План-конспект
уроку з фізичного виховання
Тема: Б а с к е т б о л
Мета уроку: 1. Зміцнення здоров’я та сприяння правильному всебічному розвитку учнів.
2. Набуття необхідних теоретичних і методичних знань з області спортивних ігор, гігієни і самоконтролю.
3. Оволодіння основними прийомами сучасної техніки і широким набором рухових умінь.
4. Почуття колективізму та активного спілкування учнів.
Завдання уроку:
1.Удосконалення техніки передачі м’яча: двома руками від грудей, правою і лівою рукою від плеча, двома руками із за голови, двома руками від грудей з відскоком від підлоги, на місці і в русі. . 2. Удосконалення техніки ведення м’яча: правою, лівою, перемінно правою і лівою рукою .
3. Удосконалення техніки подвійного кроку з попаданням в корзину.
4. Удосконалення техніки штрафних кидків.
Тип уроку: Однопридметний, навчальний.
Метод проведення уроку: Груповий, фронтальний, змагальний.
Матеріальне забезпечення: Баскетбольні м’ячі, баскетбольні щити, наочний матеріал.
Місце проведення: Спортивна зала.
№ |
Зміст уроку |
дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина уроку 15-20 хв.
1. |
Організація групи. б) шикування групи. в) привітання г) правила техніки безпеки на уроці д)повідомлення завдань уроку |
4 хв. |
Звернути увагу на відповідність спортивного одягу. |
2 |
Стройові вправи на місці а) праворуч б) ліворуч г) кругом д)перешикування з однієї в дві, три шеренги |
3 хв. |
Слідкувати за чіткістю і правильне виконання команди |
|
|
|
|
3 |
Різновид бігу а) повільний рівномірний біг б) біг з переставним кроком праворуч в) біг з переставним кроком ліворуч г) біг з подвійним, перемінним кроком праворуч і ліворуч д) біг спиною вперед е) біг змійкою ж) біг з зупинками |
6хв. |
Слідкувати за правильним положенням тулуба і роботою ніг. |
4 |
Комплекс загально розвиваючих вправ на місці та в парах |
7 хв. |
Слідкувати за правильним виконанням |
ІІ. Основна частина уроку 55-60 хв.
|
|
|
|
1 |
Передача м’яча на місці та в русі а) двома руками від грудей б) однією рукою від плеча в)двома руками із за голови г) передача двома руками від грудей з відскоком від підлоги д) передача м’яча в парах у русі з переставним кроком е) передача м’яча в парах у русі з веденням
|
7-8 разів
3-4 рази |
Обов’язкове виконання кроку вперед та назад, під час передачі та приймання м’яча. |
2 |
Поєднання ведення м’яча з передачею. а) ведення, обхід партнера, передача б) ведення м’яча «рух змійкою» |
5-7 разів
3-4 рази |
Група ділиться на дві підгрупи |
3 |
Виконання кидка м’яча в корзину в стрибку після двох кроків а) ведення м’яча, кидок в корзину після двох кроків б) ведення м’яча , передача на центрового, прийом м’яча, ведення і кидок після двох кроків |
5-7 разів
3-4 рази |
Звернути увагу на правильне виконання подвійного кроку |
4 |
Виконання штрафних кидків а)двома руками від грудей б) двома руками від голови в) однією рукою від плеча |
По 5 кидків |
Група ділиться на чотири підгрупи |
5
6 |
Естафета з переміщенням
Навчальна двохстороння гра |
15-20 хв. |
Під час гри пояснювати учням жести суддів |
ІІІ. Заключна частина 8-10 хв.
1 |
1.Ходьба, вправи на відновлення дихання 2.Шикування 3.Підведення підсумків уроку 4.Мотивація оцінювання 5.Домашнє завдання
|
2 хв.
30с. 3хв. 3хв. 1хв. |
Відзначити найкращих учнів
Правила гри, розміри баскетбольного поля, щита, розмітки. |