Добрий вечір, шановні батьки!Вітаю всіх із початком нового навчального року! Бажаю мирного, безпечного навчання, взаєморозуміння та терпіння! Щиро вдячна кожному за співпрацю та допомогу!!! Разом ми зможемо все!!!
Номер слайду 3
Структура навчального року : I семестр – 02. 09.- 20.12.2024р. II семестр – 06.01.- 31.05.2025р. Осінні канікули – 28.10.- 03.11.2024. Зимові канікули - 21.12. – 05.01.2025. Весняні канікули – 24.03. – 30.03.2025. Останній дзвоник – 30 травня 2025р. Літні канікули – 31.05.- 31.08. 2025.
Номер слайду 4
Орієнтовний розклад уроків: Понеділок. Укр. Мова. Літ. Чит Математика. Англійська мова. Фізкультура. Вівторок. Укр.мова. Літ.чит. Математика ЯДСМузичне мистецтво. Середа. Укр.мова. Літ.чит. Математика. Англійська моваІнформатика. Четвер. Укр.мова / Літ чит. Математика. ЯДСОбразотворче мистецтво. Фізичнакультура. П’ятниця. ЯДСМатематика Англійська мова. Дизайн і технології Фізична культура
Номер слайду 5
Графік занять в укритті( за згодою батьків): Понеділок , середа з 08:30 по 10:45змінне взуття, вода, вол.серветки, («тривожний рюкзачок»- їжа, вода) + аптечка+ мило+ туал. папір. Розклад дзвоників в укритті:08:30 – 09:10 09:15 – 09:55 10:05 – 10:45 Здоров’я і життя дитини – найбільша цінність!!!
Номер слайду 6
Найголовніше: Залучення учнів класу до конкурсів та олімпіад.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
діагностувальних
Номер слайду 16
Характеристика особистих досягнень{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань.2 Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід.3 Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями.4 Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку.5 Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи.6 Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших.7 Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками. 8 Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх.9 Добирає до виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів.10 Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці.
Номер слайду 17
Вимоги на кінець навчального року: Мовно літературна галузь: Розуміти прослуханий текст ( 6 запитань з 4 варіантами відповідей);Складати діалог( 6-7 реплік);Переказ тексту – ( 70-100) слів; Писати твори (80 слів). Читати 1с. – 80-85 сл/хв, 2 с. 90 – 95 сл./хв. Уміти читати виразно, інтонаційно правильно, відповідати на запитання, переказувати тексти, складати план до прочитанного, уміти визначати головну думку тексту; формулювати запитання до тексту; групувати події, визначати головних та другорядних персонажів, виконувати творчі завдання.
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Образотворче мистецтво1 Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології. 2 Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами. 3 Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося Музичне мистецтво1 Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології. 2 Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами. 3 Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами.
Номер слайду 23
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Інформатика1 Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань. 2 Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах. 3 Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом. 4 Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії. Фізична культура1 Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ. 2 Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі. 3 Дотримуєтеся правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди.
Номер слайду 24
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Інтегрований курс «Я досліджую світ»1 Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів. 2 Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними. 3 Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх. 4 Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу. 5 Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання. 6 Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил. 7 Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати. 8 Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля. 9 Пояснює свої права і обов’язки з сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами. 10 Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власнпх потреб. 11 Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах. 12 Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої дії.