Взаємодія закладу освіти і сім’ї у вихованні
особистості .
Заняття в школі можуть лише надати розумові правила, добуті чужим трудом. Але здатність користуватися ними розвиває виключно домашня самостійна праця
БАТЬКІВСЬКІ ЗУСТРІЧІ Взаємодія закладу освіти і сім’ї у вихованні особистості
Номер слайду 2
Не соромно чого-небудь не знати, але соромно не хотіти вчитися Сократ
Номер слайду 3
«Дитина — дзеркало сім'ї: як у краплі води відбивається сонце — так у дітях відбивається моральна чистота матері й батька. Завдання школи та батьків — дати кожній дитині щастя». В. О. Сухомлинський.
Номер слайду 4
Заняття в школі можуть лише надати розумові правила, добуті чужим трудом. Але здатність користуватися ними розвиває виключно домашня самостійна праця І.Кант
Номер слайду 5
Шановні батьки! Не забувайте про те, що перш за все на Вас лежить відповідальність за виховання і навчання Ваших дітей! Конвенція про права дитини, ст.18. Батьки або у відповідних випадках законні опікуни несуть основну відповідальність за виховання і розвиток дитини
Номер слайду 6
Причинами спаду шкільної мотивації в подальшому стають: 1. У дівчаток 8-9 клаів знижена вікова сприйнятливість до навчальної діяльності у зв'язку з інтенсивним біологічним процесом статевого дозрівання. 2.У підлітків спостерігається «гормональний вибух» і нечітко сформовано почуття майбутнього. 3. Особиста значущість предмета. 4. Нерозуміння мети навчання.
Номер слайду 7
Як же навчити дітей вчитися ? Розпочати потрібно зі ставлення батьків до навчання в школі й ситуації в сім'ї підлітка. Байдуже ставлення батьків до успіхів дитини, до школи знижує цінність освіти в очах підлітка.
Номер слайду 8
Завдання батьків позитивна мотивація до навчальної діяльності дитини; небайдуже та позитивне ставлення батьків до школи; ви повинні знати вікові та індивідуальні особливості своєї дитини.
Номер слайду 9
в 7-8 класах – до 3 години (2,5 години); в 9 класі – до 4 годин (3 години).
Номер слайду 10
Формуйте самоповагу Висока самооцінка додає сміливості, упевненості, формує вміння ризикувати. Діти повинні усвідомити, що успіх, майбутній добробут залежить від них самих. Власний образ, закріплений свідомістю, є визначальним на роботі, при виборі друзів, у сім”ї.
Номер слайду 11
Навчіть дитину спілкуватися Є шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички: це щира любов до батьків, приязне ставлення до оточуючих, зовнішня привабливість, можливість спостерігати позитивні приклади соціального спілкування (поведінка батьків, учителів), висока самооцінка, достатній запас слів, уміння підтримувати розмову.
Номер слайду 12
Навчайте дитину шанувати сім”ю Добрі стосунки, любов і повага у сім”ї виховують краще за будь-які лекції.
Номер слайду 13
Подбайте про гарне оточення Оточення впливає на моральні орієнтири, поведінку дітей, тому уважно придивіться, з ким товаришують ваші діти, які у них інтереси.
Номер слайду 14
Будьте вимогливими Діти з високою самооцінкою, почуттям власної гідності, умінням робити щось краще за інших, виховуються, як правило, у сім’ях, де до них ставляться високі вимоги, але не будьте тираном.
Номер слайду 15
Привчайте дитину до праці Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий успіх своїх дітей. Не слід неодмінно оберігати своїх синів і дочок від труднощів. Нехай вони зрозуміють, що шлях до успіху вимагає певних зусиль.
Номер слайду 16
Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі Нехай вони все спробують, нехай вчаться на власних помилках, звикають робити щось для інших. Якнайбільше спілкуйтеся з дітьми. Пам'ятайте, якою буде Ваша дитина в дорослому житті, такою буде й Ваша старість!
Номер слайду 17
В ОЧІКУВАННІ
Номер слайду 18
Побажання Займайтеся зі своїми дітьми, допомагайте їм. Не залишайте в складній справі дитину на самоті. Процес навчання-найважча справа в житті людини.