Батьківські збори на тему: “Щаслива дитина - благополучна родина”
Мета: виховання батьків, формування батьківської думки, а також просвіта батьків у питаннях педагогіки, психології. Визначення рівня довіри в спілкуванні між батьками та дітьми. Сприяння до щирих розмов між здобувачами освіти та їх батьками, підвищення психолого-педагогічної компетентності. Попередньо провести тестування в класі на тему “Які у тебе стосунки з батьками”
Хід роботи:
Доброго дня, шановні батьки! Сьогодні ми з вами проведемо бесіду на тему, яка має важливе значення для розвитку дитини, мікроклімату родини та пряме відношення до взаємин у шкільному колективі.
Розпочнемо нашу зустріч із загальної характеристики класу з початку навчального року: після дистанційного навчання учні нашого класу адаптувались до нових умов навчання недовго, так як були раді знову потрапити до стін рідного закладу. Учні доволі дружні, різні конкурси або змагання - їх тільки об'єднують; у разі виникнення певної ситуації негативного, неприємного характеру - відразу дружньо розповідають класному керівнику, діляться побаченим.
В класі панує доброзичлива атмосфера. На початку навчання, в 6му класі учні ніби знову придивлялися один до одного, а зараз, відчуваючи себе доволі комфортно в цьому колективі, можуть виникати навіть й конфліктні ситуації із подальшим задіянням батьківської уваги та втручанням дорослих. Завдяки мудрості батьків - все вирішується грамотно, без зайвого психологічного травмування дітей.
Виходячи з цього, можу зробити висновки, що учні 6 класу виховуються у щасливих родинах.
Пропоную провести маленьке опитування: “10 ознак щасливої родини” з елементами коментарів (батькам роздаються аркуші для проведення опитування, їх завданням є написати «так», «ні» і чому)
Оприлюднення результатів тестування учнів на тему “Які у тебе стосунки з батьками” з коментарями класного керівника.
Чому саме ця тема у нас сьогодні звучить на зборах:
Розігрування різних моделей поведінки. Батьки працюють в парах: висловлюють думки з позиції батьків та класного керівника, вчителя.
Ситуація 1)
Учня спіймали під час куріння електронки в шкільному коридорі. Ваші дії (як кл. кер., як батьків)
Ситуація 2)
Хлопчик на початку уроку повернувся назад до однокласника, й сказав щось таке образливе, що зачепило іншого хлопчика, і у відповідь той обмалював його курточку. Ваші дії
Ситуація 3)
Хлопці/дівчата дражнять один одного, знущаються з імені, а також кидають саркастичні жарти про чиюсь маму або батька. Ваші дії Отже, розібравши колективно ситуації різного характеру, які можуть виникати в школі, вдома, ми можемо зробити висновок, що потрібно і важливо проговорювати всі події, що можуть турбувати дитину підліткового віку, ставитися із розумінням, підтримувати та давати щиру пораду, настанову. Цікавитися їх життям, проявляти інтерес до хобі, проводити час разом.
Нижче додається пам’ятка для батьків, як поводити себе з дітьми, які накапостили (роздатковий матеріал)
Поради для батьків (як поводитися з дитиною, яка накапостила)