Батьківські збори 6 клас

Про матеріал
Батьківські збори присвячені зміцненню стосунків в родині, сімейних цінностей, принципів виховання. Присвячено для раціонального вирішення конфліктних ситуацій.
Перегляд файлу

         Батьківські збори на тему: “Щаслива дитина - благополучна родина”

 

Мета: виховання батьків, формування батьківської думки, а також просвіта батьків у питаннях педагогіки, психології. Визначення рівня довіри в спілкуванні між батьками та дітьми. Сприяння до щирих розмов між здобувачами освіти та їх батьками, підвищення психолого-педагогічної компетентності.              Попередньо провести тестування в класі на тему “Які у тебе стосунки з батьками”

 

Хід роботи:

 

  1. Привітання

 

  1. Введення в курс справи батьків з приводу навчальних досягнень учнів (загальна характеристика); повідомлення від колег-предметників для батьків даного класу.

 

  1. Залучення батьків у дискусію на психологічно-педагогічну тему

 

 

  1. Оприлюднення результатів тестування (узагальнено)

 

Доброго дня, шановні батьки! Сьогодні ми з вами проведемо бесіду на тему, яка має важливе значення для розвитку дитини, мікроклімату родини та пряме відношення до взаємин у шкільному колективі.

Розпочнемо нашу зустріч із загальної характеристики класу з початку навчального року: після дистанційного навчання учні нашого класу адаптувались до нових умов навчання недовго, так як були раді знову потрапити до стін рідного закладу. Учні доволі дружні, різні конкурси або змагання - їх тільки об'єднують; у разі виникнення певної ситуації негативного, неприємного характеру - відразу дружньо розповідають класному керівнику, діляться побаченим.

В класі панує доброзичлива атмосфера. На початку навчання, в 6му класі учні ніби знову придивлялися один до одного, а зараз, відчуваючи себе доволі комфортно в цьому колективі, можуть виникати навіть й конфліктні ситуації із подальшим задіянням батьківської уваги та  втручанням дорослих. Завдяки мудрості батьків - все вирішується грамотно, без зайвого психологічного травмування дітей.

Виходячи з цього, можу зробити висновки, що учні 6 класу виховуються у щасливих родинах.

Пропоную провести маленьке опитування: “10 ознак щасливої родини” з елементами коментарів (батькам роздаються аркуші для проведення опитування, їх завданням є написати «так», «ні» і чому)

  1. У щасливій родині панують теплі стосунки (співпереживання радісних і сумних подій)
  2. У щасливій родині немає місця брехні (за будь-яку правду)
  3. У щасливій родині кожен може проявляти свої емоції (демонстрація емоцій “в моменті”)
  4. Щаслива родина планує майбутнє (дитина сама обирає гурток, професію…)
  5. У щасливій родині розподіляють обов'язки (привчають до обов'язків по віку)
  6. У щасливій родині кожен має час на себе
  7. У щасливій родині проблеми вирішуються спільно (компроміс між батьками; дитина має право голосу)
  8. Щаслива родина започатковує сімейні традиції
  9. Щаслива родина вміє радіти дрібницям (важливо навчити дитину помічати ці “дрібниці”)
  10. У щасливій родині кожен має право на помилку (не засуджувати, а вислухати та підтримати)

Оприлюднення результатів тестування учнів на тему “Які у тебе стосунки з батьками” з коментарями класного керівника.

Чому саме ця тема у нас сьогодні звучить на зборах:

  1.     В період навчального процесу я помічаю вплив старших класів, підлітків на дітей. Сюди включаю різні інтереси до паління, дружніх та романтичних відносин. Наполягаю на початковій стадії проговорити з дітьми тему сексуального виховання, шкоди паління та алкоголю. А також, не менш важливою є тема залежності від ігор на телефонах, що також шкодить фізично у та ментальному здоров'ю.
  2.     Щоб запобігти негативних результатів, треба опрацьовувати з дітьми у різних формах вище наведені ситуації.
  3.     Зайвий раз нагадувати дітям, що чіпати, псувати чужі речі вони, і ніхто інший, не має права, за це несуть відповідальність і батьки також.

Розігрування різних моделей поведінки. Батьки працюють в парах: висловлюють думки з позиції батьків та класного керівника, вчителя.

 

Ситуація 1)

Учня спіймали під час куріння електронки в шкільному коридорі. Ваші дії (як кл. кер., як батьків)

Ситуація 2)

Хлопчик на початку уроку повернувся назад до однокласника, й сказав щось таке образливе, що зачепило іншого хлопчика, і у відповідь той обмалював його курточку. Ваші дії

Ситуація 3)

Хлопці/дівчата дражнять один одного, знущаються з імені, а також кидають саркастичні жарти про чиюсь маму або батька. Ваші дії                                                                      Отже, розібравши колективно ситуації різного характеру, які можуть виникати в школі, вдома, ми можемо зробити висновок, що потрібно і важливо проговорювати всі події, що можуть турбувати дитину підліткового віку, ставитися із розумінням, підтримувати та давати щиру пораду, настанову. Цікавитися їх життям, проявляти інтерес до хобі, проводити час разом.

 Нижче додається пам’ятка для батьків, як поводити себе з дітьми, які накапостили (роздатковий матеріал)

 

Поради для батьків (як поводитися з дитиною, яка накапостила)

 

  • З’ясуйте, причини і мотиви вчинку дитини, перш ніж покарати її.

 

  • Не вдавайтесь до фізичного чи тілесного насильства — покарання має бути справедливим і відповідати мірі проступку.

 

  • Не карайте дитину, якщо підозрюєте її у проступку, адже підозрілість не має нічого спільного зі справжньою вимогливістю.

 

  • Не карайте дитину тоді, коли сердиті, злі чи роздратовані, оскільки у такому збудженому емоційному стані зазвичай можна помилитися.

 

  • Надавайте право карати тому з батьків, кому властивий більш спокійний та врівноважений характер.                                                       

 

  • Не зловживайте батьківською або виховною владою — дотримуйтесь почуття міри, адже часті покарання втрачають дієвість. 

 

  • Запропонуйте дитині оцінити її провину й самостійно призначити покарання.

 

  • У такий спосіб ви привчатимете дитину аналізувати її вчинки й бути вимогливою до себе.

 

  • Будьте милосердні — не забувайте, що ви теж були дитиною й капостили та вередували.

 

 

docx
Додав(-ла)
Гета Тамара
Додано
21 січня
Переглядів
2161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку