Батьківські збори НУШ "Давайте познайомимось"

Про матеріал

В цьому році було проведена перша зустріч з батьками, діти яких стали школярами Нової Української Школи.

Дана розробка авторська, Містить тренінгову форму. Батькам буде дуже цікаво. Давайте творити по-новому.

Перегляд файлу

Батьківські збори в 1-А класі (06.09.2018р.)

 Вправа «Моя дитина»

От зараз ми будемо у ролі  творців. Виконаємо вправу «Моя дитина».

Візьміть аркуш паперу.

Зігніть його навпіл.

Способом обривання країв аркушу паперу зобразіть силует своєї дитини.

Знайомство.

 

Дорогі батьки моїх  учнів!

Вітаю Вас із початком нового шкільного життя. На наступні 4 роки ми станемо однією шкільною сім’єю, де інколи Ваша дитина буде проводити більше (активного) часу, ніж вдома. Яким стане навчання у школі: радісним чи сумним, повним перемог і досягнень чи поразок? Буде Ваша дитина оточена гарними друзями чи залишиться сама у великому колективі…Чи буде кожний день маленьких учнів осяяний Великими сподіваннями і очікуванням ЧУДА? Все це залежить від нас з ВАМИ!

Що для цього потрібно? Жити одним життям з дитиною, кожний день розпитувати, що нового і цікавого  дізналася вона у школі, допомагати їй розібратися в тому, чого вона не може зрозуміти, контролювати виконання завдань. Все це робити з терпінням і любов’ю.

Ну і, як годиться, гостей потрібно частувати. Тому я прошу вас обрати цукерку, щоб наша зустріч була солодшою. (Батькам пропонується передати по колу цукерницю та взяти одну цукерку з чотирьох можливих ТМ (для подальшого поділу на групи))

     Тому зараз ми з вами познайомимося. Адже вам як і вашим дітям потрібно знати один одного, щоб комфортно себе почувати в колективі. Для цього ми проведемо таку гру:

 “Щирий м'яч”. Кидаючи м'ячик кожен представиться і скаже, що він хоче побажати своїй дитині у цьому класі.

Я розпочну першою: “Мене звати Валентина Миколаївна. Я хочу побажати нашим дітям, щоб вони зростали здоровими фізично і духовно, успішними та розумними.”

Підсумок: багато хороших думок щойно пролунало. І головне, що ви всі хочете бачити своїх дітей здоровими, інтелектуальними, вихованими.

Гра “ Знайомство”

Встаємо, якщо Ви про себе можете сказати так само, і сідаємо якщо ні:

  • вперше веде дитину до школи
  •  веде до школи хлопчика
  • чию родину сьогодні представляє бабуся або дідусь
  • чиїй дитині на сьогоднішній день вже виповнилося 6 років

У мене одна дитина…У мене двоє дітей…

  1. У мене троє дітей….
  2. Четверо… Більше чотирьох…
  3. Маю вищу освіту…

5. Маю музичну освіту.

6. Займався у художній школі.

7. Мріяв стати актором…

8. Люблю подорожі…

9. Маю цікаве ХОББІ

10. Люблю свою професію і  РОБОТУ

12. Прагну зробити своїх дітей успішними і щасливими

-хто впевнено думає, що освіта потребує змін.

Дякую

От ми і розім'ялись та трішки познайомились, знайшли спільні інтереси. А зараз давайте поставимо перед собою головне питання.

Робота в групах.
Обговоріть в групі:
- Яка роль батькiв у подоланнi труднощiв, пов’язаних з адаптацiєю дитини до школи?
Завдання:
Напишіть на листках 2 поради, для інших батьків, що потрібно робити, щоб дитина успішно навчалася і почувалася в класі? (Кожна група виконує завдання та представляє. Всі поради прикріплюються на дошку. Вчитель робить висновок.)
Поради батькам:
• Дбати про здоров’я дитини.
• Допомагати у пiдготовцi до школи.
• Органiзувати робоче мiсце дитини.
• Привчати до охайностi й порядку.
• Привчати до самостiйностi.
•Заохочувати найменшi успiхи дитини у навчаннi й поведiнцi, використовуючи для цього слова-схвалення.
• Радiйте вашiй дитинi!
• Розмовляйте з дитиною спокiйним голосом.
• Будьте терплячими.
• Щодня читайте дитинi.
• Заохочуйте зацiкавленiсть та уяву дитини.

Швидкі зміни в нашому світі вимагають від учнів бути гнучкими, брати на себе ініціативу та бути лідерами, а також створювати щось нове та корисне.

У 1991 році  Нілом Хау (Neil Howe) та  Уїльямом Штрауссом (William Strauss) була описана Теорія поколінь. Згідно цієї теорії покоління змінюються раз на 20-25 років.

Якщо ви чули про ШІСТЬ ПОКОЛІНЬ СУЧАСНОСТІ, то можливо, чули, що ваші діти належать поколінню Z (або ЦЕНТЕНІАЛИ)

зараз росте покоління, яке отримує та отримуватиме освіту в моделі самонавчання та самоспрямування. Це покоління краще знає, що йому подобається і буде займатися тільки тим, що йому приносить задоволення.

Вони пов'язані соціальними мережами, але ізольовані один від одного фізично.

Отже, що треба знати?

  • Потребують схвалення
  • Ерудовані
  • Поверхневі знання
  • Нестійка увага
  • Швидко перемикаються (кліпове мислення)
  • Не люблять, коли їх навчають
  • Потребують постійної зайнятості

Для того, щоб працювати в інформаційну епоху, учні  мають вміти критично мислити, творчо вирішувати проблеми, зрозуміло пояснювати свою думку, засвоювати мінливі технології та орієнтуватись у стрімкому інформаційному потоці.

В провідних школах світу педагоги вже практикують прийоми розвитку критичного мислення, і, незабаром, така практика буде вимагатися і в українських школах. Як це працює я б хотіла вам сьогодні показати.

 КНИГА – ПОДАРУНОК

Давайте разом поміркуємо!

- Звідки беруться щасливі люди?

- І чому так багато щасливих дітей, але так мало щасливих дорослих? Спробуєте відповісти?

- Я вам допоможу… Маю чудову нагоду продемонструвати вам книгу, адресовану всім мамам і татусям

- Хтось читав цю книгу?

- Може хтось хотів би мати таку книгу?

- У вас є така можливість, отримати її просто тут і зараз.

- Є бажаючі?

- Я точно зараз не в ролі торгового агента та все ж .

- Хто хоче цю книгу?

- Що потрібно для того, щоб отримати  бажане?

- Іноді, достатньо піднятися, підійти та отримати бажане. Хтось просто хоче, а хтось діє. (Книгу отримує той, то піднявся, підійшов, дотягнувся і взяв)

Я переконана, що подумки ви вже перебрали кілька варіантів:

Навіщо мені це…

  • Знову щось продають…
  • Що вона хоче…

Дуже складно дорослим себе ламати, змінювати переконання, вчитися.  Дитина ж коли хоче щось – підходить, тягнеться рукою, оцінює поглядом можливість заборони, бере і має те, що хотіла.

“Готовнiсть дитини до школи”.

Щороку у вересні тисячі дівчаток і хлопчиків шестирічного віку розпочинають свій шлях до школи. Шкільне дитинство від самого початку вимагає від дитини іншої позиції — вона стає школярем, учнем. Це - її перша соціальна роль.

У своїх дослідженнях Л. І. Божович, яка однією з перших проаналізувала психологічний зміст переходу до статусу школяра, зі вступом дитини до школи перебудовується весь хід її життя: безтурботний час дозвілля змінюється обов'язковими справами, які вимагають відповідальності. Дитина починає ходити до школи, виконувати вимоги програми, робити на уроці те, чого вимагає вчитель, неухильно дотримувати шкільного режиму, шкільних правил поведінки, добре засвоювати навчальний матеріал.

Але НУШ докладає усіх зусиль щоб полегшити перехід дитини від безтурботного життя до відповідального та дорослого.

Як правило, діти ходитимуть до школи з шестирічного віку, а навчання триватиме 12 років. Воно розподілиться таким чином:

початкова школа (1–4 класи, відбір до гімназій відмінять);

базова середня школа (5–9 класи – гімназія);

профільна школа (10–12 класи), яка може бути професійною або академічною (ліцеї академічного або професійного спрямування).

        Після професійного навчання дитина зможе працювати або продовжити навчання у виші. Академічна школа передбачає поглиблене вивчення предметів та вступ на 1 курс вишу. Після кожного з етапів буде проводитись державна підсумкова атестація (може бути у вигляді ЗНО), за результатами якої учнів зараховують на наступний освітній рівень. Проте після початкової школи це оцінювання слугуватиме лише для моніторингу успішності.

        Закон запроваджує компетентнісне навчання.

Компетентність – це не теоретичні знання, які діти отримують у школах зараз. Це впорядковані знання та вміння застосовувати їх у житті.

Законотворці виділили такі компетентності:

– вільне володіння державною мовою;

– здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та щонайменше однією з іноземних мов;

– математична компетентність;

– компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій;

– інноваційність;

– екологічна компетентність;

– інформаційно-комунікаційна компетентність.

– навчання впродовж життя;

– громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробутом  та здоровим способом життя;

– культурна  компетентність;

– підприємливість та фінансова грамотність;

– інші компетентності, передбачені стандартом освіти.

Усі компетентності об’єднуватимуть так звані наскрізні вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати свою думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, вирішувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими.

 

Рекомендується для учнів початкових класів створити 8 навчальних осередків:
1. Куточок навчально-пізнавальної діяльності (з партами/столами)
2. Куточок змінні тематичні осередки (дошки/фліп-чарти/стенди для діаграм з ключовими ідеями);
3. Куточок гри (настільні ігри, інвентар для рухливих ігор);
4. Куточок художньо-творчої діяльності (полички для зберігання приладдя та стенд для змінної виставки дитячих робіт);
5. Куточок живої природи для проведення дослідів (пророщування зерна, спостереження та догляд за рослинами, акваріум);
6. Куточок відпочинку (з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям);
7. Куточок дитячої класної бібліотеки;
8. Осередок вчителя (стіл, стілець, комп’ютер, полиці/ящики, шафи для зберігання дидактичного матеріалу тощо).
 

V І. Відео. Лист до батьків.

І на останок послухайте душею лист-прохання від дітей до батьків. (Відео)

Висновок

Пам'ятайте, що дитина — це дзеркало життя своїх батьків. Як у краплі води відбивається сонце, так і в дітях відображається духовне багатство мами й тата. Робіть усе, щоб дитинство й майбутнє ваших дітей було прекрасним. Любові та взаєморозуміння, успіхів, щастя вам і вашим дітям

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 вересня 2018
Переглядів
3459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку