКТ ПОКАЗОВОГО ЗАНЯТТЯ В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ ,,АЛЬОНУШКА ТА БРАТИК ІВАНУШКА,,,

Про матеріал
Закріпити знання дітей про цифри в межах п`яти; вміти співвідносити цифру з числом;вміти розрізняти й називати геометричні фігури;розвивати логічне мислення;вміти відгадувати математичні загадки;закріпити поняття широкий-вузенький;розвивати вміння за допомогою символів упізнавати головних героїв казки і правильно визначати її назву;розвивати логічне мислення,творчу уяву,фантазію,виховувати дружні стосунки,бажання прийти на допомогу ближньому.
Перегляд файлу

        КОНСПЕКТ   ПОКАЗОВОГО   ЗАНЯТТЯ В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ

,,АЛЬОНУШКА ТА БРАТИК ІВАНУШКА,,

МЕТА:Закріпити знання дітей про цифри в межах п`яти; вміти співвідносити цифру з числом;вміти розрізняти й називати геометричні фігури;розвивати логічне мислення;вміти відгадувати математичні загадки;закріпити поняття широкий-вузенький;розвивати вміння за допомогою символів упізнавати головних героїв казки і правильно визначати її назву;розвивати логічне мислення,творчу уяву,фантазію,виховувати дружні стосунки,бажання прийти на допомогу ближньому.

 

 ХІД ЗАНЯТТЯ

 

Діти заходять у групу і помічають дівчинку,що плаче                                                    - Ти хто така і чого плачеш?                                                                                                           

-Я-Оленка. Мої батьки поїхали на базар. До мене прийшли подружки і ми побігли гратися. А коли я повернулася братика вже не було,а лежав тільки цей конверт. Що мені тепер робити?Хто мені допоможе знайти братика?

ВИХ:Діти,допоможемо Оленці знайти братика? Давай, дівчинко,конверта - подивимося що там?

Ой які дивні знаки,якісь чарівні,я навіть сказала б казкові. А може тут зашифрована назва казки ?Яка це казка? А яка це?Чому ви так вирішили?Герої якої казки могли викрасти хлопчика?( гуси-лебеді) І куди ж вони могли його подіти? (відповіді дітей)

- Ну,що ж ,діти, вирушаємо на пошуки хлопчика. Куди спочатку нам потрібно іти?(відповідь дітей-ДО ПІЧКИ-)

- Ось і пічка. Пічко-пічко,куди гуси – лебеді полетіли,допоможи підкажи нам.

- Пічка  сказала,що допоможе але спочатку необхідно правильно вирішити її завдання, які лежать,ось у цьому конверті

1 КОНВЕРТ Д/Г ,,ЧИСЛОВИЙ РЯД,,

  1. Картки з пропущеними цифрами  1…3…5

       2.Картки «точками – цифрами» діти повинні з єднати по порядку цифри.

- Молодці, діти!Справилися з завданням. Пічка дає нам чарівний ключ і каже ,що далі нам треба йти до яблуньки.

- Ось і яблунька -« Яблунька-яблунька,допоможи нам, підкажи, куди гуси-лебеді полетіли».

1.Яблунька натрусила багато яблук і просить Вас допомогти їх зібрати. Ось тут картки з цифрами--- Ви повинні зібрати стільки ж яблук – скільки написано у Вас на к арці і принести і покласти у цей кошик.

2.Яблунька підготувала ще й  математичні – загадки будьте уважні і рахуйте.                  

ЗАГАДКИ

1.Два веселих ведмежат ,почали разом співати. А одне чомусь мовчало ,бо поганий настрій мало Скільки ж їх було усіх і співочих й мовчазних?(3)     співало 2? А мовчало 1? 2+1=3                                                                                    

2.По дорозі зайчик біг,ніс ,,5,, яблук на обід Одне впало,покотилось скільки яблук залишилось(4)  скільки ніс зайчик 5? Скільки упало1? 5-1=4

3.Два ведмеді по малину,пішли в сонячну годину Двоє-там вже ласувало Скільки всіх ведмедів стало?(4)   Скільки пішло ведмедів2? Скільки вже ласувало2? 2+2=4

4.Сонечко відкрило очі бо настав ранковий час Їжаченята спать не хочуть із нори розбіглись враз Всюди бігають, фиркочуть ,,мамо,ти знайди всіх нас!,, Почала тут їжачиха своїх діток рахувать. Двоє в ямці,троє-в нірці.Ну а разом всього? (5)   скільки було в ямці 2 ? а скільки в нірці 3?    2+3=5

- Молодці , дітки! Яблунька задоволена,каже,що треба далі йти до річечки і дає Вам чарівний ключ.

Ось і річечка «Річка-річечка,допоможи нам,скажи,куди гуси-лебеді полетіли.»

  • Річка сказала,що допоможе,але ви повинні правильно розкласти предмети в чарівній таблиці 
  •   Дид. вправа на орієнтування в простоті.

Ви справилися з завданням і річка дає нам чарівний ключ і каже,що вже недалеко будиночок Баби-Яги саме  туди гуси понесли хлопчика. Але щоб потрапити до будиночка  дівчатка повинні перейти через вузький місточок, а хлопчики через широкий.

-А ось і хатинка на курячих ніжках Баби-Яги саме нема вдома. Де вона може бути?(міркування дітей )  Давайте швиденько шукати Іванка,поки нема хазяйки.

- Куди Баба-Яга,могла подіти хлопчика? (міркування дітей)  На полу стоїть величезний сундук на ньому замки (от віри геометричні фігури) Діти повинні підібрати ключі відповідно замку.   Діти відкривають сундук і знаходять хлопчика – від дають дівчинці. Оленка дякує дітей та поспішає назад додому.                                               

ВИХ: Діти скажіть будь ласка яку справу мі зробили ДОБРУ ЧІ ПОГАНУ?

 ( відповідь дітей)     Чи сподобалась вам подорож? Що цікавого запам’яталось ? Які завдання вам сподобались?

docx
Додано
13 грудня 2019
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку