Баскетбол. Розробка уроку з фізичного виховання для учнів 5-го класу.

Про матеріал
План-конспект уроку на заявлену тему, мета якого – веденя м'ча та передача м'ча у парах, кидок м'яча однією рукою у русі; формування в учнів навичок здорового способу життя; виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги , відповідальності за свою команду за допомогою спортивної естафети і навчальної гри. При навчанні технічних прийомів з баскетболу необхідно на кожному уроці використовувати вправи загальної та спеціальної фізичної підготовки, а також дотримуватися методики послідовності навчання атакуючих і захисних прийомів техніки гри. Під час навчання необхідно застосовувати вправи ігрового характеру.
Перегляд файлу

Розгорнутий план уроку

 

Модуль: Баскетбол

Тема уроку: Ловіння і передача м՚яча двома руками на місці, ведення м՚яча на місці і в русі. Рухливі  ігри.

Урок фізичної культури, 5 клас

   

     Завдання : 1 Сприяти розвитку спритності, швидкості.

                        2 Сприяти вихованню самостійності, колективізму, дисциплінованості, працездатності.             

     Методи проведення: поточній, фронтальний, індивідуальний

     Місце проведення: спортивний зал.

     Інвентар: секундомір, свисток, баскетбольні м՚ячі , фішки.

     Дата проведення :

 

№п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1

2

3

4

І. Підготовча частина (12 хв.)

1

Шикування в шеренгу, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку

Інструктаж з бжд.

Пульсометрія

1 хв

 

30 с.

30 с.

За визначеним місцем. Рапорт за встановленою формою

Повторити правила безпеки.

Перевірити ЧСС.

2

Повторити стройові команди на місці: «Наліво», «Направо», «Кругом»

30 с.

Виконувати за командою. Виправити помилки підказкою, повторенням

3

Ходьба:

· на носках;

· п'ятах;

-перекатом з п՚ятки на носок

1 хв

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Виправити помилки підказкою, зауваженням.

4

Біг:

- із високим піднімання стегна;

- із закиданням гомілок назад;

- стрибками на правій нозі;

- стрибками на лівій нозі;

1 хв

Фронтально-потоковий метод організації діяльності учнів. Виконувати за командою вчителя. Темп середній.

Тримати дистанцію.

5

Вправи на розслаблення та дихальні вправи

30 с

На місці.

6

Перешикування з однієї шеренги в шеренгу по три

 

Виконувати за командою

7

Комплекс загально розвивальних вправ на місці

1. В. п. – о. с.   ноги на ширині плеч руки на поясі, на 1-4 нахили голови вперед – назад.

 

6  раз

 

Спина пряма.

 

 

2. В. п. – стійка ноги на ширині плеч руки на поясі повороти голови ліворуч – праворуч.

6 раз

З місця не сходити, ноги не згинати, не нахилятися.

 

3. В.п. – о.с.ноги на ширині плеч права рука вгорі ліва внизу на 1-4 зміна положення рук.

6 раз

Під час нахилу вагу тіла утримувати на опорній нозі.

 

4. В.п. – о.с. ноги на ширині плеч руки перед грудьми    1 -2- ривки руками в сторони, на 3-4 ривки руками з відведенням прямих рук в сторони.

6 раз

Не опускати руки на рівень живота

 

5. В.п. – о.с. руки перед грудьми пальці з՚єднані в замок на 1-4 малювання вісімки в одну сторону на 5-8 в іншу.

6 раз

Тримати спину прямою

 

6. В.п.-руки в сторони пальці в кулак, колові оберти в кистьових суглобах на 1-4 вперед на 5-8 назад

6 раз

Тримати дистанцію

 

7. В.п. – руки в сторони колові оберти в ліктьових суглобах 1-4 в середину на 5-8 на зовні ;

6 раз

 

Тримати дистанцію

 

8. В.п. – руки в горі колові оберти в плечових суглобах на 1-4 вперед на 5-8 назад.

6 раз

 

Тримати дистанцію

 

9 В.п. -  ноги ширше плечей на 1-3нахил тулуба вперед торкаючись руками до носків на 4 – в.п. на 5-8 у зворотньому напрямку.

4 рази

Не згинати ноги у колінах

 

10 В.п. – ліва нога попереду руки на колінах, права нога позаду на 1-3 пружинячі присіди на 4 стрибком зміна положення ніг,  на 5-8 теж саме на праву ногу.

4 рази

Тримати рівновагу

 

11.В.п. – сід на лівій нозі права в сторону пряма руки на колінах на 1-2 перенесення ваги тіла з однієї ноги на іншу на 3-4 в іншу сторону.

6 раз

 

Не піднімаючись

 

 

12 В.п.-  ліва рука на поясі права в сторону пряма на 1 – зміна положення рук та ніг на 2 в.п.

24 стрибка

Слідкувати за координацією

 

Перейти на ходьбу

30с.

Ходьба на місці

 

Пульсометрія

30 с.

Перевірити ЧСС.

8.

Перешикування з 3 шеренг в 1

1 хв.

Виконувати за командою.

 

ІІ. Основна частина ( 30 хв)

1

Ловіння і передача м՚яча двома руками на місці:

Послідовність повторення ;

-імітація ловіння і передачі м՚яча;

-тримання м՚яча двома руками у грудей;

-передача м՚яча двома руками від грудей – ловіння двома руками;

-передача м՚яча двома руками з відскоком від підлоги – ловіння двома руками

 

 

11 хв.

Правильно поставити ноги (носки ніг направлені уперед),коліна зігнуті, руки зігнуті, кисті направлені уперед у сторони. Ловіння після відскоку: більше зігнути ноги, руки направлені вниз уперед, пальці розставлені широко, кисті утворюють «лійку» для отримання м՚яча.

 

 

2

 

Ведення м՚яча на місці і в русі:

-правою рукою;

-лівою рукою;

-передача м՚яча з руки в руку перед собою;

-ведення м՚яча по-прямій кроком потім бігом,

Розповсюдженні помилки :

 -удари розслабленою рукою, замість поштовху;

 -неправильне положення м՚яча по відношенню до тіла;

 -м՚яч потрібно вести декілька збоку від тулуба, до напрямка носка стопи, щоб він не заважав повільному бігу;

 

 

 

11 хв.

 

Слідкувати за стійкою та направленням м’яча

3

 

Рухлива гра : Ведення м’яча змійкою. Розставлені фішки ( 4 х 2 або х3 ) перші гравці за сигналом починають вести м՚яч до останньої фішки і передають м՚яч кидком наступному гравцеві.

 

 

 

 

 

 

8 хв.

Дотримуватись правил гри.

ІІІ. Заключна частина (3 хв)

1

Вправи на відновлення дихання

1 хв.

В ходьбі.

2

Пульсометрія

30 с.

Перевірити ЧСС.

3

Підбиття підсумків уроку

1 хв.

Звернути увагу що вийшло .

4

Домашнє завдання

30 с.

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги.

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 лютого
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку